Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@jurajjanosik (25.06.2016 20:20): Mne sa to bez cheatu nepodarilo v .xml dokumente v save som mu dal 1000000 životov, kedže je neovládateľný, tiež mi nabiehal do najväčšej paľby.

Skús to, čo napísal mazar, alebo voľbu, kde s Tebou nejde.
@jurajjanosik (25.06.2016 20:20): To by sa malo dat, lebo uplne na konci su 3 volby pricom jedna z nich pocita s ucastou Vargasa.

nemas nasyslene RPG-cka v iventory? Taka sustredena baraz RPG dokaze premenit beznadejnu situaciu na easy win.
@valcik (22.06.2016 11:52): Toto chápem, no ten Lore, je v DC štandartne sprístupnený, a ak si zistil kód, ako si ho zapnúť aj v ne-DC verzii, tak si ho mal aj tam - jediné, čo sme my backeri mali, bol špecifiký kód, ktorý si na začiatku hry ručne naklikal jednej postave, a odvtedy si mal odomknutý dodatočný modrý text pri opisoch sveta (vľavo dole v tom "písacom stroji"). Ale súhlasím, ja to tiež považujem za nefér, aby to ostatní nemali, lebo by som si pripadal, že ak som hru z akéhokoľvek dôvodu nezabackoval, tak som si nekúpil "plnú" verziu hry (aj keby išlo len o "kozmetické" veci ako nové skiny, som za, aby ich neskôr aj ostatní hráči mali prístupné, či už formou DLC alebo patchu zadarmo). Ale hovorím, v DC, to podľa mojich info, je štandartne pridané - už nie je modrý, je súčasťou štandartného textu.
@Tarhiel (11.06.2016 01:51): Celá tá Fargova politika s prémiovými verziami je divná. Mňa znechutilo už to, že backeri dostali prístup ku skillu Lore, ktorý ponúka viaceré možnosti na preskúmanie herného sveta. Všetci ostatní zákazníci, ktorí nakupovali neskôr za plnú cenu, utreli huby a dostali W2 „lite” bez Lore. Meh.
Ten quest s kočičím žrádlem je pěkně naprd našel jsem 6/7 a 2 pytle byly u pana Maninga, ale problém byl v tom že nikde nebylo to topné těleso do toustovače a nikde jinde jsem kočičí žrádlo nenašel. Po dvou dnech jsem musel kouknout do fór pro řešení ...
Yeah, teď jsem to zkusil a klikl na Play game a začalo mi to stahovat W2, ne Directors Cut (Mám oba dva v knihovně, takže to jde hezky vidět)
@Cobot (10.06.2016 21:21): Sa čudujem, že ne-DC verziu ešte je možné kúpiť, alebo aký má zmysel sprístupniť užívateľom tú horšiu verziu?
To sa potom majú na jej základe rozhodovať kúpiť si "plnú" verziu?
Tenhle dotaz ze steam diskuze to asi vysvětluje: Free Weekend False Advertising.
Why does the free weekend say that it's for Wasteland 2 Director's Cut when it's the original Wasteland 2? It even says DC is in my library, but it is most definitely the original version without perks and quirks.
Tak já to chtěl zkusit když je to o víkendu zdarma. Ale ten návod na istalaci češtiny nefunguje. Normálně ych si poradil, ale když se to má vkládat do adresářů, ktrý vůbec neexistujou. Vypadá to jako by byla čeština na úplně jinou verzi hry.

A to je to tak špatné? Já myslel, že se to docela povedlo. Já od toho čekám Fallout 3...
Snažím se do toho dostat češtinu a tahle cesta neexistuje. Nějaká rada?

SteamsteamappscommonWasteland 2 Director's CutBuildWL2_DataStreamingAssetsLocalization

Mě se to naistalovalo takhle SteamsteamappscommonWasteland 2 Director's CutBuildWL2_DataStreaming

Adresář StreamingAssets neexistuje a jeho vytvořením si nijak nepomůžu..
@Morte (20.03.2016 09:00): Tym je myslene, ze postavy nepovysis hned ked mozes ak maju vela zdravia, ale kliknes na vysielacku az neskor v prihodnej chvili ked su poniceni a oni dostanu level a doplni sa im zaroven aj zivot.

BTW sem tam je niekde aj postava Doktora/Healera ku ktoremu sa mozes chodit doliecovat, po prvom velkom queste by mal byt v zachranenom meste doktor uplne zadarmo (v ramci vdacnosti ludi mesta).
@Sadako (15.03.2016 14:37):
V Tormentu doufejme právě tenhle herní styl (časté souboje, odemykání, pasti, etc) opět vůbec nebude... to už by pak nebyl Torment. Ne že bych mu příliš věřil po těch důležitějších stránkách...
@Bodkin (26.02.2016 16:20): "a mohl bys likvidovat jednoho po druhém "
- tohle mě ve hrách spíš sere, že si postavy ve skupince nevšimnou, že jejich kamarádovi dva metry od nich právě v krvavém gejzíru vybuchla hlava, a dál pokojně čekají až vybuchne i jim.
V Pillars of Eternity teď právě naopak vítám že většinou vyběhne celá skupina naráz, a odlákávat po jednom jde jen někdy, a chce to víc snahy a běhání kolem (což už relativně dává smysl)

V něm mě pravda souboje už také začínají poněkud štvát, ale to už je na konci druhého datadisku, který nemá moc vybalancovanou obtížnost a bitky jsou v něm už poněkud zběsile rychlé a nepřehledné.
Teda...že to bude vypadat skoro hůř než o deset let starší Last Days of Gaia, s tím jsem nějak počítala (a je mi to celkem jedno), ale že to bude takový průser po straně designu by mě nenapadlo. Viz @Bodkin (26.02.2016 13:17): jo, přesně tohle mě štve.
Plus se můžu zbláznit z používání předmětů (automatické použití mám-li tento v inventáři npkc?), kamery a moc ráda bych švihla šutrem toho kreténa, co přišel se zasekáváním zbraní.

Se toho Tormentu začínám nějak bát.
@MickTheMage (26.02.2016 15:52): Kdyby byly promakanější (a teď nemyslím jako JA2), podporovalyby stealth a mohl bys likvidovat jednoho po druhém a odsýpaly rychleji. Takhle jich na mě bylo moc, příliš moc, takže když jsem za deset minut cesty potkal čtvrtého pavoučího robota s cirkulárkou, kterého jsem zraňoval po kouscích, protože se mi zrovna odemkl nový tier zbraní, které mi ještě nedroply a neměl jsem ani prachy na to si je koupit, tak jsem se na to prostě vysral a šel hrát něco, kde si mého času váží.

Já prolézal každý kout a řešil každý quest, takže jsem vyžral snad všechny souboje co šly. A bylo jich příliš mnoho na to, jak byly základní (nechci říct odfláknuté, ale myslím si to).
@Bodkin (26.02.2016 13:17): Vtipne je, ze ja som clovek, ktoremu vadi prilis vela subojov v RPG - priam to neznasam, ale prave W2 sa mi zdal byt pekne vyrrovnany, ani nie vela, ani malo - neboli otravne, clovek pri nich dokazal taktizovat, v konecnom dosledku mnozstvo vyvyzene tak akurat. A mnohym sa dalo vyhnut.
Tak steam tvrdí 38 hodin, o to hůř.

@Tarhiel (26.02.2016 12:17), @MickTheMage (26.02.2016 12:16):

Souboje: Příliš mnoho, pořád stejné, nepříliš taktické, vždy se pustí celá instance (jde po tobě celá skupina), zlatý XCOM či F:Tactics proti tomu.

RNG loot & nedostatek level designu: Šíleně těžká bedna na odemčení, odalarmování a odminování a je v ní mrkev a šprcka.

Mizerný vývoj postavy - Čím víc zvedáš čísla, tím máš nižší procentíčka, žádné skilly nebo perky. 4-5 skillů jen pro dostání se do bedny nebo přes dveře, kdy každý z nich ti může kriticky selhat a po deseti minutách můžeš loadovat znova, abys nakonec skončil s mrkví a šprckou.

Líbili se mi lokace, questy, postavy, prozkoumávání, řešení, mluvení a tak. Jenže to neustálý střílení a odemykání ne a ne přestat a když jsem zjistil že jsem teprv v půlce v tom městečku obsazeném roboty, tak jsem si řekl, že jim na to seru a Fargo je neumětel a nový planescape je v hajzlu, jestli nenajdou nějakýho lepšího gamedesignera.
Bodkin má mindrák z meh her a hlavně z těch, co ze začátku úplně žere a po dvaceti hodinách ho strašlivě naserou.