Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Shoggot (16.01.2020 17:11): Hele, já bych radši jen rozdupával hlavy a lámal čelisti bez toho toho debilního story s nepřeskočitelnýma cutscénama.

@Tulareanus (16.01.2020 17:19): Jo, bylo by ale hezký, kdyby tak šli tak přeskočit i ostatní cutscény, že jo (nebo by je doomguy takto rezolutně ukončil všechny) což nejde, takže je to spíš prstředník na hráče a pokyrtectví ze strany developerů, ale co já o tom vim, poslední 3 doomy jsem dohrál jen 200x :)
@Shoggot (16.01.2020 17:11): Mne sa páčilo v tom predošlom Doome, keď ti "pán riaditeľ" začal dávať po prvom leveli "ponuku, ktorá sa nedá odmietnuť" a tvoja postava len rozbila komunikačné zariadenie, aby ho nemusela počúvať. :D Istým spôsobom je to aj taký malý prostredník hrám, ktoré sa berú extrémne vážne, napriek tomu, že ich dej je plytký, ale žijeme v dobe, keď sa všetko snaží byť podporené extra naráciou, bez toho, čo to je.
@Tulareanus (16.01.2020 17:05): +1
Ono už to bylo v předchozím díle, kdy jsou ti do cesty stavěné různé cringe pseudoscifi hračky a sebelibé monology, na které je tvou jedinou odpovědí zcela mlčící ničení a zašlapávání do země. Umím si představit, že to tak bude i tady, jsou tu nově nebesa, balanc mezi nebem a peklem, postavy, které k tobě promlouvají...a ty to prostě beze slova všechno rozstřílíš na kusy protože koho to sakra zajímá.

Funguje to.
@Gordon (15.01.2020 16:59): Možná proto, že Mick brnkal celou dobu toho traileru jednu notu pořád dokola :D

Jinak Celý soundtrack je postavený na dvou věcech: Djent+elektro s 7 možná 8 strunnou kytarou naladěnou hodně nízko. Předpokládám, že drop E. Pro Gordonovy účely se to chodí perfektně. Je to hlasitý, nikterak komplikovaný. Na druhou stranu to není extra kreativní a až na "Rip and Tear" "BFG division" nijak zvášt zapamatovánihodný. To už raději dávám přednost jeho OST k Prey.

Jinak ten trailer je cheeeeese, táhnoucí se eidam :D Proč tam do toho cpou cutscény a cringe záporáky by mě opravdu zajímalo :)
Trailer i hudba pecka ... už aby to tu bylo :) zase ti zařádit v Doomu.. :D
Všichni jsou odbouchnutý z hudby, ale mě přišla v traileru teda pěkně přetažená a utahaná... :)
@Syndrom (28.11.2019 00:07): Tempo je stejný. Příběh je velmi jednoduchý (Peklo napadlo Zem) a má tu pouze roli průvodce, není duležitý. To lezení mi přijde jen jako vyplňovačka prostoru, aby měl Slayer kudy chodit dál, tzn. zbytečný prodlužování koridoru. Zatímco hák na brokovnici mi přijde skvělej, prostě tě dostane blíž k nepřátelům abys ho mohl odbouchnout, na létající karbanátky bude ideální.
@Gordon (27.11.2019 23:38): Tou akčností jo, tempem ne (připomínám, že sem to nehrál); nemluvim o příběhu (o kterym, ale reálně stejně víme málo), ale o hratelnosti, která se liší např. tim, že tady přidali to šplhání nebo harpunovací brokádu třeba a je snad jasný, že po dohraní celý hry máš kvadrilion víc informací než z trailerů. Neříkal sem o čem Dům je nebo není, ale na co se těšim. Určitě to prostředí, ale patrný je ne. Masakruješ v něčem a to něco mě v Důmovi 2016 lahodilo.
@Filom3n (27.11.2019 22:03): To je kolekce všech ukázek ze hry spojených do jedné, není to všechno.
Singleplayer nejde stranou.

@Syndrom (27.11.2019 22:44): Když si porovnáš první Doom, Brutal Mod a nový dům, ve slutečnosti zjistíš, že si nový doom z Brutalu pár věcí bere a ve skutečnosti to k němu něco má.
Zatím toho pro představu víme strašně moc, tohle není kodžimůj smysl nedávající rébus, je to Doom, co víc o něm chceš vědět? Bum peklo, Bum nebe, Bum robot...
Doom není o prostředí, je o masakrování, zatímco se (2016) odehrával převážně v interierech a na Marsu, tohle bude nejen na Zemi ale i na nejrůznějších místech ve vesmíru a dimenzích (domovská planeta Slayera, Nebeská dimenze, Měsíce).
Přitlačili na pilu. Mě se právě líbilo, že čtyřka není jako Brutal Dům, teda zběsilej a nechutnej masakr na kolečkovej bruslích - nemyslim to hanlivě; nehrál sem - a zatim jako obvykle víme málo, ale kromě toho, že mi tady chybí ten PÁNI efekt z idtech 6ky, co poprvé, tak sou to zatím spíš "maličkosti". Pořád se těšim, jen to už není to poprvé a myslim, že atmosférou je to jinačí než 2016. Kdo ale ví žejo. Trailery většinou dobrý věci horší. Rozhodně se pořád těšim na prostředí a na bossy.
Tyjo 20minut sem fakt nedal, a) co to je za reklamu kdyz v ni vsechno ukazes, b) co je to za reklamu kdyz ma 20 minut!

Jinak singleplayer jde asi stranou. Tak nejak mi to zacina pripominat mix dungeon keeper doom a quake 3 - jak multiplayer bude i peklaci proti hracovi - vsichni ovladani lidmi. Nevím co si o tom myslet, nějak jsem se s podobnou hrou ještě nikdy nesetkal... Nevím co si o celým doom e myslet. Vám že to libi? Já jsem 50/50
Bojim se, že to bude ve stylu čím víc, tím hůř. Árkádovitější (jak "přistane" po vystřelení z BFC (Big Fucking Cannon) je.. no minimálně srandovní), přeplácaný (barevnější, ale arkáda) a s horším provedením zbraní (nejhůř vypadá oblíbený Gaussův kanón a samopal a opakovačka působí jak plivátka.) Zajímavý nápad s tim koop multiplayerem v singlu, ale o to víc to zřejmě ubere na atmosféře. Těžim z víc promovideí a nejvíc jsem toho našel asi v téhle koláži: odkaz

PS: Důmovi je tam vidět obličej?? Já vim, že byl i v jedničce, ale tady to působí naprosto zbytečně, bizarně a až škodlivě - vzhledem k verzi 2016 a jak to stálo na uctivym, přímočarym pojetí. Vy jste Dům. Dům je ikona.
@Bursoft (08.10.2019 17:08): Spíš si ukousli (slíbili) krapet větší sousto. Doom (nový) působí v porovnání s tímhle dílem (alespoň dle toho co víme) přesně jako komparace jedničky a původní dvojky. Na tu dobu těch novinek nebylo málo a to i s tím rozsahem a délkou kampaně.
@Bursoft (08.10.2019 17:08): RDR2 a Death Stranding vycházely 2 týdny před Doomem, navíc Death Stranding je PS4 only, takže v tom bych osobně problém neviděl, to spíš vypadá na produkční věci ... 20 března je dobré datum, jednak TLOU2 vychází měsíc před a Cyberpunk měsíc po, takže to taky nemá co kanibalizovat, a jednak to vyhází na moje narozky :))
@Gordon (02.10.2019 19:16): Nejspíš nerozdejchaly. Nemám samozřejmě data k ověření, ale přijde mi, že jsou daleko detailnější textury, enemáci mají daleko víc polygonů i kostí, animace jsou plynulejší a má to snad i víc barev. Jednou jsem poslouchal rozhovor tuším s Romerem? Jak Quake engine byl hrozně omezenej na paletu barev, proto je skoro vše v odstínech červené/hnědé.
@HELLER (12.06.2019 07:39): Bieda a nuda? Veď tam bol Cyberpunk 2077, BGIII, Bloodlines 2, Doom Eternal, čo viac by si chcel? Čaká nás skvelý rok plný zaujímavých titulov a ja nebudem vedieť, čo hrať skôr :)
Celkově E3 letošní je bída a nuda .. ale Doom Eternal byl pecka a jen mě to utvrzuje v tom, že se těším na datum vydání hry :)
Začíná se mi i líbit ten barevnější HUD. Víc to odpovídá té sytější hratelnosti. Začínám uvažovat i o sběratelce, což je už velmi netypické :))
Mě se spíš nelíbí ty ikonkové itemy, kdy se jako hologram raketometu točí na zemi.

Jinak ve hře potvrzení andělové, teď už jen očekavám, že konec hry proběhně nějak tak že Slayer pomalu přikráčí k bohovi a bůh řekně "Welcome back, my son". :-D

Viděl jsem i video, kde se Slayer nechá vystřelit kanonem, pak je na něj záběr jak se protahuje, fascinuje mě že pořád ve hrách vidím elastické brnění co se hýbe jako kůže, když má jít o tvrdý kus kovu, zatím jsem snad nehrál hru kde by to bylo správně.
@SimonEndt (10.06.2019 09:19): Já myslím, že v té frenetické akci ti to ani nepřijde. Podobný to bylo i v prvním díle, kde jsi mohl skákat mezi různýma plošinkama, ale tou rychlostí, jakou se ke všemu postava přitahuje nebo vyskakuje, si toho kolikrát ani nevšimneš. Vlastně pokud to bude stejný jak jednička, budu spokojenej. Takto čistá FPSka mi mezi tím výčtem dnešních her fakt chybí..
To skákání přes překážky mě docela překvapilo, připomnělo mi to hru SEUM: Speedrunners from Hell. Ani nevím, jestli jsem za to rád, na videu to vypadalo docela kýčově (rotující sekery uprostřed prostoru aj.). Podle reakcí publika je to taky trochu zaskočilo. Ukázka z multiplayeru mě osobně taky moc nepotěšila. No, nevím. Každopádně co si pamatuju, tak podobné rozčarování bylo i před Doom 2016 a nakonec to byl masterpiece.