Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@S4TW (11.02.2022 23:26): Zrovna v tom skladišti stačí jen vypáčit dveře, hacknout počítač a lokaci si podle libosti projít až následně, kdy dorazivší posily protivníky zpacifikují. Jestli si to vybavuji správně, omračoval jsem pouze v nouzi, protože nepřátele se po čase beztak vzbudí. Šipky jsou k smíchu.
V Deus Ex je navíc ta krásná možnost někoho postřelit a pak se stáhnout. Dotyčný postřelený po chvíli usoudí: "asi krysa" a začne se zase dloubat v nose. Takže vlastně stealth postup je tu v krásné symbióze s klasickou střílečkou. Stačilo k tomu jen implementovat AI s intelektuálním potenciálem J. C. Dentona. :)
@Bellerofontes (11.02.2022 22:55): jo, je to tak trochu deformace, ale zase je to i hraní nějaké role, buď ti to je fakt jedno a kosíš to hlava nehlava nebo máš nějakou morální zásadu a snažíš se i teroristy nekosit... kor když tady to je pořád pro mě dost šedá zóna kdo je a není bad guy... a zrovna to prozkoumávání je na téhle hře hrozně super, zkoušet, co všechno jde prolézt, jak si vylepšit cestičku a tak... takže ano, stojí mi to za to si s tím lámat hlavu :D
@S4TW (11.02.2022 22:01): Jsou tam cesty, kudy se proplížit, aniž bys musel někoho omračovat. Ale stojí ti za to si s nimi lámat hlavu?

Nejlepší by bylo pokusit se oprostit od nemocí novějších her. V té době se lethal nebo non-lethal neřešil. Ani se nemusíš obtěžovat prozkoumáváním úplně všeho. S tímhle přišly až hry poté, které ti to začaly statisticky předhazovat a probouzet špatné svědomí, že jsi něco minul. Když tu někoho zabiješ, některé postavy tě pochválí, jiné pokárají. Pravdu nemá žádná.
Jedna rána do hlavy pistolí stačí. Máte to hrát s gmdx a neřešii byste vanilkový nedokonalosti.
Jako nejlepší je samozřejmě insta killl šipkou přímo do hlavy :) Jen kdyby jich bylo víc k dispozici. A vrhací nože fungují taky dobře.
Takhle, když už jsem chtěl jít stealth, tak non-lethal :)... čili proto ty starosti, samozřejmě s pistolí s tlumičem to je o dost jednodušší... 

@Walome (11.02.2022 17:16): dobře, ale do té doby spustí alarm nebo udělají takový rozruch, že přiběhne 4., 5. a 6. :D... jako většinou je to jakž takž v pohodě, ale třeba ta druhá mise, tak jsem šel ze střechy do toho skladu a tam mi přišlo, že si se stealthem ani neškrtnu :D
Obušek jsem nikdy nepoužíval, ale v průběhu hry seženeš i dobrej lightsaber, kterej ten lethal stealth dost ulehčí:-D.
@S4TW (11.02.2022 17:05): střelíš jednoho šipkou, aby se během běhu zastavoval, přiběhneš ke druhýmu, polechtáš ho obuškem, on je chvíli elektrizovanej, přiběhneš k tomu s tou šipkou, sejmeš ho tonfou, běžíš zpátky k tomu elektrifikovanýmu a sejmeš ho taky tonfou.

ízy pízy lemon skvízy
@John Mirra (11.02.2022 14:30): nedělám mi sám o sobě problém praštit někoho obuškem do hlavy, ale třeba místa, kde by to byl buď hodně těžký úkol, čili by to šlo vyřešit třeba tou uspávací šipkou, ale to téměř vždy vzbudí hned poplach... je to asi dost o taktice, ale ten stealth je tam zbytečně těžký a mnohem snaží je to prostě všechno vystřílet, což mě trochu mrzí... navíc, střela do hlavy taky neznamená vždycky hned smrt, často i když mám tlumičt, tak to opět spustí poplach, ačkoliv nejsou v přímé blízkosti... obecně mi ten stealth nepřijde úplně parádní...
@H34D (11.02.2022 10:54): Já myslím, že kamery v GMDX už na těla reagují... večer to testnu.

@S4TW (11.02.2022 11:41): Pořád nechápu, co ti na tom omračování dělá takový problém :) Prostě vezmeš elektrický obušek a někoho s ním majzneš - ani nemusíš zezadu do krku. To ho ochromí, načež druhá rána (stačí i obyčejným obuškem) ho srazí k zemi. Pokud do nich mlátíš jenom obyčejným obuškem, musíš si zlepšit dovednost chladných zbraní...
Tak mě ten stealth přístup samozřejmě baví, ta hra k tomu vybízí, ale pak vám určitými mechanikami a místy hodí klacky pod nohy... Buď člověk musí neustále loadovat a nebo to prostě vystřílet... zatím to tak nějak kombinuji a doufám, že mi gameplay vleze víc pod kůži a nebo prostě od stealthu trochu upustím no...
@S4TW (11.02.2022 09:27): Však tak to má být, že by ten voják měl stihnout spustit alarm. Jinak stealth je asi jedinou slabinou hry, to už se tady taky řešilo. Proto si měl hrát GMDX, tam aspoň vojáci už umí reagovat na ležící těla. Ale kamery to stále neumí.
@Cobot (11.02.2022 10:08): Ono prostě na první hraní to člověk tolik nedostane do ruky, věřím, že na druhé už by to šlo lépe, ale i tak mi přijde, že je tu pár lokací, kde se tento postup prostě rozumně moc nedá... ale třeba jsem jen lame na stealth, to nepopírám :D
Ta pomalá uspavaci šipka je samozřejmě správně. Jen to její použitelnost výrazně omezuje. Vlastně nevím jak funguje v reálu. Jak dlouho zvíře padne na zem. Člověk by samozřejmě minimálně zařval, že ho něco trefí a při zásahu do svalu to nějako minutu zabere.

Je stealth postupu souhlas. Nejúčinnější je rána trleskopem zezadu do hlavy. To je ovšem pro někoho, kdo si léta užívá stejné omračování v Thiefovi brnkačka poněvadž se člověk cítí jako doma :)
@H34D (11.02.2022 06:53): jako, mě to přijde taky v pohodě, akorát by ten voják nemusel mezitím spustit poplach... obecně mi přijde, že ten stealth tam je dost nedokonalý, respektive non-lethal stealth... jediné rozumné řešení mi přijde prásknout zezadu do krku, což se na dost místech moc dobře nedá, takže se ze mě tak nějak nechtěně stal asasín :D
Mně tehdy vadila těžkopádnost akce. Samozřejmě jsem hrál akčně a měl jsem problém s tím, cos měl Ty - že teaser nesejme někoho na první dobrou, že uspávací šipka neuspává okamžitě, střelba je divná atd.
@Walome (10.02.2022 10:10): Ten mě asi nevadil, protože jsem objevoval způsoby, jak hru hrát, jak zabíjet a tak, docela jsem se vyblbnul v tomto směru, ale pravda, dějově to úplně nevtáhne a pro někoho, kdo je zvyklý na větší vodění za ruku to může působit negativně... ale právě to Hell's Kitchen už má tu objevovací atmosféru, kdy člověk chce prošmejdit každý koutek a dostat další kus skládačky :)
@Cobot (10.02.2022 00:04): @Walome (10.02.2022 08:15): Jo, tak dobrý, přesně tak se snažím tu hru hrát. Prozkoumávat, sám si v hlavě spojovat, prolézat, nepospíchat, snažit se hrát stealth, ačkoliv třeba lethal (občas prostě ujedou nervy a vystřílím to, ale snažím se bez poplachu). Teď se mi dost líbí ta lokace Hell's Kitchen, to je přesně to, proč je ta hra tak dobrá. Člověk si jede po své lajně, hra ho postrkuje jen velmi zlehka a postup nechává na něm a i to, co si hráč ze hry odnese, škoda, že dnes takhle nevypadá víc her, já si to nesmírně užívám :)
@S4TW (09.02.2022 23:39): jo to mě teď pobavilo no jak na začátku dostaneš mapu lokace ze který stejně poznáš úplný hovno :D tehdy se s hráčema nikdo nemazal. I proto si myslim, že DX má tak silnej zážitek, i taková blbost jako sbírání předmětů z konkrétních míst a né že klikneš na šuplík a otevře se ti tabulka ze které si vybereš jaké věci vzít (jako v Human Revolution).

Tady fakt musíš chodit a vnímat co se kde děje a co kde je.
@S4TW (09.02.2022 23:39): je to jako v každém imersiv sim. Prostě všechno cti a poslouchej. Kazdyho prokecni. Není to rpg, těch interakci je tam tak akorát. Příběh je dobrej. A navíc máš výhodu, že si můžeš v hlavě vyměnit Grey death za covid :D

Jestli ale hraješ na lethal, tak ti asi některé dialogy npc uniknou, protože když vyvolá poplach, tak si nikdo nebude povídat. I proto si myslím, že je stealth lepší přístup.
Ještě dotaz, je správně, že příběh tak nějak chytám z útržků a zatím mi není úplně 100% jasné o co jde nebo mi věci unikají samozřejmě vím, že jsem součástí protiteroristické organizace, kde módují agenty, že je zde nějaká nemoc, která postihla svět a teroristé mají "nějaký druh léku", kde se UNATCO tváří, že to je fake, to je tak asi hlavní plot, co jsem pochytil? dost mi pomáhají různé střípky z novin a knih, konverzací, ale jen bych byl nerad, jestli mi na začátku něco zásadního uniklo :)
Zatím hodně bloudím, objevuji a líbí se mi ty mraky interakcí a co člověk může v tom světě dělat, to je hodně cool, už teď mám pocit, že ve hře budu trávit dost času jen různým zkoušením, jako třeba chodit otravovat na dámské záchody :)
Realistic je lepší v tom, že tě do stealth tlačí. Hraju na něj vždycky a hra těžká není. Obávám se, že ralistic na leathal bude o spoustě nábojů. Ae nevím, nikdy jsem to jako střílečku nehrál. Teleskop funguje, ale je nutné něco zainvestovat do síly. Myslím, že stačí první úroveň nad základní. Je to přeci jedno. Tak nedáš bod do zbraní, ale právě do té síly. U paralizéru mysím jeden náboj na zákadní úrovni taky nestačí.

A v základu jsou ještě uspávací šipky. Jsou ale pomalé a kucka u toho hekaj jak kdyby jim někdo dělal anální masáž :) Ty v GDMX jsou výrazně lepší.


@USER47 (06.02.2022 22:16): Ano funguje jen kontaktně.
Já myslím, že ten riot prod je ten elektrickej obušek/paralyzér. Funguje myslím jen kontaktně, nikoli na dálku jako taser.
@John Mirra (06.02.2022 21:22): Jo, kdyby to fungovalo tak, že zezadu je na první sejmu, tak se s tím prdím, ale jelikož se to takhle úplně (minimálně ze začátku) nedá, tak jejich smůlka, mohli to přežít (aspoň někteří :))
@S4TW (06.02.2022 19:57): musíš je sejmout zezadu do krku a tím elektrickým tejzrem klidně 4x než lehne. A na realistik potřebuješ všeho víc a všude je všeho míň. Na první projetí bych to nehrotil.
@John Mirra (06.02.2022 19:49): A vyplatí se nějak výrazně ten non lethal? Jestli kvůli tomu hru restartovat nebo ne? Já to zkusím na to realistic, zatím mi to vyhovuje… to non lethal mě
lehce mrzí, vždy jsem šel zezadu a jebnul ho, ale on se otočil a začal do mě navíc jsem nevěděl, že něco je non lethal zbraňa něco ne
@S4TW (06.02.2022 18:53): Realistic by měla být těžší než Hard :D Možná bych to při prvním hraní zas tak moc nepřeháněl, i když ta hra není moc těžká...

Dají, pomocí speciálního elektrického obušku, u něj stačí na nic netušícího nepřítele většinou jen jedna rána. Nebo můžeš používat teleskopický obušek, ale do něj už musíš vrážet dovednostní body, abys sejmul nepřítele na jednu ránu (ale zase do něj nepotřebuješ munici).
Tak konečně rozjeto a zatím jsem stihl jen tutoriál, ale při volbě obtížnosti jsem dal realistic... nebudu litovat? :D co jsem si pročítal, tak realistic by měla být jednodušší než hard, je tak?

Ještě jeden dotaz, dají se nepřátelé omráčit? mě se zatím nepovedlo někoho nezabít :D