Dle rady jsem stáhnul obtížnost na normal. Ale přesně podle předpokladu to vůbec nic neřeší, protože zásadním problémem jsou v podstatě kamikaze jednotky, který jdou - každá z jedný strany - ke mně do krytu, přičemž neexistence stálého zaměřovače a nesmyslně debilní pohledy na neuvěřitelně gumově se pohybujícího Maxe mě naplňuje přesvědčením, že neschopnej je Rockstar a ne já.
...když už se teda zrovna mám za co krýt, což většinou nemám, protože je to průstřelný, nebo mi to nechá odhalenej kotníček a enemáci mají sniper aim.
Naprosto příšerně jsou ve hře rozestavěný checkpointy. To je jedna velká tragédie. Postavit mě do rovný chodby, kde se není za co krýt, nechat na mě nabíhat vlny špindírů (se sniper aimem), takže ani nemám čas si do začátku přehodit zbraň. Neustále dokola v týhle situaci poslouchat jakejsi veledůležitej vejžblept... Ne, tohle je mizerně odvedená práce a - stejně jako u GTA IV - nedovedu pochopit ta vysoká hodnocení.
A znovu zdůrazňuju, že systém zbraní je naprosto historicky nejhorší. Prvně se mi - po dvou hodinách hraní - stalo, že jsem měl alespoň dvě zbraně, co jsem chtěl.
...když už se teda zrovna mám za co krýt, což většinou nemám, protože je to průstřelný, nebo mi to nechá odhalenej kotníček a enemáci mají sniper aim.
Naprosto příšerně jsou ve hře rozestavěný checkpointy. To je jedna velká tragédie. Postavit mě do rovný chodby, kde se není za co krýt, nechat na mě nabíhat vlny špindírů (se sniper aimem), takže ani nemám čas si do začátku přehodit zbraň. Neustále dokola v týhle situaci poslouchat jakejsi veledůležitej vejžblept... Ne, tohle je mizerně odvedená práce a - stejně jako u GTA IV - nedovedu pochopit ta vysoká hodnocení.
A znovu zdůrazňuju, že systém zbraní je naprosto historicky nejhorší. Prvně se mi - po dvou hodinách hraní - stalo, že jsem měl alespoň dvě zbraně, co jsem chtěl.