Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Na tom konci je dost vidět že už to Bethesda chtěla mermomocí vydat, tak prostě konec co měli plánovanej ale nedodělanej kompletně ustřihli a narychlo spíchli nějakou lame animačku. Je to škoda, ale hra jako celek je i tak super.
Boss není třeba, ale nějaký bad-ass moment tady vyloženě chyběl. Člověk vystřílí jednu místnost a konec, děkujeme, na shledanou. Uspěchali to.
Bosse taky nějak nemusím a i když mi tu nechybí tak ten konec je děsně nedomrlej.
@tomi2k9 (21.04.2014 20:38): Záleží na tom, jak se na to člověk dívá. V kontextu FPS z tehdejší doby (2011) délka rozhodně nadprůměrná (na Steamu mám i s DLC 19 hodin). Chybějící boss na konci mě nechal zcela chladným, protože už se mi zajídají FPS, která musí mít s železnou pravidelností na konci bosse co vydrží milion raket, deset QTE, boj je hrozně episch a trvá půl dne. Takže tady to bylo IMHO spíše velmi příjmené zpestření.
Hmmmm, tak jsem se ke hře po dlouhý době vrátil a konečně jí dohrál... Teda, myslel jsem si že je tak půlka hry... Na konci fakt zklámání... Žádnej boss, žádnej závěrečnej fight, co to má sakra bejt? Tohle je fakt hodně nevyužitej potenciál, celou dobu jsem se celkem bavil, ale ten konec? Ten jim fakt nezapomenu... Nebejt půlminutovýho videa nakonci, ani nevím jestli jsem vyhrál, nebo ne...
@Jack_Dark (04.08.2013 22:21): Potvrzuju funkčnost datadisku, koupeného na GG. Když člověk koupí klíč kdekoli jinde a zaregistruje na Steamu, tak není problém. A Rage není jediná hra, kde se dá nedostupnost na Steamu řešit tímto způsobem.
Nan GMG steam key za USD 4,- + případně i datadisk za USD 3,74

Aktivace ve steamu proběhla bez problémů. Dokonce to v jazycích nabízí i češtinu...
Tedy až na brutálně nezajímavý, nudný a nepěkně rychlý konec v copy/paste koridorech mě Rage velmi příjemně překvapil. A to i přes pár dalších menších výhrad spíše technického rázu.
@NateLogan (12.01.2013 10:28): Teď jsem to zkontroloval, paměť mi slouží dobře. V menu je položka texture detail, tu je potřeba mít off, způsobuje brutální trhání i na mém systému (aniž by vylepšovala grafiku..jen přidává šum na textury aby se tvářili detailnější, ne že by to pomohlo).
Tuhle položku tam id dodělali až patchem. Jinak Texture Cache určuje velikost textur, to mám na large bez problému.

Ale ten tvůj problém zní klasicky nateloganovsky bizarně, takže to tím texture detail asi nebude :-)
Pokud máte zapnutou položku "texture detail" (nebo jak se to jmenuje), vypněte to.
@NateLogan (11.01.2013 22:13): já se potýkal se záseky vždy na začátku mapy, kdy jsem měl nastaveny textury na "large". asi 10 - 15sec po nahrání nové mapy to trhalo asi 5fps, poté se vše načetlo a běželo to opět 60fps rock solid. když jsem textury hodil na small, záseky zmizely, ale zase se mi viditelně dočítaly textury. nevím, jestli to je ten stejný problém...(?)
Nesetkal se někdo s nevysvětlitelnými záseky až na několik vteřin v ne až tak náročných oblastech, kdy přitom hra na disk vůbec nehrabe (tedy nejde o nedostatek paměti). Přitom mi to jinak běží v pohodě kolem těch 60 fps.
No tak jsem to konečně asi po půl roce dohrál, furt jsem se k tomu nějak nemohl přemluvit a radši pařil něco jiného. A moc nadšenej jsem z tý hry fakt nebyl, těch věcí co mi vadilo tam bylo fakt dost, škoda že to tak odflákli. Dám tomu nakonec 65%.
mno, tak aktualni ovladace uz tam byly a hra je samozrejme taky opatchovana. Tak asi to nestiha PC, nebo jsou id proste mrdky :)
idTech enginy nikdy nejely na atinách moc dobře. Třeba to samé platí i tady... :-(
@montana (26.12.2012 19:07): já teď hraju Rage znovu s nejnovějšími patchi a taky se mi dočítají textury. dokonce jsem to hodil na SSD, protože při každém pohybu se neskutečně potil HDD. a kompa mám tak akorát, řekl bych (viz. profil). velikost bufferu textur nastaveno na small (na large to po příchodu do mapy ještě tak 30 sec škube, což je problém u závodů). třeba se smířit s tím, že je to prasárnička

ale Carmack slíbil, že příště... příště to bude lepší ;)
@Paul (26.12.2012 19:04): Pocitam ze tak maximalne mesic dva stary, zkusim pak jeste aktualizovat. Ono je cely PC dost na hrane (X2 5600+, 4GB, X1650), ale az na ty textury se to hejbe pekne :)
Tyjo tak oni to porad neopravili? Ted jsem to testnul a vazne se vsechno pri pohybu mysi neustale nacita... myslel jsem, ze to opatchovali :/
@SavageCZ (08.09.2012 11:20): Jen střela do prázdna, ale jaké máte oba nastavení routeru? Týká se to především položky NAT (něco s porty, moc tomu nerozumím) a ta by měla být značena jako "open". Když otevřeš GfWL klienta ve hře, tak klepneš na "nastavení sítě" či něco podobného a tam to je vypsané. Důvod, že se o tom zmiňuju, je ten, že podobný problém míváme s bratránkem a díky jeho routeru se někdy nemůžeme k sobě připojit. Kdyžtak tady je link, jak něco takového googlit.
Prosím zkušenější o radu: v MP se ke mě nemůže kámoš připojit i přes to, že má údajně veškerý antiviráky apod. vypnuté. Lépe řečeno, připojí se a hned ho to odpojí. Ještě zajímavější je, že jsme nepřipojitelní jen mezi sebou, s ostatními hráči nám to oběma jde. Nějaké nápady?
@Clorky (03.08.2012 19:20): Ano druhé a delší města jsou stejné, Já ale u FPS hodnotím
1) pocit ze střílení (u Rage velmi slušný)
2) grafickou stylizaci a prostředí (u Rage nádhera)
3) grafiku (u Rage průměr ale ničím neurazí až na to odporné rozblivno)
4) nápady a ostatní věci (U Rage různé druhy munice, práce s inventářem, mini RPG prvek, minihry, závody, vedlejší úkoly a asi by se ještě něco našlo
Je to FPS a na tu je to dozajista slušný nadprůměr. Není to Dostojevský ani RPG založený na příběhu. 80% je asi moc ale 35% je póza.