Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Celá práce s inventářem si vyloženě říká o zahození a vytvoření znovu, pro změnu někým, kdo u toho bude přemýšlet.

- zahodím Infused zbraň a nemůžu si ji vzít znovu dříve než další den ráno
- předmět, který už mám dávno Infused, se mi hlásí znovu k Infuse, protože jsem ho našel podruhé (a na konci dne prostě není možné vlézt do inventáře a toto zkontrolovat, protože by to bylo příliš jednoduché a logické)
- najdu Slab, kterou ještě nemám a protože už mám dvě aktivní, tak musím jednu vyhodit z inventáře, jinak tu novou nemám jak Infuse, protože ji u sebe nebudu mít při ukončení mise

Nemluvě o tom, jaké zvěrstvo je design Visionary/Arsenal Leads. GUI, které vyloženě nechcete používat.

Celá hra krom jiného vyloženě trpí tím, jak se (po Prey Mooncrash bych řekl dost překvapivě) opět pokoušejí naroubovat na sebe dva protichůdné žánry místo toho, aby jednoduše udělali znovu pořádný immersive sim.
@H34D (komentář): Proč se pořád zaklínat tím že je to od "kultovních Arkane"? Není, Arkane je mrtvé, většina kvalitních lidí z něj odešla. Pak se pokusili zaměřit na tupé střílečky a hry s mikrotransakcemi, a co budou dělat teď pod Microsoftem, to nikdo neví... ale v moc zářnou kvalitu bych nedoufal.
Redfall sometimes feels like what you'd get if you blended the Arkane creative values with Far Cry 2 or S.T.A.L.K.E.R.," Smith continues. "That's the kind of thing that we have wanted to do for a long time." 

Už aby to bylo.
@Bursoft (03.01.2023 11:34): já jsem stejně furt na vážkách, jestli nemít radši 2 konzole.. a milionkrát se mi ten závěr ještě změní.. :D nakonec koupím ještě switch a stanu se tím, čím jsem nejvíc opovrhoval - vlastníkem více konzolí. :D

Nevím, proč ve mě tu chuť víc hrát probudil zrovna Deathloop, asi to ani nepotřebuji pochopit, ale jsem za to rád. :D Aspoň si tím můžu obhájit tu devítku co jsem tomu dal.
@SilentWolf (03.01.2023 11:03): No povánoční slevy HW bych teda moc nečekal, to je zrovna takovej segment, kterej si žije vlastním životem a nějaký black fridaye a Vánoce ho moc nezajímají :D Nebo teda když koukám teď na obchody, tak nic nevidím :D
@Paul (03.01.2023 10:57): ale se Starfieldem počítám právě na ten konec roku, pak pár měsíců vydržím na povánoční slevy HW. :D Což tak nakonec být nemusí, ale vsadil bych klidně nic na to, že vyjde opravdu až někdy kolem listopadu.
Nejdřív Redfall někdy jaro. A v létě vydávat Starfield je imho blbost.
Sotva se člověk nahajpuje na Redfall tak zjistí, že nebude na PSko. A to jsem si říkal, že ještě letošek bych bez toho nového PC zvládnout mohl. :D
Potřebuji akutně objevit nějaký nový svět/setting jinak budu mít po dohrání Deathloopu prázdné místo v srdci. Nechci ho dohrát. Jsem rád, že jak jsem si nedávno stěžoval že ani Elden Ring a Ragnarok mě ničím nepřekvapily a já bych rád zažil nějaký pozitivní šok, tak jsem se konečně dočkal.

No a tedy.. začínám se moc těšit na ten Redfall pokud nekecají že by se to stále mělo držet aspoň trochu těch zavedených aspektů immersive simů.
@BUMTARATA (29.12.2022 02:14): já na jednu stranu trochu chápu tu kritiku. Ale je myslím až příliš ostrá. Ta atmosféra je super. Obří kolosální stavba emitující podivné vlny které světem otřásají. Ten jejich Funky styl jsem trochu hejtil ale zas a znovu... jinak si to představit nedokážu. I gunplay je ok. Což se po Prey divím. Dokonce jsou to jedny z nejlíp znějících zbraní. Parkát jsem se už i leknul výbuchu nebo střelby. Ale zase já střílečky moc nehraju, tak to moc porovnat nejde.
Co mi vadí je že mě hra nenutí dumat nad zjištěnými informacemi a hned mi řekne co s nimi. Takže docela rezignuji na hledání důležitých věcí v dopisech apod. A mám v tom trochu guláš. Přijde mi že vše objevuju spíš náhodou.
Jsem to hrál teď v jednom kuse 10 hodin. To už se dlouho nepoštěstilo. Parádní hra. Abych se začal těšit na Redfall. :-D hudba a zvuky jsou top.
@SilentWolf (07.12.2021 09:47): Čím víc maj her, který se jen zaplatí a vydělají něco málo, tím dál ta šance je. Takhle jim na to prachy nikdo nedá :( Potřebovali by nějaký prodejní trhák, aby měli klid. Pro mě je třeba Arx pořád jedno z nejzajímavějších RPG, který jsem kdy hrál. Má svůj nezaměnitelný ksicht :)
@SilentWolf (07.12.2021 09:47): Toto si už veľmi dlho želám - pokračovanie Arx na engine z Dishonored 2, so všetkými tými vedomosťami, ktoré sa naučili za tie roky, by bola iste bomba.

A určite by to príbehovo vedeli urobiť tak, aby znalosť jednotky nebola pre hranie potrebná, ale pomôže, ako je pri hrách, medzi ktorými je príliš veľká pauza, dnes zvykom.
@SilentWolf (07.12.2021 09:47): Těžko říci, jestli jsou first person dungeony s jednou postavou více nebo méně niché než něco na způsob first person rogue-lite. A faktem je, že Prey, ač immersive sim, byl v hodně velké slevě také chvíli po vydání.
Mě by zajímalo, zda by třeba masivně uspěli s Arx Fatalis 2. Nebo na to dnes není místo.
@Naginata (06.12.2021 20:57): Ano. At uz lide vnimaji Deathloop jako immersive sim nebo ne, tak je naprosto jasne proc je to prakticky mrtvy podzanr. Nove COD nebo Battlefield muze stat za vylizprdel ale stale proda mnohem vic a zaplati se, zatimco hry jako Deathloop, ale treba i Prey nebo Dishonored, se vetsinou ani nezaplati. Minimalne ne kratce po vydani. Holt dokud casual hraci neprestanou byt casual hraci, nebudou mit hardcore hraci poradne co hrat. :D
Nevyšlo to ani před 2 měsíci a už to má 66 procentní slevu, tomu se říká hit :D
@Paul (27.11.2021 11:22):

Určitě to není čistý Rogue-lite, protože jak správně poukazuješ, chybí randomize / procedural generated design. U rogue-lite není na rozdíl od rogue-like permadeath ve slova smyslu "úplně všechno od začátku včetně postavy", liší se právě přítomností permanentních upgrades. Jakkoli jedeš od začátku také, tak už díky upgrades jedeš se silnější postavou.

Prey byl na Steamu zpočátku za 59.99, ovšem už v říjnu 2017 šel trvale na 39.99 a červen 2018 trvale na 29.99. A to neberu v potaz přímo slevy (tohle bylo trvalé snížení základní ceny), kdy už na konci června 2017 šla hra dočasně z tehdy 59.99 na 39.59. Ale samozřejmě stav, kdy je dva měsíce po vydání Deathloop ve slevě za méně než polovinu základní ceny, je někde úplně jinde.
@Paul (27.11.2021 11:22): Hmm, ok. Jsem si nevšiml moc. Navíc trailery na YouTube nejsou žádný marketing, že jo. Jiné reklamy jsem si nikde nevšiml. Ale ok, v tom případě hraje roli žánr tedy.
@Fritol (27.11.2021 10:09): Deathloop měl snad nejvíc trailerů co kdy která hra měla, na cizích fórech je ten všudypřítomnej marketing prakticky meme :)
Ale že je to méně úspěšný než Dishonored/Prey bylo vidět brzy po vydání, jak recenze na steamu a concurrent čísla byla nižší (a také je to nejníže hodnocená Arkane hra). Plus z konzolí vydání jen na PS5 a nikde jinde.

@Phoenix (27.11.2021 10:05): Deathloop není imho roguelite. Je to v podstatě relativně lineární akční střílečka umožnující stealth. V DL není nic procedurálně generovaný, je zde jen jeden konkrétní způsob jak to dohrát, a permadeath tu byl (při vydání) zastoupen hlavně tím, že hra náhodně padala bez možnosti uložení (ale to už je snad opraveno).
@Phoenix (27.11.2021 10:05): Jo, taky bude asi na vině to, že MS do marketingu zrovna moc neinvestovali. Uvidíme za rok, co prodeje na Xboxu, minimálně v game passu by to mohl být hit. Já s tím nejspíš taky počkám až tam.
@Fritol (27.11.2021 06:57): nz, třeba to Tobě nebo někomu dalšímu pomůže.

Prodeje asi nic moc. Přeci jen je to asi celkem velká změna proti tomu, co Arkane normálně dělá ... i když s něčím podobným už koketovali v Prey: Mooncrash. Je to stylovka, ale sám také váhám (i když cena je to hezká), protože Rogue-lite věci moc nehraju (takový EVERSPACE už mám koupený 3,5 roku a mám v něm nahrány asi 2 hodiny).
Pěkných 80 %. Mohlo to být i 85, kdyby mi ta hra tak min. padesátkrát nespadla. No ještě můžu být rád, že mi šla vůbec spustit, spousta lidí toto štěstí neměla.
Tak Deathloop na PC podporuje oficialne dualsense, vcetne adaptivnich triggeru a haptiky a... nelibi se mi to. Nevim, jestli je implementace techto funkcni zrovna v Deathloop na prd, ale zadny velky prinos a revoluci v immerzi hrani v tom tedy nevidim.
Tady jedno pro Paula. :D

Btw. "Nechápu ty nadšené "10/10! MASTAHPIECE!" recenze. Prostě nechápu, sorry." Mas na tenhle crap trademark? Ze bych to copypastnul do mych pripadnych komentaru k Cyberpunku, Red Dead Redemption 2 nebo treba Last of Us 2. :)
@kuler91 (30.09.2021 09:20): jako já cením experimentů a nový značky, jen...to tentokrát úplně nevyšlo a ve výsledku bych taky raději něco novýho ze světa Dishonored (třeba z Tyvie).
S těmi prodeji souhlasím, a minimálně dle čísel na steamu jsou nejspíš slabší než u Dishonored i Prey.
@Paul (30.09.2021 00:01): Pdff, jsem stejný fanoušek Arkane jako ty, takže to dám asi prozatím k ledu :) Škoda ... kéž by nevymýšleli píp a zůstali u Dishonored. Pochybuji, že Deathloop se bude prodávat lépe, než Dishonored :).
Hmm. Je to dobrá hra, ale...to je vše. Z novodobý Arkane tvorby nejslabší a neuspokojivej závěr (resp. všechny tři) můj dojem nevylepšil.