Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cathan (05.07.2021 14:54): No, já si taky myslím, že tak blbí nejsou, ale jak říkám, z hlediska Lore / Story to v případě některých kombinací Race / Class drhne. U některých více, u některých méně. Nejhladší mi to přijde U LS ne-chiss agentky. Co se týče Pravena - skvělá cut-scéna a skvělý náhled na uvažování Pureblood Sithů a myslím si, že je to právě v jeho případě, kdy tě přes holo kontaktuje kapitán lodi a ptá se tě na další postup, přičemž prohlásí, že být to na něm, zabil by ho už jen za to, že je Sith. Nakonec to skončí tak, že ho budou držet zavřeného v kajutě a dopraví na Tython.

Ono se to totiž má tak - Republika po skončení Great Hyperspace War (zakončené genocidou Sithů a jejich útěkem do neznámých regionů) přijala zákon, který v podstatě nařizuje anexi všech sithských území a likvidaci všeho spojeného se Sithy (kultury apod.) a samotných Sithů. Jak už jsem psal, nevím a nikde nebylo specifikováno, zda se jedná o řád nebo samotnou rasu. On i Praven říká, že je jeho lid obětí pomstychtivých tendencí. Co se týče přidání Pravena k Jediům, není to nemožné, ale je to velmi vzácná vyjímka.

@USER47 (05.07.2021 15:40): Která je ovšem o něco skladnější a nenápadnější než obléhací tankový kanón a má větší přesnost a dostřel. :-)
btw: jedna z defaultních IA classes je sniper, kterej taky běhá s obří puškou na zádech...
@Malignus (05.07.2021 08:13): Jo, živě vidím jak Republika potenciálního spojence z řad Sithu odpráskne, protože je to Sith :) Republika má své mouchy, ale když pominu morálku, tak zas tak blbí nejsou. Aspoň tehdy ne. Navíc má tu máme děj s Pravenem, že.

A cílem každého agenta nemusí být nenápadnost, jednoduše proto, že někdy nebýt nenápadný je nejlepší způsob být nenápadný. Říkám, některé kombinace možná dávají menší smysl, ale z RP hlediska to okecat lze.
@Malignus (04.07.2021 14:51): Ale v běžném světě je možné cokoliv. Herní omezení jsou vždy umělá. Když existuje Republikán podporující sňatky homosexuálů, může existovat zkrátka i Sith na straně Republiky nebo Agent co rád kanóny.
@Cathan (04.07.2021 14:09): Pro Sith Pureblood na straně Republiky musíš být předplatitel a dohrát Class Story, která umožňuje hraní Sith Pureblooda nebo si ho odemknout za Cartel Coiny a z hlediska Lore (tak, jak ho autoři hry vytvořili) je to blbost. Chápu, že prostě pár trollů a rádoby cool (s/h)ráčů této možnosti využilo, ale rozhodně bych to nedával jako dobrý příklad svobodné volby. Navíc, co se týče Sithů, tak to vždy podléhalo vizi a slovu George Lucase, takže ohledně Sithů svět SW nikdy svobodný nebyl. Hráči by něměli rozhodovat, co je ještě přijatelné či ne, protože vždycky se objeví nějakej troll, který dokáže nadchnout ostatní pro naprostou kravinu. Svět SW (stejně jako jiné fikční světy) má jistá pravidla a historii a rozhodně podle mě není dobré umožnit každému, aby si s ním vytřel prdel, protože z toho bude mít hodinu hroznou srandu. Prostě je třeba akceptovat, že některé věci nejsou v rámci světa možné, i za cenu, že by pár myší vřískalo. Nejsem si jist, že to odpovědní autoři domysleli.
@Malignus (03.07.2021 10:02): Pointa je, že nyní je ta otázka "co je ještě přijatelné" spíš na hráči než na tvůrcích. Což není někdy na škodu. SW byl v tomto vždy dost svobodný, pamatujme, že klidně můžeme hrát Sithy (rasu) na straně republiky. Šance, že někdo takový existuje, je jedna ku milionu ale šance tam je, takže nám tvůrci dali možnost jí využít. Podobně je to s těmi kombinacemi povolání. Samozřejmě, že určité kombinace story/classy budou dávat menší smysl, ale to už je hráči ať si rozhodne, jak moc to smysl nedává.

Taky se mohli utrhnout ze řetězu a rovnou dát třeba jedi schopnosti do agent classy. To už by vrcholně smysl nedávalo, a vlastně to ukazuje, že autoři docela vědí co dělají.
@Jab (03.07.2021 12:15): "Však agent/agentka mohou "zradit" na konci class story a pak to jet celou dobu." V téhle větě není o chissech zmínka. :-) U chissů to trochu drhne (i když sis ve svý hlavě sis to odůvodnil, že je jí to jedno), ale ne tak moc jako u jiných class / race kombinací. :-D
@Jab (03.07.2021 10:09): Hmm. Napsal jsem, že u LS agentky to jde hladce, aniž by cokoliv drhlo a ty mi odpovíš, že u agentky to jde hladce. Ano, souhlasím a jsem rád, že to takto jde. :-)
@Malignus (03.07.2021 10:02): Hele jde to celkem v pohodě i ve hře. Však agent/agentka mohou "zradit" na konci class story a pak to jet celou dobu. De facto v každém DLC tam mají nějaký odkaz. Rozhovor Ardunem Kothem v Shadow of Revan, rozhovor se Sharou (Nanthema), rozhovor s Theronem v Kotfe (po Nanthema).
Tohle není na mé imaginaci. Ta hra mi to sama umožňuje a já v rámci ní volím odpovědi.

https://youtu.be/zE0-9SoVD0g?t=227
https://www.youtube.com/watch?v=j8gdzq77xXk
https://www.youtube.com/watch?v=kzh6x5EwtHo
https://youtu.be/jkoWaA0xX8k?t=231
@Malignus (03.07.2021 07:39): BH po konci class story není veřejným nepřítelem, pokud hraješ za LS zejména. A chisskému agentovi/agentce může být fuk, jestli jeho/její zrada naruší vztahy Impéria a Csilly. Já tak agentku roleplayjuji. Pochopila ke konci class story, že hlavní překážkou k prosperujícímu impériu jsou sami sithové a jejich touha po moci a s tím související rozbroje. A pak už jede spolupráci s Republikou.
@Cathan (02.07.2021 20:27): Tak ono v případě Jediů / Sithů to není zas tak špatné. Dokonce i já jsem si s touhle myšlenkou asi před rokem sám pohrával, ale v případě ostatních class je to blbý. Voják, pašerák, agent i lovec mají svůj unikátní styl boje vycházející t jejich určení a ze situací, do kterých se mohou dostat. Upřímně řečeno mi přijde nesmyslné, že tajný tichý zabiják pobíhá po městě s obrovským kanónem určeným na likvidaci obraných věží nebo voják jdoucí do frontálního útoku vyzbrojen pouze nožem. Podle mě by možná bylo lepší, kdyby byly všechny questy předělaný na Class Questy a přerozdělený k daným class. Například agenti nemusí reagovat na mandalorianskou výzvu k měření sil v džungli či se zúčastňovat zkoušky přežití, která je v podstatě jen hec.

@Cathan (02.07.2021 20:31): To je právě to, že je lepší být generálem v pekle, než vojákem v nebi. :-D Zabrakové mají podobnou mentalitu jako Sithové, Twi'lekové jdou raději s proudem, než mimo něj. Sithové vědí, že Republika přijala zákon na jejich zabití už jen proto, že jsou Sithové (není určeno, zda se nevztahuje pouze na rasu) a BH je veřejným nepřítelem č. 1. Chissové se snaží udržet Impérium zaměřené na Republiku, a kdyby některý z nich zradil (a porušil smlouvu s Impériem), mohlo by se Impérium na Chissy naštvat. Takže v podstatě zbývá LS ne-chiss agentka romancující Vectora - u té to dává smysl i z hlediska příběhu. :-D
@Jab (02.07.2021 20:29): Heh, to je stejný problém jako u World of Warcraft vlastně. Nyní ještě víc. Důvod, proč prostě nejsem schopný hrát za Blood elfy je fakt, že moje postava by prostě u Hordy nebyla ale zdrhla k Alianci.

SWTOR je to stejné. Proč by Light Side ex-otrok nakonec nezdrhnul k Republice? To nedává smysl ale prostě z příběhových důvodů to moc nejde. Na druhou stranu, tímto tomu tak trochu dveře otevírají, tak uvidíme.
@Cathan (02.07.2021 20:27): Mě by jenom zajímalo, jestli se konečně dočkáme i toho, že půjde změnit stranu. Páč tohle jsou takové kosmetické volby namísto toho nejdůležitějšího.
@Malignus (02.07.2021 19:10): Jediné co se mění je fakt, že nikdy budou classy více cross. Teoreticky není důvod, aby třeba Jedi Knight nemohl mít schopnosti jako Konzulár a vica versa, to bylo rozděleno jen pro potřeby příběhu. Navíc to přidává RP možnosti, protože Dark Jedi nyní budou mít Dark schopnosti, což se taky hodí.
@Jab (02.07.2021 00:26): Já se celkem těším, ale dost mě děsí to odtržení gameplaye od příběhu. Jak to chtějí provést? Budou nové animace? Nové dialogy? Přijde mi to trapné jak ústupek věčným ubrečencům. Líbilo se mi, že každá class a každý companion má svůj unikátní styl boje a postoj a BW se tuto unikátnost rozhodlo spláchnout do záchodu. Napřed u companionů a teď i u PC. :- ((
@Jab (29.04.2021 08:07): Jo. Dailies jednou za den. Weeklies jednou týdně. Dělá se to pomocí šipečky, můžeš ji vidět zde, pod "Daily repetable".

Jinak, to že mezi dailes je i Galactic Starfighter a Unranked Warzone vím. Doufám, že na to nebudu narážet často.
Ty počty jsou ještě jiné. Nakonec to jsou jen dvě dailies denně a dvě weeklies týdně. Subscriber dá lvl 100 za 11 týdnů. Bohužel některé weeklies jsou typu "dohraj operaci xy" aj. Čili nepřístupné pro F2P. Pro ty to bude opravdu šílený porod.

Konkrétně to F2P dá nejdříve za 17 týdnů. Nicméně je 1:4 šance, že weekly bude operace. To pak ten týden F2P odečte jeden level (osm těch bodů).
@USER47 (27.04.2021 16:29): To nebyla nikdy úplně pravda. Já i občas suboval. Ale hlavně díky mně (a podobným) nečekají subscribeři na flashpointy, servery jsou plné atp. Kvůli těmhle věcem koneckonců ten f2p model obecně v onlajnovkách funguje.
Aha, na escrow už jsem zapomněl, to byl vždycky opruz. Nicméně pokud to tak dělalo hodně lidí, úplně se nedivím tomu, že to zařízli, přece jen neplatících hráčů co jen jednou za čas klikaj na referraly nic nemaj...
@USER47 (27.04.2021 16:08): Referral mi dal možnost utratit nastřádané peníze. Anžto ti dává sub na týden. Bez něj je stále jen escrow. Tož tak. Čert vem gazebo. Čert vem "zděšení na grindováním". Problém je ta kombinace s koncem referral.
Já nějak nechápu to tvrzení "grind je o penězích a ty neutratím". Co to znamená?

To s tím referralem taky nepobírám. Však referral systém byl vždycky vcelku irelevantní záležitost, jen způsob jak sehnat pár cartel coins nebo pár dní hry bez omezení. Rozhodně nic, na čem by stála hra.

Já ti nijak neberu, že není novej obsah a nemá smysl subovat. Já už SWTOR nehraju dva roky. Nicméně tohle zděšení nad vcelku standardním season pass grindováním dekorací do domečku mi přijde trochu over the top.
@USER47 (27.04.2021 15:55): Já to psal níže a ty se vracíš k té stejné nesmyslné věci. Nemá smysl grindovat. Nemá smysl subovat. Nemá smysl být f2p. Nemá smysl hrát. Zákony trhu jsou mi jedno. Chápu, že mi chceš nastavit zrcadlo kapitalismu. Ale míjíš tím úplně, co píši. A naopak se zbytečně opakuješ. Nejde o dekoraci. Jde o to, že nemá smysl je grindovat, páč grind je o penězích a ty neutratím. Nemám jak se dostat k referralu a subnutí není spojeno s novým obsahem. Nemá tak smysl subovat. Prostě je ta hra mrtvá. Gazebo vem čert. Nemá smysl hrát tak či tak.

Máš recht. V jiném prohlížeči, kde nejsem přihlášen, to jde. A i máš recht, že je vice dailies a weeklies. Toho jsem si nevšiml.
V cache to nemám, teď jsem koukal i z jinýho počítače. Zkus se odhlásit ze swtor účtu.

Tak negrinduj, ale nebudeš mít Makeb Gazebo. Je vcelku logický, že nějaká pobídka k subnutí tam bejt musí, pokud to chtěj udržet nad vodou, a když, jak říkáš, tam není novej hratelnej obsah, tak musej monetizovat aspoň ty dekorace a ostatní kosmetickej obsah.

Stěžovat si na to, že ve hře, která je zjevně v závěrečný fázi životního cyklu a v současnosti stojí na monetizaci kosmetickýho obsahu, musíš jako neplatící hráč trochu grindovat na zpřístupnění kosmetickýho obsahu, je prostě mimo mísu.
@USER47 (27.04.2021 15:41): Mně se neotvírá. Máš to asi v kešy.

Btw zrušili referral. O to tam jde. Proč mám grindovat jakp f2p, když peníze neutratím? A proč mám subovat, když nový obsah de facto není? O to tam jde.

Pak samozřejmě si stěžuji na grind zcela logicky. Je jedno, kolik měsíců. To ještě ověřím. Kvůli jedné dekoraci nemá smysl ani jeden. A je to každopádně radikální a ohavná změna. Zbytečně to brát přes tradiční anti f2p klišé. Něco bylo a teď je to radikálně jinak. Pro mě tím swtor skončil. Není důvod být preferred a není důvod být subscriber.
V tom článku máš list dailies/weeklies na 5 tejdnů dopředu. Weeklies jsou 4, dailies je 8.
To určitě počítáš blbě, ten season pass musí bejt v klidu nalevelovanej za těch pět měsíců kdy je platnej, a to i při běžným hraní.

Kouknul jsem, jak to funguje, a pokud to chápu správně, pokud grinduješ jak prase, na Gazebo budeš mít jako f2p hráč za zhruba pět tejdnů.

Potřebuješ na to tři tokeny, tedy level 89 v season passu, Za předpokladu, že člověk začíná na lvl 0, tak to znamená, že potřebuješ vydělat 712 galactic points.

Rekapitulace, kolik galactic points můžeš jako f2p vydělat každej tejden:

1) Lognutí 4 dny: 4 body
2) 4 weekly objectives po osmi bodech : 4 x 8 = 32 bodů
3) 8 daily objectives po dvou bodech: 8 x 2 x 7 dní = 112

Celkově tak můžeš získat 148 bodů každej tejden jako f2p/preferred hráč, takže lvl 89 se dá teoreticky dosáhnout zhruba za měsíc. Pochopitelně asi ne každej den člověk bude grindovat všechny dailies, ale pořád to bude jinde než 8 měsíců. Navíc pak půjdou koupit levely za ingame credity. Osm měsíců to ani bejt nemůže, protože každou sezónu se to bude resetovat s jinejma odměnama.

Jako f2p/preferred je stejně divný stěžovat si na grind u kosmetickejch věcí ve f2p hře. Prodej kosmetickejch itemů je jeden z hlavních způsobů monetizace, jasně že to nedaj f2p hráčům zadarmo. Ve spoustě jinejch her by většina těchhle dekorací byla schovaná za premium měnou.
Jsem překvapenej, že to tam doteď nebylo, tenhle sezónní "battlepass" systém funguje ve spoustě podobnejch her. Samozřejmě záleží na tom jak rychle to půjde levelovat a jak budou dobrý odměny, ale je to osvědčenej systém.