Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@FildasCZ (28.06.2021 14:03): Hele, já jsem daleko od toho abych tuhle hru nedoporučil, mám tuhle značku rád a svým způsobem mám rád i trojku... jako adoptovaný dítě... trošku pomalejší adoptovaný dítě :) Pokud si to nehárl, byla by škoda to nezkusit, ten příběh za to minimálně stojí. Ale musíš si nastavit očekávání.
@marwel (08.11.2020 17:27): Nesouhlasím, dvojka má lepšího hlavního hrdinu, lepší puzzly, plynulejší souboje, větší variabilitu zbraní plus komba, bossfighty jsou mnohem zajímavější, nemá takhle otravnej fast-travel, lepší zaměřovací režim, reaper mód je o dost víc cool než ten válkovo "vzteklej režim", lektvary jsou lepší než zelený truhly a hraní s čísly ve statistikách je zábavnější než si prostě vylepšit kombo o jeden level, přičemž ani nepoznáš rozdíl.

EDIT. Např bossfight s červem, v jedničce nejvíc nudnej bossfight ever, ve dvojce jeden z těch lepších.
@kristmeister (08.11.2020 15:46): "...podobná dvojce, která jedničce nakopala prdel." Znovu zopakuji to, co jsem psal nize, kazdy dil je jiny. Dvojka imo jednicce prdel nenakopala, jednicka ma stale lepsi, ucelenejsi kampan a to predevsim protoze je linearnejsi. Ma lepsi skriptovane sekvence a bossfighty a prvky metroidvanie, ktere jsou ve vsech dilech, jsou v jednicce take zpracovane nejlepe.
@marwel (08.11.2020 15:40): Nejspíš jsem toho žánru už přehranej, jelikož tenhle měsíc jsem dohrál Jedničky, dvojky a DMC: Devil May Cry. Přemýšlel jsem zda, dám trojku nebo Genesis a asi jsem si měl vybrat Genesis. Ale doufal jsem že trojka bude podobná dvojce, která jedničce nakopala prdel.
Tak jsem to včera poprvé zapnul a po 20 minutách alt+f4. Došel jsem k prvnímu bossfightu, kterej mi dal instakill kvůli dementním hitboxům a dalo mě to úplně na začátek. A taky se mi nelíbí, že z toho dělají Dark Souls.
@Tarhiel (12.09.2019 23:19): CEO Gunfire prohlásil něco ve smyslu, že když se prodá alespoň 100k kopií (to se určitě prodalo), budou na tom uvažovat. Rozhodnutí je na THQN, který vlastní Darksiders a teď už i studio. Do konce roku by mělo vyjít Genesis a pochybuju, že by po všech těch akvizicích nechali ležet ladem značku, která už sype, takže čtyřka je docela reálná.
Hmm, tak nakonec jsem si zvykl a az na misty dost nevyvazenou obtiznost (jakoze nepritel se stitem, ktery utoky ubere dve tretiny zivota, privolava nohsledy, kteri maji 3-hit comba a instane tracking a jeste je posiluje... seriously?! A to to ani neni boss nebo Chosen One.) to nebylo spatne. Nejslabsi dil serie ano, ale spatna hra ne. Nakonec jsem se docela dobre bavil.
@Charllize (27.11.2018 22:26): S tím, že je míň puzzlů, mi to přijde lepší, než kdyby se to šplhalo k/přes 20 hodin. Takhle se to nestihne ohrát, lokace se střídají relativně rychle, nejsou moc velké mezery mezi bossama... kdyby to bylo víc roztahaný, asi by mě to nudilo. U dvojky to byl přesně ten problém. Kdyby první dvě lokace byly o něco menší a všechno se tak neopakovalo, hrálo by se to líp a ke konci nebylo tak únavný (i když za to může velkou měrou i ta katastrofální pasáž na Zemi).

A pro představu jsem se kouknul, jak dlouho mi trvala jednička. 17 hodin na Apocalyptic, i s veškerým backtrackingem (který ve trojce taky není v tak velké míře). Takže takový rozdíl to není.

Ale souhlasím, že těch 60 éček je trošičku moc, ale není to špatný kandidát do nějaké slevy (pokud se člověk neřídí výhradně poměrem cena/herní doba). A je to jedna z mála her za posledních roky, u které jsem ještě pořád neztratil chuť si ji někdy rozjet znovu. Ale já mám Darksiders obecně hodně rád, takže tyhle informace doporučuji brát s rezervou. :D
@Redfield (27.11.2018 22:20): Hmm, to stejne neni moc, ale asi to na tenhle typ hry staci. Dvojku jsem hral tusim kolem 35 hodin a uz to zacinalo byt trosku otravne. Kdybych momentalne nebyl zabrednuty ve hre roku jmenem Fallout 76 (hehehe) asi bych to vzal hned, ale takhle to vyuziju k tomu az padne trosku cena, pripadne si to v praci jen pujcim:)

Uvital bych nejake vydani v krabicce kde by byly vsechny tri dily, to bych nevahal ani chvili.
@Charllize (27.11.2018 21:47): Ještě jsem nedohrál. Mám zabitých 5 sinů, prozkoumávám, hledám minibosse... a jsem na 10-11 hodinách. To video je polospeedrun (neustálý dashování) a přijde mi to jako nejnižší obtížnost (a já taky neházím 60% atributů do physical dmg, protože to je pro mě nudný...). Když to hraješ jako normální člověk, myslím, že 10-15 hodin z toho vytáhneš, podle obtížnosti.
@Redfield (27.11.2018 20:00): Hmm, Velasco dělá se Sonic Mayhem tak asi nebude netalentovanej :) Ale Kyd je jen jeden no. Hodně se teď těším na jeho první filmovej soundtrack k tomu indickýmu hororu Tumbbad.
Ten soundtrack dvojky je stejně geniální masterpiece. A to jsem dvojku nikdy nehrál. Jesper Kyd asi trojku neskládal co?
@Charllize (26.11.2018 21:20): Je to jiná hra než dvojka (stejně jako dvojka byla jiná než jednička). Tentokrát spíš malé Dark Souls s combatem alá Bayonetta/DMC, míň puzzlů a skákání. Rozhodně lepší než patlaniny typu The Surge a pořád to vypadá jako Darksiders (i když Joe Mad už dělá Battle Chasers). Já z toho měl hodně pozitivní dojmy, ale nepřekvapuje mě, že ohlasy jsou rozporuplné. To byly i u jedničky a dvojky.
Hmm, tak prvni ohlasy nejsou tak zle jak jsem cekal, dokonce to posubi ze ta hra ma jakesi hardcore jadro. Ale asi az v nejake sleve. Pac preci jen to oproti dvojce je orezane o nektere pro me dulezite prvky. Zadne armory, strom dovednosti, puzzloidni levely..skoda.
@Ronik (04.09.2018 23:42): Co jsem slyšel příběh o God of War 4 tak to bylo podobný, taky 2 měsíce před vydáním se to nedalo téměř hrát, vývojáři se hecnuli a teď je to jedna z top her na PS4. .. no .. taky doufám, že to bylo hodně osekané demo a že ve finále to bude dobrý ...
@SimonEndt (04.09.2018 22:16): To nerad slyším, sice mě už moc nebavila ani dvojka, ale na trojku jsem se i tak celkem těšil. Za dva měsíce to už asi těžko opraví, ale tak třeba to časem opatchují.
Na Gamescomu jsem to měl možnost několikrát hrát a musím říct ... že to nebylo dobrý. Fakt ne. Jeden typ nepřítele, jeden typ klasického útoku (+1 s výskokem)... prostředí graficky hezký ale nezáživný, jen čistý koridor, pohyb celkem krkolomný, používání lasa jako pomůcka při překonávání překážek moc nefungovalo, boss fight typu "smash one button untill the end" ... oba předchozí díly jsem měl hrozně rád a tohle mě docela zklamalo. No, mají na to 2 měsíce, tak třeba se ještě vyšvihnou.
Tak tohle, pokud vím, by měla být jen demonstrace gameplaye v "novém" Unreal enginu. Zvuky by měly ještě ladit a snad i celkovej dojem a hratelnost. Taky to na mě působí dost poloprázdně v tomhle stavu, ve kterém to prezentovali. Určitě ještě vyjdou další videa, např. na Gamescomu, kterej bude v srpnu a kde je právě i THQ Nordic
Je to takove... divne. Kouknete na gameplay Darksiders 2, klidne uplne ze zacatku hry a srovnejte to s trojkou. Trojka ve srovnani nema vubec zadnou stavu. Jako jsem ten typ hrace, ktery veri, ze hry nemusi vypadat zabavne ale nakonec, na vlastni pazoury, zabavne byt muzou, tady je ale ten rozdil oproti dvojce dost vyrazny uz na pohled.
Tak hlavní hrdinka vypadá super cool a líbí se mi i ten bič, ale tak nějak nechápu proč tohle ukazují? Ten boss fight by chtěl alespoň nějakej pořádnej vokál na pozadí ať to má atmosféru a demonstrace nějakých pořádných komb. Tohle je takový nemastný a neslaný, do vydání moc času není tak doufám, že si něco pořádnýho schovají na gamescom.
Jinak to bude další pruměrná mlátička co zaujme jen vzhledem.
Je to takový .. dobrý? Jsem velkej fanda téhle série, ale že by mě to nějak vytrhlo ze židle a ihned předobjednal ... za 4 měsíce to vychází a nemam z toho pocit, že by to bylo v téhle formě ready to play
@Maugh (12.07.2018 16:55): Žádná změna se nekoná, v universu Darksiders byli třetí a čtvrtý jezdec od začátku Strife a Fury. Mrkni třeba tady do galerie, kde najdeš staré concept arty Fury a její podobu z promokomiksu k jedničce (které se celkem drží i trojka).
@pajmič (12.07.2018 16:51): právě, někdy v počátcích vývoje druhých darksiders jsem někde viděl grafiky zbraní pro mor a hlad....představeno dopředu...tak si říkám, jakých změn se ještě v sérii dočkáme...

@Maugh (12.07.2018 16:39): Velmi dobrá otázka. já se nejprve domníval, že Fúrie je manifestací lidských emocí, tedy zbytku lidí, jenž přežili apokalypsu. Jenže pozěji mi došlo, že na Zemi už žádní lidé nejsou. Pak mi tedy nejde do hlavy proč má zabíjet lidské chříchy. A proč je válka, bratr Fúrie, zpoután. Přijde mi to jako nastavovaná kaše a z těch 11 minut gameplaye mě to také zrovna moc neuchvátilo.
nějak nechápu, kde se mezi jezdci apokalypsy zjevila FURY....
kde je hlad a mor...