@prasezlesa (26.12.2013 20:20): Taky si myslíš, že ti původní odešli, protože se tak styděli za tu amatéřinu co provedli?
Diskuze
@Bodkin (26.12.2013 20:18): Ne, protože změnili tvůrce, jak už jsem psal. Tvoje stupidní názory na jednička vs. dvojka tu rozebírat nebudu.
@prasezlesa (26.12.2013 20:14): Protože si řekli, že napodruhé by jim hra mrzačící knihy a znějící jako mizerná fanfiction neprošla? A nabrali dostatek peněz a zkušeností, aby to mohli udělat znovu a lépe?
Jinak mně bylo jasné, že s dvojkou to bude totálně v prdeli, už když jsem ji zapnul a v úvodním videu běžel místo Eskela zachránit Geralta Berengar, který tou dobou měl být úúúplně někde jinde. Jako kdyby tu hru dělali lidi, co k jedničce nemají žádný vztah. A tohle nebyli schopní opravit ani jedním z toho tuctu patchů, co museli vydat, protože byli strašně hrrr.
@Bodkin (26.12.2013 20:14): To by bylo na úplně jinou diskuzi. Tady se rozebírá fakt, že to skončilo jinak, a já píšu, proč.
@prasezlesa (26.12.2013 20:11): Skončilo to hůře než dvojka.
@Bodkin (26.12.2013 20:06): To jsem nečetl v levelu, ale na LinkedIn. Střílíš naslepo.
Je jedno, že nevěděli, co dělají, skončilo to lépe než dvojka. Tam zase podle mě vůbec netušili, co vlastně chtějí udělat..
Nic takového nenaznačuju, jenom píšu, že se ten tým měnil, což je fakt a rozhodně to podle mě není dobře.
Je jedno, že nevěděli, co dělají, skončilo to lépe než dvojka. Tam zase podle mě vůbec netušili, co vlastně chtějí udělat..
Nic takového nenaznačuju, jenom píšu, že se ten tým měnil, což je fakt a rozhodně to podle mě není dobře.
@prasezlesa (26.12.2013 19:56): Level jsi zdá se četl, takže si ještě na netu najdi článek o založení CDP a jejich vývoj witchera 1, tam jde krásně vidět, že nevěděli co dělají a málem to skončilo katastrofou.
Jo a u dvojky dělal 'jen' scénáristu a designéra (nebo tak něco), takže to nebyl skok hero from zero, jak se tu snažíš jemně naznačit ;)
Jo a u dvojky dělal 'jen' scénáristu a designéra (nebo tak něco), takže to nebyl skok hero from zero, jak se tu snažíš jemně naznačit ;)
Ještě taková zajímavost - člověk, co má u trojky funkci "game director", začínal v CDP při vývoji jedničky jako tester.. To je prostě jasné, že ty hry budou vypadat jinak, když je dělají jiní lidé..
@LIUWIL (26.12.2013 18:40): Na jedničce je nejdůležitější ta atmosféra. A souhlasím, ty hry jsou úplně jiné. Což je podle mě vždycky chyba, když je to pokračování, má to být aspoň v nějaké základní atmosféře podobné. Což není. Pro mě jsou to prostě dvě samostatné hry, já to ani jako pokračování moc neberu..
@prasezlesa (26.12.2013 18:09):
Jestli je to v negativním nebo positivním smyslu je dost subjektivní záležitost.
Osobně nepovažuji ani jeden díl za lepší nebo horší. Oba mají třeskutý bojový systém (QTE ať si střčí do). Zatímco v jedničce jsou naprosto nepochopitelné schody obtížnosti, ve dvojce jsou zase naprosto OP schopnosti. Jednička má fetch questy, dvojka je divně rozsekaná a nedává dost volnosti na to, aby si člověk připadal jako v RPG.
Obě hrou jsou taky jinak napsané a přišlo mi, že kromě konce jedničky spolu ty dva díly nemají vůbec nic společného. Jako hrát dvě naprosto rozdílné hry se stejnou předlohou.
Pro mě je Witcher stejný případ jako Mafia či Half Life. Hry jsem si velice užil, ale nechápu, proč kolem toho všichni nadělají takový humbuk.
Jestli je to v negativním nebo positivním smyslu je dost subjektivní záležitost.
Osobně nepovažuji ani jeden díl za lepší nebo horší. Oba mají třeskutý bojový systém (QTE ať si střčí do). Zatímco v jedničce jsou naprosto nepochopitelné schody obtížnosti, ve dvojce jsou zase naprosto OP schopnosti. Jednička má fetch questy, dvojka je divně rozsekaná a nedává dost volnosti na to, aby si člověk připadal jako v RPG.
Obě hrou jsou taky jinak napsané a přišlo mi, že kromě konce jedničky spolu ty dva díly nemají vůbec nic společného. Jako hrát dvě naprosto rozdílné hry se stejnou předlohou.
Pro mě je Witcher stejný případ jako Mafia či Half Life. Hry jsem si velice užil, ale nechápu, proč kolem toho všichni nadělají takový humbuk.
Jinak to, že je dvojka jiná než jednička, je prostě tím, že na ní dělali jiní lidé. Dřív jsem si říkal, že se tvůrci museli posrat, ale to ne, oni se prostě jenom vyměnili. Nechápu proč.
@LIUWIL (26.12.2013 16:28): No je jasné, že nebudou přesně jako knížky, ono ale záleží na tom, zda v pozitivním, či v negativním slova smyslu. Takže takováto "moudra" si můžeš nechat.
@aoshi (26.12.2013 17:23): Třeba to, jak se zabouchl do té dračice, bylo zcela mimo mísu.
@aoshi (26.12.2013 17:23): Třeba to, jak se zabouchl do té dračice, bylo zcela mimo mísu.
Tiez som mal pocit, ze vsetky Iorwethove ciny su motivovane tym, aby vyzeral cool pred 15rocnymi fanynkami. Uplne to z tej postavy razilo o_O
@LIUWIL (26.12.2013 16:28): Pšššt! Hlavně ještě neprozrazuj to s Ježíškem...
Hry podle knížky nejsou jako knížky. Who knew?
@Bodkin (26.12.2013 15:49): Tebe zas svrbí, co?
@Matthew.J (26.12.2013 15:17): Naopak, je s ním sranda.
Vypadá to, že moje varování nepadlo na úrodnů půdu...
@prasezlesa (26.12.2013 13:59): Jak můžeš vědět co dospělý člověk potřebuje? Někdo ti o tom vyprávěl?
@LuccinyHry (26.12.2013 13:56): Ne, nejsou cool. Jsou zajímavé. Dospělý člověk nic jako cool postavy nepotřebuje. A Marigold se nesnaží působit cool, ale opět zajímavě nebo v některých situacích chytře apod. Ne cool. O to se snaží pubescenti a postavy v Zaklínači 2.
@prasezlesa (26.12.2013 13:52): Marigold se v knížkách snaží působit cool velmi často. Navíc ty postavy jsou cool, mají neuvěřitelné osudy, schopnosti a i skvěle vypadají --- proto o nich ty hry taky hrajeme. Já jsem s těmi dialogy problém neměla.
@LuccinyHry (26.12.2013 13:49): Například to, jak se snaží působit cool, psal jsem to sem. V knížkách nic takového není.
@prasezlesa (26.12.2013 13:35): Například?
@LuccinyHry (26.12.2013 13:32): Dejme tomu, že tam některé postavy mají mentalitu dospělých lidí dvacátého století, postavy ve dvojce ale mají mentalitu adolescentů 21. století.
@prasezlesa (26.12.2013 12:52): Co to kecáš za blbosti, zrovna Sapkowski ve svých fantasy knížkách s oblibou dělá odkazy na moderní dobu. Třeba už jen to, že hlavní hrdinové mají mentalitu 20. století. Hra je produktem téhle doby, nemá za cíl zobrazit žádný "skutečný elfy."
S tím Iorvethem už taky neotravuj, většina hlavních mužských postav ve hrách je objektivně atraktivní a drsňácká. Viz samotný Geralt. Plus všechny hlavní postavy všech fotorealistických her, co jsem kdy hrála.
S tím Iorvethem už taky neotravuj, většina hlavních mužských postav ve hrách je objektivně atraktivní a drsňácká. Viz samotný Geralt. Plus všechny hlavní postavy všech fotorealistických her, co jsem kdy hrála.
"Milý deníčku, dnes jsem poprvé zaznamenal u @Matthew.J (24.12.2013 12:28)torzo "smyslu pro humor", sice jsem se s jinými neshodl na tom, jestli to vůbec za pokus o vtip pokládat lze, ale já jsem pevně přesvědčen, že těchto pokusů bude čím dál tím více, až se z toho vymáčkne plnohodnotný vtip."
@prasezlesa (24.12.2013 12:24): Vyprané v Perwollu?
@Zero (13.12.2013 23:48): Nakonec prý Geralt bude mít ještě bělejší vlasy než kdy předtím :D
Tak expení ve trojce určitě bude. Prý 60 úrovní..
@Zero (13.12.2013 23:48): Takové věci snad ještě doladí.
btw. jak se dívám na ten trailer, vypadá to, že Geralt už není moc bělovlasý, ale spíš šedivý. :-D
@LuccinyHry (13.12.2013 19:27): s tím grafem naprosto souhlasím ( jelikož jsem si svoje hraní nahrál ), W1 ( 65 - 70 hodin - těžká obtížnost - vždycky jsem ho hrál rovnou na těžkou protože se mi to zdálo moc snadné a taky mi vadilo jak se tam objevuje na lehčí obtížnosti ten hořící měč ), W2 ( určitě na 50 - 60 hard / dark obtížnost, pak ta Aréne na DARK je na další desítky hodin stejně jako ty příběhy ze zaklínače u W1 )
( Ještě mi zbývá dohrát ve W1 - ještě nějaké Příběhy ze Zaklínače a W2 si chci rozehrát znovu + Arénu )
( Ještě mi zbývá dohrát ve W1 - ještě nějaké Příběhy ze Zaklínače a W2 si chci rozehrát znovu + Arénu )
@Say (13.12.2013 21:12): jde o playstyle, navíc ta Iorvethova linie mi přišla znatelně delší
@Paul (13.12.2013 21:10): Mě první určitě nezabral víc jak 35h. Pokud se započítávají obě linie, tak možná, ale pak to mají špatně pojmenované=)
@Say (13.12.2013 19:49): Mě první playthrough trval kolem 45 hodin, a stejně je nutný to hrát dvakrát
@LuccinyHry (13.12.2013 19:27): 55h na pokoření W2 je rozhodně hodně nadsazené číslo.
@LuccinyHry (13.12.2013 19:27): Nějak nevím, o čem vypovídají ty řádky kódu. Když někdo píše jako prase, může něco, co se dá napsat na tři řádky, roztáhnout na deset :-)
No já hlavně doufám, že když to tam nechají, tak to pořád stejně jako ve dvojce bude o tom, že dopředu tě žene ten příběh a ne to že expíš, jako je to skoro ve všech otevřených rpgčkách.
@Isair (13.12.2013 19:08): Já nejspíš taky. Ale asi by hodně fanoušků remcalo, že byly okleštěné RPG prvky a podobně. Ostatně z hlediska "obyčejného RPG" by mi to asi taky vadilo, ale v rámci kontextu bych prostě ty úrovně a zkušenosti vypustil.
Tak si myslím, že ať už bude hra jakákoliv, hodně lidí bude nakonec zklamaných. :-D
Tak si myslím, že ať už bude hra jakákoliv, hodně lidí bude nakonec zklamaných. :-D
@Isair (13.12.2013 19:16): Ne až tak to nepřehnali :D hezky poušť, zelné lesy a až pak mrazivá pustina :). Hlavně mi tam vadil ten přechod mezi pouští a těmi lesy, kde měli dát spíš nějakou savanu a ne hned písek.
@MIGtheDRAGON (13.12.2013 19:14): Tj, tuším v Gothicu 3 byla ledová pustina hned vedle pouště, že?:p
@Isair (13.12.2013 19:12): No ten svět je tam větší, takže tam určitě bude i sníh :). Snad to nepřepálí jako piraně u třetího gothicu, kde ti rovnou hodili tři klimatická pásma a ty rychlé přechody mezi nimi byli prostě trapný.
@MIGtheDRAGON (13.12.2013 19:11): Právě!:D A co, možná se mu bude hodit, nemá být ve Witcherovi 3 náhodou chladnější podnebí?:).
@Isair (13.12.2013 19:08): Hele to snad neumí ani v knihách, takže by to byla skutečně nová dovednost :D
@prasezlesa (13.12.2013 19:02): Tj, to je vždycky voser. Osobně bych byl také pro vyštípání "vývoje postavy" ze hry úplně... případně když už tam chtějí mermomocí nějaké "trénování" nacpat, ať se zaměří na to, co z předchozích dílů ještě neumí... třebas štrikování:p.
@prasezlesa (13.12.2013 19:02): No podle knih nejsou ani náhodou nesmrtelní. Jen tak rychle nestárnou. A pokud se nepletu Geraltovi je přes 100 má na tyhle věci nárok. On celkově už není v tak dobrém stavu v jakém býval. Ne vše se mu zahojilo tak jak mělo.
Ale jako jo taky doufám, že to nebude založené jen na tom, že prostě změní strom dovedností a ty je budeš muset získávat znovu.
Ale jako jo taky doufám, že to nebude založené jen na tom, že prostě změní strom dovedností a ty je budeš muset získávat znovu.
@MIGtheDRAGON (13.12.2013 18:58): Tak zpozorovat u zaklínačů nějaké fyzické stárnutí je prý prakticky nemožné, takže to asi nebude Geraltův případ :D
Jestli mě tam na začátku oddělá obyčejnej utopenec nebo tak něco, tak končím a tu hru vyhazuju z okna, tohle mi stačilo u dvojky :D
Jestli mě tam na začátku oddělá obyčejnej utopenec nebo tak něco, tak končím a tu hru vyhazuju z okna, tohle mi stačilo u dvojky :D
@MIGtheDRAGON (13.12.2013 18:58): Geralt s Alzheimerem! :D To je celkem zajímavý námět:D.