Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ano první bonbon je nejsladší a desátý už hodíš dárci na hlavu. Taky to neberu jako argument, že je jednička lepší hrou ale že více bavila. Což je z komentáře patrné. A ano kdybych se objevil náhodném místě v Benátkách/Florencii (a později v Římě) tak nevím v jakým městě jsem, což u jedničky nehrozí.
@Red (22.01.2014 14:12): S argumentom, že prvý diel je najlepší, lebo je prvý som sa už stretol u viacerých ľudí. Ale za relevantný argument to nepovažujem. Ďalšími dielmi sa vždy vytráca ten moment niečoho nového a to že prvý diel prináša vždy niečo nové mi rozhodne nestačí na to, aby som ho považoval za lepší. Že ti prišli mestá v dvojke podobné je zvláštne, vzhľadom na to, že v prvom dieli sa na seba podobali ďaleko viac, ale budiž... :)
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Vidím to podobně. AC1 má zajímavé prostředí a přišla s něčím relativně novým, ale jinak je to tuna nudy. Dvojka zase vylepšuje to, co jedničce chybělo, ale má pro mě absolutně nezáživné prostředí. Vlastně jsem ji ani nedohrál... No a kdyby někdo chtěl klíč na 4. díl, tak piště PM=P
Síce nechápem, ako môže niekomu prísť prvý diel lepší, ale vec názoru...
@Tulareanus (22.01.2014 09:10): S tím se shoduji, AS2 u mě také patří do výběru toho nejlepšího v posledních pěti letech (a to jsem k tomu přistupoval velmi skepticky, což obvykle končí ještě podpořením již tak negativního pohledu). Ono, jako hře ji nejde prakticky nic vytknout.
@PoetaBezRymu (22.01.2014 05:03): Je to ako vraví Phoenix. Jednotka je ako nejaké technické demo oproti dvojke. Ja som väčšinou k hrám dosť kritický a i tak mi príde, že dvojka je asi najlepšia hra z posledných rokov, čo som hral.
Po dvou dnech hraní prvního dílu Assasina nějak nerozumím tomu fenoménu kolem této hry .. ano, panáček hezky skáče, pohyby plynule, ale ani to nepřebije ten neuvěřitelný stereotyp ...... boha, to je pak taková nuda! Furt stejny mise, furt všechno dokola a to má být jako zábavné?

Nějak doufám, že další díly jsou na tom o něco líp, pač tohle je vážně utrpení .....

stačilo držet krytí a při útoku na Altaira zmáčknout quick výpad. dalo se takhle posekat miliardu nepřátel bez větší námahy. přišlo mi to až jako bug.
@Say (28.08.2013 23:33): Mastil jsem je gamepadem, a opravdu to byla lahůdka, útočil jsem mečem na jednoho, jakmile se vyhl, přepnul jsem na dýky, zaměřil jiného, skolil jej dýkou, přepnul na meč a vykryl útok jiného a následně ho zabil seknutím do krku :-)
@ViRus (28.08.2013 23:31): Možná tě to netrápilo, pokud tě ovládání poslouchalo a šlo ty NPCčka hravě porcovat... Jak jsem psal v komentáři, mě to ovládání v soubojích dělalo co chtělo=/
@Say (28.08.2013 23:26): Jo tohle.. to mě docela překvapilo, dostavil se pocit trochu násilné natlačení, ale tak rozhodl se, že ho oddělá a musel počítat s oběma vojsky a respawnu jsem si ani nevšiml, já když došel na místo tak už tam čekalo obvyklé množství zájemců o rozpolcení své vlastní osoby.
@Say (28.08.2013 23:12): Mno tak trochu jsem jej čekal (jako Desmond), možná v době vydání bych byl hodně wtf, jinak se mi příběh líbil pozadí templářů a jejich vliv v křižáckých výpravách, každý charakter dal prostor k polemice jen tedy závěrečná část za Altaira byla už krapet přitažená.
Další rest dokončen, jako koment je myslím zbytečný. Celkově jsem si to užil, jediné zásadní mínus je repetetivnost, než se hráč dopracuje k hlavnímu cíli, ale když si to dávkuje po kouscích tak strašné to zase není, mno prostě to není hra "ještě tento úkol, level atd. a jdu spát".
@Say (28.08.2013 12:10): Náhodou to bylo vysvětleno na začátku, tak proč ne, já spíše nepochopil, proč musí získávat zpět některé vlastnosti, chápu, že byly odebrány zbraně a chápu, že to má co do činění z postupným vylepšováním.. Ale jako zapomenou či spíše mít zakázáno jak se vyhýbat při boji nebo při skoku zachytit je na hlavu :-)
@ViRus (27.08.2013 22:46): Viz komentář. U mě je favoritem Damašek (v těsném závěru Acre)=) Např. u AC2 tohle nejde vůbec říct. Ty lokace jsou takové neosobní, jednička má tohle lépe zmáklé.