Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Pro mě jako fanoušky značky je například nějaký remake naprosto neatraktivní, kdyby vybírali na nový díl, tak by to určitě vypadalo jinak.
Ony ty kickstartery už tolik nefrčej, kdyby to oznámili v době největšího KS boomu, tak vyberou pět mega. Takhle se o tom napsalo na začátku, první vlna to podpořila, ale pak se o tom v zásadě už moc nepsalo a i kvůli tomu ta částka nerostla.

Možná by to dopadlo líp, kdyby to v průběhu přiživovali nějakejma zajímavejma updatama a novejma informacema, aby o tom herní weby měly důvod každej den něco napsat a nahnat tam pár dalších backerů.
@Cobot (28.07.2016 10:10): S remakom dvojky vrelo súhlasím :)

Predpokladám, že čím viac bližšie bude dátum vydania + po vydaní SS remake nazbiera veľa nových fanúšikov, ktorí o sérií dovtedy nepočuli, a preto remake dvojky nebude nereálný.

No a, smaozrejme, dúfam, že trojka dostojí kvalitám obom predcházajícim hrám.

Taktiež, keďže NighDive sa podarilo vyhrabať zdrojový kód k pôvodnému SS, dúfam, keďže nedosiahneme daného stretchgoalu, že ho skôr či neskôr vypustia.
To by bolo fakt blbé, keby si ho nechali pre seba. Komunita by s ním vedela robiť divy, rovnako ako pri NewDark patchoch.
Mě taky překvapuje jak málo lidí ten vývoj podporuje.. 227 lidí z celý ČR.. Taky je škoda, že se budou vrážet zbytečný prachy do lokalizace. Ale je dobře, že to vznikne a vytvoří to pěknej prequel k SS3.

Do budoucna bych se určitě nebránil, ani předělávce druhýho dílu. Nejsem tak ortodoxní a nemám problém když ty verze budou koexistovat vedle sebe. Jako náhradu za původní díly je nikdy brát nebudu. Proto i chci aby tenhle remake byl trochu jinej než základ. Ne jen prostá kopie v novém enginu.
@ugraugra (28.07.2016 09:42): Na druhej strane to IMO nie je zlý stav, totiž majú viac peňazí ako (podľa nich papierovo) potrebujú na dokončenie celej hry v basicu, ale nemajú dosť na to aby museli míňať peniaze na additional features.

To dáva celkom slušnú nádej, že úspešne vytvoria vynikajúcu basic verziu, čo by mne osobne vôbec, ale ani v najmenšom nevadilo....

Akurát teda ten dismemberment.... ten by som ako fakt chcel.
Jsem překvapenej, že to backuje tak málo lidí. Asi nastalo jisté vystřízlivění z KS her (většina z nich skončila neslavně) a přispěly ne moc atraktivní stretch goals. Čekal bych od němců, že budou jasně druzí za US a ono hovno. Backnulo to 1900 z lidí z 80M populace :o)

Taky jsem čekal, že se Japonci umístí v top10, ale v Asii KS evidentně vůbec nejede. Naopak 10. místo ČR je milé překvapení.
@Cobot (21.07.2016 16:44): Ono vždycky nejvíce příspěvků bývá na začátku a na konci kampaně co jsem si tak všiml... uvidíš, možná to ještě ke konci rapidně skočí. Ale i kdyby ne... cíle dosáhli a to je to hlavní.

I když třebaže jim to přeji a tahle série si to rozhodně zaslouží, osobně mě to nechává chladným a asi zůstanu i nadále věrný originálu, který má pro mě větší kouzlo než celé tohle unity 3D (jakkoliv nevypadá zase tak marně). Navíc nejsem příliš velkým fanouškem remaků, o to spíše, když se tu hru snaží až příliš zpřístupnit/zjednodušit/změnit (strkání rypáčků do cizí a kvalitně odvedené práce, zvlášť od amatérštějšího studia, nevěstí nikdy nic moc dobrého- viz. BG remaky a datadisk). Raději bych byl za plnohodnotné pokračování. Poslední dobou mi to leze krkem o to spíše, protože je to samý Director's Cut, redux, remake, remaster mizerné kvality a jde v tom vidět ta snaha autorů o easy money.
Kikstarter se úplně zastavil. Denně přibejvá jen pár tisíc. Bída..

Ono tohle je první kickstarter co jsem podpořil a nestačim se divit jak málo lidí to podporuje. V sekci coomunity se dá vyčíst, že z celýho Londýna to podpořilo jen 414 lidí. Z celýho Dánska a to je desátý poslední země ve výčtu, to podpořilo 199 lidí. To znamená, že z celý ČR to mohlo bejt maximálně 198 lidí. WTF? Asi to fakt nikoho nezajímá...
@Všivák (21.07.2016 15:57): Absolútny súhlas: Limb Dismemberment + Remixy originálneho soundtracku by som rád videl nižšie - oni ich podľa mňa naschvál dali tak vysoko, aby sa tam ľudia pledgmi dostali, ale objím sa, že k tomu nedôjde...
8 patro. Docela to odsejpá. To jsem z tý adventurní časti měl trochu strach. Jsem dost adventurní střevo. Tady je to ale celkem v pohodě.
@mazar1234 (10.07.2016 15:59): Já nad tím přemýšlel a i když se mi RPG prvky a skilly taky nezdaj, tak mi došlo, že kopii 1:1 nechci. Hra by měla být trochu jiná. Stejná hra v lepší grafice nic nového nepřinese. Jen budeme fetišisticky zkoumat jak je to tady a jak v originálu. Fatální je udržení atmosféry. Mě z těch cílů taky zaujalo jen tohle: Enemy limb dismemberment, More puzzles, Ammo types/weapon settings, Vending machines, Basic crafting/research, Weapon upgrading,.

Ostatní jdou mimo mě a nijak mě nezaujali. Spíš se divím, že tohle je až tak "vysoko" v cílech. Podle mě je ale 1,7m spíš nedosažitelnejch. TěCh 900k se vybralo relativně rychle, ale dalších 800k k tomu se mi nezdá reálné.
@Paul (29.06.2016 23:08): Jj ja som bol spokojny tiez, rozhodne to je noob-upgrade :-D

Akurat ten inventory system je zly, mali by to navratit do rozumnejsej aktivacnej podoby ako to bolo v originale.
Tam to vsetko bolo ovela rychlejsie so skratkami a viac "one click", ale beriem to ako Pre-alpha takze snad sa vyseru na gamepadovy interface a spolahnu sa na prachy z Kickstarteru, takze nebudu taki zavisli od predajov pre packarovych noobov.
@mazar1234 (29.06.2016 22:57): nj problém je že já hrál SS1 poprvé před pár lety, a jak jsem zvyklej na moderní standardy tak ta lowres sprajtová a, upřímně, hnusná, grafika už nedokázala vykouzlit atmosféru, pak si pamatuju jak mě tam iritovala hudba a někdy po dvou hodinách hraní jsem to zabalil. S dvojkou jsem tenhle problém neměl, tu jsem dohrál a bavila mě celá (až na ten odporně nudnej "many" level). No a tenhle remake moje výtky k jedničce fixuje a to dobrý zanechává, takže spokojenost :)
Dohrál jsem to demo a dobré to bylo, bavilo mě to o dost víc než originál system shock 1 :)
Ten engine toho dneska hodně umí, ale výkon je pořád problém, a to i u jednodušších her, který ty superpokročilý grafický fičury ani nijak nevyužívaj.
Unity 5 je dneska velmi dobrej engine. Jedou na tom grafický powerhousy jako Forest nebo Escape from Tarkov. Tenhle fantastickej short jede na Unity:
https://www.youtube.com/watch?v=GXI0l3yqBrA
Plně srovnatelný s Unreal 4. Kickstarter backnut, doufám že to vybere co nejvíc protože týhle partě důvěřuju a jednička si pořádnej remake zaslouží.
Skvěle udělaná kickstarter kampaň, asi nejlepší co jsem viděl. Ukázka soundtracku parádní, pouštím si to pořád dokola a nemůžu se toho nabažit. Takže je jen škoda, že na mym kompu demo nerozběhám a beztak chci nejdřív dohrát původní dva díly :)
@special_plan (29.06.2016 02:11): Ty jo fakt, oni si spravili svoj engine.

Povesť Unity dosť utrpela tým, že tým ako je "ľahké s ním pracovať" tak v tom vyrobil hru kadejaký neschopný manták a potom to tak dopadlo - meh ďalšia sračka v unity, meh ďalšia sračka v unity.....
Unity je v poho a na prealphu to vypadá naprosto mazecově.

Já snad backnu první kickstarter.
@USER47 (28.06.2016 22:44): Také nejsem z použití Unity nějak extra nadšený, pár FPS v Unity už jsem hrál a nesedly mi (pohyb postavy, zpětný ráz zbraní atd.). NA strategie a krokovací dungeony dobré, ale na FPS IMHO úplně ne. Chápu proč po Unity sáhnuli, ale celá hra je díky tomu taková ... pomalejší (schválně jsem zkoušel chvíli znovu enhanced verzi a opravdu se mi to nezdá), o slabších texturách nemluvě. A doufám, že animace léčení v přístroji půjde přeskočit nebo vypnout, jednou je to cool, ale při běžném hraní, kdy se počty takových léčení počítají na desítky, by to bylo značně otravné.

Nicméně je to pre-alpha, výsledná hra může vypadat dost jinak (byť engine už asi nevymění).
hmm tohle asi backnu, jedničku jsem zkoušel ale nešlo to, příliš starý a immersion nikde, ale ten remake vypadá docela luxusně a Stephen Kick je strašnej sympaťák. To video se jim povedlo :)
@mazar1234 (28.06.2016 22:46): "...Ale kde prosim ta, je ten kod vedla keypadu napisany - Screenshot..."

V jedničce to tuším bylo v nějakým PDA, co se tam válelo, v remaku ale nemaj funkční systém ukládání kódů, emailů a podobnejch věcí, tak to vyřešili takhle. Podle mě je to dočasný.
@Cobot (28.06.2016 23:21): "..si moc nejsem jistej tím RPG s perkama a skillama - z toho mám trochu obavy. " - to uz by z toho urobilo uplne inu hru, asi by chceli nejaky System Shock 2 v kulisach jednicky,

Ak by to bola volitelna polozka v nastaveniach tak preco nie, mozno by to urobilo este lepsiu hru co my vieme....

Ale napr. "Only 1 savegame. If you die, the save is deleted" je uz cisty nezmysel, nevidim zaidny zmysel v tom davat tam nerealne options, aj ked by sa dalo uvazovat o tom ze si stihnes pred smrtou aktivovat respawnovaciu jednotku, ale aj tak, je to blbost. Bez ochcavania zalohovanim savequit savov by to aj tak nikto nikdy nedohral.
Tak, zabackované na zberateľskú edíciu :)

Demo si poriadne zahrám až zajtra.
Atmosféra, hudba a zvuky super, ale framerate a textúry ozaj nič moc. Keďže je to však iba alpha, neostáva nič iné ako veriť, že to dovtedy poriešia k spokojnosti.
Taky mi to jednou krešlo, když jsme se rozeběhl.. Asi se nemí běhat...

Edit: mimochodem všechny nejdražší pladge už jsou backutý. V podstatě už zbejvaj jen trapný za 350,-.

Jinak z tohohole...

$1.7m Goal : Enemy limb dismemberment, More puzzles, Ammo types/weapon settings, Vending machines, Basic crafting/research, RPG leveling with perks/skills, Weapon upgrading, Hardcore mode (No respawning), Ironman mode (Only 1 savegame. If you die, the save is deleted)

..si moc nejsem jistej tím RPG s perkama a skillama - z toho mám trochu obavy.

150k
Tahle hudba mi víc evokuje System Shock, snad tam nějakou tu elektroniku zapracujou. Z tý současný hudby mám dojem, jako by se snažili udělat budgetovýho Aliena, ne System Shock:).

Engine asi nezměněj, ale FPS na Unity jsou vždycky dost peklo, co se týká výkonu a stability frameratu. UE4 na tom není o moc líp, nejradši bych to viděl na ověřeným UE3, ten by na to stačil desetkrát.:-D Ale je to malej tým, v Unity se jim to asi dělá líp, tak se s tím snad nějak poperou.
@USER47 (28.06.2016 22:44): Makaj na tom. Tahle hudba by ti seděla víc? No jo krev na zdi jsme přehlídl. Ten kod znám zpaměti. Je skoro v každý hře od LG a následovníků. Ber to, že je to pre-Alpha- Minimálně rok a půl před dokončením. Bůví jak to bude vypadat. něko jim v diskuzi navrhuje Unreal 4. Jo bylo by to lepší, ale engine už asi nezmění. To je asi moc velká změna. Jedině když vyberou 3 míče.

@mazar1234 (28.06.2016 22:46): Tak to je nedorozumění. Tys to datum viděl na steamu. Já koukal přimo na tu stránku kickstarteru.

btw: už mají 130k
@Cobot (28.06.2016 22:06): Kód ke dveřím byl napsanej krví hned vedle toho keypadu.:)

Demo dohráno, trochu mě štve použití Unity, protože to zatím má dost tragickej framerate, především s příhlédnutím k tomu, že je to jeden malej level s několika málo tupejma nepřátelema. A to i přes dost děsivý textury, těžko říct, jestli je to záměrně retro, podle mě asi ne.

Jinak fajn, ale chybí tomu původní, nebo aspoň nějaká podobná, elektronická hudba. Ty hornerovský smyčce tomu prostě nedávaj tu správnou cyberpunkovou atmosféru, působí to nějak odlišně a mírně generičtěji než SS a SS2.:/
@mazar1234 (28.06.2016 22:14): Máš to vpravo u každý kategorie - "Estimated delivery Dec 2017".

Za mě to byl první kickstarter. Dal jsem 30,- což je cena, kterou bych pak dal i za hotovou hru. Nepodpořit mojí nejoblíbenější hru bych si neodpustil. Navíc po odehrání dema, které sice není dokonalé, ale ukazuje potenciál atmosférou.

V demu se kromě rozlišení a asi i kláves nedá nastavit vůbec nic. Je hodně krátké. Granáty jsou podle mě nefunkční. A data log taky. Email od Rebecy jsem zpětně nenašel.

Mimochodem jsme vůbec netušil, že Unity engine umí tak pěkné nasvícení.
@Cobot (28.06.2016 22:06): A jo 2017, ja debil aj mi bolo divne ako som si hovoril, ze to uz budu mat tak rychlo hotove? (holiday) Nejako mi ten rok nedocvakol.

BTW holiday znamena akoze Christmas holiday a nie summer holiday ci odkial si zobral ten "rok a pul". Lebo ja ako som videl slovo holiday tak ma ako prve napadli letne prazdniny.

Ale skoro 10% za hodinu vyzera dobre, to by mali dat, sam by som prispel ako na jeden z minima klickstarterov, na ktore by som realne dal peniaze (shadowruny) ale bohuzial sa neda platit cez paypal takze mam (maju) smolu.


Kazdopadne demo stiahnute, tesim sa. Len aby ma nesklamali osekanou volbou nastavenia obtiaznosti, to by ma fakt nasrali extremne.

@Cobot (28.06.2016 22:06): EDIT - kod bol samozrejme dostupny akurat ze z mailu nie na stene, z prsta by si si ho nevycucal, urcite nie v roku 1994, kedy to bol hadam prvy krat co sa to "easter eggove cislo" v nejakej hre objavilo.
Tak demo odehráno, kickstarter podpořenej. Za hodinu mají 75k,- z 900k což vypadá slibně.

He he, teď už jenom vydržet rok a půl než to dodělaj :D

EDIT: mimochodem byl někde ten kód ke dveřim nebo to bylo jen pro paměťníky? A Rebecca Lansing má jinej dabing. Řekl bych, že je i upravenej text. Škoda, že v demu chyběl cyberspace.
Nevím, jestli to v tom článku zmínili, nicméně přátelský dodám, že ono demo by mělo být vypuštěno souběžně se spuštěním kickstarter kampaně, minimálně na GOGu i Steamu, a to v devět večer našeho času.
@Cobot (28.06.2016 14:50): to už avízovali, že áno, Terri si reprizne rolu Shodan aj v Remaku aj v SS3 ;) A zvuky mixovať, prinajmenšom v SS3 má opäť amibentný mág Eric Brosius - aj ja omdlievam nerdgasmom :D