Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pár flirtů a vztahů na jednu noc se stejným pohlavím tam je, ale nic zvláštního. Na Makebu na rep straně můžou ženský charaktery flirtovat a políbit jednu slečnu, na imp straně maj naopak chlapi stejnou možnost se sithem.

Pak v rámci menší storylajny spojený s CZ-198 má ženská postava (přinejmenším na imp straně) možnost vyspat se s nějakou slečnou, ale to žádná velká romance není, protože ta postava je tam jen v úvodní a závěrečný cutscéně, dohromady asi tak dvě minuty...

Jak je to v SoR, to netuším. Už v rámci prelude máš možnost flirtovat s Theronem Shanem (coby obě pohlaví) a Lanou Beniko (coby obě pohlaví), ale jestli to k něčemu vede, to ti nepovím.

Jediný romance, který jakž takž někam vedou, jsou ty s companionama, co tam byly od začátku. Každá postava má možnost heterosexuální romance, některý si můžou vybrat ze dvou možností, některý maj jen jednu. Konkrétně ty ženský maj jen jednu možnost - a nejspíš pár zapomenutelnejch jednorázovek na planetách.
Ahoj. Rád, bych se zeptal, zda jsou možné romance stejného pohlaví, jak slibovali tvůrci dodat? Dále by mě zajímalo, zda jsou ve hře nějaké romance (či vztahy na jednu noc), které stojí za to, aby nebyly minuty? Obávám se totiž, že v případě jmen typu Jennifer Hale, Grey DeIsle či Kath Soucie budu muset volit mezi dabingem a romancí... :-)
To nebude mít nic společnýho s f2p, spíš třeba s dynamickou IP adresou či něčím podobným. Já s tím nikdy problém neměl...
Kiež by, prihlasujem sa z toho istého. I tak je to nezmysel, ak si chcú overiť, či som to ja, na to môžu slúžiť odpovede na kontrolné otázky, bez toho aby som musel chodiť na e-mail a kopírovať ich nezmyselné heslo. Nedeje sa to zase vždy, ale odhadom je tá šanca, že ho odo mňa chcú asi 33%. Pritom kým som bol f2p, nič odo mňa nechceli, ak si to teda správne pamätám.
Reorganizing Data zdržuje, ale osobne ma ďaleko viac štve vec menom One Time Pasword, kvôli ktorej musím chodiť stále do e-mailu :D
@USER47 (09.04.2015 18:05): Jo ale stejně než jsem se dostal k vlastnímu stažení toho updatu tak 5 minut probíhalo "reorganizing" a "verifying"... a to nepřeháním, schválně jsem to stopnul.
Dneska to byl jen nějakej malej hotfix, mělo by se to opatchovat rychle...
@USER47 (09.04.2015 14:07): Aaaaahhhh to mě ani nenapadlo, že to porovnávání gearu s companionem se dá v nastavení zapnout, nechápu proč je to defaultně vypnutý. To mě dosavad hrozně ubíjelo, vždycky otvírat okno s jeho vybavením. Díky moc za užitečný tip. :)

EDIT: A ty podrobný statistiky jsou taky dobrý. Jdu nastavovat. :)

EDIT1: Tak nejdu.... Reorganizing Data ... tenhle patchovací systém je děsnej. :(
Já bych to šetřil, ono se dřív nebo později naskytne něco, co budeš v danou chvíli chtít. Unlock na fialovej gear už není potřeba, při levelování ti stačí zelenej a modrej gear, a poslední stupeň vybavení, kterej ten unlock potřebuje, je raidovací lvl 50 gear, kterým se už nemá smysl zabejvat.

Veškerej lvl55 - 60 gear už funguje i bez unlocku, alespoň tedy ten od commendation vendorů a operačních token vendorů. Myslím, že to platí i pro ukraftěnej gear.
@USER47 (09.04.2015 11:36): Dík za tipy, na to nastavení se určitě podívám. Těch voleb je tam tolik, že jsem většinu nechal na default a postupně upravuji jen to co mi vadí nebo chybí.

Jo a ještě jeden dotaz, mám teď nějakých 510 cartel coinů, vyplatí se to za něco utratit hned (jsem na 27. levelu), nebo to na něco šetřit? Zatím jediný co mě zatím napadlo byla autorizace na fialový vybavení, ale za tu chtějí 1200 coinů, takže bych musel asi přikoupit, otázka je, jestli to má cenu. A nebo něco jinýho?
V čem? Já se v typografii nijak nevyznám, ale tenhle font mi z hlediska uživatele nijak nevadí...

btw: Co jsem ještě zapomněl napsat k tomu keybindování, naprosto klíčová věc, kterou je třeba mít namapovanou v každým případě, je interupt:).
Většinu základních aktivních schopností v rámci rotace mám keybindovanou. Hlavně na dostupný klávesy v akolí WSAD, především 3, 4, 5, E, R, Q, F, T...občas mám něco v kombinaci s shiftem u starších postav, kde jsem na to už zvyklej.

Na spoustu situačních abilit i pár základních s delším cooldownem klikám, stejně tak na medpac, adrenal, taunt, většinu defenzivních schopností apod.


Klikání na quickbary může bejt dostatečný u některejch tříd a rolí, nicméně vždycky když musíš koukat na quickbary, nemůžeš sledovat dění na obrazovce, což je třeba v těch operacích kritický. A třeba pro healera healer je namapování kláves klíčový, protože neustále jezdit myší mezi op framem a hotbarem by při léčení více lidí najednou bylo peklo a už bys vůbec nemohl sledovat, co se děje okolo.

Psát do chatu uprostřed boje je trochu krkolomný, s tím člověk nic neudělá. Chce to psát rychle a jen tehdy, kdy je to opravdu potřeba.:-D

Jinak s interfacem se daj dělat různý zvěrstva, je na každým, co mu vyhovuje:
http://s.swtorui.com/preview/pvw321.jpg
http://smg.photobucket.com/user/lynk/media/lynk-former-version-2.jpg.html
http://i.imgur.com/7F87J.jpg

Některý velmi užitečný věci se daj taky zapnout v nastavení hry. Mezi ty patří především:
- zvýšení maximálního oddálení kamery
- zapnutí focus target
- zapnutí odpočtu na cooldownech
- zapnutí popisků na healthbarech
Mimochodem, když už jsme u ovládání, jak to vlastně hrajete? Ovládáte quickbary myší, nebo klávesama? Měníte mapování kláves? Jak stíháte hrát a přitom ještě komunikovat přes chat, to mě třeba zatím dělá problémy ve skupinách.
@Tulareanus (09.04.2015 00:41): Akorát mám pocit, že ten druhý quickbar, který můžeš mít jako F2P hráč se nepřidává přes interface editor, ale přes to malinký plusko na levé straně toho quickbaru. Přes interface editor si to pak můžeš přemístit a upravit jak chceš. A přesně tak má USER přetažený ten 3. a 4. quickbar dolů po stranách těch hlavních. Defaultně jsou totiž po stranách obrazovky jak to právě má Matt. Ty další dva quickbary dostaneš jako preffered, u mě to byl ten hlavní důvod, proč jsem jim těch 5€ hodil ;-)

To ne, ale ty jsou imho celkem k ničemu, solo obsah je jednoduchej a ve skupině to stejně použít nemůžeš...

A kdybych to vyloženě na něco potřeboval třeba při sólování flashpointu, na chvíli můžu vyhodit mounty, stim a podobný věci.
To co mám je základ pro preferred, tedy 4 quickbary. Coby čistě f2p hráč bys měl v základu mít dva. Koukni do interface editoru, určitě to tam půjde někde aktivovat.

Za cartel coins (případně za hromadu kreditů) si můžeš permanentně odemknout několik dalších quickbarů, nicméně pokud už budeš kupovat cartel coins, tak tě to stejně hodí na preferred status a ty čtyři dostaneš zdarma. Ty podle mě stačej. Jenom dva v pozdějších fázích asi moc ne.
Dneska jsem se impulzivně připojil k brutální HM Dread Fortress. Myslel jsem, že v 16m a se zbytkem grupy na lvl60 to bude pohoda, ale dost jsem se mýlil. Na corruptorovi zero jsme wipovali asi čtyřikrát za sebou, a přes tu mrchu Brontes jsme se vůbec nedostali...Nicméně jsem ukořistil asi sedm kusů 180 gearu, se set bonusem i bez něj. Je fajn, když tam padaj věci, který nikdo jinej ve skupině už nepotřebuje:-D.

Takhle hezky jsme si to naplánovali:
http://i.imgur.com/EN6kCMw.jpg?1

A takhle to vždycky dopadlo:
http://i.imgur.com/j3fuxhi.jpg?1

Ani jednou jsme se nedostali přes druhou fázi ze čtyř.:-D
Dávat s menším počtem hráčů se to dá, ale občas tě limitujou mechaniky. Třeba story mode 8m Eternity Vault by podle mě šel udělat ve dvou lidech, ale nightmare chce aspoň šest lidí, protože se musej v jedný fázi střídat při mačkání tlačítek (zatímco v SM to obstaraj dva lidi). Damage v EV není problém, protože je to balancovaný snad na 116 gear nebo něco podobnýho. Lvl60 hráče už tam nic skoro ani neškrábne. Lvl55 operace už jsou v tomhle trochu větší problém, ale obvykle se ty story mody dělat daj, i když ti jeden či dva lidi chyběj.

Občas se daj některý mechaniky mírně ochcat, viz to, co jsem popisoval v předchozím postu. Taky nás správně mělo bejt osm, ale díky tomu, že scoundrel a shadow můžou opustit combat, změnit roli a zaskočit tak za chybějící lidi, jsme to zmákli v šesti. Je to případ od případu, nicméně přinejmenším ve starejch padesátkovejch operacích to na nižších obtížnostech není problém.
Tak áno, ale zohnať na ne skupiny :D Dajú sa niektoré operácie pre nižšie levely prejsť z pohľadu namaxovaného charakteru prejsť aj s nižším počtom hráčov?

Inak gunnary comando mám aj ja, samozrejme ženský charakter, Jennifer Hale nešlo odolať :)
No, um... Už je lvl 28. :) A zábavná je skoro od začátku. Hlavně Taris je s trooperem vždy paráda.

A s tím weekly pass. Rozuměj, asi den bych vydělával na týdenní vstupku. To mi přijde jako dost podivný nápad a za těch pár operací mi to nestojí...
Ty weekly passy nebejvaj moc drahý, zrovna v týhle chvíli je nejlevnější za 300k a další asi tři pod 350k, takže si člověk ani nemusí přizvat subscribera na asistenci při nákupu.

Ty operace za to stojej, oproti flashpointům je to zase jinej level.

Gunnery commando je fajn, taky jednoho mám. Akorát bude chvíli trvat, než ten gameplay začne bejt aspoň trochu zábavnej. Gunnery má asi nejjednodušší rotaci ve hře a tím spíš je to na nízkejch levelech opruz:).
Tak nakonec jsme skončili po operátorovi, druhej tank musel odejít. Každopádně jsme ten fight dělali v šesti lidech, což vyžadovalo slušný kejkle kvůli mechanikám. Já (scoundrel) a jeden tank (shadow) jsme po naší barevný fázi museli vystealthovat, vylézt z místnosti, a změnit barvu, protože jsme neměli dost lidí, kteří by pokryli všechny barvy.:-D

Jednou jsme wipovali, ale to je v tomhle případě ještě krásnej výsledek.:-D
Já tedy na operace také nemám moc náladu. Ale pokud se jednou sejde nějaká dobrá parta z gildy, tak klidně. Vadí mi ale (anžto jsem preferred) kupovat si weekly pass na GTN. Mám u toho celkem psychický blok...

Btw rozehrál jsem to za troopera znovu. Resp. za trooperku. Jennifer Hale nešlo odolat. A je to zase paráda. Gunnery Commando dps. Strýček lvl 55 Vanguard zajistil kompletní legacy armor (ten zelený) z Tarisu. A pak stačilo přetřít do černo-hněda a navíc přidat volitelný Bounty Tracker klobouk. K tomu strýček přidal i parádní rotačák, který se krásně točí do rytmu. :) Nějak podobně sladím i zbytek jednotky a udělám si hezké foto do sbírky.

Celkově je ten příběh troopera náramně konzistentní a parta je dobrá. Tři nejlepší společníky člověk posbírá do konce Nar Shadaa. Celou dobu to má moc hezkou vojáckou atmosféru. Samé salutování a silácké řeči. Je ale prostor dělat si i šprýmy, což je snad ještě o dost zábavnější. Jen od posádky to approval nepřinese...

Garza mi napodruhé už pije krev. Je to tedy dobře napsaná postava. Ale když mě pošle na opuštěnou vesmírnou loď do jasné pasti (na což je možné ji upozornit)...
My jsme teď po hodině a půl na Operatorovi IX...kromě něj nás čekaj ještě 2 bossové. Ale se zkušenou grupou by to bylo o hodně rychlejší.
Heh to mi pripomína WoW vanillu, tam aj niektoré 5-man a 10-man dungeony trvali 4-5 hodín. Samozrejme Raidy pre 10 a 25 ľudí zvyčajne trvali aj nacvičené toľko, že to nešlo ani za 5 hodín v jeden večer dať, ale dávali sme to aspoň tri dni.
Ono čtyři hodiny to obyčejně netrvá, ale ano, jsou tam mechaniky, který jsou občas o dost komplikovanější než třeba v tý macrobinoculars H4 a především pokud jeden z osmi či více lidí v něčem selže, může to způsobit wipe a opakování celýho dlouhýho bossfightu:).

Ty maj často několik fází. Koukni třeba na popis mechanik u Operatora IX - třetí boss v TfB:
http://dulfy.net/2012/09/26/operator-ixt ... peration-boss-guide/
Prečo vlastne zvyknú operácie trvať až tak dlho? Aj tie najdlhšie flashpointy sú pri bežnom hraní o dosť kratšie. Obsahujú podobné mechaniky ako napríklad finále Macrobinoculars? Pretože tam sme sa raz zasekli so skupinou na dlhší čas na jednom puzzle, v ktorom nemám doteraz jasno a ani na dulfy nie je riešené napísané úplne jednoznačne.
Pokud nám to nezabere čtyři hodiny, což je u nezkušený grupy dost možný, tak pak můžem dát třeba nějakej HM50fp...
Terror from Beyond, je to lvl 55 operace - 8m SM znamená verze pro osm lidí (2x tank, 4x DPS, 2x healer) ve story modu. Pokud budeš online a už jsi lvl55, napíšu ti. Pokud se chceš přidat, usnadní ti situaci mrknutí na mechaniky jednotlivejch bossfightů, zrovna TfB je dost komplikovanej. Asi tam bude pár lidí, co to nikdy nedělali, takže se to bude asi vysvětlovat v průběhu, ale i tak neuškodí mít trochu náskok.
http://dulfy.net/2012/09/26/swtor-terror ... eration-boss-guides/

Nicméně je to skvělá operace v neokoukaným prostředí s výbornejma bossfightama.
https://mmoincursion.files.wordpress.com/2012/09/terror-from-beyond.jpg
Chce se někdo kolem osmý přidat na 8m TfB (Red Eclipse, rep side)? Najde se tam místo pro jednoho tanka i pár DPS.
Mimochodem, nikdy jsem to netestoval, ale pokud vím, dost velkej vliv na framerate by měly mít zapnutý nameplates (a rovněž funkce "scale nameplates with distance"). Pokud se člověk v nějakým fightu dokáže obejít bez nich, jejich vypnutí by mělo znatelně pomoct plynulosti.
@Eru (04.04.2015 23:21): Nemeriam, ale tak keby mi to seklo, tak to uvidím predsa.

@M.a.t.t. (05.04.2015 00:32): Tak operations samozrejme neviem posúdiť. Na flotile žiaden problém.

Pri druhom datadisku WoWka bol problém, že spravili lietajúce mesto Dalaran, ktoré bolo dosť malé a bolo spoločné pre hordu aj alianciu a keďže to bolo hlavné stredisko celého datadisku, tak tam neskutočne padal framerate.
Tak 8m ops jsou v pohodě, ty nebejvaj o moc HW náročnější než flashpointy. Horší je to s těma velkejma ops skupinama, ať už v samotnejch 16m operacích, nebo když se někdo utrhne třeba u world bosse a pozve dvacet lidí:). Ale záleží taky na samotnejch bojích, i v rámci 16m ops jsou rozdíly, zda se jedná o boj s jedním bossem nebo hromadou slabších nepřátel...Často jsou pak v tomhle ohledu příjemnější bossfighty než trash po cestě.
@Tulareanus (04.04.2015 20:24): Na flotile a na miestach, kde je veľké množstvo ľudí radikálne klesá framerate. Samozrejme to závisí od výkonu HW, ale z mojej skúsenosti viem, že sa na to sťažuje veľké množstvo hráčov. Samozrejme jedna vec je flotila, druhá ops skupiny. Skúsil som si to párkrát a pri Weekly na Yavine z toho bola totálna slideshow daná obrovským počtom bojujúcich hráčov na malom priestore. Mne to za to nestojí.