@John Mirra (15.09.2019 18:48): Říká se, že omodovaný mulťák je stále nej hra stran soubojů na světelné meče. ;)
Diskuze
A to mně ty souboje baví dodnes, ten soubojový systém je hrozně jednoduchý, a přitom variabilní :)
@Jab (14.09.2019 14:31): jj, já jsem to hrál nejčastěji s jedním lightsaber, z dálky začal škrtit, následně force speed a sek. Ale když hraješ se dvěma, tak je to pochopitelně něco jiného.
@Phoenix (14.09.2019 13:59): Tak když už jsem takhle u nich, tak v tom podřepu. To škrcení je na dálku. ;)
@Jab (14.09.2019 11:46): Ani není třeba je dostávat nad propast. Po chvilce škrcení totiž vypnou lightsaber ...
@PoorBoy (komentář): Ve hře jsou "ultimátní" mechaniky, které (bez modů) řeší všechny souboje s force users.
1) Dva meče a dřep: Pak stačí jen útočit. Nepřítel to nikdy nerozdýchá.
2) Škrcení: Jde sice o DS schopnost, ale je platná extrémně. Sithové jsou schopni se ze škrcení celkem rychle dostat, ale ta sekunda stačí, aby je člověk dostal nad propast. Tam už ať se klidně "osvobododí". Často je nutné minimálně jednou opakovat, než je nad tu propast dostanete.
1) Dva meče a dřep: Pak stačí jen útočit. Nepřítel to nikdy nerozdýchá.
2) Škrcení: Jde sice o DS schopnost, ale je platná extrémně. Sithové jsou schopni se ze škrcení celkem rychle dostat, ale ta sekunda stačí, aby je člověk dostal nad propast. Tam už ať se klidně "osvobododí". Často je nutné minimálně jednou opakovat, než je nad tu propast dostanete.
@Hydr0gen (09.06.2019 21:49): kdyžtak ta hra má už vlastní profil, když bys chtěl psát tam tak klidně můžeš:)
Je to tady, gameplay na Fallen Order! Grafika trochu zastaralá a animace tak nějak prkenné, ale je to alfa. To celebrity cameo potěšilo a hratelnost a souboje vypadaj fajn.
@John Mirra (21.10.2018 13:46): Souhlasím.
@SilentWolf (komentář): Já to říkám pořád, SW: JO a JA mají jeden z nejlepších modelů soubojů s meči :) (netýká se to jen SW). Krásně jednoduchý, přehledný, efektivní, ale s dostatkem možností jak se vyřádit.
Tak mě napadlo, je tu někdo, kdo by to někdy zkusil dát online? :)
Tak mě napadlo, je tu někdo, kdo by to někdy zkusil dát online? :)
@Vurhor (25.01.2018 16:20): Hustý :D
@Vurhor (25.01.2018 16:20): Hustý :D
Tak tohle je hodně slušný. Normálně na takovéto videa vůbec nekoukám, ale od tohohle jsem nemohl spustit oči. :)
... já si to snad zas nainstaluju :)
@Hydr0gen (05.12.2017 11:22): Jj, dobrý článek.
Moc pěkná retrospektiva na Eurogameru. Souhlas - chtělo by to remake.
@John Mirra (29.11.2017 17:06): Mě to nešlo, u blasterů jo, ale u mečů jsem měl vždy zamknutí na third person.
@Gordon (29.11.2017 00:27): Vždyť do FP jsi mohl normálně přepínat, stejně jako v Outcastovi... :D
@John Mirra (28.11.2017 22:06): Jo, Academy je konzolová mrdka pre deti čo sa týka leveldizajnu. Nič zaujímavé tam nie je.
Len to rozsekneš laserovým mečom ako máslo...
Zlatý Outcast, tam si aspoň musel používať mozog.
Len to rozsekneš laserovým mečom ako máslo...
Zlatý Outcast, tam si aspoň musel používať mozog.
@John Mirra (28.11.2017 22:06): Si pamatuji že mi vadilo že nemám při světelném meči First person, ale zase se to vyrovnalo tím že jsem hrál za tu sexy modrou kočandu... :D
Co se singlu týče, tam mě mnohem víc bavil Jedi Outcast.
Ale na multiplayer JKA prostě nedám dopustit :)
Ale na multiplayer JKA prostě nedám dopustit :)
@Malignus (28.11.2017 21:36): Mise tu jsou mnohem kratší, přímočařejší, ale zase originálnější. A lightsaber fighty tu jsou určitě zábavnější. :)
@Jab (28.11.2017 21:18): Nevím. Zrovna tuhle jsem nehrál, ale řekl bych, že asi bude sdílet pozici s Star Wars Jedi Knight II: Jedi Outcast... :-)
Hlavně čtrnáct let poté a tohle je stále nejlepší Star Wars akční hra.
@John Mirra (28.11.2017 20:19): Zato dual sabery a rychlý styl... (jestli tam byly ty styly, pamět je rezivá) Jo to bylo něco... :)
@SilentWolf (27.11.2017 22:50): Tak já ten mulťák nehrál buhví jak dlouho, a alespoň na některé to dobře zabíralo. Tahle hra by si zasloužila větší pozornost.
@SilentWolf (27.11.2017 22:50): Tak já ten mulťák nehrál buhví jak dlouho, a alespoň na některé to dobře zabíralo. Tahle hra by si zasloužila větší pozornost.
@SilentWolf (27.11.2017 22:50): Jojo, všechny ty komba byly v praxi nepříliš užitečné, od skákání s tyčí po "twirl" dvou mečů (to je jak stojíš a mácháš s nima proti nepříteli :))... člověk pak byl pár dlouhých vteřin velmi snadným terčem...
Jeden meč mi přišel nejlepší, ale nejobtížnější na zvládnutí :)
Jeden meč mi přišel nejlepší, ale nejobtížnější na zvládnutí :)
@Gordon (27.11.2017 21:30): To byla u nás jistá smrt. Stačil lehký styl a takový ten "podsek". Cokoliv co hráče na chvíli znehybnilo byla smrt. Já si nejvíc užil s takovým tím skokem co pustíte W takže neuděláte salto ale letíte s roztaženou rukou. To samé jde do stran (to bylo nejlepší) a dozadu. A jde o to že když seknete silným stylem a v průběhu toho seku takto skočíte tak ten meč zůstane v té fázi a po dopadu akorát dojede ta animace. Takže místo pomalého seku se to dalo naplánovat tak aby polovina animace proběhla před skokem - skokem se pak přiblížit k nepříteli a překvapit ho téměř instantním seknutím - což díky silnému stylu bolelo..
@John Mirra (27.11.2017 18:56): Přesně, 1v1!
@John Mirra (27.11.2017 19:25): U mě fungovala ta levitace (jak levitovali meče jak ventilátory nad hlavou) pokud se načasovala rychle a dobře, Nejraději jsem měl dva meče, obouručák by přišel neohrabaný.
@John Mirra (27.11.2017 19:25): U mě fungovala ta levitace (jak levitovali meče jak ventilátory nad hlavou) pokud se načasovala rychle a dobře, Nejraději jsem měl dva meče, obouručák by přišel neohrabaný.
@SilentWolf (27.11.2017 19:05): Jojo, to znám, ale moc jsem to nedělal, přišlo mi to takové nečestné :D A i většině lidí, se kterýma jsem hrál...
Já měl teda hlavně dualky, tam jsem jel třeba double lounge, ten podsek, během kterýho vytáhneš i druhý meč... když se to povedlo, tak to byl instakill :D
Já měl teda hlavně dualky, tam jsem jel třeba double lounge, ten podsek, během kterýho vytáhneš i druhý meč... když se to povedlo, tak to byl instakill :D
@John Mirra (27.11.2017 18:56): jeee. Nostalgii skoro slzim. Duely, klan. Delali jste taky tzv. poke kdy jste maximalni citlivosti mysi pižlali behem seku nepritele aby mu to bralo vic HP? A kurna..kolik tam takovCh triku bylo. Mhhhh :)
No já vždycky hrál FFA, bez Síly (kromě skoků a meče) a vždycky se vyzývalo na duel 1v1 :)
Pokud teda nebyla klanová bitka :) Jó, to byly časy!
Pokud teda nebyla klanová bitka :) Jó, to byly časy!
@John Mirra (27.11.2017 18:24): Ano, ty duely na některých serverech byly neuvěřitelné, překvapilo mě i že to po takové době hrálo tolik lidí.
@John Mirra (27.11.2017 18:24): Hral, ale v malom počte. Myslím, že stále by to mala byť prča. Chcelo by to remake.
Hrál někdo multiplayer? Svého času jsem to dost žral :)
Dohráno za jedi holku s holí za 15h, povedená záležitost. Ty níže uvedená pozitiva zůstaly v platnosti po celou hru.
Nějak mě to baví víc než předchozí díl. Hlavně vlastní hrdinka, různorodější mise a méně bloudění.
@Red (18.05.2017 01:42): Pozri tu.
Nějaký widescreeen mód?
@Vurhor (28.06.2016 00:04): ty mečový komba jsou zase podle mě užitečný na vojáčky nebo na tz velké roboty, skočíš za droida a meči začneš mávat nad hlavou a tím ho vyřídíš...
@Gordon (27.06.2016 23:39): Všechna komba jsou popsaný v datapadu, i ten parkour :)
@Gordon (27.06.2016 23:39): Jop, ten je totálně k ničemu. A hradba mečů jakbysmet, stačí, aby někdo po tobě (nebo ty po někom) mrsknul mečem a je dohráno. Ale kouká se na to pěkně.
@Vurhor (komentář): S otravným blbečkem problém nemám, dal jsem si tu sexy twilek v koženém...
Jinak mě dost vadil ten nevyužitej parkou, jsem někde před koncem zjistil že mohu chodit po sloupech nebo se sktrčit a nechat nademnou rotovatmeče jako helikoptery...
Ty komba nejsou ani nijak poopaný, třeba na ně přijít sám...
Jinak mě dost vadil ten nevyužitej parkou, jsem někde před koncem zjistil že mohu chodit po sloupech nebo se sktrčit a nechat nademnou rotovatmeče jako helikoptery...
Ty komba nejsou ani nijak poopaný, třeba na ně přijít sám...
@Jab (27.06.2016 18:42): Jako rudý by jí to seklo ještě víc, ale to by už asi byl fakt temňáckej extrém. :D
https://pbs.twimg.com/media/BzNiP-XIMAE3gtx.png
Takhle nějak vypadala moje postava, jen byla v té kůži více (tj. včetně nohou). :) Moc se mi líbilo, že to bylo s tím jedním rukávem cca jak ta bunda z Mad Maxe nebo z prvních dvou Falloutů.
Takhle nějak vypadala moje postava, jen byla v té kůži více (tj. včetně nohou). :) Moc se mi líbilo, že to bylo s tím jedním rukávem cca jak ta bunda z Mad Maxe nebo z prvních dvou Falloutů.
@Jab (27.06.2016 17:11): Ty brďo. To jsem si ani nevšiml, že to je Jennifer. Tak v tom případě je pro mě ženská volba přijatelnější. Ale zase ten chlap tak vtipně křičí, když padá do nějaké propasti. :D
Ten vzhled jde radikálně upravit ve hře samotné. Není třeba hrát za člověka nebo stahovat módy.
Za ženskou je pak lepší dabing, páč ji namluvila Jennifer Hale. Kór ten závěr za temnou stranu. Dohrál jsem to za ženskou Twilleka modré barvy oblečenou do černé kůže a se dvěma fialovými meči. Dost jsem se bavil, že ji vůbec mohli nabrat do akademie, když z ní ta dark side čišela na všechny strany. :)
Za ženskou je pak lepší dabing, páč ji namluvila Jennifer Hale. Kór ten závěr za temnou stranu. Dohrál jsem to za ženskou Twilleka modré barvy oblečenou do černé kůže a se dvěma fialovými meči. Dost jsem se bavil, že ji vůbec mohli nabrat do akademie, když z ní ta dark side čišela na všechny strany. :)
@PRIVATE MARTIN (27.06.2016 16:38): Ale nadabovanej je tak jako tak stejně, ne? To je ten problém, proto ta část "ať už si vytvoříte jakéhokoliv".
Být tak nějakej mód s odlišným dabingem, třebas nějakej, ve kterým má Jaden hlas Žvejkala, šel bych do něho okamžitě :D
Být tak nějakej mód s odlišným dabingem, třebas nějakej, ve kterým má Jaden hlas Žvejkala, šel bych do něho okamžitě :D
@Vurhor (komentář): Keď máš problém s Jadenom, môžeš si do hry importovať kohokoľvek iného, dokonca aj Katarna, akurát by to vyzeralo blbo v misiách kde ti pomáhal. :D
Brat to hral s Anakinom z Epizódy 3.
Ale keďže si to už dohral, je to asi jedno.
Brat to hral s Anakinom z Epizódy 3.
Ale keďže si to už dohral, je to asi jedno.