@Bodkin (11.11.2015 16:47): @Phoenix (11.11.2015 19:07): Asi tak.
Diskuze
@Bodkin (11.11.2015 16:47): +1 Není jednoduché překročit vlastní stín, já v poslední době třeba u rozhovorů s Warrenem Spectorem často jen kroutím hlavou.
@mazar1234 (11.11.2015 16:03): Spíš Clash of the Titan Egos, katastrofický film.
@Bodkin (11.11.2015 15:49): Levine s Churchom a mohla by sa tam primotať aj tá Spektra.
Ovšem malo by to byť dobre zafinancované a zároveň nezávislé (žiadni EA atď commanding kravaťákos).
Tak by určite vznikla špičková hra.
Ovšem malo by to byť dobre zafinancované a zároveň nezávislé (žiadni EA atď commanding kravaťákos).
Tak by určite vznikla špičková hra.
@mazar1234 (11.11.2015 15:26): SS3 mě nebere, tomu stejnak nevěřim...
Já spíš nevěřim, že by to byla pravda. Kdo by do tohohle vrážel prachy? A na konzole? Divný. Podle mě to bude něco k enhanced edition co teď nedávno vyšla... Fak nechápu...
Já spíš nevěřim, že by to byla pravda. Kdo by do tohohle vrážel prachy? A na konzole? Divný. Podle mě to bude něco k enhanced edition co teď nedávno vyšla... Fak nechápu...
@mazar1234 (11.11.2015 15:26): A to je kdopak? Levine? Spector?
@Cobot (11.11.2015 15:24): Akurát som to tam čítal, no ak to bude port typu Descent: Rebirth tak super, ale ináč neviem, neviem.
Ovšem vyhrážky so System Shock 3 ma moc nepotešili, to musia zobrať do rúk skutoční velikáni ináč je lepšie keď nebude nič.
Ovšem vyhrážky so System Shock 3 ma moc nepotešili, to musia zobrať do rúk skutoční velikáni ináč je lepšie keď nebude nič.
WTF?
Vytváří také plnohodnotnou předělávku prvního System Shocku. Ta by se měla dočkat grafické aktualizace, s níž pomáhá i ilustrátor Robert Waters, který pracoval na původní hře. Night Dive navíc předělávkou vykročí do nových vod, projekt totiž vyjde i pro konzole.
Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/system-shock-3- ... 60126_bw-novinky_anb
Vytváří také plnohodnotnou předělávku prvního System Shocku. Ta by se měla dočkat grafické aktualizace, s níž pomáhá i ilustrátor Robert Waters, který pracoval na původní hře. Night Dive navíc předělávkou vykročí do nových vod, projekt totiž vyjde i pro konzole.
Zdroj: http://bonusweb.idnes.cz/system-shock-3- ... 60126_bw-novinky_anb
Hmmm to potom vyzera ze to nie je uplne 1:1 zobrana portable verzia, lebo v defaultnom nastaveni EE ako to je, Shodan zabije hraca v priebehu par sekund (vyfarbi obrazovku na ten svoj xicht), nie je absolutne ziadna sanca ju stihnut zabi presne rovnako ako v DOS verzii pri nastaveni cycles=max je bugnuty cyberspace ako taky.
Jo, dal jsem ji v portable verzi (která byla přístupná v únoru 2013), tu novou GOG verzi jsem ještě nezkoušel.
Portable myslis este tu staru portable verziu? (nie som momentalne v obraze, mam na mysli tu staru nongog verziu). V tej som ju zabil, len trebalo strielat v pomalsich intervaloch namiesto buttinmashingu (pri ktorom strelba nefunguje spravne).
Chcel by som vedieť, či niekto dokázal zabiť Shodan v portable verzii, lebo to IMO nie je možné.
Je tam ten istý problém s cyberspace ako keď je v DOSBoxe nastavené cycles MAX - problém s rýchlosťou a pomalou streľbou.
V Dosboxe stačí znížiť cykly a problém sa opraví a všetko je košér tak ako má byť, ale v Portable neviem ako to urobiť.
Takže aby som získal screenshot so záverečnou score-tabuľkou musel som si preniesť savegame do Dosbox verzie a tam zabiť Shodan, našťastie sú kompatibilné.
Je tam ten istý problém s cyberspace ako keď je v DOSBoxe nastavené cycles MAX - problém s rýchlosťou a pomalou streľbou.
V Dosboxe stačí znížiť cykly a problém sa opraví a všetko je košér tak ako má byť, ale v Portable neviem ako to urobiť.
Takže aby som získal screenshot so záverečnou score-tabuľkou musel som si preniesť savegame do Dosbox verzie a tam zabiť Shodan, našťastie sú kompatibilné.
@mazar1234 (23.09.2015 17:07): Četl jsem to tady. Druhý odstavec. Ale ještě jsem hru nehrál, takže potvrzené to nemám.
@Isair (23.09.2015 16:44): Editáciou ini sa mení iba rozloženie kláves, ostatné veci ako detaily, rozlíšenie, language, audio atď. sú normálne v in-game Options ako bolo v pôvodnom SS.
Keďže setup kláves nebol v SS prístupný tak asi bolo jednoduchšie iba prepisovať ini ako doprogramovávať do hry nejaké menu. Hoci nejakú grafickú nadstavbu, ako samostatné exe v adresári, ktoré by iba zastrešovalo ten edit mohli spraviť keby chceli ale nakoniec prepísať pár slov v ini súbore dnes nevie spraviť asi iba mega-lamka.
@BINGMAN (23.09.2015 16:34): Síce som si nič moc nevšimol ale asi to nejako automaticky priraďuje veci alebo niečo, nie som si istý, nič svetoborné to nebude ináč by som si to všimol.
Keďže setup kláves nebol v SS prístupný tak asi bolo jednoduchšie iba prepisovať ini ako doprogramovávať do hry nejaké menu. Hoci nejakú grafickú nadstavbu, ako samostatné exe v adresári, ktoré by iba zastrešovalo ten edit mohli spraviť keby chceli ale nakoniec prepísať pár slov v ini súbore dnes nevie spraviť asi iba mega-lamka.
@BINGMAN (23.09.2015 16:34): Síce som si nič moc nevšimol ale asi to nejako automaticky priraďuje veci alebo niečo, nie som si istý, nič svetoborné to nebude ináč by som si to všimol.
@BINGMAN (23.09.2015 16:34): Tak to zní fajn, na to jsem docela zvědav.
Každopádně jsem to na GoGu teď vzal, ale moc času na to beztak nebude, takže kdoví, kdy se k tomu dostanu (doufám však, že co nejdříve:)).
Každopádně jsem to na GoGu teď vzal, ale moc času na to beztak nebude, takže kdoví, kdy se k tomu dostanu (doufám však, že co nejdříve:)).
@Isair (23.09.2015 15:45): Prý ještě zlepšuje správu inventáře, který byl v původní hře trochu krkolomný.
@mazar1234 (23.09.2015 14:35): Čili ta EE tedy jen zvyšuje rozlišení + podpora widescreen, přidává mouselook po stisknutí určité klávesy a možná zlepšila zvuky (či hudbu)? No na druhou stranu ne že by SS 1 něco více potřeboval, už původní verze se hrála parádně... na ten mouselook jsem však zvědav, podobně jako v Ultimě Underworld tam bylo to ovládání zprvu trochu nemotorné, na druhou stranu nic, na co by se nedalo zvyknout či nedávalo smysl (nadto UU to trochu umocňovala tím, že bylo vždy potřeba nejdřív kliknout na "use", "look" atp. a pak teprve na item, jako ve starých adventurách, SS se ovládal možná trochu lépe, jestli si dobře vzpomínám- jsem to už nehrál ani nepamatuji, budu to muset vážně co nevidět napravit).
A je tam alespoň nějaké příjemné ingame "options" menu? Či je nutné se hrabat v .ini souborech?
A je tam alespoň nějaké příjemné ingame "options" menu? Či je nutné se hrabat v .ini souborech?
@Tarhiel (23.09.2015 15:00): Hej akurát sú trošku väčšie medzery medzi stĺpcami lebo to natiahli na widescreen.
@mazar1234 (23.09.2015 14:46): http://www.gog.com/news/release_system_shock
Zoscrolluj dole na obrázok.
Ale Mea Culpa - až teraz som si všimol, že tá GUI sa vôbec nemení, použili len čitateľnejší font, inak je to stále to isté - pardon :/
Zoscrolluj dole na obrázok.
Ale Mea Culpa - až teraz som si všimol, že tá GUI sa vôbec nemení, použili len čitateľnejší font, inak je to stále to isté - pardon :/
@Tarhiel (23.09.2015 14:38): Hej? ja som si žiadny rozdiel nevšimol. Checknem to.
Sakra kde je tam ten gif? neviem to nájsť.
Sakra kde je tam ten gif? neviem to nájsť.
@mazar1234 (23.09.2015 14:35): Aha, lebo na tom porovnávacom .GIFe z GOG to vyzeralo, že GUI je tam akési vzdušnejšie.
@Tarhiel (23.09.2015 14:29): GUI ako také nemá žiadnu zmenu :-). Akurát je tam to, že stlačením E (alebo čo si nastavíš v ini) sa ti lockne kurzor do stredu a máš mouselook a opätovným stlačením E sa ti odomkne kurzor a voľne s ním pohybuješ ako pôvodne. + teda vyššie rozlíšenia ako možnosť voľby, ale iba software samozrejme, nie je to preportovanie do nového enginu ala Descent Rebirth.
@mazar1234 (23.09.2015 10:49): Tá Classic verzia je vacsia preto, lebo obsahuje aj floppy verziu a, myslím, a aj nemecký a francuzky jazyk.
Osobne sa na EE teším, SS1 som nehral, i keď SS2 je môj all time favorite, lebo neohrabané ovládanie, tak dúfam, že to tá nová GUI + mouselook spríjemnia.
Osobne sa na EE teším, SS1 som nehral, i keď SS2 je môj all time favorite, lebo neohrabané ovládanie, tak dúfam, že to tá nová GUI + mouselook spríjemnia.
serte na mouselook :D
@Bodkin (23.09.2015 11:13): A+D je otacanie nie pohyb.
@Cobot (23.09.2015 11:04): Ako jasne, ked sa ti to hra pohodlnejsie nie je o com mne to tak nepride, preto som chcel vediet ci je to tam natvrdo alebo voliteľné.
Edit - Ale musím kategoricky nesúhlasiť s tvojím prirovnaním s Doomom, podľa mňa to tak vôbec nie je a to z dôvodu GUI/Inventára v SS.
Pretože tu je vidieť, že tým že hra s mouselookom vôbec nepočíta tak tu je aj kameň úrazu, ktorý ale v Doomovi absolútne neexistuje. Beztak sa musíš neustále prepínať E aby si to mohol ovládať, kdežto v Doomovi nič podobné nehrozí, tam je mouselook definitívne konečné riešenie bez akejkoľvek komplikácie.
Mne sa to z týchto dôvodov ovláda lepšie bez mouselooku a neustále prepínanie čo 5 sekúnd mi príde ako opruz.
@Cobot (23.09.2015 11:04): Ako jasne, ked sa ti to hra pohodlnejsie nie je o com mne to tak nepride, preto som chcel vediet ci je to tam natvrdo alebo voliteľné.
Edit - Ale musím kategoricky nesúhlasiť s tvojím prirovnaním s Doomom, podľa mňa to tak vôbec nie je a to z dôvodu GUI/Inventára v SS.
Pretože tu je vidieť, že tým že hra s mouselookom vôbec nepočíta tak tu je aj kameň úrazu, ktorý ale v Doomovi absolútne neexistuje. Beztak sa musíš neustále prepínať E aby si to mohol ovládať, kdežto v Doomovi nič podobné nehrozí, tam je mouselook definitívne konečné riešenie bez akejkoľvek komplikácie.
Mne sa to z týchto dôvodov ovláda lepšie bez mouselooku a neustále prepínanie čo 5 sekúnd mi príde ako opruz.
@mazar1234 (23.09.2015 10:49): Ne chození, ale otáčení se.
Ať si každej hraje jak chce, ale freelook prostě zpříjemňuje pohyb. Neříkám, že původní ovládání je nepoužitelné,, ale je to zbytečně kostrbaté. Dooma jsem taky hrál na klávesnici a nevadilo mi to. Dneska se dá hrát taky s freelookem a je to tak příjemější. I když je vidět že to na něj není dělané. U SS je to to samé. A ano není to ostřílení, ale o pohybu.
To už byste mohli říct, že dabované logy jsou taky nanic, když je disketová verze neměla.
btw: jinak koukám, že portable už nejde z původního fóra stáhnout. Ale tak je to logické když už se dá zase koupit.
To už byste mohli říct, že dabované logy jsou taky nanic, když je disketová verze neměla.
btw: jinak koukám, že portable už nejde z původního fóra stáhnout. Ale tak je to logické když už se dá zase koupit.
@Bodkin (23.09.2015 09:54): Wut? Naco mas potom WAXD.
Nikdy by ma nenapadlo ovladat pohyb mysou (rovnako ako pouzivam WAXD v ultimach).
Skor ma serie, ze v tej EE aj tak musim editovat v ini nastavenie klaves, lebo nastavenie "classic" nie je skutocne classic ale su tam niektore klavesy zmenene oproti originalnemu classic.
Inac su Original/EE verzia riesene 2 nezavislymi polozkami v policke ako 2 samostatne install subory. Akurát neviem preco ma Original 350MB a EE 96MB. Dost obrovsky rozdiel.
EE ma tiez asi aj remasterovanu hudbu (aspon sa mi zda ze je to upravene) a co je hlavne ponuka vyssie rozlisenia ako Original. Navyse aj prisposobene Widescreen 854x480, hoci to trosku rozhodi texty logov.
Nikdy by ma nenapadlo ovladat pohyb mysou (rovnako ako pouzivam WAXD v ultimach).
Skor ma serie, ze v tej EE aj tak musim editovat v ini nastavenie klaves, lebo nastavenie "classic" nie je skutocne classic ale su tam niektore klavesy zmenene oproti originalnemu classic.
Inac su Original/EE verzia riesene 2 nezavislymi polozkami v policke ako 2 samostatne install subory. Akurát neviem preco ma Original 350MB a EE 96MB. Dost obrovsky rozdiel.
EE ma tiez asi aj remasterovanu hudbu (aspon sa mi zda ze je to upravene) a co je hlavne ponuka vyssie rozlisenia ako Original. Navyse aj prisposobene Widescreen 854x480, hoci to trosku rozhodi texty logov.
Freelook není o střílení, ale o otáčení se dokola. Normálně musíš přijet na kraj obrazovky a zmáčknout levé myšítko. S freelokem jen pohneš myší tím směrem.
@mazar1234 (22.09.2015 16:37): jj, přesně tak, v System Shocku je původní ovládání dost vychytané.
To takoví lehce podobně ladění CyClones jsou z hlediska ovládání dost masakr, tam bych rozhodně mouselook uvítal.
To takoví lehce podobně ladění CyClones jsou z hlediska ovládání dost masakr, tam bych rozhodně mouselook uvítal.
@Cobot (22.09.2015 16:28): Vôbec to nie je masochizmus, pretoze system pouzitia kurzoru a pohybu ho vobec nevyzaduje (ako u povedzme klasickej Doomovky kde bol bod strelby vzdy zamknuty v strede obrazovky).
Tu ale nemas bod strelby uzamknuty a naopak mozes strielat niekde uplne inde nez sa pozeras (resp. kde mas stred obrazovky). To vobec nie je otazka retro/neretro.
To je nieco uplne ine nez klasicke FPS s uzamknutym kurzorom, tam je to masochizmus bez mouselooku ale u systemu ako ma SS prave vobec nie. Naopak Mouselook tu realne meni gameplay co v ziadnom pripade nechcem, pride mi to naopak horsie.
SS skratka nebola Doomovka uz len z toho titulu ze ma uplne inac rieseny system pohyb+strelba (ked neberieme v potaz silne adventurny gameplay ako napln hracovej cinosti).
Tu ale nemas bod strelby uzamknuty a naopak mozes strielat niekde uplne inde nez sa pozeras (resp. kde mas stred obrazovky). To vobec nie je otazka retro/neretro.
To je nieco uplne ine nez klasicke FPS s uzamknutym kurzorom, tam je to masochizmus bez mouselooku ale u systemu ako ma SS prave vobec nie. Naopak Mouselook tu realne meni gameplay co v ziadnom pripade nechcem, pride mi to naopak horsie.
SS skratka nebola Doomovka uz len z toho titulu ze ma uplne inac rieseny system pohyb+strelba (ked neberieme v potaz silne adventurny gameplay ako napln hracovej cinosti).
@mazar1234 (22.09.2015 12:24): kdysi dávno když mouselook vyšel tak byl normálně ve hře nějakou klávesou vypínatelnej. Ale teda hrát bez něj bych to už nechtěl. To je trochu masochismus. Mě to teda výrazně zpříjenilo ovládání. Zas tak retro bejt nemusim. Ale tak když chceš tak proč ne..
@mazar1234 (22.09.2015 12:24): Je to přepínatelné, protože tu myš potřebuješ i pro manipulaci s inventářem, že jo ;)
@mazar1234 (22.09.2015 12:24): Domnívám se, že to bude nastavitelné. Aspon u Ultim z Gogu co jsem hrál, tak jsem si tam mohl přes konzoli leccos nastavit.
@Cobot (22.09.2015 11:43): Pozor, Abandonware je stale uplne ilegalna vec, akurat ze je to zalozene na tom, ze de facto neexistuje subjekt, ktory by to zazaloval takze to proste daju na download a vedia ze ich nikto nebude zalovat.
No pisu tam ze si mozes (asi v menu) vybrat ci chces classic/enhanced takze by to malo obsahovat aj komplet povodnu hru (CD-ROM verziu) bez upgradov.
Ale jedna otazka, kto hral portable, ten mouselook tam bol natvrdo implementovany alebo to bolo iba volitelne a stale to islo hrat v povodnom prevedeni kurzora. Lebo s tym mouselookom to urcite nechcem hrat, ale chcem to ist v tej enhanced grafike atd...
No pisu tam ze si mozes (asi v menu) vybrat ci chces classic/enhanced takze by to malo obsahovat aj komplet povodnu hru (CD-ROM verziu) bez upgradov.
Ale jedna otazka, kto hral portable, ten mouselook tam bol natvrdo implementovany alebo to bolo iba volitelne a stale to islo hrat v povodnom prevedeni kurzora. Lebo s tym mouselookom to urcite nechcem hrat, ale chcem to ist v tej enhanced grafike atd...
@Bodkin (22.09.2015 09:35): Tak to je hodně super, GoG poslední cca rok neustále příjemně překvapuje.
Budu si to muset střihnout co nevidět znovu.
Budu si to muset střihnout co nevidět znovu.
No ne to zírám... paráda.
Jak to vůbec bylo z portable SS. Já myslel, že je to abadonware. Takže v tuhle chvíli je nelegální? Tedy jestli samozřejmě vůbec kdy legální byl...
Jinak předpokládám, že gog verze bude v podstatě portable SS.
Jak to vůbec bylo z portable SS. Já myslel, že je to abadonware. Takže v tuhle chvíli je nelegální? Tedy jestli samozřejmě vůbec kdy legální byl...
Jinak předpokládám, že gog verze bude v podstatě portable SS.
@Bodkin (22.09.2015 09:35): HUSTÉ.
Žeby som si dal opáčko z Esperanta a prešiel to na 3333 s lepším skóre ako posledne?
Žeby som si dal opáčko z Esperanta a prešiel to na 3333 s lepším skóre ako posledne?
@Bodkin (22.09.2015 09:35): Hell yeah ! Tak to si zaslouží abych tomu dal druhou šanci ;)
Stream hraní s vývojáří SS k 20. letému výročí: http://www.twitch.tv/algorithmancy
Zatím se dost perou se zvukem...
Zatím se dost perou se zvukem...
@ugraugra (09.08.2014 18:13): ako by povedalo duo Simek & Grossman - "je to rúzný".
Ako kde a navyse ked nieco urobis tak urcity respawn na urcitych miestach eliminujes....
Ale reactor levelu sa nezbavis ani ked sa postavis na hlavu, detto level 3 s invisible mutantami a rekreacne kapsuly v lvl 6.
Inac obecne sa to nerespawnuje, ale su tam triggery ktore vyvolaju prichod likvidacneho komanda, ale to nie je ziadny respawn.
Skratka "je to rúzný" a navyse ako kedy a ako kde.
BTW si lamka ugraugra :-0
Ako kde a navyse ked nieco urobis tak urcity respawn na urcitych miestach eliminujes....
Ale reactor levelu sa nezbavis ani ked sa postavis na hlavu, detto level 3 s invisible mutantami a rekreacne kapsuly v lvl 6.
Inac obecne sa to nerespawnuje, ale su tam triggery ktore vyvolaju prichod likvidacneho komanda, ale to nie je ziadny respawn.
Skratka "je to rúzný" a navyse ako kedy a ako kde.
BTW si lamka ugraugra :-0
Uf, teda asi jsem před tímhle neměl hrát Dooma a Blooda, přijde mi to neuvěřitelně těžkopádné. Došel jsem k prvnímu cyberspacu a je to teda fakt zmatenej humus, musel jsem to vypnout abych to rozdejchal :)
Jinak když nějaký úsek vybiju, respawnují se pouze zombíci nebo i těžší nepřátelé?
Jinak když nějaký úsek vybiju, respawnují se pouze zombíci nebo i těžší nepřátelé?
@mazar1234 (19.02.2013 22:13): Nu, já to nechtěl na první dohrání nikterak přepísknout.
@Bodkin (19.02.2013 22:12): To je v pohode, tiez som tak zvykol hravat....
@mazar1234 (19.02.2013 21:59): 2221 (tedy normální nastavení až na cyberspace, který ze srdce nenávidím)
@Bodkin (19.02.2013 21:55): Len pre zaujimavost, na akom difficulty to hras?
@Cobot (19.02.2013 19:46): Nezmizelo, jen se částečně omezilo. Naklánění jsem měl - yxc, verikální - rfv, takže s tím problém od wasd nebyl.
těžkopádné ovládání s použitím mouselook zmizelo. Snad jen dřepnutí je postaru.
@Drolin (19.02.2013 15:58): Nechce se mi