@Zero (17.02.2018 18:35): "Vždycky se rozčílím jenom když si na tu hru vzpomenu. :D Ne kvůli tomu, jak je špatná, ale kvůli tomu, jak by mohla být skutečně skvělá, nebýt mnoha vyloženě dementních prvků." PŘESNĚ :D
Diskuze
@Matlajs (komentář): Souhlasím s tebou. U všeho je sice hezky květnatě popsané, co by to mělo dělat, ale v reálu netušíš, k čemu která dovednost či kouzlo je. A mnohdy to není k ničemu a vůbec to nedělá to, co by podle popisku mělo. Celý systém skillů a kouzel je naprosto nedotažený. Viz např. skill identifikace, do kterého je naprosto zbytečné cpát body, když to obstará kouzlo tuším 1. levelu.
Vždycky se rozčílím jenom když si na tu hru vzpomenu. :D Ne kvůli tomu, jak je špatná, ale kvůli tomu, jak by mohla být skutečně skvělá, nebýt mnoha vyloženě dementních prvků.
Vždycky se rozčílím jenom když si na tu hru vzpomenu. :D Ne kvůli tomu, jak je špatná, ale kvůli tomu, jak by mohla být skutečně skvělá, nebýt mnoha vyloženě dementních prvků.
nemám, to bych tu nekňoural že nemám nic k dispozici. díky podívam se na to. stejně nechápu, jak mam bojovat s těma duchama. nevzpomínam si už jak jsem s nima bojoval za palacha kdysi dávno, nebo jestli jsem na ně narazil mnohel silnější. každopadně tady střílej jak z kulometu a co s tim :D
@Matlajs (17.02.2018 17:07): No mluvíš o hře, ale máš ty materiály jako manuál, průvodce magií, průvodce vybavením apod? Dyžtak ti to uploadnu. To má snad dohromady 200s. Ale jak říkám i jsem tam natrefil na nesmysl kdy kouzlo fungovalo jinak než bylo popsáno a je tam k číslům spousta balastu jako ve hře.
Edit: Zde
Edit: Zde
@Red (17.02.2018 16:44): mimochodem. jestli sis užil hru jako celek, protože jsi objevil nějakou OP kombinaci kouzel a skillu tak to ti gratuluju, ale nemění to nic na tom, že aby si hru člověk mohl vůbec užít potřebuje chápat, co se v ní děje. Já už jsem si hry rozdělil do několika kategorií co se týče obeznámení hráče s pravidly. 1. Hra, která nabízí perfektní přehled hráči, že se nemusí shánět po infu nikde jinde. 2. Hra , která informuje hráče celkem obstojně, ale pro nějaké info si musí dojít na internet. 3. hra, která na hráče totálně sere a na internet musí kvůli každý kravině. 4.hra, která na hráče dlabe a musí jít na internet, kde ani tam nic nenajde. Tady když člověk přijde, tak se tu řeší nesmysly kolem questů, na který se dá přijít dřív či později, ale o mechanikách se nemluví skoro vůbec, asi tušim proč :D to samý se děje i na steamu. tam, pokud se člověk domůže vůbec nějaký odpovědi, tak je to podobnej trash jak popisek ve hře samotný. Docela mě to udivuje, že někdo, kdo si dal tolik práce s obsahem hry už neni schopnej to pořádně doprovodit guidem, ať už v jakýkoliv formě.
nebo klepání kurzoru při debuffu. kterej magor tohle vymejšlel :D připadá mi, že snad vymejšleli těch x let, jak si z člověka vystřelit :D tohle už fakt neni možný ono se to klepe i v inventáři. normálně jsem měl strach při alt tabu, že se to bude klepat i ve winech.
@Matlajs (17.02.2018 16:08): Souhlasím že ty popisky jsou nedostatečně a v několika případech i nepravdivé. Proto všem doporučuji se na nějaký popisky vyprdnout a rozehrát za rychlého kněze (v horším případě zloděje) s kouzlem kobylky. Takhle můžete projít jakýkoliv souboj bez boje zblízka a nějaký buffy a debuffy vůbec neřešit. I tak je třeba se hecnout (Skřetí doly) kvůli zdlouhavosti. Prostě to trochu brát i jako výzvu a hru si užiješ.
tam těch otázek je bohužel mnohem víc. říkám, člověku by nevadilo číst desítky odstavců popisků všeho možnýho jako doplněk, ale to by tam nesměly chybět naprosto základní informace. nechápu, proč prostě nerozšířili ty tooltipy o jednoduchej výpis ,,je možné léčit tím a tamtím'' nebo proč prostě ty ,,léčivý'' a podpůrný kouzla nefungujou na bázi, že zkracujou danej efekt o momentální sílu mýho kouzla a ne, že to nefunguje vůbec. Vůbec nechápu, jak se lěčí jed. a celkově ty debuffy a buffy mi tam jdou na nervy. nezvládli to podle mě. připadá mi, jako by ten dotyčnej, co se věnoval zrovna týhle části hry sám nevěděl co s tim, tak se aspoň snažil aby to dobře znělo a vypadalo. upřímně, nevim jestli si nechali od někoho radit než to vydali, pokud o tom vůbec věděl někdo, ale moc bych tomu nevěřil. na tom systému jde uplně vidět, že ten kdo to dělal bral ty vědomosti ohledně mechanik a funkčnostech celýho toho bojovýho mechanismu jako samozřejmost a snad si ani neuvědomoval, že ty poskytovaný informace hráči jsou uplně mimo mísu nebo že by člověk nemusel chápat jak něco funguje.
@Matlajs (komentář): Odhad soupeře u paladina ti dodá info o soupeři a jeho odolnosti, proto je nejlepší hrát prvně za něj, ale jinak souhlasím, co je a co není už zvíře / člověk / démon je stále otázkou.
@Ferdish (12.11.2017 10:21): Aha, já myslel, že je stačí vymlátit jen na povrchu. Dobře no, tak tam se vypravím trochu později.
@DonSnake (12.11.2017 09:30): Pardon, zle som sa vyjadril - mal som na mysli hrobky (svetská na severe, cirkevná na východe). Aj tie musíš vyčistiť.
@Ferdish (12.11.2017 09:10): byl jsem ve stokách pod městem. Pod hřbitovem žádné stoky nejsou.
@DonSnake (11.11.2017 18:50): A bol si už aj v stoke pod cintorínom?
@DonSnake (11.11.2017 18:50): Já mám pocit, že napřed musíš splnit nějakej úkol...
Tak jsem si řekl, že si to zahraji znova. Jsem nyní v 2. actu a mám problém. Hrobník nechce vylézt z chalupy, dokud hřbitov nevyčistím od nemrtvých. Asi stokrát jsem běhal po celé mapě a furt to není všechno. Nemá někdo nějaký tip, jak to rychle a jednoduše udělat? Už mě ten úkol fakt štve.
Já jsem se dostal s Paladinem na konec druhého aktu bez použití krabičky. ;-)
@Old Branch (komentář): Hra je pořád lepší a lepší ;) Propusť společníky, vymaxuj rychlost a kobylky.
@Old Branch (komentář): Nemaje co dělat a nemaje co hrát
Šťastný člověče :)
Šťastný člověče :)
@Ferdish (31.03.2017 01:23): Díky
Takže, zahradník je v žaláři, prokletý dům je zbaven prokletí, teď už jen zbývá zajít do církevní hrobky pro prsten, aby mi písař identifikoval rukopis. Jak to tak vypadá, pomalu ale jistě se blížím ke konci hry. I když, do té hrobky se mi upřímně vůbec nechce. Asi půjdu prvně najít místo toho obřadu vyvolání Cerdie.
Edit: Já ty vývojáře zabiju! To podzemí arcibiskupské diecéze, to je jako co? Mám 10tisíc zlatých a každou chvilku se musím vracet pro lektvary. Nehledě na to, že je to rozlehlý jako prase. Doufám, že to má jen ty tři patra.
Takže, zahradník je v žaláři, prokletý dům je zbaven prokletí, teď už jen zbývá zajít do církevní hrobky pro prsten, aby mi písař identifikoval rukopis. Jak to tak vypadá, pomalu ale jistě se blížím ke konci hry. I když, do té hrobky se mi upřímně vůbec nechce. Asi půjdu prvně najít místo toho obřadu vyvolání Cerdie.
Edit: Já ty vývojáře zabiju! To podzemí arcibiskupské diecéze, to je jako co? Mám 10tisíc zlatých a každou chvilku se musím vracet pro lektvary. Nehledě na to, že je to rozlehlý jako prase. Doufám, že to má jen ty tři patra.
@DonSnake (30.03.2017 19:28): Rastlinu memoricus repeaticus nájdeš v Záhradách Smútku, Mesačný kryštál zasa vo Schwarzwalde.
Inak, táto hra by si zaslúžila solídny walkthrough. Až mi je ľúto že padol ten česko-slovenský Inquisitor projekt na webzdarma.cz...mali sme tam o.i. popísané všetky questy vrátane vedľajších, zoznam unikátnych (zlatých) predmetov ktoré bolo možné získať, tipy a triky (napr. bossovia znižujúci určitú vlastnosť pri zásahu) atď.
Inak, táto hra by si zaslúžila solídny walkthrough. Až mi je ľúto že padol ten česko-slovenský Inquisitor projekt na webzdarma.cz...mali sme tam o.i. popísané všetky questy vrátane vedľajších, zoznam unikátnych (zlatých) predmetov ktoré bolo možné získať, tipy a triky (napr. bossovia znižujúci určitú vlastnosť pri zásahu) atď.
Tak, vlčí kníže je mrtvý a většina vlkodlačího doupěte je vybita.
Ale může mi někdo říct, kde najdu věci na lektvar pro zlepšení paměti?
Ale může mi někdo říct, kde najdu věci na lektvar pro zlepšení paměti?
No, já mám level 42, skoro 43, ale už potřebuju najít měsíční krystal a vypátrat lidi, co pouštějí vlkodlaky do města. Do té církevní hrobky nechci, takže hodlám udělat to sídlo vlkodlaků.
To si už nepamätám, ktorý level som bol, ale kosilo sa celkom obstojne. Rozhodne to nebolo až také ťažké ako napr. Skřetí doly alebo Podzemie glatzburgskej katedrály. Základom sú ľadové pečate, keďže vlkodlaci majú myslím zníženú odolnosť na chlad.
Na jaké úrovni jste šli vymlátit to sídlo vlkodlaků? A jak se vám dařilo?
@Ferdish (28.03.2017 19:30): Už jsem ten náhrdelník našel, ale i tak děkuju :)
@DonSnake (28.03.2017 19:05): V 3. leveli svetskej hrobky na alvaronskom cintoríne je jedna rakva, s ktorou by sa malo dať "pokecať". Náhrdelník je v nej. Pre istotu ale ešte pokecaj s Lettim a s Corrin Morrayovou (tá čo si ju zachránil, keď si vyšetroval prípad skamenelého muža), prípadne nakukni do knihy smrti ktorú máš.
Hm, nevíte někdo, kde bych našel Náhrdelník smrti? Potřebuju ho pro obřad vyvolání té mrtvé dívčiny. Knihu i lebku mám, zbývá jen náhrdelník.
@RXQ79rudax (17.03.2017 22:46): Díky, myslím, že ho konečně začnu používat.
@DonSnake (17.03.2017 22:36): prostě jen aktivuj a jednou klikni na koho chceš aby zaútočil - takhle se dá zaútočit i na tvé společníky - co pokud vím jinak nejde protože i z kurzorem pro útok s nima promluví.
Rád bych se zeptal, paladin má schopnost Boží úder, který by měl zvýšit šanci na kritik. Když jej aktivuji, jak jej mohu použít? Vždy se mi objeví ta ruka, co mlátí do brnění, ale nevím, zda mám klikat jako blázen nebo to stačí mít takto aktivované.
@Red (17.03.2017 20:33): přesně tak - ukázka
já jsem se taky těšil a taky mě to velmi zklamalo - některý ty kouzla jsem tam fakt slabý - k ničemu; naštěstí to plošný kouzlo sabat mělo ten kýžený/chtěný účinek.
já jsem se taky těšil a taky mě to velmi zklamalo - některý ty kouzla jsem tam fakt slabý - k ničemu; naštěstí to plošný kouzlo sabat mělo ten kýžený/chtěný účinek.
@RXQ79rudax (17.03.2017 17:14): Kouzlo Zabij na papíře vypadá jako univerzálnější Vypovězení, ne? Ale tak hodilo by se na ty tři poslední dungeony. Já jsem se těšil na Hněv Nebes ale nakonec jsem byl zklamaný - sice to plošně zasáhlo nepřátele v okolí, ale malým zraněním a mělo to dlouhé nabíjení, takže jsem zbytečně nalákal celé osazenstvo a v konečném důsledku byly kobylky rychlejší.
@Red (16.03.2017 21:44): koukám žes nevytrénoval tu magii kde od 35. levelu je kouzlo vypovězení díky kterému už nemrtví a démoni nepředstavují vůbec žádný problém, samozřejmě kobilky to jistí.
názorná ukázky síly kněze 3
názorná ukázky síly kněze 3
Tak dohráno za 108h (+7h 1.rozehrání)
Nakonec o 10% zvyšuju hodnocení. I když jsem s tím kvůli boji chtěl párkrát seknout, tak moje touha po výzvě, grafika, atmosféra a příběh mě nakonec nějak udržely.
Postava na konci
Nakonec o 10% zvyšuju hodnocení. I když jsem s tím kvůli boji chtěl párkrát seknout, tak moje touha po výzvě, grafika, atmosféra a příběh mě nakonec nějak udržely.
Postava na konci
To kouzlo zabij je dobrý vtip. Takže rada strkejte všechno do kacířské magie, na magistrovi zabijete všechno okamžitě na jedno kliknutí a asi jen 2 vteřiny trvá než se znovu nabije. Avada kedavra!
@DonSnake (14.03.2017 12:21): Jo, já jsem si vybral tu nejlehčí variantu - kněze a maximální rozlišení. Pokud bych to hrál za jiné povolání a nemohl kouzlit mimo dosah nepřátel tak.... Za zloděje bych hrál stejným způsobem. Za paladina snad jenom nabuffovat a vybavit tak, aby ti kouzla vůbec neubližovala, ale to je asi z říše teorie.
@Red (13.03.2017 22:26): No, když jsem viděl, jak silný je třeba inkvizitor, tak jsem začal litovat, že nehraju za kněze. A co se týče společníků, tak ti jsou někdy opravdu příšerní. Za paladina je už prakticky nepotřebuji, spíš je mám jen jako živé štíty (třeba proti ghůlovi, aby mě neznehybnil).
@Ferdish (14.03.2017 10:15): Asi tak :D
Jak nad tím takhle uvažuji, hrál to někdo za zloděje?
@Ferdish (14.03.2017 10:15): Asi tak :D
Jak nad tím takhle uvažuji, hrál to někdo za zloděje?
@DonSnake (13.03.2017 19:02): Treba nosiť krabičky s džinom, v hre sa ich dá nájsť hafo, alebo aj kúpiť. V 3. akte musíš mať predsa toľko prachov, že nevieš čo s nimi :D
@DonSnake (13.03.2017 19:02): Co jsem si navýšil rychlost a naučil se kouzlo Kobylky tak jde všechno rychle a bez zásahu nepřítele hit and run taktikou. Jen ty společníky někam zašít....A na magistrovi už je zajímavých víc kouzel:) Nejlepší by bylo společníky zabít/propustit protože na ty moje příkazy reagují jen do určité vzdálenosti...ale mně je v rpg zase samotnýmu smutno.
@Ferdish (09.03.2017 23:58): Tak po pár dnech odepsali a říkali, že je to prý chyba ve hře a že úroveň dovednosti musíš mít na 17.
@Red (12.03.2017 23:02): Řekl bych, že takhle se vytvořila většina dungeonů. Třeba ta církevní hrobka v třetím aktu je něco příšerného. Přijdete s plným inventářem lektvarů, nevymlátíte ani první patro a už se musíte vracet s tím, že vám lektvary došly.
@Red (12.03.2017 23:02): Řekl bych, že takhle se vytvořila většina dungeonů. Třeba ta církevní hrobka v třetím aktu je něco příšerného. Přijdete s plným inventářem lektvarů, nevymlátíte ani první patro a už se musíte vracet s tím, že vám lektvary došly.
Taky nevím. Já si tak představuju jak to vzniklo...
"Karle, máme problém! To patro jak jsi udělal tak hráč ještě nemá schopnosti na to aby likvidoval efektivně nepřátele a nemá dost peněz aby ignoroval loot a flakónky. Musí se pořád vracet a utrácet majlant za kováře a lektvary"
"Takových udělám ještě šest ať si chlapec užije. Muhehe"
"Karle, máme problém! To patro jak jsi udělal tak hráč ještě nemá schopnosti na to aby likvidoval efektivně nepřátele a nemá dost peněz aby ignoroval loot a flakónky. Musí se pořád vracet a utrácet majlant za kováře a lektvary"
"Takových udělám ještě šest ať si chlapec užije. Muhehe"
@Ferdish (12.03.2017 18:33): Díky, ale doufám, že to potřebovat nebudu :) Když jo, tak se ozvu.
@Red (12.03.2017 19:16): Za mě jsou skřetí doly ten nejhorší dungeon, kterým jsem zatím prošel :D
@Red (12.03.2017 19:16): Za mě jsou skřetí doly ten nejhorší dungeon, kterým jsem zatím prošel :D
Jste mě vyděsily a radši jste si to před posledním padlým andělem zazálohoval:)
Jinak teď mě štvou ty lávový jezírka a propasti. Jde přes ně jít levitací ale levitace je ***sky pomalá oproti tomu jak se pohybuju bez ní. Ale oproti těm skřetím dolům kde jsem tím chtěl praštit strokrát, mě hra těší pořád víc a víc. Bych řekl že Act 3 je zatím nejlepší (což u rpg není moc častý) , jen doufám že mě na konci nečekají zase nějaký skřetí doly.
Jinak teď mě štvou ty lávový jezírka a propasti. Jde přes ně jít levitací ale levitace je ***sky pomalá oproti tomu jak se pohybuju bez ní. Ale oproti těm skřetím dolům kde jsem tím chtěl praštit strokrát, mě hra těší pořád víc a víc. Bych řekl že Act 3 je zatím nejlepší (což u rpg není moc častý) , jen doufám že mě na konci nečekají zase nějaký skřetí doly.
@DonSnake (12.03.2017 18:12): Ak by ti to znova crashlo a nevadí ti, že nebudeš mať originálku, môžem ti niekde upnúť svoj ISO image, ktorý sa mi tu niekde váľa na disku...
No, nechal jsem si uloženou pozici z konce druhého aktu, všechny ostatní jsem vymazal a zatím to funguje hezky. Uvidíme.
@ad142 (12.03.2017 18:07): Ona je to skvělá hra, jen tenhle problém to kazí. Ale jak si říkal, je to loterie.
@ad142 (12.03.2017 18:07): Ona je to skvělá hra, jen tenhle problém to kazí. Ale jak si říkal, je to loterie.
@DonSnake (12.03.2017 17:33): Presne toto, tento problém je spomenutý v tom odkaze, čo dal Ferdish.Že sa o tomto probléme vie a že sa týka aj najnovšej verzie na Steame. Niekto to dohrá v pohode, niekto nie. Proste taká lotéria. To je aj dôvod, prečo mám stále z Inqusitora obavy sa do neho pustiť, hoci ho mám tiež na Steame.
No, tak já jsem s Inquisitorem skončil.
Najednou, když se vrátím do toho prvního města, že tam splním pár úkolů, vyjede mi úvodní text prvního aktu. Jakmile se vrátím do Alvaronu, napíše mi to třetí akt. Dochází ke kompletnímu zresetování rozhovorů, vymazání předmětů, které jsem zahodil, úkolů, mrtvé postavy jsou živé a podobně. Kdyby to bylo poprvé, tak neřeknu, ale tohle je již podruhé, co to hraji. Takže na to už se*u.
Pokud někoho napadá řešení, rád si jej vyslechnu. Je mi to líto, protože je to naprosto úžasná hra s perfektní atmosférou. Rovněž takhle dobrý příběh jsem již dlouho nečetl.
Najednou, když se vrátím do toho prvního města, že tam splním pár úkolů, vyjede mi úvodní text prvního aktu. Jakmile se vrátím do Alvaronu, napíše mi to třetí akt. Dochází ke kompletnímu zresetování rozhovorů, vymazání předmětů, které jsem zahodil, úkolů, mrtvé postavy jsou živé a podobně. Kdyby to bylo poprvé, tak neřeknu, ale tohle je již podruhé, co to hraji. Takže na to už se*u.
Pokud někoho napadá řešení, rád si jej vyslechnu. Je mi to líto, protože je to naprosto úžasná hra s perfektní atmosférou. Rovněž takhle dobrý příběh jsem již dlouho nečetl.
Tak to potom netuším...ale ak ťa to veľmi tankuje, skús sa spýtať tu.
Áha, tak to mám 16.
Ja som myslel, koľko bodov máš v kováčstve :)