Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nuže, o půl osmé spouštím. Zatím to vypadá, že nás bude 6, popř. 7 jestli se ukáže i H3AD. Ještě někdo, kdo by rád oznámil svou účast? C:
@HolyMeatball (10.08.2016 19:26): Ach docela jsem se na zítra těšil, už i manželka mě dneska upozorňovala, že zítra jedem sice do Ikey, ale to svý blbnutí určitě stihnu. :D Ale v pátek asi budu taky moct, takže se hlásím.
@HolyMeatball (10.08.2016 19:26): Na Vánoce bychom mohli postavit věž. Přišli by všechny DH sexbomby a poskládali bychom se do jednoho sloupce. V podstatě nejde ani tak o ten výsledek, ale o ten proces :) Když jsem to jednou zažil, tak jsme to stavěli hodinu a byla to strašná psina :)

V pátek taky nemůžu. A v sobotu taky ne. A v neděli jo.
@Crash (09.08.2016 07:57): To teda. Takhle nezvládnuté předávání cen jsem ještě neviděl. Přitom by stačilo tak málo (jen trochu hudby, pár blikajících světel a do toho hulákání moderátora) a hned by to mělo jinej šmak. A udělat s nimi dvouvětový rozhovor by je taky nezabilo.
Přijměte prosím moji omluvu na tento čtvrtek. Přijede mi maminka na návštěvu. Budete tedy tentokrát ušetření mého třískání sluchátkama do stolu :)
@HolyMeatball (05.08.2016 11:20): No, zrovna s videem na Quake Champions jsem zjistil, ze po nove aktualizaci Firefoxu nerozjedu plynule ani 720p videa na youtube. UT4? Myslim, ze ne, Time. :-)

Quake je progamingova hra. Bez zasadnejsich zmen mainstream v soucasnosti nema sanci zaujmout. Unreal mi ale vzdy prisel pristupnejsi. Neni to tolik o progamingu, byt skill tam stale hraje velkou roli. Quake je hodne o pohybu, Unreal byl vzdy spis o zbranich. Ostatne predstava moznosti strilet vice raket najednou, poslat na nepritele navadenou raketu nebo nabijet utoky Bio Rifle v Quakovi je naprosto silena. Champions muze jen prekvapit.
@marwel (05.08.2016 11:11): A přitom UT4, které je momentálně ve free pre-alpha, už teď působí jako takřka dokonalá modernizace klasiky (doporučuju vyzkoušet, jakožto fandovi UT'99). Podobně vnímám i Reflex ve vztahu ke klasickému Quake, a to to potvoří malý indie team (nebo možná spíš právě proto se mi to tak líbí, v takové pracovní síle nemají prostor vymýšlet zbytečnosti, a tak jen modernizují to zažité v té nejprostší formě - prostě to dělají hezčí).

Quake Champions od ohlášení vnímám jako něco nového, co bych neměl nezbytně srovnávat s tím starým, ale i jako něco nového mi to z toho traileru příjde laciné. A ošklivé. A lůzersky ozvučené. :c
Modernizace klasik je slozita vec. Ja jako fanousek prvniho Unreal Tournament a Quake 3 jsem nikdy neprisel na chut UT2004 (dle mnohych nejlepsi dil serie, nemylim-li se?) a UT3 (jine jsem nehral) a u Quaka mi nesedla ctyrka. Podle me je potreba to brat jako novy titul a ne nutne to prilis srovnavat. Otazka je, zda bude Quake schopen obstat v konkurenci ciste jako onlinovka.
Pravda, zvuk je fakt děs :( A celé to má imho moc takových těch flashy efektů, výbuchů, cákanců a tak, to si na nějaké competitive úrovni nedovedu představit.

@Laurona (05.08.2016 06:54): Hehe, platí! :P
Tady to začíná nějak jiskřit. C:

Patrně budu muset přikoupit víc fleků na TS, včera už se někdo nevešel. :)

@special_plan (05.08.2016 01:51): Zvuky stojí za vyliž a víc než jako Quake to vypadá jako UT3. Nicméně rád bych viděl nějaký jeden celý nerušený match, jak přesně budou fungovat ty ability, a nějaká známá mapa by taky neuškodila. >_>