@Paul (22.04.2014 18:11): Záver je splácaný narýchlo a celkové dojmy mi určite pokazil, ale to aj vedľajšie misie, v ktorých sa prechádzali už navštívené miesta, akurát odzadu. Holt lenivosť vývojárov :)
Diskuze
Na tom konci je dost vidět že už to Bethesda chtěla mermomocí vydat, tak prostě konec co měli plánovanej ale nedodělanej kompletně ustřihli a narychlo spíchli nějakou lame animačku. Je to škoda, ale hra jako celek je i tak super.
Boss není třeba, ale nějaký bad-ass moment tady vyloženě chyběl. Člověk vystřílí jednu místnost a konec, děkujeme, na shledanou. Uspěchali to.
Bosse taky nějak nemusím a i když mi tu nechybí tak ten konec je děsně nedomrlej.
@tomi2k9 (21.04.2014 20:38): Záleží na tom, jak se na to člověk dívá. V kontextu FPS z tehdejší doby (2011) délka rozhodně nadprůměrná (na Steamu mám i s DLC 19 hodin). Chybějící boss na konci mě nechal zcela chladným, protože už se mi zajídají FPS, která musí mít s železnou pravidelností na konci bosse co vydrží milion raket, deset QTE, boj je hrozně episch a trvá půl dne. Takže tady to bylo IMHO spíše velmi příjmené zpestření.
Hmmmm, tak jsem se ke hře po dlouhý době vrátil a konečně jí dohrál... Teda, myslel jsem si že je tak půlka hry... Na konci fakt zklámání... Žádnej boss, žádnej závěrečnej fight, co to má sakra bejt? Tohle je fakt hodně nevyužitej potenciál, celou dobu jsem se celkem bavil, ale ten konec? Ten jim fakt nezapomenu... Nebejt půlminutovýho videa nakonci, ani nevím jestli jsem vyhrál, nebo ne...
gunarku jen 65 jo ? :/
Ahoj, na víkend přes steam zadarmo
@JohnCZ (19.08.2013 00:15): OK, díky, tak nějak jsem v to doufal.
@kurcatovium (19.08.2013 00:09): Kupoval jsem klíč na Gamersgate a aktivovat normálně jde. Měl by jít aktivovat odkudkoli, jenom Steam má pitomej regionlock pro svůj shop.
Nevíte, jestli to DLC (Scorchers) jde u nás aspoň aktivovat, když už tu nejde koupit?
@mazar1234 (18.08.2013 22:42): během dvou dohrání se mi to stalo 1x. měl jsi štěstí ;)
@Cobot (04.08.2013 22:24): díky :)
Porad vaham hru jsem, kdy si dohral na skoro nejtezsi za asi 17 hodin. A bavil jsem se. Jediny, co by me prekvapilo bylo to dlc a coop ci, co to je. Na steamu to nesezenu a na gmg to vidim prvne tu slevu.
Jakej je ten coop ? Podle toho uvidím
Porad vaham hru jsem, kdy si dohral na skoro nejtezsi za asi 17 hodin. A bavil jsem se. Jediny, co by me prekvapilo bylo to dlc a coop ci, co to je. Na steamu to nesezenu a na gmg to vidim prvne tu slevu.
Jakej je ten coop ? Podle toho uvidím
Fajn díky všem za odpověď, jdu ho koupit pro příští zahrání.
@Jack_Dark (04.08.2013 22:21): Potvrzuju funkčnost datadisku, koupeného na GG. Když člověk koupí klíč kdekoli jinde a zaregistruje na Steamu, tak není problém. A Rage není jediná hra, kde se dá nedostupnost na Steamu řešit tímto způsobem.
@Jack_Dark (04.08.2013 22:21): jo zdá se že jo http://2i.cz/dace1c36e5
Stahovat to ale teď nebudu má to 21GB
Stahovat to ale teď nebudu má to 21GB
@Jack_Dark (04.08.2013 22:21): DLC jsem kupoval přes Gamersgate a taky šlo normálně aktivovat. Nepředpokládám, že by GMG mělo nějaké jiné klíče.
@Cobot (04.08.2013 22:20): a ten datadisk taky bezproblému?
@FildasCZ (04.08.2013 22:12): Všechno šlape jak má. Koupit to pře steam nejde kvůli regionlocku, ale ta verzze GMG mi šla aktivovat v pohodě. I achievementy jsou v češtině.
http://2i.cz/1602d0fa29
http://2i.cz/1602d0fa29
@FildasCZ (04.08.2013 22:12): Má to achievmenty.
@Cobot (04.08.2013 19:22): Ma to nejaka achievementy ? Pac mne to pise na steamu ""Jejda, promiňte!""
Během zpracovávání vašeho požadavku došlo k chybě:
Tato položka není v tuto chvíli k dispozici ve vaší oblasti
Během zpracovávání vašeho požadavku došlo k chybě:
Tato položka není v tuto chvíli k dispozici ve vaší oblasti
Tedy až na brutálně nezajímavý, nudný a nepěkně rychlý konec v copy/paste koridorech mě Rage velmi příjemně překvapil. A to i přes pár dalších menších výhrad spíše technického rázu.
@NateLogan (12.01.2013 10:28): Teď jsem to zkontroloval, paměť mi slouží dobře. V menu je položka texture detail, tu je potřeba mít off, způsobuje brutální trhání i na mém systému (aniž by vylepšovala grafiku..jen přidává šum na textury aby se tvářili detailnější, ne že by to pomohlo).
Tuhle položku tam id dodělali až patchem. Jinak Texture Cache určuje velikost textur, to mám na large bez problému.
Ale ten tvůj problém zní klasicky nateloganovsky bizarně, takže to tím texture detail asi nebude :-)
Tuhle položku tam id dodělali až patchem. Jinak Texture Cache určuje velikost textur, to mám na large bez problému.
Ale ten tvůj problém zní klasicky nateloganovsky bizarně, takže to tím texture detail asi nebude :-)
@NateLogan (12.01.2013 10:28): asi myslí texture cache, ale to je to o čem jsem mluvil
s tím problémem jsem se nesetkal, ale zvuky mi vypadávaly taky
s tím problémem jsem se nesetkal, ale zvuky mi vypadávaly taky
@Garret (12.01.2013 08:11): Ne, tohle je jiný problém. Při načtení mapy mi to běží zcela bez problémů. Ale jsou určitá místa, ač ne vždy, kdy se mi to třeba na 2s sekne a postupně odpadává zvuk, když se pak o kousek pohnu, sekne se to znova. A takhle to udělá asi 3-5x. Pak to zase asi hoďku neudělá.
@Paul (12.01.2013 10:01): To má být co?
@Paul (12.01.2013 10:01): To má být co?
Pokud máte zapnutou položku "texture detail" (nebo jak se to jmenuje), vypněte to.
@NateLogan (11.01.2013 22:13): já se potýkal se záseky vždy na začátku mapy, kdy jsem měl nastaveny textury na "large". asi 10 - 15sec po nahrání nové mapy to trhalo asi 5fps, poté se vše načetlo a běželo to opět 60fps rock solid. když jsem textury hodil na small, záseky zmizely, ale zase se mi viditelně dočítaly textury. nevím, jestli to je ten stejný problém...(?)
Nesetkal se někdo s nevysvětlitelnými záseky až na několik vteřin v ne až tak náročných oblastech, kdy přitom hra na disk vůbec nehrabe (tedy nejde o nedostatek paměti). Přitom mi to jinak běží v pohodě kolem těch 60 fps.
No tak jsem to konečně asi po půl roce dohrál, furt jsem se k tomu nějak nemohl přemluvit a radši pařil něco jiného. A moc nadšenej jsem z tý hry fakt nebyl, těch věcí co mi vadilo tam bylo fakt dost, škoda že to tak odflákli. Dám tomu nakonec 65%.
mno, tak aktualni ovladace uz tam byly a hra je samozrejme taky opatchovana. Tak asi to nestiha PC, nebo jsou id proste mrdky :)
idTech enginy nikdy nejely na atinách moc dobře. Třeba to samé platí i tady... :-(
@montana (26.12.2012 22:34): Tak to je divný, na tý bych si tipnul že by to mělo běžet normálně..ikdyž kdo ví, moc se v těch atinách nevyznám.
@Paul (26.12.2012 21:56): chyba, HD6750 je tam. X1650 byla jeste v kompu, co jsem vyhodil :)
@montana (26.12.2012 19:07): X1650 byla lowend někdy před 6 lety ne...?
Kamarád má 5850 a textury se mu dočítají normálně, s novými ovladači. Ale je to novější karta.
Kamarád má 5850 a textury se mu dočítají normálně, s novými ovladači. Ale je to novější karta.
@montana (26.12.2012 19:07): já teď hraju Rage znovu s nejnovějšími patchi a taky se mi dočítají textury. dokonce jsem to hodil na SSD, protože při každém pohybu se neskutečně potil HDD. a kompa mám tak akorát, řekl bych (viz. profil). velikost bufferu textur nastaveno na small (na large to po příchodu do mapy ještě tak 30 sec škube, což je problém u závodů). třeba se smířit s tím, že je to prasárnička
ale Carmack slíbil, že příště... příště to bude lepší ;)
ale Carmack slíbil, že příště... příště to bude lepší ;)
@Paul (26.12.2012 19:04): Pocitam ze tak maximalne mesic dva stary, zkusim pak jeste aktualizovat. Ono je cely PC dost na hrane (X2 5600+, 4GB, X1650), ale az na ty textury se to hejbe pekne :)
@montana (26.12.2012 18:58): Máš nejnovější ovladače?
Tyjo tak oni to porad neopravili? Ted jsem to testnul a vazne se vsechno pri pohybu mysi neustale nacita... myslel jsem, ze to opatchovali :/
@montana (18.12.2012 11:47): Tak hrát se to dá, ale textury exteriérů se vykreslují při každém pohnutí myši.
Pro tatínka dobrý. Ty problemy s ATi kartama uz doufam vychytali?
@Paul (18.12.2012 09:35): Díky!
Na gamersgate za stovku
http://www.gamersgate.co.uk/DD-RAGE/rage
http://www.gamersgate.co.uk/DD-RAGE/rage
Pokud někdo sháníte, prodávám na aukru úplně novou hru: http://aukro.cz/show_item.php?item=2752857864
@JohnCZ (08.09.2012 11:52): Rage nemá tu šílenost GfWL, routery prověřím. Díky
@SavageCZ (08.09.2012 11:20): Jen střela do prázdna, ale jaké máte oba nastavení routeru? Týká se to především položky NAT (něco s porty, moc tomu nerozumím) a ta by měla být značena jako "open". Když otevřeš GfWL klienta ve hře, tak klepneš na "nastavení sítě" či něco podobného a tam to je vypsané. Důvod, že se o tom zmiňuju, je ten, že podobný problém míváme s bratránkem a díky jeho routeru se někdy nemůžeme k sobě připojit. Kdyžtak tady je link, jak něco takového googlit.
Prosím zkušenější o radu: v MP se ke mě nemůže kámoš připojit i přes to, že má údajně veškerý antiviráky apod. vypnuté. Lépe řečeno, připojí se a hned ho to odpojí. Ještě zajímavější je, že jsme nepřipojitelní jen mezi sebou, s ostatními hráči nám to oběma jde. Nějaké nápady?
@Clorky (03.08.2012 19:20): Ano druhé a delší města jsou stejné, Já ale u FPS hodnotím
1) pocit ze střílení (u Rage velmi slušný)
2) grafickou stylizaci a prostředí (u Rage nádhera)
3) grafiku (u Rage průměr ale ničím neurazí až na to odporné rozblivno)
4) nápady a ostatní věci (U Rage různé druhy munice, práce s inventářem, mini RPG prvek, minihry, závody, vedlejší úkoly a asi by se ještě něco našlo
Je to FPS a na tu je to dozajista slušný nadprůměr. Není to Dostojevský ani RPG založený na příběhu. 80% je asi moc ale 35% je póza.
1) pocit ze střílení (u Rage velmi slušný)
2) grafickou stylizaci a prostředí (u Rage nádhera)
3) grafiku (u Rage průměr ale ničím neurazí až na to odporné rozblivno)
4) nápady a ostatní věci (U Rage různé druhy munice, práce s inventářem, mini RPG prvek, minihry, závody, vedlejší úkoly a asi by se ještě něco našlo
Je to FPS a na tu je to dozajista slušný nadprůměr. Není to Dostojevský ani RPG založený na příběhu. 80% je asi moc ale 35% je póza.
35% za první 2 hodiny.