Ta hra je výborná, naprosto mne pohltila. Mám cca 45 % příběhu, hlásá uPlay.
Příběh je vyprávěný výborně. Má to dobře napsaný charaktery i vztahy mězi nimi. A překvapily mne vedlejšáky, na začátku stojí za prd, ale pak se to rozjede a ony mají své místo, dovysvětlují i příběh, nebo alespoň tu lokaci kde se nacházíte, historii daného místa. Mystika starého Egypta, jeho legendy, ty tu mají přímo svoji roli. Vlastně to nejsou ani vedlejší mise, ono to souvisí s vaším postupem, místy i příběhem.
Na rozdíl od Zaklínače (kde je prostě boj strašnej) je tady udělanej opravdu výborně a dobře vyřešili zvyšování obtížnosti. On ten hajzlík na vyšším levelu nemá jen víc HP, ale umí i bojovat a dělá komba, takže vás ohrožuje i šikovnější pěšák se štítem. To se mi líbí hodně.
Jako obě hry od tohodle studia jsou skvělé, jak Black Flag (kde jsem byl nadšenej, můj nejoblíbenější spisovatel v dětství byl Emilio Salgari), tak i nyní v antickém Egyptě. Umí do hry převést klasický dobrodružný "historický" román. Včetně té atmosféry.
Zažil jsem tu pár velice silných scén (Memfis se mi líbil, scéna u jasnovidce). Ale před hraním jsem znovu pročetl od Hellera Starověká náboženství, tak mne samozřejmě nadchne i to, jak maj spoustu věcí dobře. A přes mystiku (a drogy:)) si tam mohli nenápadně strčit i něco jako "magii" (ačkoliv fakticky tam není).
Já mám jinak hru i velice dobře optimalizovanou. Bugy tam jsou, ale nic hroznýho, občas zaseklej krokodýl. Normálně prozkoumávám, cestuju a antiku si zatraceně užívám. Žádnýho grindu (stejně jako v zaklínači) jsem si nevšiml, ani tlačení do něčeho co nechci. Spíš se bojím až to skončí, co budu dělat?
Ale chápu to, že prostě dobrodružný RPG od Ubisoftu nebude pro každýho. Orla používám, samonávaděcí šípy ne a je mi úplně jedno, že tam jsou.
Mimochodem i ten orel tam má vlastní symboliku a své místo.
Příběh je vyprávěný výborně. Má to dobře napsaný charaktery i vztahy mězi nimi. A překvapily mne vedlejšáky, na začátku stojí za prd, ale pak se to rozjede a ony mají své místo, dovysvětlují i příběh, nebo alespoň tu lokaci kde se nacházíte, historii daného místa. Mystika starého Egypta, jeho legendy, ty tu mají přímo svoji roli. Vlastně to nejsou ani vedlejší mise, ono to souvisí s vaším postupem, místy i příběhem.
Na rozdíl od Zaklínače (kde je prostě boj strašnej) je tady udělanej opravdu výborně a dobře vyřešili zvyšování obtížnosti. On ten hajzlík na vyšším levelu nemá jen víc HP, ale umí i bojovat a dělá komba, takže vás ohrožuje i šikovnější pěšák se štítem. To se mi líbí hodně.
Jako obě hry od tohodle studia jsou skvělé, jak Black Flag (kde jsem byl nadšenej, můj nejoblíbenější spisovatel v dětství byl Emilio Salgari), tak i nyní v antickém Egyptě. Umí do hry převést klasický dobrodružný "historický" román. Včetně té atmosféry.
Zažil jsem tu pár velice silných scén (Memfis se mi líbil, scéna u jasnovidce). Ale před hraním jsem znovu pročetl od Hellera Starověká náboženství, tak mne samozřejmě nadchne i to, jak maj spoustu věcí dobře. A přes mystiku (a drogy:)) si tam mohli nenápadně strčit i něco jako "magii" (ačkoliv fakticky tam není).
Já mám jinak hru i velice dobře optimalizovanou. Bugy tam jsou, ale nic hroznýho, občas zaseklej krokodýl. Normálně prozkoumávám, cestuju a antiku si zatraceně užívám. Žádnýho grindu (stejně jako v zaklínači) jsem si nevšiml, ani tlačení do něčeho co nechci. Spíš se bojím až to skončí, co budu dělat?
Ale chápu to, že prostě dobrodružný RPG od Ubisoftu nebude pro každýho. Orla používám, samonávaděcí šípy ne a je mi úplně jedno, že tam jsou.
Mimochodem i ten orel tam má vlastní symboliku a své místo.