@leebigh (21.08.2021 10:04): Ptá se to, když to spouštíš přímo z klienta Steamu. U zástupce na ploše ne.
Diskuze
@Cobot (21.08.2021 09:16): Mně to hodilo přímo do remasteru
Pro fanoušky módů Ozzymandias připravil balíček s kolekcí módů pod Quakespasm
https://www.facebook.com/groups/classicfpsfans/permalink/3031637267058977/
Pro fanoušky módů Ozzymandias připravil balíček s kolekcí módů pod Quakespasm
https://www.facebook.com/groups/classicfpsfans/permalink/3031637267058977/
<span class="reply">PC verze super. Je to jak originál. Odehráll jsme teda teď jen kousek první mapy.
@leebigh (21.08.2021 09:04): Ptá se to.
@Paul (21.08.2021 08:44): dík
@leebigh (21.08.2021 09:04): Ptá se to.
@Paul (21.08.2021 08:44): dík
@Paul (21.08.2021 08:44): Mně se to na nic neptalo :-)
@Cobot (21.08.2021 08:21): verze na steamu byla nahrazena touhle. Při spuštění se tě to zeptá jakou chceš hrát.
@Ronik (19.08.2021 21:17): koupeno večer na PS4. S pár pivka a mi ta grafika a pohyb přišel trochu tahle. Ale teď ráno mi to už přijde věrný originálu. Je to super.
Na steamu mám léta původní verzi. To tuhle dodostananu zdarma. Nebo ji musím taky koupit?
Na steamu mám léta původní verzi. To tuhle dodostananu zdarma. Nebo ji musím taky koupit?
Updatovaná verze od Nightdive s novou epizodou od MachineGames na konzole i PC (na Steamu jako free update existující verze, je zachovaná i možnost hrát původní verzi): odkaz
Slayer's Testaments - nový Doom na Quake engine.
Znovu nahozen DarkPlaces, pěkné. Obrázek 1, Obrázek 2, Obrázek 3 a Obrázek 4. Výhodou je dostatečná plynulost 144 FPS. SP modifikace zatím nezkoušeny žádné. Dám tam ale jen jednu, tu dojetu a tak dál.
@stepankoby1 (10.08.2020 17:34): Pusti si u toho soundtrack z Quáka 2. Tak to dělám a sedí jako prdel na hrnec. A hlavně Arcane Dimension. To je asi nejzábavnější završení Quaka 1. Dokonalá architektura a vyladěná zábava. A je to QuakeSpasm
@stepankoby1 (10.08.2020 17:34): Presne tenhle sem hazel do odkazu v kvetnu. Vypada to v nem skvele.
Zkusil jsem prvních pár map, a musím říct, že to není ani dneska vůbec špatný. :) Má to tu příjemnou rychlou hratelnost z Dooma a Wolfa 3D, i když možná chybí trošku chytlavější hudba (a to i se staženými skladbami, které dneska už ve hře nejsou). Postupoval jsem podle tohohle návodu při instalaci QuakeSpasm a vypadá to parádně. Ještě, že mají starší fpska tak věrnou fanbase. QuakeSpasm je asi podobně kvalitní jako GZDoom u Dooma a ECWolf u Wolfa 3D. Někdy určitě dám celou hru.
@Jumas (komentář): Si to zkus zahrát. Tempo, plynulost hry stojí za to. Mě samotného to překvapilo, jak mě to bavilo. Narozdíl od hodně archaickeho a nostalgií zatizeneho Duka.
Cas od casu si to s radosti zahraju, tenkrat kdyz sem si domesl originalku a poustel to na ty plecce 486dx2 (s 16MB ram) na nejnizsi detaily sem si to i tak uzival, a postupne kdtz se pocitace vylepsovali jsem to hral porad dokola s lepsima a lepsima detailama, s vyssim rozlisenim atd atd, paradni hutna atmosfera. Skoda jen ze quake 2 nepokracoval tam kde q1 skoncil. Tohle by si taky zaslouzilo dalsi dily...
@leebigh (19.01.2019 12:17): já v září dohrál Arcane Dimensions, tak to asi nechám ještě trochu uzrát a vyzkouším ten mod zase za rok znovu s AC. jestli to bude fungovat. tou dobou snad vyjde z bety...
@Garret (19.01.2019 12:11): spíš asi ne, možná vyzkouším jak to bude vypadat. Je fakt že na Quaka jsem už nešahl hodně dlouho...
@leebigh (19.01.2019 11:11): to vypadá parádně, díky za tip. budeš to zkoušet?
Doufám že to tu už nebylo - mod Quake 1.5 - vylepšení Quaka po všech stránkách.
Sakra, ale ta hudba je úplně kůl- tedy "hudba"- vesměs nejčastěji se jedná o různé ambientní zvuky či například klavírové tóny, ale přidává to na atmosféře jak kráva. Vlastně to s hudbou hraji poprvé až teď, v době vydání jsem hrál jen demo a o několik roků později nějakou abandonware verzi, ani jedno "hudbu" neobsahovalo.
Každopádně v GoG verzi ji obsahuje pouze ta verze spouštěná pod dosboxem- označeno jako "Quake (software mód)", pak je tam ještě nějaký openGL source port, ten je jednak bez hudby, druhak se mi ani kdovíjak nelíbí (navíc je světlejší a obsahuje drobné grafické glitche), raději dávám přednost originálu.
Každopádně v GoG verzi ji obsahuje pouze ta verze spouštěná pod dosboxem- označeno jako "Quake (software mód)", pak je tam ještě nějaký openGL source port, ten je jednak bez hudby, druhak se mi ani kdovíjak nelíbí (navíc je světlejší a obsahuje drobné grafické glitche), raději dávám přednost originálu.
@PavelU (01.09.2018 00:07): díky. rozhodně na to nezapomeň. minimálně The Forgotten Sepulcher je nutnost :-)
@Garret (31.08.2018 19:50): Pěkný čtení. Jj QuakeSpasm ty obří mapy a počty nepřátel pojme, nic jiného ne. Jsem rád, žes vysvětlil ten systém Hubu a vstup do map. Ta historka se secretem, respekt! Já to dosud vůbec nehrál, kdysi jen zkoušel, ale třeba to někdy opět nainstaluji.
Arcane Dimensions dohráno. Povinnost pro všechny, kteří to s Quake myslíš vážně... v profilu jsem sepsal svůj komentář, kdyby to někoho zajímalo :-)
@Shoggot (20.08.2018 18:48): Zkoušel si Darkplaces mod? mění zvuky docela dost a brokovnice duní moc hezky...
Už posté to mám v plánu dohrát, nevíte někdoo nějakém dobrém zvukovém módu? Něco, co by hlavně brokovnicím dodalo mocný zvuk.
tak mám za sebou The Forgotten Sepulcher v rámci Arcane Dimension runu a i když oceňuju tu komplexnost, osobně dávám předenost více koncentrovanějším mapách. 300 nepřátel a 50 secretů, holy shit. tolik měla snad celá epizoda Q1...
@7c (06.12.2017 22:10): Vanilla verzia či nejaký source port?
Poprvé dohráno s funkčním soundtrackem.
Ještě více nejlepší.
Ještě více nejlepší.
Terien: Ten gameplay je fakt nářez. Mistr oboru.
@Tarhiel (20.07.2017 16:08): Ok, proveden upload jinam.
ad_v1_50final.zip, ad_sepulcher.zip a quakespasm-admod-win32.zip .
ad_v1_50final.zip, ad_sepulcher.zip a quakespasm-admod-win32.zip .
@PavelU (20.07.2017 15:35): Ehm... keď už ich máš teda sosnuté, že by si ich uploadol nám, obyčajným smrteľníkom, niekde na ulozto(alebo kdekoľvek)? :)
Nechce sa mi kvôli tomu sťahovať TotalID.
Nechce sa mi kvôli tomu sťahovať TotalID.
Včera se mi ozval jeden týpek, jak je na tom Q1 scéna.
Forgotten Sepulcher - Asi nejlepší level, co kdy kdo do Q1 vytvořil. Je to součást nové verze Arcane Dimension modu. V tom jednom levelu lze strávit až tři hodiny času. Neskutečná architektura, prý.
Jede to jen pod enginem QuakeSpasm, poslední verze má dvě varianty spuštění, speciálně pro ten novej přídavek. Všechny důležité instrukce jsou uvedeny v readme ad_sepulcher.zip. Mimo jiné je ještě potřeba základní Arcane Dimension 1.5, odkaz uveden ve zmíněném readme.
Soubory mi v prohlížeči nešly sosnout, ale přes TotalD Free jo.
Forgotten Sepulcher - Asi nejlepší level, co kdy kdo do Q1 vytvořil. Je to součást nové verze Arcane Dimension modu. V tom jednom levelu lze strávit až tři hodiny času. Neskutečná architektura, prý.
Jede to jen pod enginem QuakeSpasm, poslední verze má dvě varianty spuštění, speciálně pro ten novej přídavek. Všechny důležité instrukce jsou uvedeny v readme ad_sepulcher.zip. Mimo jiné je ještě potřeba základní Arcane Dimension 1.5, odkaz uveden ve zmíněném readme.
Soubory mi v prohlížeči nešly sosnout, ale přes TotalD Free jo.
@Matthias (26.06.2016 12:51): jo, ten teleport jsem obcházel, jestli za ním něco není, ale nenapadlo mě do něj vejít zezadu :-)
@Garret (26.06.2016 11:32): Secret level jsem nenašel
ale dopefish najdeš tak, že v jednom levelu je velkej kruhovej teleport a ty ho obejdeš a vlezeš do něj ze zadu a zjedou schůdky do kanálu, kde najdeš dope fish :)
ale dopefish najdeš tak, že v jednom levelu je velkej kruhovej teleport a ty ho obejdeš a vlezeš do něj ze zadu a zjedou schůdky do kanálu, kde najdeš dope fish :)
@Matthias (26.06.2016 11:06): já to vzdal u poslední brány, už jsem neměl ammo na ty dva poslední medvědy.
dopefish secret jsem nenašel, ale tajný level byl slušný záhul. celkově to je hodně nevyvážené na Hard. chtěl bych je vidět, jak to jedou na Nightmare...
dopefish secret jsem nenašel, ale tajný level byl slušný záhul. celkově to je hodně nevyvážené na Hard. chtěl bych je vidět, jak to jedou na Nightmare...
@Matthias (25.06.2016 23:58): jo, je to tuhý. trochu mi to připomíná první datadisk - věčně bez nábojů. ale level-design je trochu slabší, čekal bych, že to více vyšperkují.
sakra, ta nová epizoda je nějaký dost těžká :D
@leebigh (25.06.2016 02:01): tak rozehráno s DirectQ. zatím třetí level na Hard a nepřátel je místy požehnaně. hlavně nezapomínat ukládat :-)
když si vzpomenu, jak mi před vydáním kvejka bratranec popisoval, jak je to mnohem lepší než Wolf nebo Doom, jak jsou nepřátelé živí, jak si zombíci rvou kusy masa a házejí je po tobě... 20 let. ty krávo.
když si vzpomenu, jak mi před vydáním kvejka bratranec popisoval, jak je to mnohem lepší než Wolf nebo Doom, jak jsou nepřátelé živí, jak si zombíci rvou kusy masa a házejí je po tobě... 20 let. ty krávo.
@Crash (25.06.2016 10:15): Sorry, kombinace horka, pozdni hodiny a whisky Grants asi udelala sve :-)
@leebigh (25.06.2016 02:01): díky za info, už se mi to sosá :-)
@Crash (25.06.2016 10:15): cdn.bethsoft.com/quake/dopa.rar
@leebigh (25.06.2016 02:01): Ten odkaz máš nějaký špatný, vede zpátky sem na DH.
U příležitosti 20. výročí vydání Quaka vydali Machine Games, tvůrci Wolfenstein - New Order, novou epizodu pro Quake
Ke stažení zde.
Ke stažení zde.
Doporučil bych asi jen DarkPlaces + rygel's pack, dle mého skromného názoru (pokud tedy nemám i nějaké další úpravy, které si již nepamatuji). Staré jak Metuzalém a ostré jako břitva.
Komplet modifikovaná verze Q1 přes DP a SMC 4.55 stále funkční. Ale haprovala mi tam trochu grafika, špatný zobrazení. Vyřešilo zadání dvou parametrů v konzoli, tedy doufám. A plynulost taky Ok, je nutné si ve hře a v ovládačích vypnout AA, nechat jen AF. A tahle stránka opět jede. Další přehled modů zde.
@Cobot (22.09.2015 11:40): doporučil bych DirectQ, který zachová původní feeling.
@Matthias (06.11.2015 19:59): to vim, uz jsem to i s hudbou dohral. Jen jsem chtel vedet, jestli to tam je na Gogu
vlastně je ten odkaz tady asi o kousek níž ode mě