@nopik (17.09.2021 10:23): Tak asi treba kontaktovať support. Mne sa kedysi stalo na origine, že som sa prihlásil a účet som mal prázdny, hoci som vlastnil nejakých cca 12 hier. Kontaktoval som ich support a riešil som ten problém, pretože som bol reálne prihlásený pod svojim nickom. Tam samozrejme najprv dávali otázky, či som použil správne údaje atď...blablabla a nakoniec z toho vyšlo (hoci to otvorene nepriznali), že sa robil nejaký update azle sa im updatla používateľská databáza a ja som sa potom znova odhlásil a prihlásil a hry tam už zázračne boli. :)
Diskuze
@veselykralicek (17.09.2021 02:25): na 100% mám jen jeden účet
Hru mám možná ještě nainstalovanou na starém herním PC, to je po přestěhování se už pár let v krabici, tak až bude čas a prostor kouknu na něj.
Hlavně musím zase hledat nějakou hru co by mně bavila a zvládl ji notebook na kterým momentálně jsem.. Ach jo.. :)
Hru mám možná ještě nainstalovanou na starém herním PC, to je po přestěhování se už pár let v krabici, tak až bude čas a prostor kouknu na něj.
Hlavně musím zase hledat nějakou hru co by mně bavila a zvládl ji notebook na kterým momentálně jsem.. Ach jo.. :)
@Jab (17.09.2021 08:54): A kolikpak duší jsi svou zapáleností přesvědčil? Chci jména! :)
@Richmond (17.09.2021 08:43): No bylo by trochu na dlouho z nich MaM X tahat. Každopádně Ubisoft tuhle hru opravdu náramně přizabil. A jak vidno hodlá pokračovat dokud ten džob "nedokončí".
Btw je teď kolem v plánu nějaký dungeon v moderní grafice? Pokud nebudou existovat, tak i já přijdu o smysl své existence v podobě boje proti dungeonům. Jsem si jist, že i Cato by nakonec to Kartágo postrádal. :)
Btw je teď kolem v plánu nějaký dungeon v moderní grafice? Pokud nebudou existovat, tak i já přijdu o smysl své existence v podobě boje proti dungeonům. Jsem si jist, že i Cato by nakonec to Kartágo postrádal. :)
@Ringo (17.09.2021 08:28): Zlatý diskety! :) řikám to furt...
@nopik (17.09.2021 00:51): To se mi stalo taky, měl jsem kdysi dávno na uPlay jen jedinou hru, kterou jsem si dokonce koupil v obchodě, normálně v DVD obalu, s DVD (The Settlers 7 komplet edici se všemi DLC). Uplay ji zaregistroval. Hrál jsem ji nějakou chvíli, ale pak nějak nebyl čas, a tak jsem se k ní nedostal několik let. Když jsem se asi po 5 letech znovu na uPlay přihlásil, hra už tam nebyla. Jelikož byla stále nainstalovaná na mém compu, tak jsem ji zkoušel spustit přes zástupce a to vždycky zamrzlo. Když jsem ji chtěl ze svého DVD znovu nainstalovat a zaregistrovat, tak mi uPlay hlásil, že daný kód je již používán.
@nopik (17.09.2021 00:51): No, hlavně už si ji dneska nekoupíš..
Nemáš třeba dva účty na Uplay a nepřihlašuješ se na ten "prázdný"?
Nemáš třeba dva účty na Uplay a nepřihlašuješ se na ten "prázdný"?
tak bezva, po letech si řeknu, že si to znovu nainstaluju a zahraju.. chvíli mi trvalo najít heslo na Uplay páč jsem se tam už pár let nelognul, abych nakonec zjistil že nejenom že je hra nefunkční, ale hlavně mám na uplay "nula" her.. Sice přesně nevím co jsem tam měl za hry, účet tam mám 11let a koupenou jsem měl hlavně tudle, ale i tak to docela naštve :(
@jurajjanosik (24.08.2021 22:05): Mas to ob jeden prispevek pod tebou...
Neví někdo jak rozjet dlc Unicorn po tom co Ubisoft ukončil servery?
@Tarhiel (08.07.2021 10:14): Je třeba projít Knihu návštěv a fóra na jeho stránkách.
@Tarhiel (08.07.2021 10:14): Zde je postup.
- naštěstí ta hra běží nad Unity Enginem a ten je psán v C# a C# se dá naštěstí docela dobře dekompilovat.
- naštěstí ta hra běží nad Unity Enginem a ten je psán v C# a C# se dá naštěstí docela dobře dekompilovat.
@Ringo (07.07.2021 18:08): A ako to rozbehal, kde je to napísané?
Lebo ja tam vidím poslendú správu z 4. 7. 2021, 07:21:56, kde len píše, že Ubisoft stiahol hru z predaja.
Lebo ja tam vidím poslendú správu z 4. 7. 2021, 07:21:56, kde len píše, že Ubisoft stiahol hru z predaja.
@Ringo (07.07.2021 18:08): Jojo, já vím. Elemire je borec, zprovoznil to.
@veselykralicek (07.07.2021 02:59): Jo, vypadá to, že to vyřešil borec Elemir, informuje o tom na svých stránkách https://www.svetmightandmagic.cz/
No, tak situaci prej nakonec řeší nějaká cracknutá verze, i když tomu nechci dělat reklamu. Taky nevím, aby to nebylo v rozporu s pravidly DH. Ano, je to smutné, ale snad by měla být možnost si to zahrát i v dnešní době tak nějak bez omezení, i když to není úplně oficiální..
Co se týče odstraňování her z Uplay klienta, před lety se mi to stalo s R.U.S.E., což byla strategie, kterou najednou zařízli, stáhli ji z prodeje a následně mi zmizela i z knihovny Uplay. To mi mák nebere.
Ještě že mi zůstala na Steamu, odkud jsem ji teda spouštěl primárně..
Co se týče odstraňování her z Uplay klienta, před lety se mi to stalo s R.U.S.E., což byla strategie, kterou najednou zařízli, stáhli ji z prodeje a následně mi zmizela i z knihovny Uplay. To mi mák nebere.
Ještě že mi zůstala na Steamu, odkud jsem ji teda spouštěl primárně..
Tak já musím souhlasit, že GoG je super hlavně na starší hry, u kterých už nevyjde žádnej update ani patch. Ale jinak mi Steam naprosto vyhovuje, že to instaluju a spouštím přes klienta a automaticky si to stahuje aktualizace samo, nemusím to hlídat a neustále stahovat a instalovat manuálně.
Jenže to neřeší úplně ten původní problém. Že MM X nemám možnost hrát přes GoG, anžto to na GoGu není. Tu volbu nemám a pokud to hrát chci (jakože chci), tak buďto čekat, jak to Ubisoft nějak vyřeší nebo se vydat do šedé zóny..
Jak už jsem někde četl, velmi smutná tečka za historií této série..
Jenže to neřeší úplně ten původní problém. Že MM X nemám možnost hrát přes GoG, anžto to na GoGu není. Tu volbu nemám a pokud to hrát chci (jakože chci), tak buďto čekat, jak to Ubisoft nějak vyřeší nebo se vydat do šedé zóny..
Jak už jsem někde četl, velmi smutná tečka za historií této série..
@Isair (05.07.2021 23:37): Presne ako píšeš, sťahovanie väčších hier je otrava, ale aj to už je vyriešené - po tom, čo GOG prestal podporovať GOG downloader, jeden chlapík napísal GOG Repo (Python program na sťahovanie hier rozdelených do viac celkov) - rozbehanie je jednoduché + priateľ mi k tomu napísal skriptík, ktorý po update hier vytvorí .batch súbory v samostatnej zložke, kde si len jeden z nich vyberiem a sťahujem danú hru.
Mám to prepojené s Total Commanderom, tak to mám na dva kliky a do zahájenia sťahovania to väčšinou netrvá ani pol minúty.
Tí, ktorí by ste necheli pracovať s príkazovou riadkou, existuje na GOG Repo aj UI frontend od iného užívateľa.
Mám to prepojené s Total Commanderom, tak to mám na dva kliky a do zahájenia sťahovania to väčšinou netrvá ani pol minúty.
Tí, ktorí by ste necheli pracovať s príkazovou riadkou, existuje na GOG Repo aj UI frontend od iného užívateľa.
@Richmond (06.07.2021 09:31): EoBy, Ishary, Dungeon Mastery, Arkanie jsem měl. Dokonce i třeba Dungeon Hack (nic z toho koupené - až pak Rivu jsem měl odněkud ze Score či Gamestaru). Naopak Ultimy, Wizardry, prvních pět MaM, LoL, TES mě úplně minuly. BaK jsem také hrál až o mnoho let později.
Asi jsem neměl na základce ty správné lidi kolem sebe. Na gymplu se to ale pak diametrálně změnilo. To už RPG hrál každý. Buď to bylo více RPG pozitivním prostředím. Nebo spíše i tím, že od Falloutu dále prostě RPG hrálo více lidí.
Asi jsem neměl na základce ty správné lidi kolem sebe. Na gymplu se to ale pak diametrálně změnilo. To už RPG hrál každý. Buď to bylo více RPG pozitivním prostředím. Nebo spíše i tím, že od Falloutu dále prostě RPG hrálo více lidí.
@Richmond (06.07.2021 09:31): Já jsem se dostával hodně ke strategiím, střílečkám, skákačkám a simulátorům. Závodní a sportovní hry mě nebraly. Sice jsme s kámošama hráli Dračí doupě, ale kromě TES Areny a Dungeon Mastera RPG nikdo pořádně nehrál. Až pak přišly M&M VI a VII.
@hanak_v_exilu (06.07.2021 09:26): Zajímavé, W7 i Beholdeři jsem měl pocit, že měl skoro každý (prava EoB3 už nebyl taková masovka). UUčka se ke mně dostaly o pár let později. Je fakt, že tenkrát se směňovaly hlavně akční věci (a nemyslím 3d střílečky).
@Isair (05.07.2021 23:37): GoG je v tomhle super. Podle svého profilu jsem tam zapnul dvě hry dohromady na hodinu a čtvrt. Koupených jich mám cca 120, dohrál jsem jich polovinu a vyzkoušel tři čtvrtiny. Blbé je, že tam nevychází všechno. Nemyslím i šmíra co jí Steam přetéká, ale třeba nových krokovacích dungeonů je tam fakt málo. Přitom je pro ně na GoGu ideální cílovka. Ten Might & Magic X je nejzářivější příklad.
@Ringo (06.07.2021 00:06): No, zlaté devadesátky... V devadesátkách jsem nehrál Wizardry VII, protože jsem to zkrátka nesehnal. Neměl jsem Ultimu Underworld, nesehnal jsem Strife, Eye of the Beholder byl nedostupný. Teoreticky by se to dalo asi koupit, prakticky to s tehdejšíma cenama nepřicházelo v úvahu. Dneska je situace mnohem lepší. Kdyby všichni fungovali podobně jako GoG, tak by byla téměř ideální.
@Ringo (06.07.2021 00:06): No, zlaté devadesátky... V devadesátkách jsem nehrál Wizardry VII, protože jsem to zkrátka nesehnal. Neměl jsem Ultimu Underworld, nesehnal jsem Strife, Eye of the Beholder byl nedostupný. Teoreticky by se to dalo asi koupit, prakticky to s tehdejšíma cenama nepřicházelo v úvahu. Dneska je situace mnohem lepší. Kdyby všichni fungovali podobně jako GoG, tak by byla téměř ideální.
@Ringo (06.07.2021 00:06): Mně Gog slouží čistě jen na ty hry z 80. a 90.let a tam už nehrozí žádné updaty. Prostě zálohovej server :) Takže žádnej Galaxy nepoužívám, stáhnu instalačku do pár vteřin a hraju, nepotřbuju online. A líbí se, že i ty nový rpg, co jsem backnul mám bez drm. u Noxu jsem dostal link, stáhnulk jsem hru, zazálohoval si ji a nazdar. proč spouště furt klienta :) člověk se neubrání fandit Gogu a na druhou stranu je těžké nemít obavu, že jednoho dne Gog udělá šmyk a vše bude jako Steam. Děsivá představa...
@Phoenix (05.07.2021 22:43): A protovždy říkám, zlaté devadesátky. To dál už mě zajímá jen sporadicky. Když si najdu 5 titulů za desetiletí, tak je to svátek. A hned jeden z těch titulů, MM10 je problém. A Ubisoft mi už jednou ukradl The Settlers 7 edici se všemi DLC, kterou jsem si dokonce zakoupil v kamenném obchodě i s obalem. Jednoduše mi ji po pár letech smazal z knihovny a při pokusu hru znovu nainstalovat mi to hlásilo, že kód je používán. Takže tady to pro mě vychází, že jsem nejen ochuzen, ale i okraden v případě, že si něco koupím. Když nrkoupím, nejsem ochuzen o nic.
@Isair (05.07.2021 23:37): To jo, jenom jsem chtěl vyzdvihnout tenhle aspekt. Steamisti mají možná pocit, že tam Gogisti musí každej týden žonglovat s instalačními update soubory. Protože ty jejich hry na Steamu mají co týden update. Ale ty mají většinou opravdu jiný účel než přidávat obsah a tento účel na GOGu nemá smysl. (nepočítám updty spravující rozbitý první verze a update přidávající do online her eventy)
@Red (05.07.2021 23:34): @Red (05.07.2021 23:34): A hlavně na GoGu jde ten patch v drtivé většině stáhnout i zvlášť, tj. netřeba stahovat znova celou instalačku (po čase ty samostatné patche třebas odstraní a pak nezbyde než hru stáhnout znovu, pokud nepoužíváte Galaxy, ale v době vydání patche jej většinou hodí do nabídky).
Já třebas na GoGu jedu v podstatě kompletně offline, tj. vše si stahuju ručně, ale pak už jsem offline, žádné Galaxy... opravdu nepotřebuji další zbytečný launcher, stahování instalaček je na GoGu docela pohodlné, byť u těch větších je problém, že to rozdělují na 4 GB soubory (asi kvůli FAT 32, protože jiný důvod mě nenapadá).
Já třebas na GoGu jedu v podstatě kompletně offline, tj. vše si stahuju ručně, ale pak už jsem offline, žádné Galaxy... opravdu nepotřebuji další zbytečný launcher, stahování instalaček je na GoGu docela pohodlné, byť u těch větších je problém, že to rozdělují na 4 GB soubory (asi kvůli FAT 32, protože jiný důvod mě nenapadá).
@Charllize (05.07.2021 23:27): No na GOG se právě hry až na vlastní tvorbu (Cyberpunk, Zaklínač) dostávají se zpožděním, takže už ve stavu kdy update k obyčejnému dohrání nepotřebují. Neplatí absolutně, mluvím o absolutní většině. Pro mě je tak vydání na GOG i taková známka, že jde hra už hrát. Největší problém je, že na GOG pořád nějaký hry prostě nevycházejí. A když už ztratíš trpělivost a koupíš je na tom zpropadeným Steamu, tak vyjdou a kupuješ podruhý :D
@Red (05.07.2021 23:23): no nevím, plno her bez updatu je vzasade nehratelnych. Další dnešní neřest, vydávat hry plné chyb a nedokončené. Pac to se proste pak opraví, všichni jsou/musí být on-line, tak co jako !
@Phoenix (05.07.2021 23:16): Jasně s těmi non-online DRM/Starforce apod. jsem ti dal také víceméně za pravdu a v podstatě už několikrát jsem kvůli tomu musel hru kupovat opakovaně (tj. mě to také jako zákazníka zbytečně poškodilo, jak píšeš). To je v podstatě zlo.
GFWL jsem také zmiňoval již níže, nicméně tam v některých případech (ale asi to nebude 100% případů) nabídli refund v podobě steam klíčů. Já měl na GFWL jen pár kousků a snad většinu z nich mi refundovali, Super Street Fighter 4 AE mám nyní na Steamu bez GFWL, stejně jako Lost Planet 1. Nejsem si jist jak to bude s takovým Lost Planet 2, který jsem od té doby nehrál a na Steamu jej zakoupený měl již předtím, ale k jeho spuštění bylo potřeba GFWL, jestli ho tedy dodatečně vyštípali nebo je hra nyní nefunkční, vím, že s takovým klasickým Street Fighterem 4 je dnes problém, na ten se už vykašlali a řešili jen SSF 4.
Jasně, jako jednotlivci toho asi příliš nezmůžeme, to by musela být opravdu hlasitá vlna odpůrců a možná by se tím začali trochu zabývat, ale nic jiného než větší podpora GoGu mě nenapadá, prostě nehodlám cpát peníze do nejisté investice, čím více lidí si to uvědomí a čím více lidí bude podporovat no-DRM, tím do budoucna lépe (třeba se jim to časem trochu na tržbách projeví a zamyslí se... a třeba ne, ale minimálně my budeme mít o vrásku méně, až podobně jako Ubisoft začne blbnout Valve apod. korporace :)).
GFWL jsem také zmiňoval již níže, nicméně tam v některých případech (ale asi to nebude 100% případů) nabídli refund v podobě steam klíčů. Já měl na GFWL jen pár kousků a snad většinu z nich mi refundovali, Super Street Fighter 4 AE mám nyní na Steamu bez GFWL, stejně jako Lost Planet 1. Nejsem si jist jak to bude s takovým Lost Planet 2, který jsem od té doby nehrál a na Steamu jej zakoupený měl již předtím, ale k jeho spuštění bylo potřeba GFWL, jestli ho tedy dodatečně vyštípali nebo je hra nyní nefunkční, vím, že s takovým klasickým Street Fighterem 4 je dnes problém, na ten se už vykašlali a řešili jen SSF 4.
Jasně, jako jednotlivci toho asi příliš nezmůžeme, to by musela být opravdu hlasitá vlna odpůrců a možná by se tím začali trochu zabývat, ale nic jiného než větší podpora GoGu mě nenapadá, prostě nehodlám cpát peníze do nejisté investice, čím více lidí si to uvědomí a čím více lidí bude podporovat no-DRM, tím do budoucna lépe (třeba se jim to časem trochu na tržbách projeví a zamyslí se... a třeba ne, ale minimálně my budeme mít o vrásku méně, až podobně jako Ubisoft začne blbnout Valve apod. korporace :)).
Ty updaty má většina jen kvůli tomu, aby zablokovali předchozí verzi pirátům. Nenabízí žádný opravdový obsah. Jakmile je hra na GOG tak tahle motivace odpadá a s ní i kadence a potřeba updatů. Potom na GOGu většinou ani nepřijde k instalačce nový update, ale rovnou instalačka s vyšší verzí.
@Isair (05.07.2021 22:51): Netvrdím, že jde úplně o totéž (u problémů s HW to není záměr, křišťálovou kouli nikdo nemá, výsledkem je ovšem také nefunkční SW a více než jeden počítač doma mít nehodlám, takže hrát hry na muzejním HW pro mě není řešením). Na druhou stranu za spoustu problémů mohly protipirátské ochrany ještě v době non-online DRM, protože šlo principiálně o z hlediska funkce daného SW zbytečný a potenciálně problémový kód (a tady už je analogie s vypnutím ověřovacích serverů myslím patrnější). Já to trochu vnímám jako další mezník v dlouhotrvajícím tažení proti platící zákazníkům, nikoli jako něco principiálně zcela nového (případně stačí vzpomenout GFWL nebo problémy s Rockstar Social Club u Max Payne 3 a blil bych úplně stejně).
Ve sporu s výrobci StarForce jsem plně na straně jinak zlé nadnárodní korporace jménem MS, protože za záměrné vyrábění backdoor do OS by zasloužili zavřít.
Řekl bych, že principiálně nejsme ve sporu, jen to vidím jako pokračování trendu spíše než jako něco radikálně nového a v porovnání s Tebou jsem pravděpodobně skeptičtější stran toho, co s tím můžu udělat jako jeden z mnoha platících zákazníků. Ale ta větší podpora GoGu bude dobrý nápad, díky za něj.
Ve sporu s výrobci StarForce jsem plně na straně jinak zlé nadnárodní korporace jménem MS, protože za záměrné vyrábění backdoor do OS by zasloužili zavřít.
Řekl bych, že principiálně nejsme ve sporu, jen to vidím jako pokračování trendu spíše než jako něco radikálně nového a v porovnání s Tebou jsem pravděpodobně skeptičtější stran toho, co s tím můžu udělat jako jeden z mnoha platících zákazníků. Ale ta větší podpora GoGu bude dobrý nápad, díky za něj.
@Charllize (05.07.2021 22:58): Tak tak, já třebas z toho důvodu poctivě zálohuji každou instalačku zakoupené hry z GoGu na fyzické externí disky, jednak tím ušetřím později čas při stahování, ale hlavně si tím zajistím, že i kdyby GoG přes noc skončil a nenabídl jakýkoliv refund/možnost si hry dodatečně stáhnout, tak jsem v suchu :).
Samozřejmě u Steamu jsem v prdeli, je tam sice pár DRM-free kousků, o čemž se ani neví (pokud nainstalovanou složku ze Steamu přesuneš kamkoliv jinam, hra normálně funguje, vím. že to platí třebas o Rayman Origins, shodou okolností zrovna taky od Ubisoftu :)), někde na netu je jejich seznam, nicméně většinu her mám v podstatě "pronajatou" a pokud se nějaký zmrd rozhodne že mi jí znepřístupní, jako nyní Ubisoft, asi s tím nic neudělám.
Vlastně to samé aktualizace... na GoGu si můžu vytvořit instlačky různých verzí, ale Steam vyžaduje k spuštění aktualizaci, pokud hru najednou aktualizují takovým způsobem, že jí domrví, na Steamu s tím nic neudělám, na GoGu si jednoduše nainstaluju hry instalačkou se starší verzí.
Samozřejmě u Steamu jsem v prdeli, je tam sice pár DRM-free kousků, o čemž se ani neví (pokud nainstalovanou složku ze Steamu přesuneš kamkoliv jinam, hra normálně funguje, vím. že to platí třebas o Rayman Origins, shodou okolností zrovna taky od Ubisoftu :)), někde na netu je jejich seznam, nicméně většinu her mám v podstatě "pronajatou" a pokud se nějaký zmrd rozhodne že mi jí znepřístupní, jako nyní Ubisoft, asi s tím nic neudělám.
Vlastně to samé aktualizace... na GoGu si můžu vytvořit instlačky různých verzí, ale Steam vyžaduje k spuštění aktualizaci, pokud hru najednou aktualizují takovým způsobem, že jí domrví, na Steamu s tím nic neudělám, na GoGu si jednoduše nainstaluju hry instalačkou se starší verzí.
@Isair (05.07.2021 22:52): Jo, vzasade z toho uděláš ze to fyzicky vlastnis, v tomhle případě to je hdd s daty co nepotřebuji on-line. Ale jakmile to je takzvane v cloudu, nevíš ani dne ani večera.
Btw ani to fyzické vlastnění není asi věcne, ale má výhodu v tom ze to je jaksi na tobě, a ne na nějakých lidech co si udelaji co je napadne.
Btw ani to fyzické vlastnění není asi věcne, ale má výhodu v tom ze to je jaksi na tobě, a ne na nějakých lidech co si udelaji co je napadne.
@Charllize (05.07.2021 22:50): To se stát může, ale pořád už hry co vlastníš, ti zůstanou, pokud sis je poctivě zálohoval :).
@mazar1234 (05.07.2021 22:43): Myslím to tak ze po dvou letech od ni daji ruce pryč. Konec podpory.
@Phoenix (05.07.2021 22:43): Hele doufám, že teď nechceš porovnávat HW/OS podporu s vypnutím serverů že ne? Asi každý vidí ten rozdíl... za jedno může prodejce, za druhé nikoliv (načež ty máš možnost používat starší HW/OS, pokud chceš).
Starforce je jiné kafe, nad tím jsem se také mnohokrát rozčiloval, byť za to zčásti může i Microsoft, který jej z bezpečnostních důvodů úplně zakázal, ale samozřejmě i zde by mohli vydat nějaký patch (myslím že na Starforce zrovna i byl, ta mi fungovala na Windows 7 s jeho aplikací, ale na desítkách už je s většinou ochran problém). Na druhou stranu, mnoho z těch her můžeš nyní zakoupit DRM-Free nebo hrát na starších OS (případě si trochu po hrát s knihovnami a registry, ale není to z hlediska zabezpečení asi úplně košér), ale Ubisoft ti jinou možnost nedává, v podstatě ti znepřístupní obsah a hotovo, nazdar.
Starforce je jiné kafe, nad tím jsem se také mnohokrát rozčiloval, byť za to zčásti může i Microsoft, který jej z bezpečnostních důvodů úplně zakázal, ale samozřejmě i zde by mohli vydat nějaký patch (myslím že na Starforce zrovna i byl, ta mi fungovala na Windows 7 s jeho aplikací, ale na desítkách už je s většinou ochran problém). Na druhou stranu, mnoho z těch her můžeš nyní zakoupit DRM-Free nebo hrát na starších OS (případě si trochu po hrát s knihovnami a registry, ale není to z hlediska zabezpečení asi úplně košér), ale Ubisoft ti jinou možnost nedává, v podstatě ti znepřístupní obsah a hotovo, nazdar.
@Phoenix (05.07.2021 22:43): Taky se muže stat ze až ta podpora gogu dojde do fáze ze tisíc nasranych sem, tisíc nasranych tam, je to jedno, tak změní politiku a bude to same co UBI. :)
@Isair (05.07.2021 21:22): Já to mám podobně s tím, že se ke hrám vracím a že se k nim dostanu kolikrát poprvé roky od vydání. Jenomže tohle byl problém už u placek a ochran (například cokoli, co používá určitou verzi StarForce, si na moderním OS nezahraješ - tuším od Vist - a nejsem si jistý, jestli na všechno existuje crack nebo od distributora upravený soubor) nebo HW nekompatibility (už jsem narazil i na věci, které jsem nepustil z HW důvodů ani na Virtual Machine). A ukaž mi hru, na kterou po třeba 15ti letech vyjde patch, protože najednou nejede třeba na desítkách (samozřejmě, Ubisoft si nadělal do bot hned na začátku způsobem ověřování a svým způsobem to byla otázka času).
To, co udělal Ubisoft, je bezpochyby sviňárna, jenomže jde principiálně o nikoli novou věc a o jednu z mnoha věcí (roky jsem ignoroval Steam, pak Origin, hry se StarForce... a krom StarForce, kde se prostě stylem dog-eat-dog servaly dvě korporace, se nezměnilo nikdy nic, akorát jsem si jednoduše dané hry nezahrál). V tomhle fandím GOGu, akorát to skutečně není tak, že by byli dokonalí a bez přešlapů (u nových her už zmiňovaný Cyberpunk 2077, u starých mají také v některých případech problémy s funkčností např. Shattered Steel a roky trvající hit detection problém).
Osobně jsem tímto korporátní bulshitem unaven a nasrán, jen po těch minimálně dvaceti letech, co jej pozoruji, nějak nevěřím tomu, že zrovna já na něm něco změním, pouze budu trestat sám sebe při boji s větrnými mlýny (na druhou stranu bych neměl problém třeba finančně podpořit někoho s daleko větší pákou, kdo proti těmto praktikám bude bojovat, to by mi smysluplné přišlo).
A každopádně máš pravdu v tom, že je asi na čase podporovat z tohoto důvodu GOG... více než dříve.
To, co udělal Ubisoft, je bezpochyby sviňárna, jenomže jde principiálně o nikoli novou věc a o jednu z mnoha věcí (roky jsem ignoroval Steam, pak Origin, hry se StarForce... a krom StarForce, kde se prostě stylem dog-eat-dog servaly dvě korporace, se nezměnilo nikdy nic, akorát jsem si jednoduše dané hry nezahrál). V tomhle fandím GOGu, akorát to skutečně není tak, že by byli dokonalí a bez přešlapů (u nových her už zmiňovaný Cyberpunk 2077, u starých mají také v některých případech problémy s funkčností např. Shattered Steel a roky trvající hit detection problém).
Osobně jsem tímto korporátní bulshitem unaven a nasrán, jen po těch minimálně dvaceti letech, co jej pozoruji, nějak nevěřím tomu, že zrovna já na něm něco změním, pouze budu trestat sám sebe při boji s větrnými mlýny (na druhou stranu bych neměl problém třeba finančně podpořit někoho s daleko větší pákou, kdo proti těmto praktikám bude bojovat, to by mi smysluplné přišlo).
A každopádně máš pravdu v tom, že je asi na čase podporovat z tohoto důvodu GOG... více než dříve.
@Charllize (05.07.2021 22:39): Len napísala ti tá hral, že sa o 2 roky deaktivuje?
Za mňa je problém, že sa Software, NEPREDÁVA, ale prenajíma toto je to zlo, ktoré musí skončiť, prenajímať sa majú nehnuteľnosti nie software vydieračsky.
Za mňa je problém, že sa Software, NEPREDÁVA, ale prenajíma toto je to zlo, ktoré musí skončiť, prenajímať sa majú nehnuteľnosti nie software vydieračsky.
@Charllize (05.07.2021 22:38): Hele na GoGu si můžeš stáhnout offline instalačky, tam jseš v suchu :). Samozřejmě když nemáš připojení, tak si nic nestáhneš, ale jinak je to asi nejbezpečnější cesta v dnešní době. Krabicovky jsou taky aktivovatelné přes Steam, čili vlastníkem nejsi (a patche nakonec také musíš stahovat zvlášť), kdežto GoG instalačky mi z externího disku už nikdo nesebere ;).
@mazar1234 (05.07.2021 22:36): No třeba od data vydání.
@Isair (05.07.2021 22:33): I DRM free vyžaduje z nějaké části on-line podporu. Patche, dodatky a podobne. A i ty DRM free gog věci stahujes přes internet.
Idealni je přístup z dob ps1/2 fyzické kopie her v zásadě perfektním stavu, potřeba dalších zásahu skoro nulová.
Idealni je přístup z dob ps1/2 fyzické kopie her v zásadě perfektním stavu, potřeba dalších zásahu skoro nulová.
@Charllize (05.07.2021 22:33): To by bolo ťažšie globálne, ale čo je to hra s 2 letou zárukou?
@Isair (05.07.2021 22:33): Ja mám na GOG 3-ciferné číslo hier.
@Isair (05.07.2021 22:33): Ja mám na GOG 3-ciferné číslo hier.
@mazar1234 (05.07.2021 22:28): Vždycky se najde něco jak to ojebat, i když by to byl prodej. Vědí ze by to tak bylo proti jejich zájmům, něco by vymysleli a možné i je ze by to bylo horší než predtim. Kupříkladu vydávání her s dvouletou zárukou. A pak si naser. :)
@mazar1234 (05.07.2021 22:22): Proto by mělo co nejvíce hráčů podporovat DRM-Free jako třebas ten GoG :), mluví se už o tom dlouho a všichni mávali rukou, jako že o nic nejde... jak vidno, jde. Když nejsou vydavatelé natolik solidní, aby zajistili náhradu.
@Charllize (05.07.2021 22:25): Bohužel...
Ale samozřejmě, když bude hlas nasrané komunity silný, vždycky je šance, že se do smlouvy propašuje nějaká část o tom, že jsou producenti či vydavatelé nuceni zařídit náhradu v případě vypnutí serverů/whatever. Ono to chce ještě pár větších přešlapů a možná se to začne řešit...
@Charllize (05.07.2021 22:25): Bohužel...
Ale samozřejmě, když bude hlas nasrané komunity silný, vždycky je šance, že se do smlouvy propašuje nějaká část o tom, že jsou producenti či vydavatelé nuceni zařídit náhradu v případě vypnutí serverů/whatever. Ono to chce ještě pár větších přešlapů a možná se to začne řešit...
@mazar1234 (05.07.2021 22:28): žiadny prenájom, iba predaj. Hlavne, že EÚ reguluje všeliaké kokotiny, ktoré nikoho nezaujímajú
Prenájom iba pre nehnuteľnosti, software = PREDAJ, žiadne zadné vrátka
Prenájom iba pre nehnuteľnosti, software = PREDAJ, žiadne zadné vrátka
@Charllize (05.07.2021 22:25): Pozdě nie je, len by sa musela zatrhnúť klauzula o prenájme.
@Isair (05.07.2021 22:21): Zákazníků maji jak sracek...tisíc nasranych sem, tisíc nasranych tam, je to úplně jedno.
To se mělo zatrhnout někde tam kde to začalo, ted už je pozdě. Protože, když ptáčka lapají hezky mu zpívají a málokdo si umí představit co muže za čas následovat. Cokoliv on-line ohledně her je špatne :)
To se mělo zatrhnout někde tam kde to začalo, ted už je pozdě. Protože, když ptáčka lapají hezky mu zpívají a málokdo si umí představit co muže za čas následovat. Cokoliv on-line ohledně her je špatne :)
@Isair (05.07.2021 22:21): No a to je ten problém "je to legálne".
"jde o princip a úctu k zákazníkovi... " lenže takto ekonomika funguje iba výnimočne. všeobecne nie, aj keď by to bolo super
"jde o princip a úctu k zákazníkovi... " lenže takto ekonomika funguje iba výnimočne. všeobecne nie, aj keď by to bolo super
@mazar1234 (05.07.2021 22:19): Opět viz. předchozí příspěvek :).... chápu, že to není nezákonné, ale jde o princip a úctu k zákazníkovi...
Toho "pronájmu" jsem si samozřejmě vědom. Což je taky jedna z hlavních výhod GoGu, kde hru skutečně vlastníš.
Toho "pronájmu" jsem si samozřejmě vědom. Což je taky jedna z hlavních výhod GoGu, kde hru skutečně vlastníš.