Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

https://www.youtube.com/watch?v=zUVhfD3jpFE
Pěkná analýza, jak funguje DLSS.. zvlášť Rapierovi doporučuji ;) Nejvíc fascinující je ten 1080p Ultra performance mód, kde se obraz dopočítává z 360p rozlišení a pořád to vypadá relativně hratelně. Já hraju na 1080p quality a minimálně u mě to vypadá podstatně líp, než nativ, který používá vyblitý TAA vyhlazování..
@RXQ79rudax (17.12.2020 21:07): tohle je fail nejvyššího kalibru. Počínaje CDP, přes Microsoft a SONY. Ani KCD neběžel tak hrozně a s tak hnusnou grafikou. Myslím že jejich další hru si hráč na konzoli dvakrát rozmyslí než si ji koupí. Stejně je sranda že Microsoft vrací vesměs peníze ale SONY, ani náhodou. O něčem to vypovídá.

@mazar1234 (17.12.2020 21:42): super tleskám, teď ještě aby opravili a vylepšili těch pár klíčových věcí, viz video co tu níže někdo postoval, a budu tak o 100% spokojenější. Jako sorry ale nějaký náboj v komoře je mě víš kde? Raději bych viděl rozumnou AI na ulicích. Chápu, že nikdo nebude asi záměrně blokovat chodník, cestu, apod... ale pokud ano čekám rozumnou AI. Chápu, že priorita CDP byl příběh ale chlubit se ve videích jak to mají propracované a pak tu máme spawn police ze vzduchoprázdna....apod.. no po hype The Witcher 3 jsem čekal více.
Za mňa Kudos k problému "Náboj v komore" pri loadimgu tam bol hint, že zbraň, ktorá má náboj v komore sa nabíja rýchlejšie ako prázdna, to je za mňa KUDOS na úrovni 100%.

Milujem rozdiel medzi tou animáciou, ktorá je reálna
krátké vtipné video

takhle to asi fakt měli ty majitelé základní PS4 než jim aspoň trochu vylepšili tu grafiku - ale hádám, že asi na úkor dalšího zpomalení hry, já si počkám až hru opraví (jestli vůbec), aby i při přestřelkách běžela plynule (alespoň 30 fps), jinak je to pro mě nehratelný odpad na PS4 Pro - kde ten průzkum města je opravdu utrpením v současné době. (jinak mám vyhlédnutý tenhle PC, kde už by hra snad měla běžet plynule na max detaily)
@BUMTARATA (17.12.2020 19:59): LOL. Každopádně, já ve hře narazil zatím na pouhé 2 chyby. K tomu všemu drobnosti. Všude čtu jak je to rozbité, ale sám nic takového, až na ty 2 výjimky, nepozoruji. Tak snad mi to vydrží.
@Feidias (17.12.2020 17:19): Nadzemka tam jezdí, ale nejde použít (pokud na ní doslova nenaskočíš). Autobusový zastávky jsou všude, ale autobusy tam skutečně nejezdí. Ono to město sice vypadá dobře, akorát logicky ani infrastrukturou nedává moc smysl no.
@Clorky (17.12.2020 17:16): v percích se najdou i zajímavější věci než jen procenta, ale to co ty chceš tady supluje cyberware a quickhacky, který se prostě získávaj jinak než skillováním.
Teď jsem si uvědomil, že jsem tam zatím neviděl autobus:). V jednom traileru byla též nadzemka. Ta tam nějaká je ale ještě jsem jí neviděl funkční.
Zatím jsem to nehrál a ani to neplánuju, dokud z toho neudělají v mých očích hratelnou hru. Ale zajímal by mě názor ostatních na to, co celkem vadí kamarádovi, který to projíždí. V podstatě, že třeba talenty jsou všechny na jedno brdo. Všechno jenom o procentech - proč to neudělali zajímavější? Nic moc přirovnání, ale třeba PoE prostě provazuje skilly, talenty i EQ mezi sebou. Zrovna u takhle brutálně hajpované hry jsem teda čekal naprosto dokonalý talent tree, kde ty uplatněné body skutečně dělají rozdíl. Může to znít jako kokotina v porovnání s bugy typu spawn policajtů nebo quest bugy, ale celkem jsem se nad tím pozastavil.

...nebo to, že trenky dávaj větší armor jak bojové kalhoty taky není úplně fajn.
@Guldy (17.12.2020 15:32): Já přemýšlím nad investováním skill bodů do craftění quickhacků, jestli bych se tak dostal k nějakým co neseženu v obchodech...
Jinak crafting moc nepoužívám. Občas když dojde munice se hodí, jinak na nic, jen upgrady.

Edit: Teď koukám že se Wolf-School tričko dá craftěním předělat na Epic verzi s desetkrát větší armor než ta basic verze. No tak to nutně potřebuju.
@AlieN (17.12.2020 15:07): Mne to prislo dobry, kdyz jsem si jeste myslel, ze se chci a ma cenu venovat craftingu. Pristi playthrough to uz neudelam. Jo chapu, ja penez uz mam dost a mam skoro vsechny auta.
@Guldy (17.12.2020 15:01): 750€$ za kus. To už jsou docela solidní peníze. A těch já tedy přebytek nemám, chci vyhazovat za auta :D

Sám jsem ten perk nebral hlavně proto že mi to připadá jako plýtvání bodem, z toho Junku se stejně vytahají jen basic crafting materiály kterých mám už tak tuny, stačí mi rozebrat pár zbraní když mám plný inventář. Aspoň že se to dá masově prodat, škoda že takhle masově nejde prodat i jídlo a pití.
@BUMTARATA (17.12.2020 14:19): Tak to maj chybu, pokud do "odpadu" zapadaj drahy sperky :D zajimavej point. Za kolik se tak prodavaj? Ja prodavam plnej inventar epicu po x tisicich (nosnost asi 700), ale tohle stejne uz nezmenim a prachu je prebytek.
Po 80 hodinách jsem přišel na to, jak na K+M chodit, stačí držet pravý tlačítko, lol.
Hideo je v Night City, Night City je v Hideovi..

https://www.youtube.com/watch?v=o1MQUQXB-NY

Exclusive to PC this FREE update for DEATH STRANDING contains six new missions featuring characters and lore from Cyberpunk 2077, a game that needs no introduction. What’s more, players can expect exclusive items and an all-new Hacking function. Oh and it’s OUT NOW!


Porters can now get hands on with several unlockable aesthetic and equipment items, including:

• Cyberpunk 2077 themed Reverse Trike vehicle with improved jumping power
• “Silver Hand” modelled after Johnny Silverhand’s robotic arm that can be equipped and used in game
• New holograms including a SAMURAI symbol signboard and a Atlas Trauma Team vehicle hologram for certain constructions
• Several fashion items including Johnny Silverhand’s sunglasses

As mentioned, in addition to the above, this DEATH STRANDING x Cyberpunk 2077 PC update also introduces a new Hacking function that Sam Bridges can use in combat to target enemy machines. Porters will have the ability to stop Mule sensor poles from activating for a limited time, stun enemy Odradeks and hack Mule trucks to stop them in their tracks.
Pořád si lámu hlavu s tím, jak se v tomhle dá chodit.

@Guldy (17.12.2020 12:22): Btw, ten perk na automatický rozkládání junku je dvojsečnej, nemůžeš prodávat cennosti, to mě docela nakrklo (možná to byl záměr). Jinak mi tu teda citelně chybí možnost (klidně perk) rozložit cokoliv, aniž bych musel do inventáře, ideálně ne automaticky, ale na požádání. Nebo tlačítko rozlož vše označené, apod.
A ten vývoj postavy se mi tu celkově velmi líbí - dobrá kombinace klasického rpg stylu přidělování bodů za jednotlivé úrovně a pár bonusových co se dají najít po světě, a "Bethesda stylu" zlepšování postavy na základě toho co dělá.
@Guldy (17.12.2020 12:22): Zašifrovaných shardů jsem našel taky jen pár. Je to zvláštní, jeden by čekal že v budoucnosti bude security trochu větší issue - hledání kódů je tu taky minimum a zaheslované počítače snad vůbec žádné.

Já začal se specializací na handguns, ale brzo jsem se přeorientoval právě na hacking. Ty schopnosti quickhacků jsou vážně monstrózní. A obzvlášť vtipné jsou souboje s jinými netrunnery - když stojíme proti sobě a snažíme se navzájem uhackovat k smrti :)) Ale všichni co jsem zatím potkal používají jen základní útoky, což je dost škoda, doufám že tam potkám i někoho elitnějšího.
@Guldy (17.12.2020 12:22): Su tam, v menu nalavo je myslim položka documents (alebo readables, alebo niečo také), a keď naň nájdeš myšou, otvorí sa Ti submenu (podobne ako ked necháš myš nad položkou inventáru - otvorí sa ti backpack, etc...) a jedno z tých submenu je aj shards.

Ked ich nájdeš vonku, bud ich môžeš prečítať, alebo zobrať - ak som to pochopil, skopírujú sa TI tam tak či tak, akurát pri zobrať budeš musieť kliknúť 2x, aby si ho otvoril, pri read len 1x.

No a v tomto menu, keď si nájdeš daný shard, ktorý sa dá hacknúť, tak nad ním bude svietit voľba hacknúť - ja som zatiaľ našiel taký len jeden (zobrazoval sa mi úplne dole, v poslednej kategórií "Others") - ten, čo nájdeš počas main questu pri hľadaní toho militech spider-bota
Jinak za chvili budu mit blades na 20 a athletics mam 14. Ten se leveluje fakt spatne a na internetech na to je hodne stiznosti. A bohuzel regeneracni perky v combatu nefunguji nebo jsou bugnuty. Zjistil jsem to ale az pozde, kdyz uz je vsechny mam navoleny :D Resp. nekdy se neregeneruju vubec, nekdy jen do 450 hp nebo tak neco. A mam celkove 900 HP.
Az dodelam celou mapu, tak si chci udelat cistou hackerku. Diky fantazirovani jsem ale dosel k tomu, ze s mym samurajem jsem nemel moc hackovacich shardu, jen milion na cteni. Udelal jsem nekde chybu nebo to tak proste je? Prisla by mi to skoda, libi se mi to a je to cool. Cekal bych, ze se tim da zabyvat vic nez jen 5x za celou hru. Ze budu otevirat inventar a hackovat shardy, kdyz budu chtit (jen je samozrejme nachazet). Lootuju jak divej vsude a zadny nemam (mam 90h). Mozna se mi rozkladaj kvuli talentu, ze se salvaguje junk. Ale spis ne. Proste tam jen nejsou.
Btw. dá se někde později sehnat ta Johnnyho pistole a má stejnej účinek? :D Něco mi říká, že zrovna tato zbraň by vykompenzovala moji neschopnost hrát na gamepadu :D
@BUMTARATA (17.12.2020 10:55): Zrovna u této umělé časové tísně by se mohlo mnoho her inspirovat writingem u Morrowindu, kde se hráči vyloženě říká ať si jede své svým tempem. Tohle u her nemám rád, tak ať mi postava v baru za půl měsíce aspoň vynadá, nebo ať neříká ať se tam stavím TENHLE večer, když to není pravda, stačilo by jen trochu upravit text a bylo by to hned lepší.
@SilentWolf (17.12.2020 09:03): Taky jsem teď hodně zvolnil a věnuju se jen vedlejším questům. Problém, který s tím ale mám, je ten, že ta hlavní zápletka je samozřejmě zase mrtě naléhavá, takže se vždy nějak musím vnitřně přesvědčit, že „přijeď večer do baru“ means „přijeď kterýkoliv večer do baru“. Je to rušivý, co si budeme povídat.

Jinak k případným DLCéčkům, jestliže to má více konců, divil bych se, kdyby CDPR na některý z nich navazovali, stejně tak si nemyslím, že by rozpracovávali nějakou podzápletku stávající hry, aby to hráči museli hrát znovu, IMHO to udělají podobně jako u Zaklínače, nový, nezávislý příběh (pravděpodobně zasazený před konec hry, přístupný z „endgame“). Ale ještě jsem to nedohrál, tak to třeba pak uvidím jinak…
@Sarno (17.12.2020 09:31): Já právě uvažuju směrem podobným, jaký nastolili v TW3 s Krví a Vínem. Změna settingu by mi vůbec nevadila, a zajímalo by mě hlavně, jak (a jestli vůbec) by zpracovali vztahy s Véčkovými známými.

Ale ta tvoje varianta se mi rozhodně jeví pravděpodobnější.
@HolyMeatball (17.12.2020 09:26): No tady si právě nejsem jist, protože co jsem postřehl takJohnny prakticky odchází z města natrvalo, ne? (možná jsem tenhle konec jen špatně pochopil).
Mě by spíš jako DLC napadlo po tom konci, kdy se V nechá nahrát na svůj vlastní biochip a uzavřít do Mikoshi, dokud mu Arasaka nevytvoří nové tělo, vzhledem k tomu, že tohle se stále odehráva v Night City a je tu parádní námět na to, jak by Night City vypadalo po určité době.
@Sarno (17.12.2020 09:19): Tak s příběhovými DLC vyloženě počítám. Osobně bych se nezlobil za jedno, které by vyplnilo těch 6 měsíců mezi prologem a prvním aktem, a v nějaké kompletní edici by si pak hráč mohl vybrat, jestli tu část poctivě odehraje, nebo si jen střihne tu aktuální rychlou montáž. Spíš to vidím ale na pokračování minimálně jednoho z konců, který se tomu rozšíření vyloženě vybízí V se obětuje a nechá Johnnyho žít dál ve svém těle

Ad. omezení perk slotů v TW3 - ono už i s tím omezením se dal udělat neskutečně OP Geralt, už jen čtyři sloty navíc pak definitivně hru trivializují do nezvratně rozbitého stavu (mám ozkoušeno skrze mod). Každopádně při prvním hraní jsem si to užíval, každé další mě to už celé ale taky spíš tak nějak iritovalo. :)
@HolyMeatball (17.12.2020 09:06): Navíc si osobně myslím, že CP2077 bude CD projekt dál rozšiřovat, kdežto Square Enix prakticky dropli Mankind Divided a pak se na něj defacto vybodli.
Navíc CP2077 by mělo být modovatelné, což u MD jaksi moc nešlo, nedivil bych se ani kdyby CDPR vydali nějaký modding tool, něco ve stylu Bethesďáckých Creation kitů.

@Widl (17.12.2020 09:18): Na W3 mě osobně štvaly perk sloty. "Koukni na to množství perků, které si můžeš pořídit..ale ouvej, aktivních můžeš mít jen šest (nebo kolik to už bylo, moc si to UI nepamatuju)." Tady tyhle systémy obecně nesnáším, skřípal jsem zuby i u DA:I kvůli omezenému action baru...
@Rapier (17.12.2020 08:38): Tak zrovna W3 rozhodně neměl dobře fungující RPG systém. Tady mi to přijde o dost lepší a je vidět, že si na to dali větší pozor, i když to mouchy taky má.
@SilentWolf (17.12.2020 09:03): S Mankind Divided to bude srovnatelný, vím že v MD jsem měl dohromady 25h i se všema vedlejšákama, ale těžko takhle z hlavy tahat, kolik na tom udělaly ty vedlejšáky. U Cyberpunku každopádně hlavní příběh vychází na +- 20h.

EDIT: Nejzásadnější volby v rámci hlavního děje budeš dělat až krátce před koncem, ale do těch se vlévají volby z vedlejšáků, jak tu už kdysi avizoval Sarno.
No já jak jsem včera splnil tu misi s Panam (doslova první mise po začátku 2. aktu) zjistil jsem že to jsou rovnou 3 mise z celkových 30 a počítadlo procent mám na nějakých 45%.. Já se bojím pokračovat.. :D to je snad kratší, než Mankind Divided. :D

Snad je pravda aspoň to větvení. Zatím tam občas narazím na nějakou Bethesda kvalitu voleb jako
A) Ok, udělám to.
B) Dobře no.

Snad to neměla tak dobře udělané jen ta mise s robotem.
@Rapier (17.12.2020 08:38): Celý to přečtu později, ale už jen na základě toho 'Dlouhý a napínavý příběh' bych to bral s rezervou. :) Hlavní příběh je super, ale taky je rozhodně krátkej.

EDIT: Tak mi to nedalo a vyhledal jsem si aspoň tu část, a 'Hra se sice chlubí RPG prvky, v jádru je ovšem klasickou akcí s důrazem na plížení. Na nižší obtížnosti se dá k cíli i prostřílet, na tu nejtěžší však vydržíte jen pár zásahů, navíc mají nepřátelé proklatě přesnou mušku.'

Borec hafo vynechává. Takový melee je od brzkého midgame až do konce třeba absolutně broken, a i se střelnými zbraněmi to není takový terno jakmile člověk má něco, čím dává slušné critky. Nepřátelé mají slušnou mušku jen za předpokladu, že hráč stojí nehnutě na místě, jakmile se hráč hejbe tak nemají šanci, kor s perkama jako 'armor za pohybu zvednut o 30%', apod.