Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pokud bude hratelnost pribehu na urovni ctyrky z roku 2016, budu spokojeny. S nakupem ale dva tydny az mesic pockam.
@Gordon (11.03.2020 15:31): Já se včera nemohl přestat smát, když jsem to viděl. Ale spíš zoufale smát. Bohužel jsem to čekal, že i Doom propadne trendu a přidají do toho skiny ... že ale zrovna My Little Ponny, to je extrém.
Až když si člověk představí, že reklamu na Doom Eternal vidí jako člověk, co hry nehraje, si naplno uvědomí, jak je ta hra dementní. :)
@Gordon (28.02.2020 21:02): Těžko říct, člověk nikdy nevidí dovnitř takového rozhodnutí. Televize v marketingu funguje trochu jinak, třeba právě tam teprve honí ještě cílovku, která je v outlineru a třeba jim vychází, že tam jich pár pochytají tak.
@Gordon (28.02.2020 21:02): Musí do telky dát content a mjůzik, která nikoho neurazí, nepobouří, neznechutí...hodně mi to připomělo debutovej trailer na mortal kombat 11. To taky bylo jak papat mrzlinu a řízek zároven :)
tak Doom VFR dohrán: playlist - jen všechny souboje - dám si to pak na ještě těží obtížnost - teď jsem to dohrál na ultra-violence; během těch soubojů teleportace použita jen pro blízké popravy omráčených nepřátel

- měli by prostě všechny Doomy a jiné střílečky převést také do VR a všechny ostatní hry do stereoskopického 3D; Hlavně by tam neměli cpát ten teleport a prostě nechat hlavního hrdinu skákat a šplhat
@Charllize (22.01.2020 11:46): Věřím tomu. Nebýt šéfa, tak by z toho lidi udělali závodní/derby kamiony, místo map by vycházely jednorožčí skiny a jako bonus by sis mohl v mapě postavit rampy a skákat třeba přes Petrohrad :)

@Gordon (22.01.2020 12:38): Tak marketingové rozhodnutí je většinou na vydavateli, resp. obchodní strategie, cena, slevy, lootboxy, skiny atd. Kolikrát už jsem četl, že studio přišlo s hrou a vydavatel rozhodl do toho narvat třeba zpeněžitelný obsah navíc. Těžko říct, jak moc id Softwaru do toho kecá Bethesda. To jsou věci, který se člověk stejně moc nedozví.
@SimonEndt (22.01.2020 11:40): Ja u Eternalu vidim tu pozitivni cast ze vydaji ve stejnou dobu i Doom64, ktery beru hned jak vyjde. Rikal jsem si ze kdyz bude soucasti vydani Eternalu tak to vezmu cele, ale nakonec to bude jen Doom64.

PS: jen nerikej, ony by vam nejake pekne rozjuchane skiny na ty vase nakladaky taky prinesly par zlataku do kasicky a jiste by nalakaly dalsi skupinu lidi kterym tohle dela dobre:)
@Gordon (22.01.2020 10:32): Popravdě, taky mam z toho pocit, že v prvních ukázkách to byl ještě takovej mezi stav a teď, když jsem se díval na gameplay z předváděčky v Polsku, tak to hýřilo barvami až hrůza. Ale možná jsem to předtím jenom nechtěl tolik vidět.

Jinak, ani bych se nedivil, kdyby tak za 2 roky vyšel kříženec Doom Eternal a Wolfenstein Youngblood (k čemuž příběhově nejspíš směřuje). Hráč tam bude hopsat s brokovnicí v každý ruce, coop režim, démoni s HP barem a jako exklusivka - skiny na zbraně :))
Mimochodem přílišnou barevnost jsem vyčítal už při prvních prezentačkách, udivuje mě, že vám to vadí až teď.
Barevnost jde ruku v ruce s okouzlením 80s které v popkultůře už několik let zdárně probíhá. V hrách bych to prvně viděl na Hotline Miami a Blood Dragon. Do nuDOOMa mi to ale nesedí, minulý díl byl reboot, který nastavil, jak by to teď mělo vypadat, tak proč tam ještě vychrsnout kýbl uřvanejch barev? A platform pasáže můžou jít chcípnout někam za roh.
Pokud to bude zábavná akce, tak proč ne ... ale podle dojmů z Polska, jak se zmiňují ty logické pasáže a skákačky ... trochu jsem z toho všeho znejistil.
Ale těším se tak či tak :)
@pajmič (21.01.2020 23:19): ja mam taky rad vesele barevny hry, kdyz se to k nim hodi. Doom neni ten pripad. Ale zas na druhou stranu muzem byt radi ze tam neprevlada ruzova a fialova. Kdyz si vezmu jak vypadal kritizovany Doom 3 a porovnam to s Eternalem, skoda mluvit. Doom 3 byla ultra desiva hra oproti tomuhle cirkusu na zvejkacce. A to ze nekomu 6x za minutu vypichnes oko a rozriznes ho vejpul to moc nezachrani at to pusobi efektne jak chce.

A zacalo to zhruba v dobe kdy Peter Molyneux, toho casu ve sluzbach MS, zacal nosit do prace ruzovou kosili a kydat nesmysly o tom jak budem hry ovladat jednim knoflikem a diky Natal technologii se dotkneme kvetin na rozkvetle louce. Presne v tuhle chvili slo vsechno pooooomalu ale jiste do sracek :)

Ale ted vazne. Ono to je modni, ty barvicky momentalne. Driv zase vsechno bylo strasne spinavy a hnedy. Navic na Switchi, svetove konzoli cislo jedna prebarvene hry pusobi skvele a prumerny tricatnik unaveny spinou kazdodenni kancelare, potrebuje hru o ktere muze na svuj youtube kanal udelat video kde velkym tucnym pismem napise..so relaxing. (sakra, a to jsem chtel napsat neco vazne)
https://youtu.be/0kVCgLq_LuI?t=2214
@SimonEndt (21.01.2020 22:06): Pamazuješ si, jak 14 let zpátky s příchodem Gears to skoro všechno bylo šedivý, hnědý, vyblitý "realstický"? Ani nevím, kdo tuhle health bar, barevnou eru začal.

Já rozmanitost a širokou baletu barev vítám, pokud to dává smysl v rámci série či kontextu příběhu/zasazení v dané lokalitě. Třeba ten Far Cry ND, se má oděhrávat v post apo světě, kde je všechno růžový, barevné kytičky kam se podíváš. To samý RAGE 2.

Doom byl odvakživa temná hra, v novym doomovi se všecchno leskne jak psí gule, z nepřátel tryskaji barevný tentononc, nemá to absolutně žádnou Doomovskou atmosféru, natož pak horrorovou.
Já osobně Doom zbožňuju, ale když vidím, co se s herním průmyslem za poslední 2 roky děje, zvláště s herními klasiky jako Far Cry New Dawn na tripu, bláznivej Wolfenstein Youngblood, Assassins Creed s hp barem, barevnej Rage 2 .. neříkám, že to je vždycky špatně, ale už jsem asi na tenhle trend starej. Jsem k tomu Doomu docela skeptickej po tom všem. Snad se pletu.
@pajmič (21.01.2020 18:44): Skace tam a lita jak gumovej panak :) A tech barev vsude. Ale asi to tak dneska lidi chteji, mit to trosku vic malovanou grafiku mohl by to byt Fortnite 2.

Jako Doom 2016 jsem i hral a byl celkem ok, ale tohle asi uz uplne vynecham.
A mimo toho mimozního platformingu tam budou ještě nějaký pseudo puzzle, aby se to tempo ještě víc zpomalilo? Prima.
Z toho platformingu taky nejsem nadšenej. Spíš naopak, docela mě to od pohledu irituje. Jako jo, chtěl jsem si zahrát nějakého Prince z Persie, ale tahat to sem ... no uvidim, třeba to bude zábavnější než to vypadá.
@Garret (21.01.2020 16:53): Když mně to přijde strašně stejný. Na to, že na tom dělali čtyři roky, fakt nevím, jestli bych ty hry od sebe rozeznal. Z pasáží jako ta v 13:15 asi budu chcípat nudou…