Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@kuler91 (11.02.2018 22:46): V době Witchera? To bych řekl, že to období už je trochu zpátky anebo mi nějaký unikl? Já myslel, že datadiskem o Víně a Krvi to končí.

Každopádně soubojový systém se mi asi taky líbí více a rozhodně je více pestrý a má nějaká komba navíc. Ale tak je to i o vkusu a někomu třeba mohl vyhovovat ten jednodušší systém, kde se dobře kosili protivníci. I když co se týče mlácení, tak tady je to asi přece jenom trochu zábavnější, co se týče toho hraní si s komby a vychytávání situací, kdy se jak zachovat. Ale to až po tom odemčení. Ze začátku mě ta změna místy i srala :-)
@JendaF (11.02.2018 21:14): Souboják je asi tak 100x lepší než v minulosti ... Hru nejvíc kurví klasické UBI casual featury typu wallhack, debilní AI, hromada generických protivníků a třeba i postup v příběhu, kdy je nutné dělat generické Questy, aktivity, aby mohl člověk postoupit dál.
Hra to rozhodně není špatná, ale v době Witchera a jiných větších her je to obyčejný průměr, který přinaší maximálně tak krásnou grafiku.
Co říkáte na ten soubojový systém, k lepšímu nebo horšímu? Zajímá mě váš názor. :D
@Paul (06.02.2018 15:45): Já si osobně myslím, že ve tvým případě nevidíš pokles výkonu díky parametrům tvé sestavy.
Reaguji na: Osobně si ale nemyslím že má Denuovo nějakej významnej vliv na výkon.
S TÍMTO:

Intel Sandy Bridge 2500K@4ghz / MSI P67A-GD65
nVidia Geforce GTX 1070 8GB
Kingston 8GB RAM@1600 / 1*Crucial M4 128GB SSD / 3 * Samsung F1 1TB

BYCH SE TOHO RAKUŠÁKA TAKY NEBÁL
Kdyz srovnam Witcher 3 a AC Origins vs detaily, ktere jsem musel nastavit, aby byl AC hratelny, tak tezka bida.
@Nikdykde (06.02.2018 14:07): z toho co jsem četl tak tam denuovo po prolomení je stále, pro porovnání zda bere výkon by bylo nutné aby Denuovo ze hry Ubisoft kompletně odstranil patchem. Osobně si ale nemyslím že má Denuovo nějakej významnej vliv na výkon.
tak prý AC:O ochrana prolomená a na torrentech se už válí pirátky.
Tak můžete zkusit vy, kterým se to hodně sekalo na vašich procesorech, jestli to tou ochranou fakt bylo, nebo ne.
Podarilo se nekomu 100%? Dle diskuzi mnoho lidi ma problem s 99% vcetne me. Zadny oficialni checklist neni a tak nikdo presne nevi co se pocita a co ne.
@HolyMeatball (21.01.2018 16:44): Já to hrál na PC a pohoda, ale co jsem jel u kámoše na Xbox One, tak mi to přišlo trhané. A to já mám jen ten core i5-4460, na kterém mě všichni tady odrazovali a přesto mi to přišlo plynulejší než na konzolích nebo na tom Xboxu. Občas to klesalo na těch 35, ale jinak to jelo okolo 40 a pak mimo města těch 60 normálně. Hrál jsem to na very high a pohoda. Pořád to není střílečka, tak se to dá. Tam je lepší těch 60 stabilně kvůli zaměřování.
Tak s touhle hrou je to prvne, co chytam choutky na Pro - ted jsem dodelal jeden vedlejsak, ktery vrcholil pomerne pocetnou bitkou v pomerne rusne ulici Alexandrie, no a to ten starec Slim fakt nedaval. Asi sestkrat jsem tam zarval, prestoze slo o enemaky 6 levelu podemnou, z velke casti prave diky tomu, jak to tam proste nestihalo. :C
Ahojte, jako uplny nováček vás prosím o nakopnutí.Po spuštění hry to nechám jet ale dostanu se akorát do uvodního ringu, kde stojím proti bojovníkovi a nic nejde ovládat, pouze to chce po me zaměřit polohu. Co dál? jsem uplný začátečník. díky. PS4
Chm, tak to na nightmare není taková omrdávačka, jakou jsem čekal. I po dvaceti hodinách to umí mít ten správný nádech bulšitu, jaký k nejvyšším obtížnostem patří, ale zatím to nefrustruje. Naopak, bavím se výborně, atmosféru hltám, Bayek spravnej týpek, nádherná voda, radost plavat, vůbec mrtě vrchovatě krásných detailů, které jsem ani trošku nečekal. Kor hned takhle po HZD docela balzám na duši.
@M.a.t.t. (20.12.2017 18:55): Tak to ti to též muselo zabrat takových 50 hodin, ne? Já od toho ani tolik sidequestů neočekával a ta herní mapa mě docela dost překvapila svou rozlohou a navíc i určitá města jsou designově docela odlišná, takže si s tím vyhráli a není všechno jen tupě vygenerované, což chválím. Ta urbanistika určitých měst je opravdu odlišná a člověk tam najde i řecká města apod. Sice to jako Egypt vůbec nevypadá v určitých lokacích, ale to mi nějak nevadí. Však je to jen hra a já jsem za tu pestrost rád. Samé pouště by byla nuda.

Jen ty side questy mi přijdou časem trochu stereotypnější, ale i tak mě baví a každý má svůj menší příběh, takže k nim nejsem nějak kritický. A určité ty vyšetřovací prvky se mi líbí. Je sice fakt, že časem už je to jen opakování toho samého, ale i tak příjemná změna oproti předchozím AC. Následování rozervaných částí lidských těl do nějaké jeskyně či kobky mělo svůj styl a přišlo mi to na side quest docela fajn.
@CrocoRay (20.12.2017 18:44): Všetky vedľajšie úlohy, plus hrobky. Preteky som skúšal iba chvíľu, druhú arénu som neriešil, nakoľko mi pripadalo, že je to stále o tom istom (3 zbytočné predkolá a potom súboj s bossom). Zvyšný obsah iba občas a nehrnul som sa do neho.
@M.a.t.t. (20.12.2017 17:55): Dík. To mi stačí, akorát jsem si říkal, jestli tam vůbec něco bude. O to více se budu na ten konec těšit, ale stejně si hlavní úkoly nechám i tak na později a ještě poplním nějaké side questy. Ty jsi jel všechno komplet? Nebo jak jsi to odehrál? Já všechny vedlejšáky určitě nedám, ale většinu se jich udělat pokusím. Ty na nižších levelech mi ale přijde, že už se ale ani tolik neoplatí, jak mám 18 000 zkušeností na nový level získat a za ně je pouhých 1500 nebo něco okolo toho.
Tak herní doba 33 hodin a level 33. Přesto mám pocit, že jsem furt někde na začátku :-) Ale je fakt, že ignoruji hlavní linku skoro pořád a prozkoumal jsem už celou mapu nebo resp. otevřel všechny lokace. Vylezl jsem na více jak polovinu rozhleden. Fylaky porubal až na poslední tři, kteří už mají levely 38 a dva 40. level.

Takhle dlouhou hru už jsem delší dobu nehrál a myslím, že z Asasínů je to asi nejdelší kousek. Navíc mám pocit, že tady je to více o levelech než jiná RPG vzhledem k tomu, že s nízkým levelem ty parchanty na vyšší úrovni prostě dolů nelze dát, ať už to umíte hrát jakkoliv dobře. Teda ty s levelem o 3 až 4 více dávám, ale pak už je to prakticky nemožné, takže vedlejšáky tu jsou nutnost. Ale myslím, že v současném stavu už bych byl hru schopný dohrát, ale stejně asi půjdu na maximálku a zkusím dát ten level 40, takže do soboty či neděle mám co hrát.

Ale dává mi to zabrat. Doma nespím a vyspím se akorát v práci, kde mě ti zmetci chodí práskat, ale nevadí. Teď jsem si to dal na 9 hodin v kuse a za chvíli se vrátím zase k hlavní lince, ať trochu postoupím.

Jen by mě zajímala jedna věc. Bude tam nějaké vysvětlení ohledně toho vzniku asasínů? Když už to je teda v tom názvu. Zatím hraji furt za toho medžaje a žádná zmínka o asasínech, tak jsem zvědavý. Nějaké vysvětlení, jak vznikl ten řád, bych určitě uvítal. To je asi jediná věc, na kterou jsem zvědavý v příběhu, jinak to hraji spíše tak pro ty vedlejšáky a hlavní linku neřeším moc.
@Gordon (17.12.2017 19:03): Kleopatru už jsem potkal. Ráda se vychrápe s lidmi, kteří jsou ochotní se druhý den nechat popravit :-)) Zbytek nevím, jsem čistě na začátku a dělám vedlejšáky. Jsou tam zmíněné spíše známá jména, ale pokaždé je tam jen brácha nebo synovec od těch známých historických postav.

@M.a.t.t. (17.12.2017 18:37): Aha, takže 30 je minimum. Kámoš mi tvrdil, že prý to jde dohrát za 13, ale to asi zkoušeli poloviční speedrun mi to tak přijde. Já mám 13 hodin a jsem na začátku, no. Přišlo mi to dost divné, bo na speedrun moc pomalé a na normální hraní moc rychlé.

Tak ono přes svátky to dojedu, jak si to dám 8 hodin denně, ale snad se najde pak čas i na jiné věci než hry :-)
@CrocoRay (17.12.2017 17:36): Maximálna úroveň je zatiaľ 40 a posledná misia vyžaduje level 35 (reálne sa dá stealth spôsobom prejsť aj na nižšej úrovni). Ak nebudeš plniť všetky vedľajšie misie ale iba toľko koľko potrebuješ, a ani ďalší vedľajší obsah, teoreticky sa to dá dohrať aj 30 hodín.
Jak dlouho jste to hráli? Já mám odehráno 13 hodin a furt jsem někde na začátku a mám level 18. Když se pokusím začít si vyskakovat na někoho s levelem vyšším o dva a více, než mám já, tak dostanu solidně na budku, takže plním všecky vedlejšáky, ale baví mě to. Jen si říkám, že tohle je asi nejdelší Asasín zatím. Ty předchozí jsem sice také hrával kolem 30 hodin, ale to jsem vždy skupoval všechny obchody a plnil kdejakou ptákovinu. Tady to vypadá na 30 hodin pouze s vedlejšáky, abych byl schopný to dojet na rozumném levelu.
A tak mně to na tom 4460 a GTX 1060 přijde v pohodě hratelné. Ve městech to sice padá, ale pořád je to plynulejší než u kámoše na Xbox One. Ale ze startu jsem měl debilní problémy a musel jsem stahovat ovladače na grafiku apod. Bo to furt zamrzávalo.

Jinak mě to celkem dost baví. Souboje jsou teda hodně odlišné a z videí mi přišly příliš složité a překombinované, ale nakonec je tam jen pár komb, je to pouze trochu jiné, ale přesto docela dost chytlavé.

Dokonce už tu jsou i volby obtížnosti, což myslím žádný AC dosud neměl. Nebo se pletu? No, přijde mi, že už hraju trochu jinou hru. Sice ty šablony podle Ubi tam vidět jsou, ale už je to trochu jiný Asasín.
Já mám 85 % ze hry hotovo.

Postupně jsem se taky u vojáků začal nudit, vyřešilo to ale zvýšení obtížnosti. Pak se z toho stane i z části bojovka a jak mám rád ty DS, Niohy nebo Niery, tak tady to prostě dostane další rozměr.

Co se týká srovnávání se Zaklínačem, Ubi si za to může tak trochu skutečně samo. Já naopak jsem rád, že to jako Zaklínač není, protože on má své chyby a to i v příběhu a pro mne jsou dost problém a proto bych si sice chtěl zahrát new game+, ale nakonec mne odradí bojový systém a vzpomínka na tu rozvleklost, chození přes dimenze a když jsem konečně našel Ciri, byl tam ten blbej vtip na sedm trpaslíků, který jsem ještě musel nějak zachraňovat nebo hledat. To mne už fakt nebavilo.

Nicméně AC:Origin je úplně jinej a to se mi právě líbí. Není to fantasy plný šílených obratů v příběhu, překvapivých zvratů, ale má to ilustrovat základ Assassínů a držet se trochu při zemi ohledně vztahu k historii, kterou se to inspiruje. Nevýhoda je, že někomu prostě nestačí osobní vztahy a charizma postav, někteří nepřekonají to, že Bayek je černej (protože to jsou přece barbaři – přitom což o to, že jejich civilizace trvaly několikrát déle než náše) a vidím pak další problém, i v komentářích, že někteří oddělují krajinu a prostředí od příběhu a vedlejších úkolů. To je pak jasné, že jim to nefunguje, protože ty vedlejšáky jsou plné náznaků a jejich úkolem není být samostatný příběh konkurující hlavnímu, ale být v souladu s ním i s tím prostředím, který je součást vyprávění, vyprávění vizuálního. Nelze to oddělovat.
A taky dost vedlejšáků nějak souvisí s lidmi z hlavní linie a nechat si to až po hře, dost trhá příběh (ale tady to taky mohli v UBI nějak jinak označit, že to s tím souvisí).

Samozřejmě, tady je otázka zda prostě někteří hráči k tomu přistupují prostě blbě, je jim to jedno, nebo zda je to tak blbě nabídnutý, že sit oho někteří nemají šanci všimnout. To nevím.

Já ke hrám přistupuju vždy tak, že nechám autory ať mne vedou a snažím se v sobě potlačit takový to ego "mám svoji představu, splňte ji". Víc prostě objevovat. A tohle AC:O splnil a splnil to dobře. Nevýhoda je, že na začátku je v příběhu chaos, to šlo udělat líp, ale pak už to jede bez problémů. Příběh Bayeka jako muže, co si nechce přiznat, že přišel o svůj osobní život, ale i že vlastně žije ve světě minulosti a už se to nevrátí. Co se pořád tváří, že všechno bude dobrý, ale nakonec si to prostě přiznat musí. Že všechno ztratil a všechno bude jinak. A taky že toho moc neovlivní. Vždyť mu to tam lidi i říkají – ty jsi medžaj? Myslel jsem, že ti už patří jen historii.
Bayek je zoufalý muž. Bratrstvo vlastně zakládá zcela náhodou.


Prostě nevýhoda spočívá hlavně v tom, že tady je ten příběh v zásadě dost civilní. Podobnej byl už v Black Flag, kde pointou bylo, že hlavní hrdina zjistí jak je pomijivá pirátská sláva a že celou dobu ignoroval to, co skutečně měl a o co přišel – milující ženu, ona byla ta co se skutečně jemu obětovala, ale že mu ještě zůstala dcera. Všichni ti piráti co potkal klidně mohli bejt halucinace v deliriu... Nakonec pozdě, ale přece se najde a dojde mu, že je tk trochu blbec.
Stále se ale objevovali lidi, co tuhle civilnost nemusí a protože příběh nekončí "ratatata, bum, šplouch, ratatatat – co tam dělá kulomet, nevím ale je to naprosto boží, koukej na ty výbuchy". Ale ukáže se, že jde o nějaký osobní příběh nějakýho člověka, kterýho život pěkně semlel.

Assassín byl vždycky o těch civilních osobních příbězích lidí, co je dějiny nemilosrdně drtí a kteří se vždycky nakonec musí srovnávat s tím, že je všechno jinak (to byl i Ezio nebo Connor, vyjímka je asi Arno a sourozenci v Syndikátu). U Ezia to samozřejmě bylo nejpovedenější, ale to bylo taky protože dostal ten prostor, šli jsme s ním od jeho mládí do doby, kdy je už šedivej. Assassín je vždycky člověk, který je romantik a má ideály a dostane strašně po držce.
No jo, jsou to idealisti, kteří ale nějakým způsobem svůj střet se světem dokáží náhodou přežít. Nicméně tady je pak chyba v tom, že už se to už moc opakuje, ale u Originu to jsem schopen ignorovat, protože je to myšlený jako první příběh, začátek.

Samo je to v kontrastu s hernímy mechanismy, kde když bojujete jste superhrdina, ale v příběhu vás pěkně rozjebou a vy s tím nic neuděláte. Tam je otázka, zda to nevyřešit v příštím díle jinak. Ale je otázka zda někdo chce hrát za nicku, co nic nezmůže, mne osobně by nebavilo hrát defakto za sebe samýho.
@valcik (09.12.2017 11:04): to jsem, myslím, ale říkal já. Že to pořád hraje strašná spousta lidí, takže je to asi baví.
/ale nevím, třeba Bethesda vkládá do her nějaký algoritmus, tkerý slbší povahy zhypnotizuje a ti jí pak do konce života budou sloužit

#SavePalyer1
@Gordon (09.12.2017 13:46): Mně se nejvíce líbil ten ze Syndicate. Byl takový zvláštní a hodně odlišný a měl určité charisma. Samotná hra si kritku nejspíš zaslouží, ale hlavní záporák byl docela fajn.
@Charllize (09.12.2017 09:45): V pohodě, já se do toho nějak nemíchám. Nemám tu proti nikomu nic. Akorát mi to tak trochu vyznělo :-)

Každopádně musím uznat, že rozhledy tu vypadají snad asi zatím nejlépe v celé sérii, což je dobře, protože Asasín byl vždy o rozhledech a následných sebevražedných skocích do slámy. Zatím soudím pouze s videí, ale představu si udělat umím. Jsem zvědavý, až to uvidím přímo v akci na ultra. Grafika to zvládne, propady kvůli procesoru nehrotím.
@kuler91 (09.12.2017 09:57): Proto se moc těším na ten Egyptský projekt od tvůrců Firewatch - "Valley of Gods".

Jako 26 hodin (na 43%) - mě ta hra docela bavila. Ale žádný vedlejšák nebyl zajímavý a pochybuju, že se to změní. A už jsem teď ve fázi kdy je musím plnit, abych nebyl podlevelovaný. Takže vážně nevím kdy to zapnu. :D
@Charllize (09.12.2017 09:51): Mě nejvcí odradila totální retard AI a že každý voják vypadá úplně stejně ... ze začátku to bylo fajn, ale když jsem měl v tom větší městě v jedné základně vyvraždit 3 kapitány, tak to prostě byl strašný opruz a myšlenka toho, že jsem tohle už dělal i v předešlích misích mě dost odradila ...
Měli spíš z toho udělat takovou větší adventuru ... jak tady Wolf básnil o těch pyramidách či co, udělat klidně trochu menší svět do toho sem tam nějaký souboj na který by se člověk těšil ...
Prostředí je opravdu krásný, tak mě dost mrzí, že to se to trochu víc nepovedlo ... každopádně furt to bude asi jeden z nejlepších Assasinu, hra to rozhodně není špatná.
@Charllize (09.12.2017 09:45): Ty jsi tak negativní člověk .. to je hrozný ...
Je evidentní, že se origins hodně inspiroval u Witchera, ale bohužel nemají tak schopný a zapálený team, což je škoda ... pokud je tohle debilní názor, tak dobře no :D
@kuler91 (08.12.2017 21:06): tak ono když uděláš 20h hlavní linku tak asi nemáš už moc chuť vymýšlet zajímavý obsah. A naplnit prostředí bandity, hodit tam truhlu a dvě to je to nejjednodušší. A bohužel no.. Kdyby aspoň ta hlavní linka byla zajímavá, ale ty cíle jsou opravdu takové "meh". Trochu mě překvapilo, že je vždycky jen potkáme a v rámci toho Q rovnou zabijeme. Hrozně rychle, bez jakékoliv eskalace.
Tak pokud se někomu hra nelíbí, tak za debila bych ho ještě fakt neměl :-) Ale jinak bych si to teď rád koupil, ale štve mě, že v mém oblíbeném obchodě není zrovna Prey a chtěl jsem to vše koupit naráz. Teď nevím jakou hrou nahradit Prey, protože mi tam chybí střílečka.

Ale Assassins na mě působí poměrně dobře z videí, ale nečekám nějakou extra změnu oproti těm předchozím. Vlastně nejvíce do očí bijící změna je tam ten RPG systém, který ještě v posledních dvou dílech nebyl tak rozsáhlý. A pak souboje už působí o hodně lépe a luxusně. Zbytek je klasický Assassins.

Od příběhu nečekám něco extra, akorát další rozšíření té ufounské linky a pak nový příběh prvního Asasína. I když nějaké vysvětlení a zrod by mě docela zajímal. Ale tak celkově mi to stačí a já se dobře bavil i u Syndicate, na který tu spousta lidí nadává a dohrál jsem ho hned dvakrát. Stereotypní, ale chytlavé.