OICW moje oblíbená zbran z Delta Force: Land Warrior, nostalgie jak sviň :D
Diskuze
@Najlvin (18.10.2016 18:05): G11 má střílet beznábojnicové střelivo, kde se zápalka odpálí elektrickou energií (zbraně odpalované elektromagnetickou silou tam snad nejsou). Nicméně se tenhle projekt ještě někdy na začátek 90. let škrtl, takže zbyly jen prototypy G11.
Ach, tak těch zbraní je víc. Taff 20 je jen trochu předělané QLZ, Beretta R2 je jen Beretta PM12S s namontovanou pažbou a Calice E50 je prostě normální Calico M950 bez úsťové brzdy.
Jediné, co tam teda je zcela vymyšlené je ten Winchester DB Auto. Upřímně mi ale teda dvouhlavňová brokovnice na zásobníky spíš než "futuristicky" zní jako "píčovina".
Ach, tak těch zbraní je víc. Taff 20 je jen trochu předělané QLZ, Beretta R2 je jen Beretta PM12S s namontovanou pažbou a Calice E50 je prostě normální Calico M950 bez úsťové brzdy.
Jediné, co tam teda je zcela vymyšlené je ten Winchester DB Auto. Upřímně mi ale teda dvouhlavňová brokovnice na zásobníky spíš než "futuristicky" zní jako "píčovina".
@Shoggot (18.10.2016 17:08): To fakt existuje? Včetně toho mechanismu elektomagneticky vystřelovaných nábojů? Tak to jsem netušil :-) A co Taff 20, Beretta r2, Calico e50 nebo Wincheter DB Automatic? Ve zbraních se moc nevyznám...
@Najlvin (18.10.2016 15:25): Co si pamatuju, tak tam "futuristického" nic ze zbraní není, je tam akorát G11 a tuším OICW, což jsou existující zbraně, které se akorát nedostaly z fáze prototypů. G11 je tam snad hned v prvním levelu.
@Coldplaz (18.10.2016 15:03): Tak je to blízká budoucnost a ty zbraně zas tak moc nestárnou. Ale i tak je tam i pár futuristických kousků.
@Coldplaz (18.10.2016 15:03): no tak jako se dneska používá AK 47.
Najviac sa mi na hre páči že sa odohráva vraj v budúcnosti v roku 2036, ale skoro všetci používajú len bežné súčasné zbrane ako UZI, FAMAS a M4.
@JohnCZ (18.10.2016 13:18): Rád bych, ale už nějak chybí motivace a hlavně chuť obětovat tomu ještě tolik času, kolik to potřebuje. I když je fakt, že o víkendu jsem si s tím hrál. Ale je toho tam ještě tolik, co je potřeba dodělat, že už na to nějak nemám sílu :-/
@Najlvin (18.10.2016 13:16): Dodělej, rád bych si ho zahrál! :)
Shodou okolností jsem Chasera znovu prošel asi před dvěma měsíci. Ta hra je pořád stejně zábavná, i když už ji člověk zná víceméně nazpaměť. Příběh je super, inspirace Total Recallem je zjevná a proto mě to asi dodnes tak baví. Když jsem to tak zpětně hodnotil, za nejhezčí části hry považuji Little Tokyo a Mars Spaceport. A mrazivou atmosférou u mě samozřejmě dodnes vede Lomonosov Crater :-)
Chtělo by to už pokračování! Z konceptu, který jsem viděl, to vypadalo hodně slibně. Škoda, že Cauldron skončil... Kdybych alespoň dodělal ten svůj rozpracovaný addon...
Chtělo by to už pokračování! Z konceptu, který jsem viděl, to vypadalo hodně slibně. Škoda, že Cauldron skončil... Kdybych alespoň dodělal ten svůj rozpracovaný addon...
@Walome (18.10.2016 08:27): Příběh není zmatený, jen byl jeho autor (a možná nejen on) fanouškem P. K. Dicka, což je shodou okolností můj nejoblíbenější spisovatel :-))
Já jsem Chasera dohrál 5x, protože má neskutečně variabilní mise a super atmosféru (zvukově dokreslenou, čehož si zrovna já všimnu málokdy). Moje nejoblíbenější mise jsou Tokio (cyberpunk jaxvině), Spaceport, Ravi Vallis a Lomonosov Crater (všechno kvůli skvělé atmosféře opuštěných obrovských sci-fi komplexů).
Chaser je poměrně dlouhý, při prvním hraní se mi to příliš nelíbilo, při dalších jsem to velmi ocenil. Od té doby si myslím, že na jakž takž objektivní recenzi by měl člověk danou hru dohrát alespoň 2x :-))
Já jsem Chasera dohrál 5x, protože má neskutečně variabilní mise a super atmosféru (zvukově dokreslenou, čehož si zrovna já všimnu málokdy). Moje nejoblíbenější mise jsou Tokio (cyberpunk jaxvině), Spaceport, Ravi Vallis a Lomonosov Crater (všechno kvůli skvělé atmosféře opuštěných obrovských sci-fi komplexů).
Chaser je poměrně dlouhý, při prvním hraní se mi to příliš nelíbilo, při dalších jsem to velmi ocenil. Od té doby si myslím, že na jakž takž objektivní recenzi by měl člověk danou hru dohrát alespoň 2x :-))
Tak to já ho dohrál nesčetněkrát. Myslím, že to už bude v řádech desítek :D Pro mě je to nejoblíbenější hra všech dob. Jinak ten příběh není zase tak moc zmatenej, ale je fakt, že na první dohrání to řada lidí nepochopí :-)
V Chaserovi je jedna z nejlepších misí, jakou jsem kdy ve FPS potkal, (cesta zasněženou krajinou na nějakou tu základnu), skvělá atmosféra i akce. A dohrál jsem tu hru 2x i přesto, že je dlouhá a ten příběh je zmatenej.
Má to prostě nějaký podivný kouzlo :)
Má to prostě nějaký podivný kouzlo :)
No, je to poměrně dlouhá hra. Druhá polovina sice možná trochu povolí tempo ve vyprávění, ale zase dost razantně bude měnit prostředí a užiješ si ještě spoustu zábavy. Finále s rozuzlením tě možná i dost překvapí ;-)
Fakt jsem netušil jak mě to chytne, zvlášť když jsem většinu zelených FPS odzíval a nedohrál. OK AI je tupá a v příběhu jsem trochu zmatený, ale u moderní konkurence typu CoD není lepší. Počítám že tomu někdy v průběhu musí dojít šťáva, ale zatím se bavím hodně.
To vskutku je, i po těch mnoha letech :-)
Ty jojo ta hra je super.
Hardkôrový šůtr.
Potápačská misia saje..
AK-74 nakopáva zadky!
Potápačská misia saje..
AK-74 nakopáva zadky!
Tak jsem si oblíbil příběh Chasera a vždy jsem se těšil, kdy bude po celkem obtížném gameplayi nějaká cutscéna. Proto jsem vytvořil "film" z cutscén a dalo by se říct, že by z toho byl dobrý celovečerák :)
Zde odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=zCWuIRBKH04
Zde odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=zCWuIRBKH04
@Greg (10.05.2015 14:17): Nedá se tam ten čas mizení mrtvol nastavit někde v nastavení detailů, grafiky...? Tady u Chasera už si to nepamatuju, ale často to jde nastavit, podle toho jak má kdo silnej počítač. Když ty mrtvoly hned mizí, tak to není tak náročný na výkon PC....Ty mise jsou hodně vizuálně proměnlivý, některý vypadají, jako by byly z úplně jiné hry, některý ubohý, některý vypilovaný, ale je to tím, že hra byla vyvíjena v průběhu let a různými lidmi a to je poznat.
Mě mizí přímo před nosem :-). No neva, jsem jinak rád, že to funguje bez jediné chybičky.
Jinak teď jak to hraju od začátku, tak mám ještě větší pocit, že druhou část hry Cauldron odflákl... nebo si s ní minimálně nevyhrál tolik jako s Montack City. Tady jsou pestrý mise v líbivým prostředí. Člověk se ani na chvíli nenudí.
V Rusku jsou pak celkem nezajímavé mise, příběh skoro žádný a úkoly jsou typu dojdi tam, pak tam a nakonec udělej tamto.
Některé části na Marsu to pak sice trochu zachraňují, ale konec na způsob "projdi obřím ponurým komplexem, kde je akorát potřeba do všeho střílet" se nemůže s úvodními misemi vůbec rovnat.
Pokud chceš nějaký tip na modifikaci, tak by se mi líbilo ještě chvíli pobýt v Montack City a plnit nějakou sérii malých úkolů pro bezpečnost města. Třeba bankovní loupež s rukojmími, která by ještě skončila policejní honičkou. Nebo by nějaká troska z Majesticu zapálila dům a já bych musel prokličkovat mezi ohněm, přeskákat propadnuté podlahy a zachránit přeživší (ideálně v nelineárním pořadí, vždycky by tam byla pak cutscéna). Nebo by se třeba konala nějaká demonstrace a já bych musel se sniperkou zastřelit všechny nepohodlný lidi z davu (budou se např. nějak odlišovat). A tak no :D.
Jinak teď jak to hraju od začátku, tak mám ještě větší pocit, že druhou část hry Cauldron odflákl... nebo si s ní minimálně nevyhrál tolik jako s Montack City. Tady jsou pestrý mise v líbivým prostředí. Člověk se ani na chvíli nenudí.
V Rusku jsou pak celkem nezajímavé mise, příběh skoro žádný a úkoly jsou typu dojdi tam, pak tam a nakonec udělej tamto.
Některé části na Marsu to pak sice trochu zachraňují, ale konec na způsob "projdi obřím ponurým komplexem, kde je akorát potřeba do všeho střílet" se nemůže s úvodními misemi vůbec rovnat.
Pokud chceš nějaký tip na modifikaci, tak by se mi líbilo ještě chvíli pobýt v Montack City a plnit nějakou sérii malých úkolů pro bezpečnost města. Třeba bankovní loupež s rukojmími, která by ještě skončila policejní honičkou. Nebo by nějaká troska z Majesticu zapálila dům a já bych musel prokličkovat mezi ohněm, přeskákat propadnuté podlahy a zachránit přeživší (ideálně v nelineárním pořadí, vždycky by tam byla pak cutscéna). Nebo by se třeba konala nějaká demonstrace a já bych musel se sniperkou zastřelit všechny nepohodlný lidi z davu (budou se např. nějak odlišovat). A tak no :D.
Mrtvoly většinou mizí po chvilce, a to tak, když je zrovna nevidíš. Například když se k nim otočíš zády :-)
Teď to hraju na Linuxu, všechno v pohodě, stabilně 60 FPS, ale asi po sekundě mi mizí všechny mrtvoly. To je normální? :D Věci z nich naštěstí zůstanou na místě :-).
Jinak zjistil jsem, že s trochou štěstí jdou ti dva policisté ze začátku hry (jak tam přiletí vrtulníkem) zachránit :-).
Jinak zjistil jsem, že s trochou štěstí jdou ti dva policisté ze začátku hry (jak tam přiletí vrtulníkem) zachránit :-).
Jenom dvakrát? :D To já už to dohrál nesčetněkrát... Není rok, abych si to nedal celé znovu. Chaser má prostě zvláštní kouzlo, byť je to v jádru prostoduchá střílečka. Má ale solidní atmosféru, zajímavý příběh, jedinečnou hudbu a pestré lokace. To se mi na něm prostě líbí a hlavně v té době to pomalu byla už jedna z posledních klasických stříleček takříkajíc "ze staré školy". A čím víc hraju ty současné hry, tím raději se vracím k těm starším. Nejde jen o Chasera, ale i o jiné podobně "průměrné" střílečky. Nicméně Chaser si u mě získal zvláštní místo, právě i díky tomu editování. Spojil všechny věci, který jsem si kdy od hry přál. Škoda, že už je Cauldron mimo hru. Měli v plánu pokračování, které mohlo být neméně zajímavé... :-/
@Najlvin (07.04.2015 23:39): Přitom (nic ve zlém) to není nic až tak jedinečnýho :) nějakým záhadným způsobem poměrně průměrné složky hry daly i mně nadprůměrný zážitek, ale takováhle adorace se jen tak nevidí.
Já to hrál dokonce i dvakrát, má to "něco", co jsem chtěl zažít znova. Ale popsat to nedokážu.
Já to hrál dokonce i dvakrát, má to "něco", co jsem chtěl zažít znova. Ale popsat to nedokážu.
@Walome (07.04.2015 22:56): Jo, to nejspíš jsem. Jinak bych se na to už dávno vykašlal... Když mě ta hra ale pořád baví, já si nemůžu pomoct :D
@Najlvin (07.04.2015 20:51): Jsi šílenec :)
Tak to video je konečně venku! Snad fanoušky této hry potěší. Práce je na tom stále dost, ale už se to pěkně rýsuje :-)
http://www.youtube.com/watch?v=HCsvEMY4Kaw
Tentokrát se podíváme do tajné základny rebelů, která bude ve hře vaším domovem. Video prezentuje nejen prostředí této bývalé důlní kolonie na Marsu, ale i práci s kamerami a animacemi postav, které jsou rovněž stejně důležité pro vytvoření maximálního požitku z hraní. Při tvorbě samotného prostředí jsem přitom čerpal ze záblesků Chaserových vzpomínek, takže jak vidíte, snažím se co nejvěrněji držet designu původní hry. Samozřejmě mapy ve Freedom for Mars budou ale do značné míry detailnější a pestřejší, než v základní hře.
Video je nahráno ve formátu 60fps, takže doporučuji pro jeho shlédnutí použít jeden z internetových prohlížečů, který YouTube videa v tomto formátu podporuje (například Chrome). Nebo si ho také můžete nově stáhnout v jeho původní kvalitě, a to přímo zde, neboť YouTube konverze do značné míry snižuje kvalitu i plynulost kvůli streamování...
Více o projektu a o tomto videu na:
http://www.chaser.cz
http://www.moddb.com/mods/freedom-for-mars
http://www.youtube.com/watch?v=HCsvEMY4Kaw
Tentokrát se podíváme do tajné základny rebelů, která bude ve hře vaším domovem. Video prezentuje nejen prostředí této bývalé důlní kolonie na Marsu, ale i práci s kamerami a animacemi postav, které jsou rovněž stejně důležité pro vytvoření maximálního požitku z hraní. Při tvorbě samotného prostředí jsem přitom čerpal ze záblesků Chaserových vzpomínek, takže jak vidíte, snažím se co nejvěrněji držet designu původní hry. Samozřejmě mapy ve Freedom for Mars budou ale do značné míry detailnější a pestřejší, než v základní hře.
Video je nahráno ve formátu 60fps, takže doporučuji pro jeho shlédnutí použít jeden z internetových prohlížečů, který YouTube videa v tomto formátu podporuje (například Chrome). Nebo si ho také můžete nově stáhnout v jeho původní kvalitě, a to přímo zde, neboť YouTube konverze do značné míry snižuje kvalitu i plynulost kvůli streamování...
Více o projektu a o tomto videu na:
http://www.chaser.cz
http://www.moddb.com/mods/freedom-for-mars
Což mi připomíná, že jsem si slíbil, že přes vánoční svátky si tenhle slovenský klenot pěkně zase projdu od začátku až do konce :-) A taky bych měl pohnout s tím mým mission addonem... Chystám tu z toho pořád nové video, ale nějak to ne a ne dodělat... :-/
@mazar1234 (28.12.2014 13:45): Také není, závidím Ti, že to hraješ poprvé :-)
BTW Nenech se odradit délkou hry, že je to jedna z jejích předností jsem pochopil až při druhém hraní :-))
BTW Nenech se odradit délkou hry, že je to jedna z jejích předností jsem pochopil až při druhém hraní :-))
Hmm, tak hra, v ktorej je hned prva ziskana zbran H&K G11, jednoducho nemoze byt zla.
@Najlvin (08.08.2014 00:44): Hm, to si možná projedu, lišáku :)
Tak jsem začal vedle toho mého projektu pro Chasera dělat i na videotutorialu pro World Studio 2000, což je editor levelů do této hry. Kdo ví, třeba to někoho ještě zaujme a pomůže trochu oživit dění kolem hry. A když ne, tak to berte alespoň jako zajímavost :-)
Jednotlivé díly budou přibývat zde: http://www.youtube.com/playlist?list=PLvaU0WuZKvRoEhzePomRkLowc5egZCzFx
Jednotlivé díly budou přibývat zde: http://www.youtube.com/playlist?list=PLvaU0WuZKvRoEhzePomRkLowc5egZCzFx
@Najlvin (25.03.2014 13:07): Což takhle něco jako The Doom Pit nebo The Doom Cave, což by pěkně navázalo a uctilo Tvou designérskou minulost pro Doom 2 ? :-)
A víceméně to má taky trochu co do činění s Marsem.
A víceméně to má taky trochu co do činění s Marsem.
Všem dík za nápady, ale ještě to není úplně ono. Mělo by z toho být trochu znát, že jde o výspu odboje, novou naději a současně o starý odlehlý důlní komplex z počátku kolonizace Marsu. Je těžké přijít na něco s takovou symbolikou... Třeba vás ještě něco napadne. Mě zase leží v hlavě Far Point, ale to už bylo ve Star Treku :-) Nebo New Hope, ale to už určitě taky někde bylo... Možná by ten název mohl být odvozen i od umístění, což nakonec bude asi oblast Cydonia. Pěkně je třeba ve hře pojmenované Drillon City (od oblasti Drilon), nebo Lomonosow Crater od stejnomeného kráteru, případně Ravi Vallis a podobně. Asi zkusím znovu mrknout na mapy Marsu a omrknout, jestli mi tam něco nepadne do oka :-)
@Najlvin (16.03.2014 12:51): Cumpit alebo The Taint
@Najlvin (16.03.2014 12:51): Páni jsem rád že se o Chasera pořad někdo zajímá :) . Název bych navrhl třebas : The Hole, Pit, popřípadě Hole Pit nebo Colony :)
V rámci vývoje příběhového addonu Freedom for Mars pro vás máme nelehký úkol. Zkuste do komentářů pod tímto příspěvkem navrhnout, jak by se měla jmenovat základna rebelů, z níž Chaser operuje (v původní hře jste ji mohli vidět v Chaserových vzpomínkách). Jedná se o bývalou důlní kolonii, která už řadu let chátrá a Chaserova skupina ji nyní využívají jako úkryt před MarsCorpem. Název by měl být samozřejmě v angličtině, krátký a výstižný. Napadá vás něco? Budeme rádi za každý návrh, který nám pošlete :-)
Více o addon na:
http://www.chaser.cz/projekty/ffm_addon.htm
Více o addon na:
http://www.chaser.cz/projekty/ffm_addon.htm
@Najlvin (06.03.2014 16:10): ty vole nepřeháněj. nejsou to žádní recenzenti, jen tak blbnou a nevšiml jsem si, že by hru jakkoli zesměšňovali. nesdílím jejich smysl pro humor, ale zároveň na tom nevidím nic špatného. jen hrají, nevymýšlejí si žádné komentáře o kvalitách...
@Najlvin (06.03.2014 16:10): Jó, mali by sme ich zažalovať kvôli atorským právam ako to urobili tvorcovia Guise of the Wolf, ktorí zažalovali TotalBiscuita, lebo im zosmiešnil hru.
@Najlvin (06.03.2014 16:10): Ani dneska hry nejsou dokonale.Proto hraju starsi pac ty nove jsou takove pro samponky a panenky.Jo a kdyz uz se nejaka objeví tak ji lidi pohrbí..Me chaser bavil nepamatuju si, ze bych se rozciloval.
Dělat si z něčeho rozumnou legraci je jedna věc, ale čeho je moc, toho je příliš... Prosím, vyjádřete svůj nesouhlas s veřejným zesměšňováním hry Chaser a napište to autorům videí z Inside Games. Tito idioti totiž vůbec neberou v potaz to, že hra je už víc jak deset let stará a že holt tehdy hry nebyly tak dokonalé jako dnes. Připomeňme si, že tato videa postrádají jakoukoliv informační hodnotu a o hře nevypovídají vůbec nic. Naopak jsou zaměřena pouze na dělání blbostí a vyhledávání chyb, aby hru mohli zcela zesměšnit a házet na ni jen samou špínu... Hře tak působí nejen negativní reklamu, ale taktéž poškozují její dobré jméno a jméno Cauldronu, jakožto tvůrců hry. A to rozhodně není v pořádku!
https://www.youtube.com/watch?v=gG_uo8e1SNo
https://www.youtube.com/watch?v=fMU8UPTujJA
https://www.youtube.com/watch?v=VfxgcvUIZrQ
https://www.youtube.com/watch?v=T-JHasMOaaA
Jistě, Chaser není dokonalá hra a ani nikdy nebyla. Přesto si takovéto zacházení nezaslouží... Pokud někdo chce točit herní videa, měl by v nich zahrnout klady i zápory. A ne vytahovat jen to nejhorší a ještě si z toho dělat nemístnou legraci :-/
https://www.youtube.com/watch?v=gG_uo8e1SNo
https://www.youtube.com/watch?v=fMU8UPTujJA
https://www.youtube.com/watch?v=VfxgcvUIZrQ
https://www.youtube.com/watch?v=T-JHasMOaaA
Jistě, Chaser není dokonalá hra a ani nikdy nebyla. Přesto si takovéto zacházení nezaslouží... Pokud někdo chce točit herní videa, měl by v nich zahrnout klady i zápory. A ne vytahovat jen to nejhorší a ještě si z toho dělat nemístnou legraci :-/
@Borghal (03.02.2014 17:32): Ó vy malověrní :-))
Já z Brna jsem - kdybych měl čas, možná bych se tam objevil :D
... nic proti takovým snahám, ale letmým pohledem na historii zdejší diskuze to bude číslo spíš někde mezi 2 a 4 :-D
Přátelé, kolik by se tu mezi vámi našlo fanoušků Chasera, kteří by byli ochotní se sejít a udělat takový menší sraz? Řekněme, že by se to uskutečnilo třeba někde v Brně, aby to bylo na půl cesty mezi ČR a SK, tudíž dostupné pro lidi z obou států. pokud by se dokázalo dát dohromady 20 - 30 lidí, byla by velká šance přizvat i lidi z Cauldronu, kteří by pro nás udělali přednášku o Chaserovi a jeho vývoji. A to by mohlo být celkem zajímavé. Tak piště, kdo by měl o takovou akci zájem :-)
Ještě jednou díky Phoenixovi za překlad - projekt je tímto oficiálně ohlášen: http://www.chaser.cz/ - a co vy ostatní na to? Máte nějaká speciální přání? :-)
Pěkný koment. A máš pravdu, že ten konec není zrovna nejšťastnější a že zůstal dost otevřený. Ale podle toho, co jsem měl možnost nahlédnout do konceptu k pokračování, tak to má svůj smysl. Škoda, že o tom nemohu říci víc... :D
Nemá tu někdo zájem vypomoct mi s mým projektem pro hru Chaser? Konkrétně jde o výpomoc formou překladů informací a jednotlivých aktualit o vývoji, a to pro anglickou verzi webu, a později i o překlad textů obsažených ve finálním addonu do hry. Vše je tedy překlad z CZ do EN.
Jde sice o neziskový projekt, ale nějakou menší finanční odměnu bych nabídnout možná mohl. A určitě by dotyčný měl i své jméno v závěrečných titulcích, které se zobrazí po dohrání
Já sám bohužel nejsem schopen překladu takového rozsahu, protože anglicky umím jen minimálně. Budu tedy vděčný za jakoukoliv pomoc...
Jde sice o neziskový projekt, ale nějakou menší finanční odměnu bych nabídnout možná mohl. A určitě by dotyčný měl i své jméno v závěrečných titulcích, které se zobrazí po dohrání
Já sám bohužel nejsem schopen překladu takového rozsahu, protože anglicky umím jen minimálně. Budu tedy vděčný za jakoukoliv pomoc...