Herní výzva 2017: „Kamarád doporučuje!“
Doporučil Eru.
King's Bounty jsem měl v hledáčku díky pěkné ceně a hodnocení delší dobu. Čekal jsem fantasy klišé, s hodně tahovýma souboji a to jsem také dostal.
Na začátku mě rozčilovalo jak je hra otravně líbivá až přeslazená, časem jsem se ale dostal na danou vlnu nebo mě ozbrojila ta komplexnost a poctivost za tím vším. Těch skoro 60h jsem si užil. Dosti mě překvapil počet kouzel, jednotek i kvalita textů. Příběh neurazí, rozhodně se pro daný typ hry hodí. Grafika je pohádková a detailní, hudba v některých lokacích (vyzdvihl bych elfí zemi) krásně sedne.
S obtížností je to obtížné. Hlavně ze začátku jsem využíval možnosti mezi nepřáteli kličkovat a některé souboje a úkoly jsem plnil nanečisto, abych si ověřil zda na ně vůbec mám. Ale to je spíš můj problém, nemám rád přeplněný deník a rád hraju na minimum ztrát. Až na začátek nebylo třeba nějak tvrdě grindovat.
Objektivnějším problémem je pohyb a orientace na mapě. Cestička je občas dlouhá a křivolaká. Pohnout se kam chci byl občas problém. Zvláště když jsem byl bez armády i many a za mnou se hnali černí draci. Mnoho úkolů jsem s ostudou hledal v návodu, jen abych věděl kam jít. Trochu přehlednosti s poznámkami na mapě či navigací by neuškodilo. Hra je opravdu dlouhá a přiznám se, že až na příběhové mise jsem dialogy spíše odklikával.
Kdybych si představoval jak hru ještě vylepšit asi bych přidal komentáře nepřátelských hrdinů po čas boje a zapojení přátelských hrdinů. Třeba i nějaké společné epické bitvy kde by byli spojenci či více frakcí. Takhle to vypadalo, že svět je složený jen těch, co čekají až k nim s armádou přijedu a zachráním situaci, včetně sběru květinek či zásilkové služby. Ale to už je takový hnípání nad poctivým borščem:)
Doporučil Eru.
King's Bounty jsem měl v hledáčku díky pěkné ceně a hodnocení delší dobu. Čekal jsem fantasy klišé, s hodně tahovýma souboji a to jsem také dostal.
Na začátku mě rozčilovalo jak je hra otravně líbivá až přeslazená, časem jsem se ale dostal na danou vlnu nebo mě ozbrojila ta komplexnost a poctivost za tím vším. Těch skoro 60h jsem si užil. Dosti mě překvapil počet kouzel, jednotek i kvalita textů. Příběh neurazí, rozhodně se pro daný typ hry hodí. Grafika je pohádková a detailní, hudba v některých lokacích (vyzdvihl bych elfí zemi) krásně sedne.
S obtížností je to obtížné. Hlavně ze začátku jsem využíval možnosti mezi nepřáteli kličkovat a některé souboje a úkoly jsem plnil nanečisto, abych si ověřil zda na ně vůbec mám. Ale to je spíš můj problém, nemám rád přeplněný deník a rád hraju na minimum ztrát. Až na začátek nebylo třeba nějak tvrdě grindovat.
Objektivnějším problémem je pohyb a orientace na mapě. Cestička je občas dlouhá a křivolaká. Pohnout se kam chci byl občas problém. Zvláště když jsem byl bez armády i many a za mnou se hnali černí draci. Mnoho úkolů jsem s ostudou hledal v návodu, jen abych věděl kam jít. Trochu přehlednosti s poznámkami na mapě či navigací by neuškodilo. Hra je opravdu dlouhá a přiznám se, že až na příběhové mise jsem dialogy spíše odklikával.
Kdybych si představoval jak hru ještě vylepšit asi bych přidal komentáře nepřátelských hrdinů po čas boje a zapojení přátelských hrdinů. Třeba i nějaké společné epické bitvy kde by byli spojenci či více frakcí. Takhle to vypadalo, že svět je složený jen těch, co čekají až k nim s armádou přijedu a zachráním situaci, včetně sběru květinek či zásilkové služby. Ale to už je takový hnípání nad poctivým borščem:)
Pro: Audiovizuál, překvapivá komplexnost hry
Proti: Delší cestování a orientace na mapě, repetitivnost