Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Rattus (13.10.2014 20:52): Se zahrabu do bahna ne? :D Ale bylo by to zajímavé kdybi to bylo třeba podle jedničky (filmu) a byl to třeba multiplayer pro více hráču a predator byl taky hráč, nebo jen jeden hráč a ostatní NPC.
právě jsem zkusil aliena "lovit" a šlápnul mu zezadu na ocas, reagoval velice nevraživě

na druhou stranu, kdyby mě někdo stoupl na ocasa, reagoval bych asi stejně

zajímavé je, že když zkoumá světlici, a že je to fakt hlína pohled, čučet z kempu na vetřelca, jak si prohlíží světlici a říká si v duchu omgwtf, a dostane zezadu herdu plamenometem, tak uteče, ale když se vrátí, zkoumá prvně zase tu samou světlici:)

když běží na místo podnětu opravdu silným zvukem a nemůže nikoho najít a tím pádem ani sežrat, tak je taky očividně velmi nasraný
hafokrat me alien vytahl za kravatel ze skrine i zpod postele, neni tedy pravdou, ze to vzdycky projde a nemusi te dokonce ani videt zalezat

hra takto nuti hrace zustavat v pohybu, nevyplati se obsryvat ani v mistnosti, odkud alien momentalne ani neni na pipaku, ma jednoduse nejakou schopnost nechodit zrovna na druhou stranu

dokonce me za celou hru nikdy nedostal v zadne ventilacce ci sachte, pokud jsem nelapel na jednom miste a zaroven me nevidel do ni vlizat, nebo vystrkovat fifak ven :D
@Gordon (13.10.2014 16:18): Jakoze jdes jdes, pak uslysis podivnej zvuk a najednou ti ustreli plazma hlavu/propichne te skrznaskrz ostep/rozpuli te disk/metr pred tebou stojici neviditelny predator ti utrhne hlavu i s pateri?
jo to zni hodne zabavne :-D Jak uz tu padlo, vetrelec by mel bejt ultimatni lovec se skvelymi smysly, schovani do skrine by nemelo projit :-) Vztahnout tohle na predatora kterej je este navic vyzbrojenej ultra-high technikou vcetne sledovani tepla, to bych chtel videt jak se mu schovas.

Ad Amnesia - nerekl bych zeje to primo vykradacka, ale priznejme si ze by si to pravdepodobne studio nelajzlo pokud uz by tu nebyl uspesny predchudce temer stejneho stylu. Originalni skoky do neznama nejsou zrovna domena AAA her.
ad nabijeni baterky - drzet tlacitko pro baterku + zmacknout tlacitko pro reload

ad craftovaci itemy - sbirej blueprinty, byvaji v mapce oznaceny myslim kostkou, tj. jako "important items" (asi)
@Marty34 (13.10.2014 19:55): to by mě taky zajímalo - já vidím prostě ostře detektor i okolí - nemám tu simulaci jakéhosi zaostřování ani nevím že by se to dalo nějak ovládat v herním nastavení kláves nic takového nevidím - prostě držením mezerníku aktivuji ten detektor a nemám žádnou volbu zaostření na něj nebo na okolí - možná je to tím že hru nehraji na max. graf. detaily - jen na to co se mi tam automaticky při prvním spuštění přednastavilo.
Jak udelam jako ten borec v tom videu ze nese detektor a normalne vidi na cestu, kdy ma cestu ostrou a detektor rozmazany :)

Jeste me zajima jak dobit baterii.

Co se tyce ostatnich predmetu v inventari, kterych ma vice nez ja. To se musi sehnat nejake schema podle kterych se predmet udela?
Tak na oficialnim foru to potkalo par lidi taky. Zda se, ze bug. Pravdepodobne budu muset celou misi odznovu. :-(
Potrebuju poradit. Zasekl jsem se v 5. misi v nemocnici. V mistnosti c. 29 jsem sebral kartu a tim se mi aktualizoval ukol na: Vrat se k Dr. Kuhlmanovi. Kdyz se vratim na misto, kde se spolu Amanda a Kuhlman bavili na zacatku mise (tj. pres sklo) nic se nedeje. A k nemu uplne do mistnosti se dostat nemuzu. Prehlizim neco?
@RXQ79rudax (13.10.2014 15:25): u těch dlc z nostroma záleží, jak si ty savepointy načneš, když např. aldu ještě před prvním checkopintem něžně polaskáš plamenometem, bude furiózní a už se ho nezbavíš

podruhé jsem to hrál znovu od nuly, abych polekal ségry, aliena jsem ale skoro nepotkal, stačilo se dobře pohybovat a sem tam vzít zpátečku... při úprku do modulu pak dokonce vůbec, sportovní terminologií řečeno, alík se zápasu pouze zúčastnil do počtu, na hřišti byl však zcela neviditelný:)

je trochu slabinou této hry, že krásných kulis např. nostroma se moc nepokocháš, dokonce ani ze skrýše, je potřeba hlavně nebýt statický, pak stačí, aby se alík zrovna nějak špatně pohyboval a máš hotovo

na druhou stranu to herně dává smysl, důležité je přežít, a ne pokochat se, jak krásně např. "prší" v tom prostoru co umřel brett, ne vylootovat všechny itemy atd. - v takovém případě je ale nostromo dlc strašně kratičké
takže dohráno včetně těch dvou DLC na vysokou obtížnost - to další DLC výzva - tam je třeba si napřed tu celou oblast zmapovat - asi si budu kreslit mapu.
- ohledně toho detektoru pohybu - taky se domnívám že někdy tím na sebe vetřelce upozorním - určitě vždy když jsem třeba ve skříni a on čmuchá kolem nebo dokonce k té skříni
ohledně boje:
ty slabí androidi se dají zabít v pohodě - platí na ně EMP a ten elektrický obušek - pak se dají umlátit. Na ty silné stačí jedna silná rána do hlavy s té pušky co střílí hřebíky, v jedné misi je na ně třeba využít herní prostředí.
Ja vždy keď som v práci po polnoci, všetky vozíky a debny preskakujem, a ak ma niekto straší tak skáčem ako v Quake.
@tomi2k9 (12.10.2014 22:08): tohle alik bezne dela v kampani i survivor modu, s velkou chuti a oblibou napr. v nemocnicnim levelu, sliz mi ale neprisel vubec relevantni, spis naopak, nespolehal bych se na to - vubec

plamenomet je tak v pulce gamesy, mozna po (s nim de vsechno rychleji)

pokud si dobre vzpominam, mise bezprostredne po nem byly jeste velmi desive (a obtizne, protoze jsem s nim moc neumel delat), nasleduje par dosti tezkych, ba asi nejtezsich "outdoor" misi mimo sevastopol

pricemz konec uz je spis takovy zoufaly utek z mista totalniho zniceni, kdy alieny muzes mistama i nahanet... nektere momenty uteku jsou nicmene porad hodne dobre (napr. situace "sachta, svetlice, plamenomet, kraval, kolisajici lod, vyrazny OST a alien na konci tunelu")
Jako sorry ale já tohle hrát déle jak hodinu v kuse prostě nedávám.
Teď jsem se plížil za androidem že se jako proplížím a najednou LUP a už si mě táhne alien zabíjející mě z větračky nademnou :)
tak ted jsem prejel i last survivora, od aktivace destrukcniho rezimu nostroma je to asi to audiovizualne nejefektnejsi a nejcharismatictejsi z cele hry - prestoze jsem to mel odtud rozehrane tak dobre, ze jsem vetrelca skoro nepotkal (hodne to souvisi s tim, jak dobre se pohybujete)

ellen si celou dobu brouka you're my lucky star, snad to neni spoiler:) je to fakt creepy:)

pod 30 ecek dostanete dlouhou kampan + survivora + optimalne jeste last survivora a crew expendable, nevim co nekteri furt remcate, hra se vam samozrejme muze nelibit, nebo zdat prilis tezka, contentu je v ni ale za tu cenu dost
prave hraju last survivor (to je ta mila pohadka o size alias ellen, kterak po smrti parkera s lambertkou vyhazuje nostromo do luftu), pricemz jsem ani na 3x nedokazal prejit takove linearni kridlo nostroma s absenci ventilacek, plamenomet davno vyplacany a alik je zde takovy (jeste) mazanejsi

a tak si u toho rikam, proc tomu vsichni netleskaji? pri dnesni opravdu celkem nizko nastavene latce vselijakych "uzasnych" her?

fakt hovadko, ted me 2x s prazdnym plamenometem sezral tam co zblajzl bretta a potreti si me vytahl za kravatel primo ze skrine
@Tommy (12.10.2014 16:32): Pytaju si za to 30 euro? Ja som to kupil za 23 eur a ked je to stale vela, pockaj si na zlavy, na ktore nie je potrebne dlho cakat. Ja som tam nahral zatial 14 hodin (co je na novu fps velice slusne).
@M.a.t.t. (12.10.2014 16:44): nikde som nenapisal ze ta hra ako taka je zla...len je dost nadhodnotena(a je to uz tak trochu klišé len hodene do alien universa) :) ale inak si to vystihol hype mi dost vadi
@Tommy (12.10.2014 16:32): Ja to neberiem zle, ale z tvojho pohľadu stále vnímam nového Aliena len ako obetného baránka, ktorému dávaš mu pocítiť, že ti vadí prebytok survival hororov. Pretože vyčítať prvej hre z tohoto univerza, ktorá prichádza s novými hernými mechanikami a prístupom k hráčovi, že nie je ničím výnimočná je ... proste nezmysel. Nehovoriac o tom, že som stále nedočkal odpovede, ako by si si vlastne Aliena predstavoval, tak aby na teba nepôsobil dojmom nadstavovanej kaše. Aj aj keby sme sa zhodli že z globálneho hľadiska nejde o nič výnimočné, je to vážne také negatívum? Remeselne dobre zvládnuté hry nemusia byť výnimočné, aby dokázali zaujať. Mám dojem, že tebe nevadí ani tak hra, ale skôr ten celkový hype okolo...
Predovšetkým musím povedať, že ma dosť prekvapuje, že veľa uživateľov tu nepozná Amnesiu. Na druhú stranu, tá hra nebola žiadnou hernou revolúciou, iba remeselne dobre zvládnutou hrou, ktorá sa trafila do vkusu hráčov.

@Tommy (12.10.2014 15:23): Tvoje argumenty akosi nechápem. Pod pojmom niečo poriadne si predstavuješ klasickú FPS akých vznikajú mraky? Po posledných dvoch herných Alienoch, ktoré skôr sklamali, to vyložene chcelo nový smer a Isolation je prvá hra série, ktorá prichádza s úplne novým herným konceptom. Ak to považuješ za pokus vydolovať zo značky čo sa len dá, čo sú potom u teba herné série ako COD, FIFA atď, kde takmer každý rok vznikajú nové a nové diely s často minimálnymi obmenami? Isolation je naopak niečo nové a podobne ladených hier naozaj až toľko nevzniká. Môže sa to zdať, pretože je ich viac ako v minulosti, ale prečo by to malo byť negatívum pri hre, ktorá je diametrálne iná ako jej predchodcovia? A okrem toho, to, že vznikla Amnesia, ktorá je podľa tvojho subjektívneho názoru top, znamená, že ďalšie hry sú len jej prachsprosté kópie? Ak chceš niečo úplne iné, potom skús Aliens: A Comic Book Adventure, to ťa možno uspokojí :)
@Maximus (12.10.2014 12:31): ano moze...ale nieco poriadne...nie len pokus vydolovat zo znacky co najviac a na tom ze momentalne su v mode survival horory...polovicu hry to je v pohode na 9/10...ale potom uz je to repetitivne a zbytocne natahovanie hernej doby(nehnevaj sa ale toto rozhodne nema hodnotu 30euro)
ještěr: netrep prosim ta ;) amnesia momentalne v tomto zanry nema konkurenciu, ale to je jedno(tuto temu uzatvaram)
no reaguju na to, ze i filmu a canonu se chova tak, jako ve hre :) nikde zadnej fanatismus nevidim.
@PERKman (12.10.2014 13:49): A proto jsem dole psal, že kdyby měl být vetřelec chytřejší, tak by hra musela mít jiné herní mechanismy. Než zase začneš s tou fanatickou obhajobou, tak si aspoň přečti, na co reaguješ.
no nevim no, ripleyka se v prvnim filmu taky schovavala na konci v satne v kalhotkach a vetrelec tam byl s ni na 5x5 metru :) to jsou proste argumenty na palici, nemluve o tom, ze nejak tu hru udelat musis, aby to byl instatni killer co te vzdycky vsude najde naopak prijde smesny mne.
@PERKman (12.10.2014 12:59): Ano, směšné v tom smyslu, že vidím vetřelce jak chodí a hledá mě, navíc se špatně udělanou animaci pohybu (plave po zemi). Celkově mně prostě nesedí ten způsob schovávání se za stůl, do skříní apod. protože takhle by mě hned vyčenichal kdejaký pes, co teprv vetřelec, který má být daleko chytřejší. Takhle se možná dá schovat nějakému úchylovi ve slipech s mačeto a plynovou maskou, ale vetřelci? Jinak kdybych hru hejtoval, tak ji nedám 70, ale nulu
Kdyz se tu resi ten feeling, tak v tomhle dost taky vynikal marinak v AvP1! Tam byla i obtiznost nehorazna z pohledu marinaka. Vlastne jsem to za nej dohral diky tomu, ze tenkrat na jednom Level CD byl jakysi patch (da-li se to tak nazvat), ktery umoznoval 3x save behem jednoho levelu, coz hru znacne zlehcovalo, ale uplne lehkou ji to taky neudelalo. Kdyz jsem se napriklad snazil probehnout kolem toho robo-aliena a schovat se, tak jsem byl na pokraji infarktu.
Co se tyce predevsim stealth pareb, tak paradni feeling atmosferu mel prvni Riddick. Rekl bych, ze dost opomijena hra.
@Hoonza (12.10.2014 12:36): tohle je lacinej hate, hlavni deviza na schovavacku ze je smesna? ten strach tam funguje univerzalne pro vsechny, alien je chytra svine a ze chodi okolo tebe a hleda te... nevim jak presne si predstavujes, ze by to melo probihat, teleport vetrelec -> smrt? i v prvnim filmu ty lidi lovi postupne a pomalu, ripley se taky schovava a taky nakonec vyhraje. spis mi to zni jako frustrace, kdy clovek chcipne 50x za sebou a pak uz mu ten alien prijde tak moc na picu, ze si na nej vyleje zlost na diskuzi :))
nektere pseudoargumenty uplne preskakuju - jako treba ten opakujici se s nejakou amnesii - amnesia, ocividne nejaka okrajova adventura gameplayem velmi daleka isolationu - prisla zejmena 30 roku po scottovo vetrelci, to je potreba si uvedomit

argument tedy podobne mdly a mimomisny, jako ty vecne debaty typu "vykrada thief dishonored, nebo dishonored thiefa"

taktez pokud nekdo nechape, ze design sveta a hejblat v nem odpovida predstave o vesmiru v r. 1979, asi jako fifties ve falloutu, nebo art deco v bioshocich, tak je problem ryze u nej, a nemuzu nez nedoporucit precist si fukovo nedavnej clanek na tohle tema na fffilmu

hoonzo, docela pekne jsi to vyargumentoval, holt nase zazitky jsou odlisny, a neco jinyho jsme od hry i ocekavali, no
nevim, kazdej tu basni o amnesii, ja jsem si to musel googlovat, abych vubec vedel o co jde. vim ze tu bylo AvP, AvP2, ty FEAR serie a Dead Space, ktery jakoze sazely na podobnej feeling. osobne jsem se naposled pred Isolation u hry posral u AvP2 za marinaka, coz je nejakejch 13 let.