Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukal jsem, že je Steam verze (na heurece) s Armored Princess za pade (už tedy pár let). Před lety jsem hru zkoušel, ale moc mi nesedla. Ale za cenu jedné plzně v hospodě už to možná budu ochoten znovu risknout. :)
šlo mi o to, že některé popisky prakticky vůbec nevysvětlovaly funkčnost, některé dokonce zaváděly. ale to jsem vlastně jen opsal co už jsem napsal. hlavně mi to vadí u itemů s morálkou, kde si musíš přímo dedukovat, co ji sráží a co naopak ne. osvětlit to dokázali pouze fandové a tvůrci ruského manuálu, kterej už je ovšem bohužel nedostupnej.
Anglická verze není originálem, tou je ruština:) "The notion of plain English also brings us to hilariously wonky translation. Often this simply adds to the oddball charm, like when your mentor declares "You were almost like a son to me - young, hot and certainly talented" or, should you opt to follow the magical path, the way your character enters one early battle with a cry of "Mage came!" Other times, however, the mangled syntax renders important information unclear, a problem made more prominent by the habit of cramming reams of dialogue text into a tiny window."
Ve hře je spoustu textu a je hodně rozsáhlá. Zkoumat hru nejdřív v angličtině a pak hledat chyby v češtině nedává moc smysl. Zvlášť, když hra není nadabovaná.
Zatim hraju první hru a nemůžu se trhnout. nicméně dotyčnému překladateli bych dal lepáka. To jsou leckdy takový nesmysly,někdy až dezorientační. Pokud má hra popisky kouzel vlastností atp i v originálu takhle debilně napsaný, pak nechápu, koho k tomu pustili.
Mám problém. V trpasličím městě na povrchu (Upper Hadar) nemůžu s nikým mluvit, kliknu na postavu nebo domek a nic. Mír s trpaslíky jsem už dojednal.
Postupne sa objavujú všade - v hradoch, alebo aj v truhličkách na bojisku. Asi to závisí od úrovne postavy.
@Garret (22.04.2017 15:40): Najviac sa mi darilo s kúzlom Phantom a zelenými drakmi. Hneď v úvode pošleš medzi súperov dve-tri skupiny fantómových drakov, ktoré dokážu kradnúť manu rovnako ako pravý zelený drak, a než zahynú narobia strelci a ostatné kúzla hroznú paseku!
@Red (22.04.2017 14:55): Mág môže verbovať arcimágov a kňazov so zníženými nárokmi na vodcovskú schoponosť, to sa oplatí potrénovať hneď zo začiatku. Vždy som mal tri strelecké oddiely a zvyšok útočných. Obyčajní šermiari sa vyplatia, majú slušný útok a bonus k odolnosti na fyzické poškodenie; aj hady sú fajn pretože útočia bez odvety protivníka a manželka-žabka im zvyšuje útok na dvojnásobnú hodnotu.. (Pred Silvestrom som si to na radu od Daemona strihol za mága a zvyšujem hodnotenie o 10%, súboje sú omnoho zábavnejšie.)
@Neelixx (21.04.2017 11:29): Jo já taky musím pořád jezdit přes lokace doplňovat. Ten systém hry kdy není žádná indikace jak moc těžký úkol bude mně docela štve...nerad mám v deníku víc úkolů, ztrácím tak přehled a kontext úkolu...tak většinou před oslovením uložím a když na to nemám tak to znovu načtu...

Je to takový divný rozpor, na jedné straně relaxační pohodový audiovizuál a na druhé straně mapa nesplnitelných úkolů a nepřátel.

Jinak hraju za mága, docela bych si nechal poradit co se vám osvědčilo za jednotky. Já měl rád ty kytky ale ty mi sežehl první pojmenovaný nepřítel firebally...a už nevím kde je najít. Logicky jdu spíše po ranged jednotkách.
@Neelixx (21.04.2017 11:29): Nedrž se pořád stejných jednotek. Nakup nové místní, když potřeba. Peněz není nedostatek. Pokud je ti líto zahodit nějaké cennější jednotky, odlož je v místních hradu (pokud si už nějaký dobyl) a pak si je vyzvedneš, až se budeš zase vracet.
@Neelixx (21.04.2017 11:29): Hrál jsem za bojovníka a nepřišlo mi to na normal těžké. Když si udržuješ na každý souboj armádu v maximálním stavu. (někdy trochu opruz se pořád vracet) Další díl rozjedu asi na hard.
Před pár dny jsem si uřízl prsty na levé ruce, takže jsem vyřazen ze světa většiny her, které jsem míval rád. Zkusil jsem tedy tahovku Kings Bounty a můžu říct, že mě to baví víc než ME:Andromeda, u který jsem dočasně vyhořel. Jen jedna stížnost - Dostal jsem se na Ostrovy Svobody a dostávám slušně na zadek, musím se stále vracet do původních teritorií nakupovat staré dobré jednotky (především královský had, pešák a jezdec jsou kostrou mé armády).
@Red (04.04.2017 00:03): Pro využívání schopností z Box of Rage. Jestli Box of Rage ještě nemáš, plň hlavní questy pro krále a dostaneš jí. Kromě toho taky čím vyšší rage, tím větší šance, že tvoje jednotky dají kritický zásah.
@Všivák (komentář): V hradech jsou tři sloty, kde můžeš nepotřebné jednotky odložit. A mezi Mind skills je skill "Reserve", který ti odemkne až dva sloty na odkládání jednotek u tvé postavy. Ale když nehraješ za paladina, je pochopitelné, že zrovna tohle leveloval nebudeš.

Jinak teda 80 hodin mi přijde hrozně moc. To je jedno dohrání s jednou postavou? Já měl něco mezi 40 a 50 hodinami a rozhodně jsem nespěchal. Aspoň teda podle času v savu.
@StriderCZ (18.08.2016 11:15): Hry pres prekladac jsem tedy od dob Oblivionu asi minul :D..

Jinak ten, co preklada Bounty hry preklada velice, velice dobre :) Jo, taky me nebavi prekladat tunu balastu. Stacil by moc vyznacujici hlavni linii a treba a tak podobne.. Kolikrat si myslim, jak budu lezet u slovniku a hra je pak o nicem..
@Eru (17.08.2016 12:53): Mám rád jakékoliv překlady, pokud to není hrůza typu automatický překladač google (svého času tak byl "přeložený" Oblivion).
Jen verze Kings Bounty - plná hra Levelu svého času - tehdy neměla češtinu, a nebo jsem ji neobjevil (klasická chyba uzemnění - nekvalitní spojení mezi klávesnicí a židlí...)
A tak jsem hru odložil...což byla, pochopitelně VELKÁ chyba
Tuhle hru jsem prvně hrál z Levelu, teď vychází konečně s českým překladem (ve SCORE 268)
SUPER
Ne že bych anglicky neuměl, ale při hraní mně prostě nebaví překládat hory (více méně nudného) textu...
@Mirus (09.07.2016 09:38): morálka tady je a můžeš najímat koho chceš a dopadá to viz níže

+3 Morale (High) - +30% to base Attack and Defense; +40% critical hit chance
+2 Morale (Good) - +20% to base Attack and Defense; +30% critical hit chance
+1 Morale (Positive) - +10% to base Attack and Defense; +20% critical hit chance
0 Morale (Neutral) - no positive or negative bonuses
-1 Morale (Low) - -20% to base Attack and Defense; -25% critical hit chance
-2 Morale (Bad) - -35% to base Attack and Defense; -50% critical hit chance
-3 Morale (Critical) - -50% to base Attack and Defense; -100% critical hit chance
Rozehráno.
Mám paladina. Něco, jako morálka, je přítomno? najímat, mohu kohokoli z mapy?
Hoj, neví někdo kolik je možné mít dětí ve hře, respektive jde mít ´plně všechny?
@valcik (28.08.2014 14:19): po bossfightech musí být armáda vždycky zdecimovaná, jinak to je na hovno bossfight :-) u Baala mi dokonce zbyla jen jedna jednotka, byl to souboj do posledního panáka
@valcik (28.08.2014 14:19): To bude asi paladinem. Mně to teda jako těžká hra vůbec nepřišlo, ale hrál jsem mága a bojovníka. To, že ti závěrečný boss zlikviduje polovinu armády, to se mi možná taky stalo, ale to už ti může bejt jedno, když je konec :)
Fuj, cipána! Slušná grindovačka. Trvalo mi takmer rok, než som to za pladina doklepal do konca s obtiažnosťou Normal. Zamordoval som všetko čo sa dalo, vrátane obyvateľov miniatúrneho goblinského hradu, ale aj na úrovni 30 a s vypilovanou taktikou skúseného svetobežníka mi drak Haas počas bitky na hlave obrovskej korytnačky vyvraždil polovicu armády. Je to tuhé jak šlak! Nikdy viac. ^^

@Zoltan (komentář): Dukáty sa dajú utrácať v trpaslíckej bani, po oslobodení hradu Bogacho. Hradný pán má divotvornú mašinku, ktorá vyrába všetky druhy rún a aj magické kryštály! Nákupná cena je 100.000 dukátov a po každom nákupe sa o ďalších 100.000 zvyšuje; to znamená že za blbé štyri kryštály utratíš milión a piaty už kupuješ za 500.000! Minul som tam všetko zlato. ^^
Taktické ťahové súboje ešte nerobia z hry ťahovú stratégiu, to by aj Brány Skeldalu boli ťahová stratégia. V hrách ako Disciples, Age of Wonders alebo HOMAM sa strategizovalo na mape sveta - presuny armád, obsadzovanie a hájenie dôležitých pevností alebo dobývanie ložísk s nerastnými surovinami. To všetko na ťahy, preto sú to ťahové stratégie a nie kvôli svojim ťahovým súbojom. A práve táto strategická časť hry v King's Bounty úplne chýba, alebo sa mýlim?
já mám KB strašně rád, ale teda fantasy klišé jsem si moc nevšímal resp. jsem žádné nezaznamenal, jenom si vzpomínám na retardované skřety ale to je tak vše. Mě to naprosto uchvátilo tím pohádkovým světem a tím že to mělo nějakou duši.
@Gohan (03.03.2014 11:21): Pokud jde o mě, nijak jsi se mě nedotkl. Jen jsem konstatoval fakta. Jinak si nemyslím, že by byl KB parodií na HoMaM. Spíše ho vnímám jako zábavnou parodii na fantasy klišé, které se objevují i v HoMaM, a proto se mi KB tak líbí. :-)
Vidím, že jsem šlápl na kuří oko fanouškům Homam.... ale samozřejmě to bylo myšleno s nadsázkou :)
@Gohan (01.03.2014 21:07): Heroes série se vždy brala příliš vážně, než aby něco parodovala:). První díl KB sice opravdu vznikl před Heroes sérií, to však neplatí pro tenhle konkrétní kousek, který měl podkladů k parodování heroes série habaděj (celých 5 dílů!), avšak tu parodii konkrétně téhle série tam taktéž příliš nevidím. To už si spíše ve hře dělali prdel z všemožných fantasy klišé obecně.
Heroes jsou volným pokračováním původního King's Bounty, ale tento remake už s nimi nemá nic společného.
@Honzek (komentář): Parodie? Zrovna u Kings Bounty je jedna z hlavních zmiňovaných věcí to, že byli před Heroes. Takže Heroes je spíš parodie Kings Bounty, ale to je slovo do pranice.
@JohnCZ (komentář): Nemyslím si, že "Po každém boji hráč logicky ztrácí část armády". Spíše bych řekl, že většinu soubojů je možné vyhrát bez ztrát. Jestli se pustíš do datadisků, tak k tomu budeš i motivován.
@FildasCZ (04.05.2013 10:26): Ne, nemyslím, že je chyba takovou kompilaci kupovat, obzvlášť když ty další datadisky vychází po sto letech a jako stand-alone. Jen mě překvapilo, že se v takovém množství všude dávají Gold, Platinum, Universe a kdo ví jako další edice, které neobsahují všechno.
Hitman Complete nebo Tomb Raider Complete taky nejsou kompletní a dává to větší smysl, než Gold, Platinum, Ultra, Mega, Ultimate apod. ;)
@marwel (02.05.2013 08:20): No, možná mylně, představuju si nějakou speciální "Gold", "Platinum" apod. edici s již, samozřejmě, integrovaným dodatečným obsahem. Platinum edice King's Bounty neobsahující všechny díly a datadisky, není platinum. V tom mi to ME trilogii, kdy trilogie neobsahuje div ne polovinu hry, podobné.
@HolyMeatball (02.09.2012 23:07): Hru jsem hrál už třikrát (takového času, kterými už nikdo nevrátí.. :D ). Dvakrát jsem s vypětím všech sil (pokaždé za paladina) udelal jen "sám sebe", ale nikdy svůj dvojnásobek. Při třetí hře jsem se těšil, že tentokrát se dám, ale nějak jsem quest omylem minul a vzpomněl si na něj až poté, co se mi nechtělo tak daleko se vracet.
@Garret (02.09.2012 22:56): ;___;

Fakt že jo. No teda. Finální boss vkustku trochu zklamání, za posledních cca deset hodin asi nejlehčí bitva. A finální skóre krásných 777 (i když jsem doufal, že se umístím na tom žebříku trochu výš c_c).

Tak nic no, bitka se sebou samým bude muset počkat na opakované hraní, jestli někdy bude. Bylo to fakt hodně dobré.