Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (11.03.2016 20:37): Hele mě moc stealth hry nebaví, proto jsem se nikdy nezajímal o Dishonored ale když jsem viděl tyto videa, tak začínám nad ním uvažovat. :-)
Ale myslím, že chlapec to má trochu víc na trénovaný, když ví kde je jaká stráž a kde co sebrat. Asi když to budu hrát poprvé, tak mi to takhle nepůjde nebo se pletu?
Tak jsem se na to video podíval ještě jednou a fakt nechápu co na tom vidíte. Dishonored je k tomuhle gameplayi přímo stvořen, esli ste to hráli stealth, tak je jasný, že jste to asi nepoznali, ale fakt na tom nic spešl není. Předpokládám že každej z vás by to hrál podobně, kdyby hrál akčně.

Rozhodně ze sebe nedělám nějakýho hc gamera, dyť já jsem lama, zrovna včera jsme se o tom bavili v hospodě :)
Souhlasím s Walome(m), já to hrál akčně a podobný epický momenty a návaly adrenalinu jsem zažíval poměrně často. I ten high chaos konec se mi líbil mnohem víc než ten "good" konec.

Jediný fakt neuvěřitelný video bylo, jak nějakej týpek vystřelil šipku nad hlavu do vzduchu a tak zabil strážnýho o asi 15 sekund pozdějš, když se ta šipka zase vrátila, a v tomhle duchu se nesl i zbytek gameplaye.
@Paul (11.03.2016 12:41): nepovažuju to za uber cool playthrough, každopádně nemám nainstalováno a trvalo by, než bych se do toho dostal. Hlavně nějak nemám tu potřebu, prostě mě to takhle bavilo hrát, tak jsem to tak místy hrál.
Maximus pred (dlhším) časom niekde postoval o dosť namakanejšie video ale už neviem kedy a kde.

Ale mne sa páčilo aj toto od Garreta. Keďže som to hral ne-akčne tak som si takéto masakrovačky skoro vôbec neužil.
@Paul (11.03.2016 11:09): tak já to ani neberu jako nějaký vytahování, na tom gameplayi prostě neshledávám nic unikátního (jedině snad že jsem nedával lidi mezi dveře abych je tím zabil :D )

@rikuhahl (11.03.2016 11:10): právěže hrát to akčně je mnohem větší zábava a výzva, páč postavit se už proti třem je o hubu.
@Garret (10.03.2016 22:59): To vypadá spíš jak brutální hopsačka :) Já to hrál moc opatrně, aby si mě nikdo nevšim, tak koukám, že jsem o takovýhle masakry přišel :) A ty dveře jsou bezva ;)
Diky za tipy. Vetsinou mam se svym kktskym televizomonitorem opacny problemy nez je svetelnost, takze problem s barvami u me fakt pada. Difficulty Mod ale prozkoumam. Vzdycky vsechno zkousim hrat na nejtezsi bo zivot kua neni bajka. Krome ruznych extreme/hardcore unlocku.

Ja kupuju normalni PC steam klice. Na Ebay nakupuju abych se trochu zbavil €/$ na Paypalu, jak jsem myslim uz nekde psal.
Ja jsem si naprosto uzil i vanillu na stredni. Treba grafika podle me neni nutno tunit vubec.
Tak jsem to hoši kupnul z Řecka přes Ebay jako naprostý bargoš :), očividně hra o které se tady hodně cvrliká... Nějaké tipy do začátku?

Obtížnost? Jak si hru co nejlépe užít? Nemusím tam doufám moc běhat a lootovat?
Meh, já tomu, že nemusím nikde hodinu čekat, než přikráčí dement, ze kterého má vypadnout důležitá informace, funkčním ukazatelům questu/věcí a faktu, že hra nenutí hráče trávit hodiny frustrujícím pobíhám od ničeho k Nietzschemu, říkám dobrý gamedesign, ale očividně je pořád dost masochistů.
Zrovna tady mi přijde naprosto logické, že Corvo řádně nasvačený (a v průběhu děje čím dál tím víc) a prosviští dějem bez vážnějších obtíží.
@Walome (21.01.2016 08:48): Nemyslím indikátory, myslím přímo herní mechaniky - vidění předmětů skrze zdi na dálku pomocí srdce nebo kouzla,, rozhovory s postavami (když je cílem mise něco najít, většinou hned první postava co potkáš ti řekne kde přesně daná věc je), designové "náhody" vhodné ke splnění mise (Je potřeba infiltrovat budovu a dostat z někoho informaci? No tak ho v té budově už najdeš přivázaného v mučícím křesle, to dá přece rozum)
@kuler91 (21.01.2016 10:08): a tak E3 je za rohem. No, jestli to běží na cryengine, tak u mě bude nutný upgrade :D

@mazar1234 (21.01.2016 10:34): "hrať na čomkoľvek menej ako najťažšia je hovadina, lebo je to vcelku ľahké na prežitie" jo, to platí téměř o všech dnešních mainstream hrách, hlavně co řešit, když to lze kdykoli snížit :)
@Walome (21.01.2016 09:35): Tiež som to hral hneď na najťažšej, páč to vtedy veľa ľudí písalo do diskusie, že hrať na čomkoľvek menej ako najťažšia je hovadina, lebo je to vcelku ľahké na prežitie.
Uveril som im a neľutujem, urobil by som chybu dávať si menšiu obtiažnosť.

DLC som prešiel tie 2 dejové/kampaňové. Tie boli úplne super, žiarivý príklad perfektných must play DLC.

Dunwall sú len nejaké samostatné misie s určitými podmienkami na splnenie. To ma moc nelákalo hrať... a ani sa nemám v pláne k tomu vrátiť.
Nemůžu se dočkat 2, jelikož tohle je opravdu jedna z nejlepších her za poslední roky ... Tuším, že to jede na cryenginu, tak by ten grafický posun mohl být obrovský, ačkoliv neříkám, že 1 vypadala špatně, prostě měla svůj styl. Pokud budou schopni v novém dílu vylepšit a dotáhnout vše trochu dál, tak je to slušný adept na hru roku.
Každopádně dávají si pěkně na čas ... Makají na tom skoro 4 roky, tak snad to bude stát za to. :)
Vůbec by nebyl na škodu, alespoň krátký gameplay, doufám, že se nebude muset čekat na E3.
@Cobot (21.01.2016 09:18): Já to hrál na nejtěžší a ano, je do jednoduché jako všechny dnešní hry + každá schopnost postup hrou ještě zjednodušuje. Dunwall City Trials jsem nehrál, ale letos bych se rád k těm dlc dostal.
Je fakt, že hra je jednoduchá dost. Hlavně kvůli teleportaci blink nebo jak se to jmenovalo. Už si nepamatuju jestli jsem hrál na hard nebo very hard, ale je to fakt hodně jednoduché. Loadingy jsme měl jen proto, že jsem hrál striktně na stealth a něco se nepovedlo. Na akční způsob a vey hard obtížnost to určitě bude těžší.

Nicméně ta hra je fakt moc pěkná. Když člověk proleze všechno a plní vše co jde, tak je to hra na hodně dlouho. A navíc je nutné k tomu připočítat i obě příběhová DLC.

Absence mapy je ale zvláštní. Je to nepraktcké. V kombinaci s vypnutými ukazateli opravdu člověk občas neví kam jít.

Mimochodem hráli jste vůbec někdo Dunwall City Trials?
@AlieN (21.01.2016 08:15): Všechny indikátory lze vypnout. Což je někdy problém, páč jelikož neexistuje alternativa (mapa) tak fakt jako nevíš kam máš jít. Ale je to i tak lepší bez nich.
Mimochodem tím objevování bonusových vylepšení pomocí infravidění mne hra poněkud zklamala - je to až příliš snadné. Mnohem lepší pocit jsem měl, když jsem runu objevil náhodně při zkoumání prostředí, nebo ji nenadále uslyšel přes stěnu.

Celkově hra je až přehnaně zjednodušovaná - hráč vše dostane na zlatém podnose a nemusí na nic přicházet sám, jak ta vylepšení, tak i hledání cesty a hlavně řešení všech úkolů. No jak píši v komentáři - je to "casual" hra. Až příliš.

Právě toto mi spolu s krátkostí hry (a samozřejmě primitivním příběhem) nejvíc bránilo dát ještě těch pár procent navíc, do úplného maxima.
@Sadako (21.01.2016 02:09): Pokud se nikde zbytečně nezdržuješ, nezkoumáš svět, a místo ahoj vrážíš kudlu do obličeje, tak to není velký problém. Skutečný speedrun podle youtube trvá jen něco málo přes půl hodiny (a to zjevně nepoužívá žádné glitche, postupuje normálně) - většinu herní doby pak zabere poslouchání Samuela při převážení na lodi, ta hra se dá proběhnout skutečně bleskově, když se člověk snaží.

Já i tak plnil vedlejší úkoly, mluvil s některými postavami, vychutnával si hromadné souboje - často na hodně loadů, a chodil si pro většinu run a bone charms na mapě.
Mám odehráno 32 hodin a stealth jsem moc nejela, vlastně spíš vůbec, jen občas pro legraci někoho uspat a pak ho spícího položit na divném místě. Vesměs jsem vytvářela velmi slušný chaos, protože stealth mě příliš nebaví. Za 4 hodiny je to skoro speedrun, ne?
Ja som hral Dishonored tiež okolo 30 hodín. Všetko som to čistil pekne v tichosti, ale je pravda, že tie schopnosti k poriadnemu masakru veľmi lákajú a párkrát som neodolal ani ja :)

proste jedna z najlepších hier aké som kedy hral, neskutočná pecka

a keby tam neboli tie pľuvajúce kapusty ako nepriateľ, tak to má jasných 100% :)
@Walome (15.01.2016 22:46): Yep, plus mínus ty 4 hodiny to budou. Pravdou je že na už na druhý průchod, takže už jsem věděl co a kde - první jsem jel mnohem déle víceméně poctivě a zabíjel jsem jen výjimečně když se něco posralo.
Druhý průchod samozřejmě následoval hned po prvním dohrání, právě proto že jsem si chtěl užít konečně pořádně řezničiny :)
@Walome (15.01.2016 23:06): A to je právě kouzlo Dishonored. Když bude hráč poctivě hledat všechny možné vstupy, a bude se snažit o Ghost postup, může se doba hraní ještě navýšit. Ale pokud to někdo chce proběhnout za pár hodin Rambo stylem taky možnost. Ikdyž o ní si myslím své.