Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hmm, jako pokračování 6,7,8 bych to hodně bral, ale tohle je retro už trochu moc.
No to je trochu lepší... Ale teda to krokové chození v otevřeném světě. Dnes? Lol.
Ježiš, ta grafika vypadá příšerně. Strašně se mi nelíbí ten styl grafiky, co používají už od Heroes 5.
Spíše by mě zajímalo, jestli z toho udělají AAA legend of Grimrock nebo půjdou po Skyrimu.
Uvital bych, kdyby se vratili na kontinenty Enroth a Erathii v dobe panovani Ironfistu.
Um, a mě to začalo padat v jednom přístavním městečku. Teď ale zjistit, co konkrétně to způsobuje...
Mne to začalo od VARNu, ten dungeon bol obrovský a nie práve atraktívny a bol to aj prvý dungeon, kde som nezabil všetko čo sa hýbe, nejak som nemal už motiváciu a hlavne džinovia mi prišli riadne otravní.
Chápu, mně hra baví do začátku sbírání paměťových krystalů, pak už začíná trpět tím, co trápí většinu RPG- stereotypem.
Začíná mě dost štvát, že vždycky dojdu do jedné části pyramidy, tu celkem s obtížema vyčistím, a na konci nenajdu absolutně vůbec nic. Jenom samé slepé uličky.
@Akhera (24.11.2012 12:51): To je právě ono, zdlouhavost mě štvala nejvíc. Ta lokace nudí k smrti a protože jsem nebyl tehdy zkušeným hráčem dungeonů, nebyl postup nejrychlejší :) A od té doby jsem se zaseknul vždycky před VARNem s nechutí hrát dál. Porovnal bych to třeba s Dračím okem v IWD - nudná lokace uprostřed skvělé hry.
Mně taky VARN nepřišel zas tak těžký. Zdlouhavý ano, ale na obtížnost mi připadal mnohem horší Darkmoor.
Ale uz to neprehanajte s tym Varnom. Ano je to velke a tuhe ale zdaleka nie brutalne sialene. Ja som ho vyvrazdil uplne cely s jedinou vynimkou co som obisiel a to bola niekde pri takej vodnej ploche sa islo po kraji do nejakeho priechodu a tam v rohu bola tak straaaaaaaaasne velka grupa Djinnov, Efreetov a tak, na to som nemal nervy a nechal som ich zit ale inac to islo do kytek cele odhora az dole.

Si skuste zahrat Larvin Catacombs (Fate GOD) a potom pochopite co je to brutalny hardcore dungeon... oproti tomu je Varn smiesne linearne orezavatko na oddychovu parbu.
Já se to chystám snad už konečně pokořit poprvé. Je to hra, která má u mě snad nejvíc rozehrátí a zatím žádné dohrátí (společně s Icewind Dale 2).
Teď jsem se svojí partou v hrobce VARN a to je peklo. Tam jsem se zatím dostal předtím jenom jednou, tak teď ji snad úspěšně zdolám.
Tak dnes pokořeno potřetí. Stále supr atmosféra a hratelnost! Paráda!
Na GOGu se konečně objevila slevová akce "Ubisoft" kolekce, která obsahuje i Might and Magic sérii.
Dva dny naplněné frustrací a blouděním pro pár sekund mizerné animace? Ještě si to asi promyslím. :-) Já si tuhle část pamatuji... Následuje pak obdobně úděsná tomb of VARN, další dlouhý dungeon s roboty, kde to bez laserových zbraní nejde. A pak ještě ten závěrečný.

Tolik ostatně k tomu, proč to tolik lidí nedohrálo. :-) Tak či tak mi i nadále přijde sedmý díl se slušným odstupem nejlepší. Udrží u monitoru do konce (lepší příběh) a potěší spoustou drobných detailů.
Eru: Poklad už mám déle. :-)

Malignus: NWC dungeon jsem nedělal. Začátek to pak trochu moc zjednoduší.
No já jsem teď začal hrát. Vytvořil jsem si postavy, splnil questy s dopisy, naučil se Luk, prolezl NWC dungeon a teď už jen vymlátit zbytek hry... :-D
Už mi zbývají jen úkoly pro orákulum. Ale to znamená ty hrozné závěrečné dungeony. Jen se namátkou kouknu na jejich mapy a vůbec se mi do nich nechce. :-) Naposled byla hrozná ta obří místnost v dungeonu, kde máte získat důkaz zrady jednoho z radních (resp. ten senil Wilbur vás tam pošle, abyste pro něj našli lék).

Nu, asi se vydám do pouště na "treasure hunt". :-)

P.S. Z nějakého důvodu mi to přijde celé jednodušší než sedmička. Nebýt tedy těch občasných velkých místností, kde si ale i tak dovolím navázat třebas dvacet soupeřů.
@Zero (17.09.2012 18:11): jinak stahování z webu nikdy není nelegální :-) Tady to řeší navíc tak, že to jako můžeš stahovat jenom v případě, že vlastníš original :-)
Co se týče těch dungeonů... Když jsem začínal hrát šestku, byl jsem v šestý třídě na základce....takže pro mě byla výzva i Goblinní hláska v Sorpigalu, kde jsem strávil několik dní. Když jsem pak přišel do Ironfistu a Chrámu Baa, myslel jsem, že to nedám. Mám pocit, že jsem v něm zkejsnul asi dva měsíce, protože jsem ještě nevěděl, jak přesně to mám hrát a každej tamější pavouk dal zabrat. Fakt na to vzpomínám jako na noční můru...

V pozdějších fázích hry mě ještě hodně deptal dungeon tuším v Darkmooru. Bylo tam spousta Beholderů a hudba hrála právě toho Albinioniho. To bylo taky peklo myslím.