@
Danny (01.03.2021 14:27): Jenže hra tě vyhodí ve Skalici jako kovářského synka, který ví o světě úplné ho... a dostaneš možnost se sebou něco dělat, nebo ne. Ve Skalici dojde k základním interakcím, které snad doslovný tutoriál nepotřebují, když jsou tak primitivní, ale Vaněk ti dá první základ pozdější výuky. Zbytek se člověk může v klidu učit až po prologu, kdy už nemá být Jindra je vesnický buran. Skalice není a nemá být primárně místo k tomu, aby se člověk naučil ovládat mechaniky hry, spíš je má jen naťuknout a představit, aby je člověk pochopil ve chvíli, kdy na ně dojde. Popravdě mě nenapadlo, že by mohl mít někdo s tímhle zpracováním problém.
Hráčů, pro něž to není jejich krevní skupina. – tak nevím, ale není v tom případě i to hodnocení trochu neoprávněné? Hra se sice nelíbila, ale 0 % si zaslouží hlavně kvůli textovému boxu? Nějak ale nevím, jak jinak by mě ten tutoriál být řešen, hlasem v hlavě?
Řekni mi, ale co jsi měl problém v tutoriálu pochopit. Jak otevřít inventář? Jak s někým promluvit? KCD nemůže hráče rychle vyplivnout do hry, když je to proti příběhu a designu, nevidím však důvod, proč by takový design měl být špatný, když jde o záměr a je do toho zapracovaný. Doporučila bych se dostat přes prolog na začátek hry, kdy už člověk může něco dělat a neseznamuje se jen se světem.