@Jab (01.11.2014 16:22): To by bylo vychytralé, udělat z něj nevolníka. :D
Diskuze
@Adieu (01.11.2014 16:07): Hmm, tak to jsem něco nepochopil. Mně se z toho úvodu zdálo, že jde o nějakého syna panoše, vzhledem k tomu, jak s ním ten šlechtic mluvil. Ta kovařina tam vlastně ale také byla. Tak snad je alespoň svobodný a nikoliv nevolník.
@Borghal (31.10.2014 22:32): Realistic Needs And Diseases je plně konfigurovatelný, tudíž ti nic nebrání udělat z časté potřeby (vylučování by byla taky prča, vskutku epická součást :)) takovou, která tě již neotravuje, pouze prohlubuje herní zážitek.
@Jab (31.10.2014 20:32): Jen bych podotknul, že hlavní hrdina Kingdom Come bohužel není členem nobility, je to kovář. Což moc nechápu, takhle se zbytečně limitovat. Vávra (původně umělecký kovář) si asi fakt plní vlhký sny.
@Jab (31.10.2014 20:32): Jen bych podotknul, že hlavní hrdina Kingdom Come bohužel není členem nobility, je to kovář. Což moc nechápu, takhle se zbytečně limitovat. Vávra (původně umělecký kovář) si asi fakt plní vlhký sny.
@Walome (31.10.2014 22:45): Proč by byl Jack Bauer hodin bez záchodu? Často je off-screen, někdy se celej jeden akt zaobírá jen prezidentem, má spoustu času se vychcat.
Na tom, že jeden den nejí už zas není divného vůbec nic. A bez sraní vydrží klidně i několik dní, holt metabolismus ve stresu.
Na tom, že jeden den nejí už zas není divného vůbec nic. A bez sraní vydrží klidně i několik dní, holt metabolismus ve stresu.
@Borghal (31.10.2014 22:32): Je fakt, že Jack Bauer asi 6x zachránil svět a taky byl 24 hodin na nohou bez záchodu a pořádnýho jídla.
@Ajantis (31.10.2014 19:57): , @Adieu (31.10.2014 16:30): a spol.: Já to tvrdím paušálně, protože jsem ještě nepotkal hru, která by to dělal dobře. Tzn. tak, že to je smysluplný gameplay prvek, který má na hru nezanedbatelný vliv a zároveň to není otrava.
Hry jsou tu vesměs od toho, aby zprostředkovaly jinak nedostupný zážitek. Jídlo, pití, spaní, zkrátka všední potřeby jsou prostě poněkud nadbytečné a nemají moc jak přispět k zážitku.
Spousta her má jídlo jako přemalované potky (aktuálně třeba hraju Divnity Original Sin kde to tak je). Naopak u her, kde člověk jí pro přežití, takový "nový" přístup po pár hodinách zevšední a je z toho už jen pravidelná otrava (pun intended).
Ad Skyrim: Frostfall dokáže vykouzlit super situace, o tom žádná... mám stejný zážitek jako Adieu, a ještě mě ve vichřici honil Yeti (=sněžný troll) :-) Realisitic Needs and Diseases mi ale přišlo jako že se z té hry dělá něco, na co to nění stavěné. Nač simulátor přežití ve hře, kde od jedné osady k druhé dojde člověk za pár minut? To ani nejde, aniž by to nepůsobilo směšně - "ušel jsi kilometr bez doušku vody, napij se nebo padneš únavou..." Takový herní geroj toho musí vydržet mnohem VÍC než my smrtelníci a i my dokážeme fungovat hodiny (i desítky) bez ohledu na potřeby. Odpovědět na to kompresí potřeb stejnou měrou jako je komprimován svět hry? To by bylo zkrátka otravné. Jez, pij, spi, moč každých pár minut hraní.
Hry jsou tu vesměs od toho, aby zprostředkovaly jinak nedostupný zážitek. Jídlo, pití, spaní, zkrátka všední potřeby jsou prostě poněkud nadbytečné a nemají moc jak přispět k zážitku.
Spousta her má jídlo jako přemalované potky (aktuálně třeba hraju Divnity Original Sin kde to tak je). Naopak u her, kde člověk jí pro přežití, takový "nový" přístup po pár hodinách zevšední a je z toho už jen pravidelná otrava (pun intended).
Ad Skyrim: Frostfall dokáže vykouzlit super situace, o tom žádná... mám stejný zážitek jako Adieu, a ještě mě ve vichřici honil Yeti (=sněžný troll) :-) Realisitic Needs and Diseases mi ale přišlo jako že se z té hry dělá něco, na co to nění stavěné. Nač simulátor přežití ve hře, kde od jedné osady k druhé dojde člověk za pár minut? To ani nejde, aniž by to nepůsobilo směšně - "ušel jsi kilometr bez doušku vody, napij se nebo padneš únavou..." Takový herní geroj toho musí vydržet mnohem VÍC než my smrtelníci a i my dokážeme fungovat hodiny (i desítky) bez ohledu na potřeby. Odpovědět na to kompresí potřeb stejnou měrou jako je komprimován svět hry? To by bylo zkrátka otravné. Jez, pij, spi, moč každých pár minut hraní.
@Jab (31.10.2014 20:32): Nemyslel jsem ten jednoduchý zážitek ve smyslu "snadný zážitek", ale právě v protikladu k tomu plastickému.
Malinko se nám zvrhává diskuse. Obtížnost hry může být nastavena jinak než nedostatkem jídla. Zrovna v Dungeon Master jsem jej řešil návratem do patra s chodícími houbami. Což bylo otravné a nikoliv obtížné. Slovní spojení "jednoduchý zážitek" se týká pouze obtížnosti hry nebo oné "plastičnosti"? Tak či tak absence hamání nemusí mít drastický dopad ani na jedno ani na druhé. Imho tím, že osekám nějaké prvky (jídlo, bowel movements...) se mohu soustředit na rozvinutí jiných. Hratelnost dejme tomu survival hry samozřejmě může být nastavena i tak, že hlavní úkol (resp. jeden z hlavních) je nalézání dostatku jídlo pro přežití. Co jsem však pochopil, tak hlavní hrdina, byť žijící ve středověku, jest členem nobility. Pročež bych to zde upozadil. Zase to chápu i dungeonů (kde je úkol se z něj dostat) a méně u mnoha různých RPG, kde s sebou rekové tahají pět slonů naložených zlatem. Pak mi zase přijde řešení jídla jako trefa vedle. To stejné u Skyrimu třebas.
Jídlo v hrách samozřejmě může mít velký smysl, jen bych jeho absenci nesměšoval s nějakým jednoduchým zážitkem (pokud to bylo myšleno ve smyslu obtížnosti). Přijde mi to jako malinko střelený "jab". ;-)
Jídlo v hrách samozřejmě může mít velký smysl, jen bych jeho absenci nesměšoval s nějakým jednoduchým zážitkem (pokud to bylo myšleno ve smyslu obtížnosti). Přijde mi to jako malinko střelený "jab". ;-)
@Ajantis (31.10.2014 19:57): Dobrou formu mělo jídlo v Dungeon Master sérii, o něco horší mi přišlo v Albionu (ale i tam to byl fajn doplněk, jen se mi moc nelíbila ta funkce, že se prostě "natankuje plná nádrž" jednou za čas).
Paušální tvrzení: "[n]ápad, že jídlo bude ve hře k něčemu užitečné, je na hlavu" mně připadá vyloženě krátkozraké. Je zřejmé, že může při vhodném použití vést k rozšíření a zplastičtění hratelnosti; to, že se to každému nemusí zamlouvat, je věc jiná, pochopitelně existují lidé toužící po jednoduchém zážitku.
To, jak Adieu popisuje Skyrim s mody, se mně rovněž zamlouvá. Sám jsem hrál snad jedinou hru, v níž bylo obstarávání a konzumace jídla součástí hratelnosti - Pathologic -, a ta je pro mne důkazem, že tyhle prvky mohou mít na hratelnost významný a zároveň žádoucí vliv.
To, jak Adieu popisuje Skyrim s mody, se mně rovněž zamlouvá. Sám jsem hrál snad jedinou hru, v níž bylo obstarávání a konzumace jídla součástí hratelnosti - Pathologic -, a ta je pro mne důkazem, že tyhle prvky mohou mít na hratelnost významný a zároveň žádoucí vliv.
@Garret (31.10.2014 15:41): Tak je to nesmysl, 48 hodin v kuse kidlit monstra a nemuset se na to vyspat. Po nějakém mikromanagementu bio funkcí prahnu už dlouho, takovej Don´t Starve to má zmáklý, ale v casual rpg by to chtělo pořešit míň hardcore.
Samozřejmě je otázkou, jak daleko to dovést a jestli nutit hrdiny močit :)
@Adieu (31.10.2014 16:30): To zní dobře a přesně o tomhle mluvím.
Samozřejmě je otázkou, jak daleko to dovést a jestli nutit hrdiny močit :)
@Adieu (31.10.2014 16:30): To zní dobře a přesně o tomhle mluvím.
Jasné, každému vyhovuje něco jiného. Když půjdou tuhle blbinky nastavit nebo dodat mody, tak v pohodě i pro mě.
Tak já bych si tipnul, že to spaní spíš bude výhoda,jelikož NPCčka také budou mít konečně svůj život a nebudou celou noc čekat, až si s vámi promluví. Takže takový přirozený skip noci, kdy se stejně nebude nic moc dát dělat, leda toho npísáka vzbudit, moc nadšenej ovšem nejspíš nebude. :)
A to jídlo... nevim, ještě jsem to nehrál. :D Takže asi tak. :)
A to jídlo... nevim, ještě jsem to nehrál. :D Takže asi tak. :)
Hraju modovanej Skyrim a nic hratelnosti neprospělo tolik jako mody Frostfall (survival mod, kdy člověk kempuje a ukrývá se před nepřízní počasí) a Realistic Needs And Diseases (jíst, pít, spát atak), zvlášť ještě v kombinaci s modem You Hunger, který omezuje nerealistické množství žrádla. Najednou se musím starat o přežití (respektive spíš zachování síly) postavy, tj. myslet. Takže už si třeba i hráč naplánuje cestu, místo toho aby fast travnul na každý místo, kde ho čeká quest, připravuje se na výpravy, krade či nakupuje jídlo... A nejlepší zážitek ve Skyrimu stejně byl, když mě zastihla sněhová bouře a já neměl zásoby a v okolí ani stromy, tedy jsem nemohl rozdělat oheň. Promrzlý na kost, na pokraji smrti, jsem se došoural do nějakého dungeonu a jen díky tomu přežil.
Mně to naopak také vyhovuje. Umožňuje to se více soustředit na samotné hraní a příběh. Ale nechci to zase zatracovat. Nutnost jíst a spát v MM6-8 či jen spát v BG (tam je to i kvůli systému kouzlení) nebyla zase taková otrava a určitě bych to tedy přežil i zde. Jen ať se kolem toho nedělají zbytečné vylomeniny.
@Walome (31.10.2014 15:37): v Gothicu se spát, jíst i pít dalo. že tě k tomu nikdo nenutí není snad chyba.
@Borghal (31.10.2014 15:29): Na hlavu? Jako sorry, ale mně ve hrách (Gothic např.) dycky přišlo debilní, že nemusím spát, jíst, ani pít.
Pokud tam bude hnít jídlo a bude to tak realistický, tak by jedním z cílů hry mohlo být i vyhnout se realisticky udělané sepsi.
@Jab (31.10.2014 15:13): Na druhej strane to jedlo nemusi byt az tak prehnana vec, ovsem zaviselo by to od toho ako bude v hre plynut cas. Ak trebars cely gameplay potrva niekolko hernych dni (povedzme do 2 tyzdnov) tak by to nemusel byt vobec problem. Naopak ak tam budu lietat dni hlava nehlava a hrac bude musiet kazdych 10 minut updatovat polozky v inventary tak by to bola debilina to je jasne.
No celkovo v zasade plati "cim viac simulator tym vacsia nuda a menej atraktivny gameplay" takze by som radsej videl zabavnu HRU nez nejaky ultra-mega-realisticky simulator stredovekeho zivota, ktory bude prakticky nehratelny kvoli miliarde sialenych featur (hoci realistickych).
@Borghal (31.10.2014 15:29): Inac toto mala uz Ultima Underworld, jedlo sa postupom casu kazilo (malo presne pomenovanych niekolko faz starnutia az po skazene). Lenze herny cas bol cca. niekolko dni v hre, mozno maximalne do 2 tyzdnov (neznaly hrac bez navodu) takze to bola iba taka okrajova featura. Napriklad ja som to s kompletnou znalostou hry dohral do konca druheho dna v hre.
No celkovo v zasade plati "cim viac simulator tym vacsia nuda a menej atraktivny gameplay" takze by som radsej videl zabavnu HRU nez nejaky ultra-mega-realisticky simulator stredovekeho zivota, ktory bude prakticky nehratelny kvoli miliarde sialenych featur (hoci realistickych).
@Borghal (31.10.2014 15:29): Inac toto mala uz Ultima Underworld, jedlo sa postupom casu kazilo (malo presne pomenovanych niekolko faz starnutia az po skazene). Lenze herny cas bol cca. niekolko dni v hre, mozno maximalne do 2 tyzdnov (neznaly hrac bez navodu) takze to bola iba taka okrajova featura. Napriklad ja som to s kompletnou znalostou hry dohral do konca druheho dna v hre.
Na co vůbec jídlo? Nápad, že jídlo bude ve hře k něčemu užitečné, je na hlavu. A ještě si hlídat nějakou trvanlivost O.o Zatím žádné RPGčko, kde bylo jídlo, mě nepřesvědčilo, že je to pro hratelnost přínosný prvek. Stat boost? Však kde je magie, tam už jsou lektvary. A jídlo kvůli přežití? Pamatovat si, že jednou za x jednotek času musíš vlézt do inventáře a tam kliknout, že zkonzumuješ kus něčeho... je nuda a pruda.
Ještě mi řekněte, že tam bude nutné chodit na ty kadibudky, co Vávrovi chyběly ve Skyrimu...
Ještě mi řekněte, že tam bude nutné chodit na ty kadibudky, co Vávrovi chyběly ve Skyrimu...
@Jab (31.10.2014 15:13): "nutnost hlídat si jídlo v inventáři, aby se nezkazilo, je fakt... moc"
Naopak! :D Hele já myslel, že tenhle prvek zrušil :o
Naopak! :D Hele já myslel, že tenhle prvek zrušil :o
Mně o tom vyprávěl kamarád, co na tom dělá, jak to bude parádně hardcore a historicky věrný a tak... Trochu jsem si říkal, zda neupadli na hlavu. :) Ale i přes tyhle pro mě absolutně nepodstatné záležitosti (a drtivá většina hráčů to bude cítit stejně) to stále může mít i dobrou hratelnost, příběh a dialogy. Upřímně horší než poslední Bioware série to asi být nemůže. Jen aby se z Warhorse studia nestala jakási prapodivná sekta pod vedením Vávry, která bude plodit další cool featury pro své obdobně ulítlé fanoušky.
Abych jen tak neplkal. Realistický soubojový systém ještě nemusí být zábavný a nutnost hlídat si jídlo v inventáři, aby se nezkazilo, je fakt... moc.
Abych jen tak neplkal. Realistický soubojový systém ještě nemusí být zábavný a nutnost hlídat si jídlo v inventáři, aby se nezkazilo, je fakt... moc.
To máš pak smůlu:). Někomu to u těhle příkazů padá, někomu ne.
Jak je ten příkaz pro meč? Když dám "wh_cheat_addItem 05" tak mi to crashne :D
edit: mám to, hodilo se to do inventáře akorát..
edit: mám to, hodilo se to do inventáře akorát..
@Paul (27.10.2014 20:17): Díky.
Těžko soudit, teda samozřejmě kromě krásný grafiky a supr hudby. Ale proč kovář v nějaké zapadlé vsi ková zrovna meč, a ne třeba pohrabáč, je mi záhadou O:) :)
@USER47 (27.10.2014 16:41): to chci, jak na to? :-)
Teda pustí mě to do hry asi na dvě vteřiny, než mi to spadne, ale ty vole vypadá to teda neskutečně.
Mimochodem, pomocí příkazů do konzole se tam dá vypnout motion blur, zvýšit FOV a spawnout meč (kterej se dá brousit u kováře a dají se s ním vraždit vesničani).
Supr cover :3
Jinak ta alpha není časově omezená, že ne? Protože já než se k tomu dostanu, tak bude listopad.
edit: každopádně Bodkiňátko je světec :)
Jinak ta alpha není časově omezená, že ne? Protože já než se k tomu dostanu, tak bude listopad.
edit: každopádně Bodkiňátko je světec :)
@Hoonza (26.10.2014 13:53): To video nebylo klamavé, jen optimistické. http://games.tiscali.cz/byznys/reklamni-kampan-battlefield-4-nebyla-klamava-nybrz-optimisticka-tvrdi-soudkyne-244265
Dnes jsem se díval na gameplay alfy a nepřijde mi to nijak hrozné, co kdo jako čekal? Že si udělá postavu do desátého levelu, uková meč a přečte deset knih ve staročeštině? Ta hra má vyjít někdy za dva roky.
Dnes jsem se díval na gameplay alfy a nepřijde mi to nijak hrozné, co kdo jako čekal? Že si udělá postavu do desátého levelu, uková meč a přečte deset knih ve staročeštině? Ta hra má vyjít někdy za dva roky.
Ten investorskej vertical slice samozřejmě s touhle alfou nemá moc společnýho, což bys věděl, pokud by ses třeba podíval na jejich komentovanej průchod danýho levelu.
Celej zbytek tvýho multipostu je poněkud zábavnej.
Celej zbytek tvýho multipostu je poněkud zábavnej.
@Bodkin (25.10.2014 19:29): Byl bych velmi příjemně překvapenej kdyby tato hra byla první hrou, ve které stealth není obyčejná fraška.
@orromis (26.10.2014 14:16): Mno nidko neočekává od alfy verze zázraky, ale tohle, to je podpásovka podobě trapného tech dema a ani to ne. Hrál jsem několik alfa verzí her a tohle je každopádně ta nejhorší. Protože tam prakticky nic není. Vsadím se, že je to to slavné techdemo, se kterým škemrali a somrovali peníze po investorech, to jak dopadli naprosto potvrzuje to, že je to bída. Jinými slovy jediným idiotem jsi tu ty, když si myslíš, že někdo od alfy očekává, že bude bez bugů, nebo když odsuzuješ případné zklamané reakce od hráčů, kteří si od alfy slibovali více.
Navíc vám říkám, že ta hra bude propadák kvůli soubojáku, který hodnotím velmi negativně. Doufám teda že ne, přál bych jim úspěch, ale z toho co jsem viděl mam neblahé tušení a opakuji, že bych se velice rád mýlil.
Osobně si myslím, že s tím tech demem měli pár měsíců ještě počkat a věnovat se více práci na projektu samotném.
edit: Jo a samozřejmě za alfu se připlácí, proto mají systém odměn, který světě div se, kdo dá víc více také dostane. Novinka co?
Navíc vám říkám, že ta hra bude propadák kvůli soubojáku, který hodnotím velmi negativně. Doufám teda že ne, přál bych jim úspěch, ale z toho co jsem viděl mam neblahé tušení a opakuji, že bych se velice rád mýlil.
Osobně si myslím, že s tím tech demem měli pár měsíců ještě počkat a věnovat se více práci na projektu samotném.
edit: Jo a samozřejmě za alfu se připlácí, proto mají systém odměn, který světě div se, kdo dá víc více také dostane. Novinka co?
@Jo_Do (26.10.2014 18:33): ne to je v poradku :)
@Guldy (26.10.2014 14:07): Já nemluvil o videích z prototypu, ale z toho novějšího buildu.
@pipboy (26.10.2014 16:07): Aneb jak sám sebe přesvědčit, že černá je v podstatě bílá, když se to správně podá.
Toho kokota sis mohl odpustit, myslel jsem, že se bavíme slušně.
Na co jsem díval:
Toho kokota sis mohl odpustit, myslel jsem, že se bavíme slušně.
Na co jsem díval:
Podceňuješ preciznost a propracovanost obou zmíněnejch her...
Tak si říkám, že kdyby z alfy vysekali zbytečnosti a nechali tam jen prázdnou krajinu, k tomu sesmolili pár intelektuálních pšouků, tak už mohli mít hru typu Esther/Ethan dávno hotovou. A prachy úplně zadarmo.
@ViRus (26.10.2014 15:44): spousta lidi jsou kokoti a budou v alfe videt demo a nadavat na chyby. To je asi vsecko.
Bugy tam samozrejme jsou a vzhledem k rozsahu jich neni malo, ale nazyvat to katastrofalnim stavem je pri nejmensim usmevne.
Bugy tam samozrejme jsou a vzhledem k rozsahu jich neni malo, ale nazyvat to katastrofalnim stavem je pri nejmensim usmevne.
@Jo_Do (26.10.2014 15:11): Co přesně tam vůbec nefunguje? Viděl jsem alfu hrát několik lidí a nevšiml jsem si ničeho, co by se od alfa verze nedalo čekat. O nejvíce viditelných chybách a jejich příčinách se navíc mluvilo ve streamu od Warhorse.
@Jo_Do (26.10.2014 15:11): smim-li se ptat, na jake problemy si zadelavaji tim, ze vydaji z dobre vule alphu tem co si hru predplatili?
@special_plan (26.10.2014 12:59): Pokud už něco vydám, byť jako osekanou alfu, mělo by to aspoň trochu fungovat, jinak si zadělávám na potíže, to je vše.
@Paul (26.10.2014 14:51): A kterou, že stranu se staví?
Vtipný je že na fórech co navštěvuju v zahraničí jsou všechny dojmy z alphy veskrze pozitivní, a jediný na co lidi nadávaj je Vávrovo gamergate postoj kterej furt propaguje na twitteru :)
@Hoonza (26.10.2014 13:53): Za alfu se nic nepřiplácí. Přístup k alfě je velkorysé rozhodnutí vývojářů a poděkování backerům (alfa není produkt, který si kupuješ... ty jenom přispíváš na projekt finanční částkou a odměny jsou jen jako bonus).
Navíc jak psal Guldy - reklamní materiály, trailery a videa nevypovídají o stavu, v jakém je projekt a ani o finálním produktu jako takovém. Proto to jsou reklamní materiály.
Navíc release alfa verze slouží k testování a ne k ukojení hráčských potřeb.
Nezlobte se na mě, ale každý, který si stěžuje na bugy v alfa/beta verzi jakéhokoli software, je naprostý debil a nebo troll.
Navíc jak psal Guldy - reklamní materiály, trailery a videa nevypovídají o stavu, v jakém je projekt a ani o finálním produktu jako takovém. Proto to jsou reklamní materiály.
Navíc release alfa verze slouží k testování a ne k ukojení hráčských potřeb.
Nezlobte se na mě, ale každý, který si stěžuje na bugy v alfa/beta verzi jakéhokoli software, je naprostý debil a nebo troll.
@Hoonza (26.10.2014 13:53): Koukám, že tu každej hrál aplhu Tes..... Vy mi dávate... Takže za pár měsíců ( až se zvětši geng fanatiků), budete srovnávat v čem je tohle lepší než Tes.. Už se těším na hotovou verzi a 100 důvodů, proč nesnáším Deliverance :D ...
@Jo_Do (26.10.2014 12:52): Oni to radši vydali pod číslem 0,1 aplha verze než, aby tomu řekli aplha.. Páč tohle je opravdu 0,01. Co jsem hrál aplhy tak tohle je, zatím jedna z těch více horších.. Vem si, kdyby tam nenapsali 0,1, to by je lidi snědli. Aspon, že se člověk může kochat tou krajinou !!
Každopádně na finále si vezmu popcorn už se těším na ty diskuze :)
@Hoonza (26.10.2014 13:53): Právě proto mi to bylo divné, proč vydali horši aplhu než ukazovali :)...
@Jo_Do (26.10.2014 12:52): Oni to radši vydali pod číslem 0,1 aplha verze než, aby tomu řekli aplha.. Páč tohle je opravdu 0,01. Co jsem hrál aplhy tak tohle je, zatím jedna z těch více horších.. Vem si, kdyby tam nenapsali 0,1, to by je lidi snědli. Aspon, že se člověk může kochat tou krajinou !!
Každopádně na finále si vezmu popcorn už se těším na ty diskuze :)
@Hoonza (26.10.2014 13:53): Právě proto mi to bylo divné, proč vydali horši aplhu než ukazovali :)...
Nekolik mesicu zpatky ukazovali promo videa, ktery byvaji vytvareny pouze za ucelem prezentace a s aktualni fazi hry nemaji totoznou rovinu. Sam Vavra o tom na internetu dostupnych videiich hovoril, jak museli pro investory nebo vydavatele (nevim, ale na tom nezalezi) vytvorit materialy, kterymi pujde lidi "oslovit" (aby byly zkratka nejaky akcni videa hodny pozornosti apod.).
Takhle to funguje casto, hlavne ta hra je nesmirne obrovitej a komplikovanej proces. Jakejkoliv whine je jen neporozumneni zalezitosti.
Takhle to funguje casto, hlavne ta hra je nesmirne obrovitej a komplikovanej proces. Jakejkoliv whine je jen neporozumneni zalezitosti.