Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No nemám moc nutkání to zas zapnout. Prostě prostřední je bezkonkurenční a nejlepší. Hraje se to hezky. Ale nic u toho člověka nedrží. Což stejně neumí moc dnešních her, takže whatever.

Ale nadšení beru zpět - bylo to opravdu jen díky tomu Egyptu.
@martinelk (04.12.2017 20:51): Přesně, vedlejší mise byly až na několik málo výjimek extra nuda pruda. Hlavní mise mě bavili o něco více, protože jsem měl zájem o Bayekův příběh, ale stylem to bylo jako jednička. Zabij těchto X lidí a konec. Ale pár momentů si zapamatuji. Nejspíš Gladiátorský souboj a... asi nic jiného :D Měli na to 2 roky a stejně k ničemu. A ještě fakt, že skoro úplně uťali "před-lidskou" civilizaci. Však kvůli parkouru a téhle sci-fi části, jsem ze z AC jedničky do tohohle všeho skoro zamiloval :D A jak už jsem zmínil ty nepřátelské tábory, kempy, pevnosti. Měl jsem chuť zničit ovladač. Nic, jdu si spravit náladu druhým průchodem Horizonu: Zero Dawn a pak si koupím DLC :D
Podle mne je naopak příběh poctivý, odpovídá místu a době i tomu, že má jít o to jak Assassíni vlastně začali. Motivy hrdinů jsou pochopitelné, jejich rozhodování taky, nepotkal jsem žádný wtf moment. Dohrál jsem to po hodně hodinách, líbí se mi ta hromada odkazů na antické legendy a pověsti.
@SyLeBROs (komentář): Souhlasím. Ten příběh je podle mě hodně nezáživný, jak vedlejšáky tak i hlavní linka. Ubisoft příběhy neumí, alespoň teď už ne. Mě už fakt vytáčí jak 90% vedlejšáků je furt o tom samém: "Oh, medžaji, ti zlí Řekové/Římané nás utlačují, pomoz nám!" Do háje, Řekové ani Římané nejsou nějací skřeti, nebo podobná zlá rasa. Působí to fakt směšně, když v každém úkolu vystupuje nějaký strašně zlý kapitán nebo voják.

Přitom Ubisoft evidentně investoval dost prostředků a času aby se s danou epochou seznámil. Celý Egypt je fakt nádherně udělaný a baví mě ho prozkoumávat a zjišťovat co kde je. Ale ty úkoly a příběh je fakt na prd. I ta hlavní linka je děsně slabá a taková o ničem.
@kuler91 (23.11.2017 22:55): Já hrál trojku a čtyřku s 20 fps :-) Jsem měl tehdy GTX 650 a core 2 duo 7400 2,8 GHz. Syndicate jsem dával na ultra a místy padal i na GTX 1060 na 35 fps. Jde o to, že to není střílečka ani to nejsou závody, takže s 30 fps tady nemám ani trochu problém. Jen postava je těžkopádnější v otáčení, ale nemusíš tu nějak moc mířit apod. Takže se to dá.

Jinak já dojel všechny Asasíny, takže i kdybych to měl jet na 20 fps, tak to kupuju. Střílečku bych ale už na 30 fps hrát nechtěl.

@Charllize (23.11.2017 22:54): Intely i7 mají ty vlákna a to hry moc nevyužívaly. U AMD je to jinak a má jinou architekturu, takže tam věřím, že to hry využijí.
Chápu to dobře, že z tohoto videa hra využívá všech 8 vláken u procesoru? Vždyť ještě nedávno ty i7 moc u her ten multithreading nevyužily. Každopádně ten 7700k překonává i5 8600k i tak se svými šesti jádry, přestože u starších her zase na i7 7700k nestačí.

EDIT: Ale jak se dívám, tak 8600k skoro nic nestojí. Kdyby nebyl práce se změnou základovky, mazání systému a hlavně nové RAMky, když ještě nedávno jsem kupoval na starou desku, tak bych to i obměnil.

Snad to i5-4460 zvládne.
@Nikdykde (20.11.2017 00:30): nebo lépe – mám i5 nějaký to poslední, k verzy a když se kouknu na vytížení, tak tam nic nesvědčí o nějaký ochraně co by zabíjela procesor. Zato vidím rozdíly na poušti, kde nikdo není a ve městě, kde je hromada interakce.
Ale třeba AC mi přijde jako žánr, kde těch 60 podle mě člověk nepotřebuje tak moc, jako třeba u té zmíněné Mafie, která je střílečka. Každopádně ty vysoké nároky na procesor i tak nechápu, když celkově to nevypadá, že by to muselo být náročnější než třeba to Unity.
No spíš obecně i5 to nedávají vůbec ... pokud to nejdou solidně nataktovaný Káčka ...
@Garret (19.11.2017 19:04): lhal bych kdybych tvrdil že o tom neuvažuju :) Po Mafii 3 je Origins druhá hra kterou už písečnej dědeček na 60 nedá. Možná bych do toho už šel kdyby to neobnášelo sraní s reinstalem systému a přestavování PC...lenost... :)
@Nikdykde (19.11.2017 15:43): Kupodivu Unity mi běží lépe než Origins. V Unity mám i v těch tisícihlavých davech 60fps, což jsem v Origins neměl ani v tý počáteční vesnici, nějak tam zvýšili náročnost na CPU. Přitom ale Unity opravdu vypadá lépe, což je ale dané tím že nemá realtime změnu dne a noci.
Graficky je nekrásnější Unity, na max. nastavení. Doporučuju vyhledat videa třeba tady Paul, který to zachytil. Stejně tak je u toho Origin, to jsou dva díly, co jsou na tom graficky fakt dobře. Unity je jen nesmírně hardwarově náročné i dnes.
@GERHART (17.11.2017 23:14): dle meho z jisteho hlediska je asi nejdal Unity, ale jelikoz Origins ma ten svet vetsi a tech obrovskych mest tam je nekolik a moc si s Unity nezadaji bych ho v tomhle asi hodnotil vys. Neavic ten Egypt je skutecne hodne akuratni v mnoha ohledech, coz je plus z toho duvodu ze na rozdil od mest z Unity nebo Syndicate je svet stareho Egypta vice historicky zamlzeny a dle meho tim padem i zajimavejsi. V zasade v Origins dostanes to same co v predchozich dilech jen ve vice megalomanskem meritku. Ale rozhodoval bych se spis podle preferenci vlastniho zajmu, me Pariz nebo Londyn moc nezajimaji, kdezto Egypt docela dost:)
Graficky je asi nejhorsi Syndicate.
@GERHART (17.11.2017 23:14): Ak máš rád katedrálu Našej Pani, tak to kúp, ale existuje a j virtuálna verzia.
Samozrejme Origins kupujem aj kvôli tej encyklopédií, až o mesiac, potom je na rade Unity, ale 17 za to nedám.
Zdravím, v takýto jesenný upršaný piatok tu u nás.
Ja len menšiu grafickú otázku v rámci diskusie.

Kto hral posledné troje diely Assassina, tak ktorý ma podla vás top vizuálnu stránku, či už technicky, level designom alebo subjektívnym pocitom.
Origins či Syndicate alebo Unity ?

Ja som zatiaľ nehral ani jeden, triezvejší hráč. Samozrejme podla grafiky hru súdiť nebudem ani podla nej zvažovať objednávku, ale na druhej strane ma to celom zaujíma.

Za mňa je to zrejme, to čo som videl Unity. Počul som už aj názor, že pošahana verzia v akej tento diel vyšiel, bola svojím spôsobom aj takou daňou za grafiku. V niektorých prípadoch vyzerá naozaj pokrokovo ?
Ale vravím že som nehral ani jeden, svoju rolu môže hrať istým spôsobom aj zasadenie ?
Ale zadarmo to nebude :D
Na aukro jsem to dal za 800, tak za 700 je to tvoje :)
Hoj vyslo nove dlc nightmare pack, nevite jestli je to zadara kdy mam season pass ? Vidim to je za debilni helix body. dík
Arena v krokodýlově. Prvni misto kde mam maly level. O dva. A to na vedlejsaky seru docela. Urcite jich mam splnenych pod 10. Uvidim, jaka bude situace dal, ale jsem uz zrejme v pulce hry.

Bayek stale skvely - u me nejlepsi postava ze serie- zapletka je zatim jen klasicky target list. Questy kolem toho dobre - ale neprijde mi, ze o neco jde. A kazdy target zabiju az moc rychle. Ale tak je to Assassin. Jen jsem dle pribehoveho traileru cekal vic - treba to teprv prijde.
@M.a.t.t. (06.11.2017 20:14): Psal jsem to níže .. W3 s tím přišel již před 2,5 rokem a to lépe ... Já očekávám neustálej progres ... z tohoto už mě na prdel nikdo neposadí, pokud by Origins vyšlo před Witcherem, tak bych na tu hru nahlížel určitě jinak, ale zpětně bych už W3 hrát asi taky nechtěl ...
Ubi se sice snaží, ale jsou moc pomalý a zdaleka ne tak šikovní ... bohužel.
@SilentWolf (06.11.2017 19:36): Je pravdou, niektoré podúlohy vedľajších questov sa v jemných variáciách opakujú, ale úprimne.. v čom je to u Wild Huntu výrazne iné? Aj tam sa občas rovnako dostaneš na miesto, ktoré máš dôkladne preskúmať, následne niekoho/niečo vystopovať/zabiť a podobne. Zásadný rozdiel spočíva presne v tom, čo píše Nikdykde a taktiež aj v tom, že akokoľvek sa Ubisoft tentokrát posnažil, Wild Hunt nastavil latku až príliš vysoko, že čokoľvek ostatné pri ňom vyzerá slabšie. Čiže nie, skutočne to nie je úplne identické, ale budem opakovať jeden zo svojich predošlých postov - určite tu vidím omnoho väčšiu inšpiráciu Wild Huntom, ako u nedávnej Andromedy (tá ma síce bavila, ale to tvrdenie samo o sebe vyznieva vtipne).

Btw, niektorí ľudia dokonca označujú Origins ako celok za rip-off tretieho Witchera :D.
@SilentWolf (06.11.2017 19:59): máš pravdu, tohle říkali a to není fakt, forma těch úkolů i hlavní dějová linka je udělaná úplně jinak.

Já zase nechci prozrazovat něco, cos ještě neměl, mne bavili ti bratři a ukradený prsten, to tajemství města co se snaží vyrvat poušti, dobrý byly i ty rituální vraždy. DOkonce zajímavý a příjemný je i to hledání souhvězdí.
No a pak tomb rader, ty kobky. Jak jednoduchý a přitom docela dobrý :)
@Nikdykde (06.11.2017 19:57): Tak já reaguju na to, že se kasali tím, že se W3 inspirovali. Mě ty vedlejšáky neurážejí a jak říkáš jsou tam dobré ty tajemství daných míst. V tom to exceluje. Jen jsem vypsal zatím můj TOP vedlejší Q po 23 hodinách. Nezávisle na probíhající diskuzi. :D
@SilentWolf (06.11.2017 19:50): no je dobrý zdůraznit, v čem je ten rozdíl. Assassín nemá vedlejší úkoly ve smyslu nějakých dalších příběhových linek, jako spíš osvětlení tehdější doby, vztahů nebo nenápadně nějak související s hlavní linkou. A podle mne to takhle velice dobře funguje. Včetně i nenápadných pomrknutí na různý bajky nebo jinak známé příběhy, co se s danou oblastí spojují.

Zaklínač měl jako vedlejšáky celý romány. Spoustu z nich lepší než hlavní dějová linka.
Ale já jsem nenapsal, že vedlejšáky jsou jako v Zaklínači 3.

Já jsem napsal, že tu mají úplně jinou strukturu a že to ladí s tím, jak postupuješ příběhem a odhaluješ tajemství daných míst. Já dělal třeba vedlejšák, kde jsem dával dohromady proroctví, abych zjistil jak je to s jedním městem, které vykopávají z pouště, proč ho vlastně lidi vůbec opustili. A proč ho znovu vykopávají.

V zaklínači byla úplně jiná struktura questů, tam to byl úplně jiný příběh, nsouvisející s tím jak jste postupovali, ani co jste objevili, bylo to jako sbírka povídek, co úkol, to prostě povídka.

Ale holinky jako hodinky, obojí se natahuje.
Vrchol vedlejšáků zatím u mě vypadá takto..

1. Potkal jsem na zemi ležet týpka, najednou jsem byl omráčen a týpek mi vysvětlil že mu ukradli tabulky s výzkumem. A vám teď peníze.
2. Stopujete stopu koní (bez Witcher sense!!) a objevíte děcka. Řeknou vám že hlavní děcko je v pyramidě.
3. Najděte v pyramidě hlavní děcko a to vám řekne že je banditi nutí krást, jinak zabijou jakousi *doplň jméno* kterou unesli.
4. Vybijete tábor banditů. Zachráníte jakousi cosi - psa. A při cestě zpět potkáte znovu děcko. Řekne, že hlavní bandita má asi ty tabulky a poděkuje vám za záchranu psa.
5. Dojedete k tečce a zabijete hlavního banditu, který cestuje 200metrů od zadavatele questu.
6. Za 200metrů dál odevzdáte tabulky.

Tak teda nevím jak mám brát ten pojem "přiblížení se ke Q Zaklínače 3" ale nic takového tam zatím nečekejte. Znovu podotýkám, tohle byl VRCHOL dosavadních vedlejšáků. (Myšleno vážně pozitivně..).
@Shoggot (06.11.2017 13:16): S tím souhlasím, i když svým způsobem se jeho pohled chápat dá. Ale zase hry nikdy nebyly realita a těch "blbostí" jsou v každé hře miliony. Některé do očí bijou více a některé méně.

A třeba hlavní hrdina ovládá nějakou drsnou egyptskou magii, takže o nic větší pičovina než cestování časem. Anebo třeba naklání planetu podle potřeby :-))