Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

System Shock


Diskuze

< >
@Všivák (22.06.2016 14:35): Myslíš "Turbo motion booster" alebo "Jump Jets".

TMB - má 2 módy, zrýchlenie pohybu o 150% za cenu menšej kontroly pohybu alebo zrýchlený konštantný pohyb dopredu (až 200%) so zrýchleným otáčaním, dobré na preskakovanie veľkých vzdialeností, na niektoré miesta sa bez toho asi ani nedá dostať.

JJ - klasická "levitácia" za cenu spotreby energie, vo verzii 1 extrémne veľká spotreba energie vo verzii 3 už sa dá celkom slušne kde tade vyletieť.

@Phoenix (22.06.2016 15:33): Si nejaký rýchly. Nemáš zapnutý booster?
@Všivák (16.06.2016 12:31): Ja som hral Enhanced bez mouselooku s pôvodným ovládaním a tam streľba v cyberspace bugnutá je takže na 99% by som tipoval, že aj u teba je to tak.
Spôsobuje to nastavenie cyklov v emulátore.
@Všivák (15.06.2016 15:29): Prejsť k východu a pozbierať ideálne všetko čo sa dá.... ak je tam nejaký spínač tak ho aktivovať aby sa otvorili nejaké (bonusové) dvere v realite.
Prípadne získať nejaký kód....

Nepriateľov strieľaš tým Pulser-om (taká hviezdica) a ICE strieľaš Drillom (taký ihlan, nájdeš neskôr).

Ale ak máš nakonfigurované v Dosboxe "cycles=max" tak je to strieľanie v cyberspace bugnuté....
29.6. sa spustí Kickstarter kampaň na System Shock Remastered, tak to už rozohrávať nebudem a počkám na novú verziu :)
@Paul (14.03.2016 23:18): "menší důraz na RPG" - tak jednicka je FPS-ka v urcitom adventuroidnom settingu, ale RPG to ziadne nie je.

"fakt špatná grafika" - Nj, ale dobove recenzie ukazovali screenshoty ako ultra-najlepsiu grafiku co existuje takze jasne chapeme vo co gou.
Taky jsem jedničku asi po dvou hodinách vzdal. Ten level design a menší důraz na RPG mi vadil, plus fakt špatná grafika že to prostě pro mě už nemělo atmosféru. Ale tyhle záběry prostě vypadaj skvěle, ten mix retra a moderny mi sedí..snad jim to vyjde.
Tak jasně, orientovat se tam dá, ale jednoduše to na mě působí jako herní level speciálně poskládanej pro hráče, nikoli jako reálně využitelnej prostor navrženej s ohledem na nějakou praktičnost.

Což samozřejmě platí skoro u všech her, ale některý to maskujou líp a některý hůř, u SS1 mi to vadilo:). Ale je fakt, že jsem to nehrál v době vydání, poprvý jsem to zkoušel až pár let po dohrání výborný dvojky.
Zkoušel jsem se do SS1 dostat několikrát a vždycky mi přišlo, že ten prostor prostě nedává smysl. Chodby odnikud nikam, bludiště ze zakroucenejch slepejch uliček atd, prostě devadesátý léta jak vyšitý.

edit: teď koukám, že už jsem to tu psal o kousek níž:).
Vypadá to překvapivě výborně. Asi se budou hodně držet předlohy, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby si aspoň trochu pohráli s tím bludišťovitým level designem a omezili některý dobový nesmysly.

Jinak soundtrack zní spíš inspirovanej Hornerem než původníma hrama, což ale nemusí bejt nutně na škodu a třeba to není finální.
'both new titles'

System Shock Remake a System Shock III.

@USER47 (26.11.2015 18:58): Možná mě jen mate paměť a prostorová orientace, ale přišlo mi, že celá stanice je docela logicky poskládaná a ne jako Wolf 3D otáčky za otáčky za otáčky.
@Cobot (26.11.2015 16:39): "Ještě jak si vysvětlit tohle "...and by this I mean both new titles in the series as well as major updates to the existing games, will be very true to the spirit of the originals," Kick told "

Podľa mňa tým dali najavo, že majú v pláne aj remake dvojky a zrejme aj nejakú Enhanced Edition pôvodnej hry - aj keď neviem, čo by tam enhancovali, podľa mňa New Dark vyžmýkal z Dark Enginu maximum.

@USER47 (26.11.2015 18:58): Len o chlp? :)
Mně by vůbec nevadilo, kdyby se ty mapy pokusili trochu překopat. Na jedničce SS mě kromě ovládání sralo především to, že mapy jsou prostě devadesátkový bludiště, nemaj hlavu ani patu a nepůsoběj jako normální funkční prostor. Chodby vedoucí odnikud nikam, slepý uličky atd...Dvojka už mi v tomhle přišla o chlup lepší.
@Bodkin (26.11.2015 16:44): No je to blbě vidět, ale na postel se mi to zdá mělké :D. Každopádně se mi moc líbí ta kostkovaná zeď. Pěkné. Přidat real-time stínování, omezit respawn a udělat to víc survival.

Jinak nemuseli by se bát trochu překopat design místností. Ta první místnůstka s kufrem je sice 1:1 oproti originálu, ale mě by fakt nvadilo dát tam police.

Aby to zas nebylo jako Half-Life Source, ale mělo to něco jako Black Mesa. I když ta je na můj vkus už moc "neremaková"

btw je nějaký důvod mít obavy z použitého enginu? Já tedy enginům vůbec, ale vůbec nerozumim, ale nevim proč ve mě Unity vzbuzuje něco jako, že je to blbé.
To jsou teda věci....

Jen teda jsem si vždycky myslel, že ty modrá "okna"jsou nějaký hybernační postele a ne "okna". Na remaku jsou taky ve 2D.. WTF..:?

Ještě jak si vysvětlit tohle "...and by this I mean both new titles in the series as well as major updates to the existing games, will be very true to the spirit of the originals," Kick told

Každopádně pokud budou hru dělat celou, tak to asi bude na dlouho. Hodně dlouho.
@mazar1234 (11.11.2015 16:03): No, ja dúfam, že prerábka bude verná svojím koreňom, to by mohla býť špička, a potom, ak by sa dobrými (nie na úrovni AAA titulov, ale na úrovni indie hier dobrými) predajmi otvorili dvere pre SS3, a zobral to do rúk ten správny tým, ako píšeš, mohlo by to byť skvelé, pre mňa absolútne mega-bombastické :)

Osobne vidím SS3 reálne, práve preto, že všetky práva, (konečne!) vlastní EA(?) a Night Dive Studios. Predtým to bol legálny clusterfuck a SS2 séria bola považovaná za epitóm legal limba.