Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Teda obtizny je to jak svina (hraju na medium, jsem tatranka), to uz dlouho nepamatuju. Nejlepsi je, kdyz totalne zapomenu ulozit po dlouhy session, vesele ignoruju save station krabicky a jejich pipani a pak zemru hrozivou smrti. Jo, a z ty nemocnice mam nocni mury jeste ted. Zatim absolutni zazitek, graficky, herne i zvukove.
natočil jsem na ukázku taky nějaký videa - kdyby se náhodou někdo chtěl kouknout:
video1 ( několik střetnutí s vetřelcem - několik centimetrů od ní - takhle špatně, jakýmsi predátorským pohledem ( viz film Predátor ) mi to nahrál fraps další video nahráno bandicam )
video 2 - nechal jsem si od vetřelce pročistit cestu
Totalni pecka, doporucuju vsem :)
Gate jsem si posral zatim minimalne 20x, hlavne ty zvuky jsou na Oscara.
@Najlvin (08.10.2014 22:01): Když smrdíš někde v boční místnosti v rožku někde schoulenej, následuj vždy těsně jeho kroky, ať tě pak nemůže tutově zmerčit na základě vrzání dveří, a vydej se třeba opačnou stranou
Nejsou nějaké chetay, jak se toho vetřelce zbavit? Já to v té nemocnici prostě nedám. Ať vlezu kam vlezu, vždycky na něj někde narazím a je po mě... :-/
Toe v hajzlu. Já to fakt chci hrát, ale tenhle tejden mám v práci dlouhej, přijdu domu vyšťavenej a už nemám mentální ani tělesnou energii se šťavit ještě na Sevastopolu.
Už aby byl víkend :/
Tywe, už 15 min se krčim pod kripllůžkem, přemítám, co to ten dochtor vlastně chtěl, abych udělal, zvažuji, kam se vydat, aby mě vétřa nepokousal. Riadne mäso.

Ještě máti pozapalovala po baráku vonné svíce, takže nemůžu v klidu už ani na hajzl, je to jako přechod z jednoho hororu do druhého.
Tý jo, to se fakt nedá hrát. Tuhle frustraci už dál podstupovat nehodlám... :D
@Tarhiel (08.10.2014 21:10): Tak Nostromo edicia je pre skalnych fanušikov filmu. Lebo prezit si udalosti z prveho dielu jednoducho su orgazmom (je tam cela posadka z filmu). Cize ak je Votrelec (film aj monstrum) tvojim milacikom. ROZHODNE AJ NOSTROMO!!!
Pařani, a tie DLC-čka niekto hral? Nakoľko sú dobré?

Zatiaľ nemám mašinu, ktorá by túto hru rozpohybovala, ale reku keď bude, či sa oplatí kúpiť Nostromo edíciu.
@Marty34 (08.10.2014 20:33): když začneš utíkat = jseš nejpravděpodobněji mrtvej pokud se někde dobře rychle neschováš - prostě běh hned uslyší, taky třeba stačí do něčeho praštit hasák nebo o něco zakopnout to ho také přiláká já se vždy když prozkoumám nějaké místnosti, přečtu terminály, nazbírám/vyrobím předměty tak se raději vracím k úložišti; zrovna se mi pomocí vetřelce a sonické (hlukové) bomby podařilo zabít 4 ozbrojené obyvatele; na pohotovosti mi vetřelec skočil ze stropní šachty přímo před nos ale naštěstí se koukal na druhou stranu a ještě se předním otevírali dveře já si rychle zalez pod nemocniční lůžko a podle toho jak se pohyboval jsem chvílí to lůžko oblézal a podlézal aby mě nezahlídnul - naštěstí se mi pak podařilo dostat k save-pointu.
takze prednim nelze utect? Jakmile se ocitnes moc blizko tak se spusti animace a smrt? Kdyz utikas tak je rychlejsi? Jaka je sance ze mu uteces a schovas se
@Marty34 (08.10.2014 15:39): to jsem nehrál, ale tady když zalezeš do nějaké skříně tak před tím vetřelcem nejsi na 100 procent v bezpečí i když tě neviděl tam zalézat. - Třeba moh něco zaslechnout, být obezřetnější, nebo ho prostě napadlo to tam pořádně prozkoumat - to se mi stalo víckrát že mě vyhmátnul ze skříňky (když třeba procházel/postával hodně blízko tak ji nějak v té skříni vyčmuchal ).
já jsem si to jednou uložil tak blbě kde byl zrovna hodně agresivní a hodně šmíroval - tak jsem se musel o jeden sejv vrátit a v úkrytu pak počkat až se uklidní.
---
taky jsem schválně zkusil střelit - pro hluk - blízko nepřátelských obyvatelel a rychle se schovat ve skříňce ale on až je rozsekal tak si pak došel do pro mě do té skříně.
Táto hra bude asi slušnou výzvou pre všetkých, ktorí budú chcieť spraviť speedrun :)
Prozatim s přehledem nejlepší hra, jakou jsem hrál na novym kompu. Samozřejmě taky jedna z nejnapínavějších

Mimořádně záleží, kdo od toho co očekává, já očekával scottovsko-gigerovský architektonický skvost a respekt z vetřelce a obojí jsem (prozatím) dostal. Na hře prozatím není nic, co by mě vysloveně sralo, a i to craftování mě ve zdejším retro podání nesmírně baví. Kulisy jsou moc pěkné

Žádná jatka jsem rozhodně nechtěl, málokdo umí mlýnky na maso podat tak jako James Cameron, navíc akční hry neumí moc prokreslovat charaktery
Takže nie hra pre casual hráčov, ktorí budú skôr nespokojní, ale pre tých, ktorí chcú výzvu? :)
@Najlvin (08.10.2014 02:05): Další zklamáni roku. A to jste nadavali na Colonial Marines. Tohle má být, co ?
Čekal jsem nářez, ale pak jsem viděl videa a je to spíš výsmech. Jsem zvědav na místní komentář.
@HolyMeatball (07.10.2014 21:43): Tak to jo. Právě ty lekačky, které považuji za absolutně nejlacinější a nejméně nápadité prvky hororu, mi vadily. Když hra hodí jednu dvě během dvou hodin hraní, je to v normě, ale když to je každých pět minut, už to hraničí s trapností.
Ou, zlatý Colonial Marines :D Nevím, jestli budu mít nervy na to tohle dál hrát... Ne kvůli strachu, ale kvůli obtížnosti. Ten vetřelec mě v té nemocnici vždycky dostane a já už nemám trpělivost na to se někde plížit a schovávat. Obdivuji lidi, kterým to jde. Já jsem asi holt na stealth dřevo. Radši bych do ruky brokovnici a při prvním střetnutí ho roztřílel na kusy... :D
Ty woe, dvě hodiny hraní a pořád musím celý patro vymlátit heverem. Stealth si nechávám až na aliena, muším vahám jako jsou lidé neukážu ani kousek submisivity !
Tááák, koupeno na SteamTrades za 17€ a hurá do toho :) To bude dlouhá noc :)
tak jsem si to ověřil stačí párkrát střelit z revolveru a hned se stropem spustí a běží za mnou
Odehrána první hodina a něco, vskutku paráda. Zatím jsem nikoho na Sevastopolu nepotkal. Vždy jen někoho v dálce... :)
Opravdu silně doporučuju tmu, sluchátka a velkou big ass tv. Tohle už má grafiku docela blízko filmům.
tak se mi úspěšně podařilo se proplížit kolem haldy androidů - a taky si myslím že se mi ten vetřelec někdy prohání přímo nad hlavou někde ve stropě - jde vůbec nějak ten detektor pohybu použít v těch úzkých průlezech - myslím že mi tam hra něco psala o zaostření s použitím pravého t. myši ale to vůbec nejde. ?
@LIUWIL (07.10.2014 21:19): Je to takovej dražší Outlast v zajímavějším settingu a s vícero hratelnostními fíčurkami (a některé zase postrádá, ta základní akrobacie by tu fakt bodla), ale hlavně, a toho si na té hře zatím vážím nejvíc, TEMPO! Žádné laciné lekačky po pěti minutách hraní, ale naopak velice pomalu a důkladně budována atmoška a neskutečně efektivní buildup k prvému střetnutí s hlavním hrdinou. Kolikrát si ta hra s člověkem v tomhle směru vyloženě hraje a funguje to náramně. Je to opravdu děsivé. Čili, je to jedna z těch her, která má především poskytnout silný zážitek, než nezbytně bavit. Jako většina kvalitních horrorů. :)

EDIT: Jo, a narozdíl od Outlast tu je zaplaťsatan i jakýsi bojový systém. A jako bonus taky jakési to craftování.
Co je na té podobností herní náplně s Outlast? Mě totiž Outlast vyloženě nebavil.
@Paul (07.10.2014 20:30): SS2 není lineární a na prvním místě je hratelnost. Dobrá hra by to byla i s absencí nějakého příběhu (ala Doom). V jedné větě s Isolation je myslím možné ho použít jen jako ukázku opačného konce herního spektra, nebo jako příklad další žánrové SF hry, řekl bych.

Jinak, ač to tak možná vyznělo, tak to primárně nebylo myšleno jako kritika. Můj dotaz (a opravdu to byl dotaz) byl v reakci na video z @sxg (07.10.2014 14:27).