90% sleva na Steamu. A hodně velký nárust hráčů.
Diskuze
Teda ale tie zbrane sa Respawňákom podarili. Od čias Killzone som nevidel krajšie fiktívne kvéry, a to som ich videl dosť. :D
@FildasCZ (29.06.2021 20:08): Nehleď na to, kolik lidí hraje mulťák, protože to má skvělý singl. Ale ten mulťák hodně nakopl Apex, lidi tam furt jsou.
Kolik cca lidí hraje multák ? Jsem uvažoval, že to za těch 6 euro pořídím.
@Tulareanus (08.04.2021 01:56): No to je právě ono :D Je to udělaný svým způsobem trochu jako komedie :) Já ten mix žánrů a možná kouzlo nechtěného v tom mám hodně rád. O to víc, že jsem něco takového vůbec nečekal a šel do hry za pár stovek z nouze prakticky úplně naslepo. Patos jinak moc neřešim, ten je ve všem :)
@Korbitch (07.04.2021 23:29): Mne to prišlo trochu komické, ako v tých amerických patriotických filmov plných pátosu. Obzvlášť na to, že ten dej prebehol vo veľmi krátkom časovom rozmedzí. Ale ako je jasné, že BT bol celkom zábavný a jeho absencia humoru vytvára celkom dobrý...humor. :)
@Tulareanus (06.04.2021 14:21): No na střílečku bych řekl, že ten vztah je zpracovaný slušně.
@pajmič (06.04.2021 13:46): Tak presne tak, sú to ďatle a melóny. :) Ja inak nie som žiaden vyskillovaný FPS hráč, to uznávam, no neviem, ktorú pasáž si videl alebo sledoval, ale je pravda, že občas (a aj pri včerajšom hraní) ma vyrušujú (súkromné) správy a nedávam 100%. Ale je pravda, že som si uvedomil, že nevyužívam plný potenciál schopností počas boja, čo by som mal. Ale až bolestné? Veď som skoro vôbec neumieral, :O
@Korbitch (06.04.2021 13:28): Ten príbeh je primitívne a absolútne blbý, kvôli tomu by som to vôbec nehral, ani ten vzťah nie je bohvieaký, sú to len klišé akčných filmov. Ale ten gunplay a dizajn, hoci lineárny, je fakt veľmi zábavný. Časová misia ma tiež veľmi bavila, ale aj tá pred ňou s továrňou na tréningové prefabrikanty bola pomerne originálna.
@Korbitch (06.04.2021 13:28): Ten príbeh je primitívne a absolútne blbý, kvôli tomu by som to vôbec nehral, ani ten vzťah nie je bohvieaký, sú to len klišé akčných filmov. Ale ten gunplay a dizajn, hoci lineárny, je fakt veľmi zábavný. Časová misia ma tiež veľmi bavila, ale aj tá pred ňou s továrňou na tréningové prefabrikanty bola pomerne originálna.
@Tulareanus (06.04.2021 12:53): Nechci štourat, ale na chalana, který si libuje v Dark Souls, jsem čekal daleko lepší výkon, moc ti to nejde :D Vím, že to je jako porovnávat datle a melouny, leč sledovat tě je chvílema dosti bolestné :D
@Tulareanus (06.04.2021 12:53): Tohle je jedna z nejlepších fps vůbec. Ten příběh nebo postavy nejsou bůhvíjak hluboký, ale co je sakra silný a propracovaný, tak vztah Jacka a BT. Když k tomu přidáš výborný dabing, nazvučení zbraní a gunplay, dostaneš solidní zážitek. Btw, moje nej mise je časová. Enjoy.
Teda nečakal som, že ma tá hra tak chytí. Je možné, že keby som nemal ten ea play, tak by som to ani nehral. Na to, že je to pomerne "primitívna" FPS to má celkom zábavnú a osviežujúcu hrateľnosť. Fakt som po úvodnom, pomerne bežnom a nie veľmi zaujímavom leveli nečakal, že sa to hrateľnostne tak rozbehne. Som zvedavý, čo bude ďalej, akurát mám ísť po nejakú súčiastku pre opravu satelitu.
Keďže som si vzal v akcii EA Play, tak aktuálne rozohrávam hru, ak by sa chcel niekto pozrieť, či by ho to bavilo alebo zaujímalo, tak to idem práve teraz od začiatku streamovať.
Potřetí rozehráno. 2x během roku :-D Konečně to dám na maximální efekty.
Tak jsem koupil za 12 eur na Originu i s komplet edici Battlefield 1. Docela se na to tesim kdyz rikali, jak dobra singleplayer kampan je. Ted jen otazka, kdy se k tomu vubec dostanu.
@Marcusss (07.02.2019 17:12): Ale né, já to udělám. Stejně si to zasloužim (jako strest) za mé nekorektní jednání :D
Přidáš tu hru jak jsi naznačil, nebo se k tomu budu muset dohnat sám? :)
@Marcusss (07.02.2019 16:15): Máš pravdu, je to ode mne neracionální a netaktní vůči Bodkinovi. I když jsou jeho odůvodnění občas trochu nejasná. Pohrdání je zbytečná hyperbola směrem k fanouškům PUBG. Božínku, jak je ta hra rozbitá a technicky impotentní, ale když to Bodkinovi nevadí a je i přesto schopen dosáhnout gamerské nirvány, dobře pro něj.
Final Fantasy a každé JRPG v existenci, že má slepé, tupé ovce? Ale ne Marcusssi, zen, klid, mír, tolerance. i Final Fantasy fans jsou jen lidé.
Final Fantasy a každé JRPG v existenci, že má slepé, tupé ovce? Ale ne Marcusssi, zen, klid, mír, tolerance. i Final Fantasy fans jsou jen lidé.
@pajmič (07.02.2019 15:39): Jsi hodně mimo mísu, Pajmiči. Každého hodnocení je subjektivní a když někoho fakt baví nějaká hra protože mu dává ty zážitky po kterých touží, tak je to jen dobře. Bodkin není někdo kdo by měl jakoukoli povinnost hodnotit věci nějakou formou "objektivity".
Nemáš rád PUBG, ok v pohodě, já o něm taky nemám dobré mínění, ale není třeba pohrdat lidmi kterým se líbí.
(Není to jak Final Fantasy X jehož fanoušci jsou slepé ovce co je potřeba naházet do drtičky na dřevo....! Ehm, co jsem to říkal?)
Nemáš rád PUBG, ok v pohodě, já o něm taky nemám dobré mínění, ale není třeba pohrdat lidmi kterým se líbí.
(Není to jak Final Fantasy X jehož fanoušci jsou slepé ovce co je potřeba naházet do drtičky na dřevo....! Ehm, co jsem to říkal?)
@Bodkin (07.02.2019 15:21): Vidím ti až do kuchyně, Bodkine. U člověka, který ohodnotí anální máslo -s kodem PUBG- sty procenty, nemusím ani chodit moc hluboko. Jsi průhlednej jako půlitr.
@pajmič (07.02.2019 15:16): Ideálně nic. Ale jestli jsi opravdu telepat, tak je to asi vpořádku.
@Bodkin (07.02.2019 12:45): Své argumenty bych akorát parafrázoval po Marcusssovi, takže nevím, co by si chtěl ještě více slyšet.
@Marcusss (07.02.2019 13:03): On to Bodkin sice zřetelně neříká, až na to jednoslovné a jasné vyjádření ke coopu, ale vím, co si myslí, umím číst mezi řádky a tam nějak tuším jak fungují jeho myšlenkové pochody :)
@Marcusss (07.02.2019 13:03): On to Bodkin sice zřetelně neříká, až na to jednoslovné a jasné vyjádření ke coopu, ale vím, co si myslí, umím číst mezi řádky a tam nějak tuším jak fungují jeho myšlenkové pochody :)
Já to teda budu hrát dál a když to dám s někým známým, tak to asi bude lepší, ale já prostě dávám přednost singlu, protože tam když prohraju, tak je to mou vlastní vinou a ne nějakým nepozorným idiotem spoluhráčem (a nejhorší je, když ten pitomec co to kazí jsem já :D)
@pajmič (07.02.2019 12:39): Pajmiči, pls, Bodkin se chová slušně, není třeba zjednodušovat jeho argumenty, obzvlášť tím co zřetelně neříká. Nechceš radši přidat tu hru do databáze?
@Marcusss (07.02.2019 12:29): Nu, kdybych nehrál Blackout, tak bych si to taky myslel... Je pravda, že teď Blackoutu chybí jen ten ping (na tom respawnu se myslím zrovna pracuje).
A taky jsem si skoro úplně jistý, že Squad mode je ten nejhranější mod ve všech BR, protože je snazší, epičtější a tak dál.
Ale taky naprosto chápu, že vám "nefandůmBR" to mnohem víc sedne.
@pajmič (07.02.2019 12:39): Ne, PUBG nestojí a nepadá na SOLO/SQUAD módu. Žádný BR na tom nestojí. Ale když nemáš jiný argument, tak asi dobrý. V poho.
A taky jsem si skoro úplně jistý, že Squad mode je ten nejhranější mod ve všech BR, protože je snazší, epičtější a tak dál.
Ale taky naprosto chápu, že vám "nefandůmBR" to mnohem víc sedne.
@pajmič (07.02.2019 12:39): Ne, PUBG nestojí a nepadá na SOLO/SQUAD módu. Žádný BR na tom nestojí. Ale když nemáš jiný argument, tak asi dobrý. V poho.
@Bodkin (07.02.2019 12:19): "Ne, já to chci hrát sólo."
Takže chceš další PUBG, dobrý vědět.
Jinak bych se opakoval po Marcusssovi, který to sepsal naprosto trefně.
Takže chceš další PUBG, dobrý vědět.
Jinak bych se opakoval po Marcusssovi, který to sepsal naprosto trefně.
@Bodkin (07.02.2019 12:19): Je to taky o tom, že základní identity té hry je v těch týmech. Všechno se to točí kolem nich - od volby postav, společného seskoku, komunikace, schopností.
Takže dává smysl proč to vydali jen s tím Trio módem - aby zakořenili identitu hry v tomhle módu. Takhle se to má ideálně hrát, a proto to má být mód který se bude má hrát nejvíc.
Kdyby vydali Solo a Duo hned, tak by hrozilo, že Sólo se automaticky stane nejhranější módem, protože působí defaultně a celá hra zapadne, protože to bude jen nuda boring další BR.
Navíc bych neřekl, že bez špetky inovace - sliding systém je super, implementace Hero shooteru do mixu, zmíněný Ping systém, systém oživování mrtvých spoluhráčů. Špetka tam bude.
Takže dává smysl proč to vydali jen s tím Trio módem - aby zakořenili identitu hry v tomhle módu. Takhle se to má ideálně hrát, a proto to má být mód který se bude má hrát nejvíc.
Kdyby vydali Solo a Duo hned, tak by hrozilo, že Sólo se automaticky stane nejhranější módem, protože působí defaultně a celá hra zapadne, protože to bude jen nuda boring další BR.
Navíc bych neřekl, že bez špetky inovace - sliding systém je super, implementace Hero shooteru do mixu, zmíněný Ping systém, systém oživování mrtvých spoluhráčů. Špetka tam bude.
@pajmič (07.02.2019 10:33): Ne, já to chci hrát sólo.
Včera jsem zkoušel jak Fear the Wolves tak Apex a Apex je jen přebarvený Blackout (bez špetky inovace a myšlenky), Fear the Wolves je sice technicky naprosto nešťastný, ale nápadů, inovací a myšlenek má habaděj.
@Marcusss (07.02.2019 12:07): To rozhodně, ten Ping systém je fakt top a takhle by se měl zpětně dostat do všech ostatních BR. I když ty většinou hraju sám, takže tam nepotřebuju dávat randomům najevo co a jak.
A ano, funkční trojice se nám podařila dát jen jednou z... deseti, jinak většinou někdo chcípl ihned a pak 3 vs 2 bylo nakokot a hotovo. Nemožnost naučit se mapu a hru sám o sobě a nekazit to těm ostatním je imo docela zásadní chyba, kterou snad napraví.
Včera jsem zkoušel jak Fear the Wolves tak Apex a Apex je jen přebarvený Blackout (bez špetky inovace a myšlenky), Fear the Wolves je sice technicky naprosto nešťastný, ale nápadů, inovací a myšlenek má habaděj.
@Marcusss (07.02.2019 12:07): To rozhodně, ten Ping systém je fakt top a takhle by se měl zpětně dostat do všech ostatních BR. I když ty většinou hraju sám, takže tam nepotřebuju dávat randomům najevo co a jak.
A ano, funkční trojice se nám podařila dát jen jednou z... deseti, jinak většinou někdo chcípl ihned a pak 3 vs 2 bylo nakokot a hotovo. Nemožnost naučit se mapu a hru sám o sobě a nekazit to těm ostatním je imo docela zásadní chyba, kterou snad napraví.
@Bodkin (07.02.2019 10:18): Solo a Duo pravděpodobně časem přidají.
Každopádně tak nucenost týmu a Ping systém komuninakce jsou na tom to nejvíc super. Designová pointa té hry je ten team play (některé skilly jsou vysloveně stavěné na spolupráci postav).
Ano, člověk může být v týmu s blbcema, ale když se sejde funční trojice, tak je to skvělý zážitek.
Každopádně tak nucenost týmu a Ping systém komuninakce jsou na tom to nejvíc super. Designová pointa té hry je ten team play (některé skilly jsou vysloveně stavěné na spolupráci postav).
Ano, člověk může být v týmu s blbcema, ale když se sejde funční trojice, tak je to skvělý zážitek.
@Bodkin (07.02.2019 10:18): Ty bys rád další PUBG, vid? Další pecku za zcela oprávněných 100%. Jednoduchýho (miliontýho) klona, bez špetky inovace a myšlenky. Mám pravdu?
Je to docela meh, takový trošku lepší Blackout, který aspoň ví, že hráči chtějí hrát solo a ne být přiřazeni rovnou do trojic. To je fakt debilní.
https://www.youtube.com/watch?v=WXV35TCx4NI - Ty situace co tam popisujou jsou přesně ty věci co jsem tam zažil. Je to fakt fajn.
@Marcusss (06.02.2019 15:59): To máme stejně. Vůbec se mi do toho nechce, ale asi se přemůžu. Ani jsem si nevšiml, že tu Destiny nemá ještě expanze :)
@pajmič (06.02.2019 14:40): Tak ho udělej. Já jsem příliš líný i na to abych vytvořil profily pro expanze pro Destiny.
@Marcusss (06.02.2019 09:07): Prima, že v tom nejsem sám. Ta hra by si zasloužila profil.
@pajmič (05.02.2019 11:24): Fakt není blbej, A to nejsem fanda BR. Zahrál jsem včera pár hodin a je to velice solidní záležitost.
Ten Apex legends není vůbec blbej. BR opravdu není můj korbel piva, ale od ostatních blbostí v žánru nemusim čekat na střet s nepřítelem půl hodiny. Je to rychlý, inventář intuitivní a ten call out/označovací systém je prima zmáknutá funkce. Rozhodně bych víc preveforval Titanfall 3, ale když tohle Respawnu pomůže finančně do budoucna, tak budu jedině rád.
@tomi2k9 (03.01.2019 19:15): Asi chyba v cloudu. Spustil jsem misi od začátku a už v poho.
Hrál jsem od prvního do dneška a žádnej problém
Hoj, včera jsem normálně hrál. Dnes pustím hru, dám pokračovat, začne load a následuje pád do windows. Ještě někomu to dělá? Ani oprava hry nepomohla...
@Cobot (25.12.2018 16:38): Nehraje, protože EA jsou idioti. Kdyby vedle toho nevydali BF1, tak to hraje víc lidí. Proto si myslím, že trojka teď může být úspěch, když jediná konkurence bude nejspíš jen nové CoD.
@Fritol (25.12.2018 16:34): Dvojka je dobrá dost a přesto se moc nehraje. Trojka nemá podle mě co nabídnout. EA to zničí jak Battlefield.
Třetí díl je nutnost, jelikož EA na příští rok nemá Battlefront ani Battlefield. Co víc, tohle by mohl být první díl, který bude vážně úspěšný a nezabije jej konkurence z vlastní stáje.
Titanfall mam rád, ale třetí díl je zbytečnost. Stává se z toho málo úspěšné Call of Duty.
Tak Dice maji sibenicni limity. Battlefield nebo Battlefront kazdy rok. Respawn to vypada, ze jednou stylem az to vyjde, tak to vyjde. Jen doufam, ze dalsi Titanfall nevyjde na podzim zaroven s Battlefieldem/Battlefrontem, dalsim dilem Call of Duty, dalsim Assassinem a kdovi jeste s cim dalsim.
@Korbitch (25.12.2018 01:30): O vývoji trojky se už nějakou dobu ví. I o té star wars hře. Doufám jen, že se v tom Respawn neutopí, jako DICE, kteří očividně nestíhají.
Tak se nám rýsuje trojčička...
https://www.zing.cz/novinky/96050304/tit ... ji-senior-animatora/
https://www.zing.cz/novinky/96050304/tit ... ji-senior-animatora/
To s tebou souhlasím. ale jinak to dost dobrý
@TheHofi (komentář): Souhlasím se vším, až na tu skvělou optimalizaci. Vzhledem ke stáří Source enginu je 6gb na kartě na ultra fakt přeháňka.
Tak takhle jsem se u střílečky dlouho nepobavil. Klobouk dolů a respekt!
Ježiš, to je super :-D
Já se Zase nestačím podivovat nad těma nárokama na pamět. 8gb vram pro "insane" kvalitu na 1080p je trochu overkill. Osobně jsem nikdy nebyl fanda Source enginu.
@Chark (08.08.2017 17:52): tak to jo, souhlas, ikdyž bez těch kvalitních programátorů v respawnu by to tak dobře nevyšlo :)
@Paul (08.08.2017 14:54): chtel jsem rict, ze source je primarne pc engine, tak by nemel na pc delat nejake vetsi problemy
@Chark (08.08.2017 14:49): Říct že TF2 jede na modifikovaném source enginu je jako říct že Doom 2016 jede na Quake 1 enginu. Jasně, zakládá se to na pravdě, ale neříká to celou pravdu a ani to nutně nic moc neznamená :)
Existují source hry co měly technické problémy. Navíc ten renderer je očividně hodně (ne-li úplně) přepsán, je tam spousta technologií co Source neměl. Např. Zaklínač 1 taky běží na Auroře od Bioware, ale přitom z ní 80% přepsali aby to mohli vydat.
Existují source hry co měly technické problémy. Navíc ten renderer je očividně hodně (ne-li úplně) přepsán, je tam spousta technologií co Source neměl. Např. Zaklínač 1 taky běží na Auroře od Bioware, ale přitom z ní 80% přepsali aby to mohli vydat.
@Paul (08.08.2017 14:45): Ještě aby to nejelo bez problémů na PC, když to jede na modifikovaném Source enginu.
A jo, pěkná kampaň. Na můj vkus příliš podzemních/nadzemních základen/továren/skladišť, ale hrálo se to skvěle a mise Effect and Cause se opravdu povedla. Ikdyž Dishonored 2 předvedlo time travel ještě na krapet jiném levelu :)
A pochvala za perfektní PC verzi, vypadá to a šlape to bez chyby, všechna důležitá nastavení (fov atd) to taky má.
A pochvala za perfektní PC verzi, vypadá to a šlape to bez chyby, všechna důležitá nastavení (fov atd) to taky má.
@HELLER (02.08.2017 10:58): No s tím multiplayerem to mám tak, že kvůli němu nestíhám singl. Takže chápu.
Tomu i věřím, ale aktuálně bych to absolutně nestíhal. Už tak mám v těch hrách takový svinčík, kupa rozehraná, nic nedohráno, chci si dodělat resty. A navíc mi do toho padne teď POE 3.0 , navíc je léto, vedra, tak se člověku ani nechce :D
@HELLER (01.08.2017 19:35): MP doporučuji, nemůžu si to vynachválit.
Kampaň akorát hraju a jsem velmi spokojen, taková ideální letní suprovka na jedno projití :) do MP mě nikdo nedostane.
Přidáno do origin access, takže si konečně někdy projedu tu singl kampaň.
Nový update s novou mapou Glitch. Nejlepší mapa na běhání po stěnách.
Zítra patch a update s novým módem a (konečně) Custom Mixtape.
Mě osobně trochu štve, že samotný Titány nejde víc "nadupat", od 2. levelu je už vlastně pořád stejnej - trochu jsem počítal s tim, že třeba v levelu 5 nebo 10 z něho udělám mega-ničivou zbraň, ale nefunguje to tak. Moje nejoblíbenější mašiny jsou TONE a ION a z gamů Last Titan Standing. Jinak ty regenerace pilotů mě nebaví, jsem pilot 5. generace a v podstatě se nic nemění.
@ledman (13.02.2017 17:30): Jasný, dík
@Cobot (10.02.2017 22:59): Titáni a zbraně mají "max. level" 20, potom sami automaticky "zregenerují" a další levelování už jen odemyká barvičky. Ty jako hráč máš max. level 50. Pak máš možnost zregenerovat, tj. jsi na tom jako na začátku a musíš si zase všechno odemknout s výjimkou věcí, které sis pořídil za credity. A odemykáš nové barvičky.
Jinak za levelování (všeho) jsou náhodné Advocate gifts, což jsou převážně bannery a barvičky. Většina customizací je z nich.
Jinak za levelování (všeho) jsou náhodné Advocate gifts, což jsou převážně bannery a barvičky. Většina customizací je z nich.
@Cobot (10.02.2017 23:56): a navic tak pomaleji levelujes s postavou. Zbrane nema moc cenu levelovat nad 10. Idealni je jich vystridat par a pak jich par stridat pravidelne.
@Chark (10.02.2017 23:46): No já jsem zvyklej hrát tak, že si vyberu jednu zbraň, která mě osloví a tu se naučim a vymaxuju. Jenže úroveň 18 mi naznačuje, že to jentak neskončí...
@Cobot (10.02.2017 22:59): Hraju to na PS4. Nedávno jsem dosáhl s postavou level 50. Což je maximum a mám vyznačené u profilu G1. Abych mohl do G2 jde pak udělat Regenerate, což jsem pochopil tak, že s postavou pojedu znova od levelu 1 a budu si odemykat zbraně s tím, že se mi odemčou na úrovni na jaké je mám. Budu mít možnost sbírat nové barvičky atd. Zatím jsem to neudělal, tak pořádně nevím.
Jaký je maximální level u zbraní, to nevím. U jednoho Titána mám level 10 a můžu levelovat dál.
Normální zbraně dost střídám, tak mám na nějaké nejvíce asi level 15.
Jaký je maximální level u zbraní, to nevím. U jednoho Titána mám level 10 a můžu levelovat dál.
Normální zbraně dost střídám, tak mám na nějaké nejvíce asi level 15.
Vyznáte se někdo v levelingu? Mám hlavní zbraň na 18 úrovni. Kolik to má úrovní? To bude úroveň 200 dokud si neodemknu poslední barvičku?
To samý u titánů. Ok úroveň "7" a zatím odemykám schopnosti, ale předpokládám taky úroveň 350 kvůli barvičkám?
Ale baví mě to dost. Víc jak BF1. A je to minimálně stejně tak dobrá jako jednička.
To samý u titánů. Ok úroveň "7" a zatím odemykám schopnosti, ale předpokládám taky úroveň 350 kvůli barvičkám?
Ale baví mě to dost. Víc jak BF1. A je to minimálně stejně tak dobrá jako jednička.
Je tu někdo, kdo T2 paří přes XBox One? Hodil by se mi nějakej parťák.
Kdyby mel nekdo zajem za cca 700 dejte vedet do pm.
@piraten (10.12.2016 21:53): Hraji na PS4 a herní módy Attrition, Amped Hardpoint a Bounty Hunt se hrají nejvíc a nikdy nebyl problém připojit se ke hře. Přijde mi, že nejvíc je hraná mapa Angels City převedená z prvního dílu.
@DoomCZE (10.12.2016 20:50): Vďaka za reakciu, upokojil si ma, takže to asi pod stromček kúpim :)
Hrávám to celkem pravidelně a v těch nejhranějších módech (attrition, bounty hunt) není problém najít hráče. V ostatních se někdy stane, že tam hráči nejsou.
Hoši, zvažujem na Vianoce kúpu tejto hry, ale trocha sa obávam počtu hráčov. Hráva to niekto pravidelnejšie? Sú nejaké problémy s nájdením multiplayer hier?
@ledman (02.12.2016 09:35): Hrál jsem to zatím jen krátce, na to abych to porovnával s mapami z jedničky. A hrál jsem hodně to Angel City, to bych řekl, že je stejné.
@Chark (02.12.2016 08:42): já četl, že to někteří hrají s gamepadem i na PC, že to má stejný "Aim assist" jako na konzolích, ale netuším co je na tom pravdy :)
S jedničkou mám zkušenosti jen krátce z open bety. Právě jiný přístup k designu map většina lidí zmiňuje jako největší/jediné mínus TF2, tak se snad z toho feedbacku poučí.
Ještě by mohli upravit matchmaking, aby to lidi v Mixtape dávalo dohromady i s těma, kteří chtějí hrát konkrétní mod.
S jedničkou mám zkušenosti jen krátce z open bety. Právě jiný přístup k designu map většina lidí zmiňuje jako největší/jediné mínus TF2, tak se snad z toho feedbacku poučí.
Ještě by mohli upravit matchmaking, aby to lidi v Mixtape dávalo dohromady i s těma, kteří chtějí hrát konkrétní mod.
@ledman (01.12.2016 12:54): Včera jsem to rozjel na PS4 a skvěle se to hraje i s ovladačem. Mapa Angel City je z prvního dílu, tak snad se do budoucna dočkáme i dalších "starých" map.
O víkendu nová mapa a free multiplayer trial.
https://www.titanfall.com/en_us/news/free-multiplayer-trial/
https://www.titanfall.com/en_us/news/free-multiplayer-trial/
Ani ne měsíc po vydání a standardní edice je z 59,99€ zlevněna na 31,99€. Skutečně geniální načasování data vydání.
Tak kampaň po 2 hodinách je velká slabota, protože něco tak nudného jsem dlouho nehrál + snad nejdebilnější AI v historii her znamená, že to ani dohrávat nebudu.
Multiplayer je poměrně slušná zábava, ale největší problém mám paradoxně s titanáma, kteří mě hře vůbec nebaví a bez nich bych to bylo jednoduše lepší ...
Celkově jsem měl poměrně velké očekávání, ale hra mě moc nechytla ...
Multiplayer je poměrně slušná zábava, ale největší problém mám paradoxně s titanáma, kteří mě hře vůbec nebaví a bez nich bych to bylo jednoduše lepší ...
Celkově jsem měl poměrně velké očekávání, ale hra mě moc nechytla ...
@pajmič (09.11.2016 15:28): Taky si myslím, že by se to mohlo časem zvýšit. TF2 já určitě časem koupím, ale mám teď BF1, ještě k tomu Overwatch, takže nemám ani čas hrát 3 MP FPS. A takových je asi víc. Je to fakt na palici to prodávat týden po BFku a týden před COD. Je toho moc najednou!
@FildasCZ (09.11.2016 06:48): Ahoj, maximální počet hráčů jsem zaregistroval dva dny po vydání 10k byla celková světová PC populace, TED SE TO POHYBUJE KOLEM 3-6K. Přičemž nejvíce se prodalo na PS4. EA si za to slízlo pěknou kritiku, ale snad se to časem zvýší. Originál prodal 10 milionů kusů. V rozmězí jednoho roku.
@pajmič (komentář): Málo hráčů :O a toto nedávno vyšlo, tak za rok se tě zeptám jaká je situace. (
Já se vracím pořád ke starým MP hrám a většinou tma hraje alespon pár desítek či stovek hráčů.
Já se vracím pořád ke starým MP hrám a většinou tma hraje alespon pár desítek či stovek hráčů.