Diskuze
@Bodkin (27.03.2013 19:45): Od toho je(bude) přeci Grimoire.
Not bad, ale mohli tam dát tahové souboje :/
Hmm, jako pokračování 6,7,8 bych to hodně bral, ale tohle je retro už trochu moc.
No to je trochu lepší... Ale teda to krokové chození v otevřeném světě. Dnes? Lol.
Vypada to dobre - http://www.youtube.com/watch?v=K4IxhUtZlgY
Ted jeste aby to z nejakyho duvodu nepokazili a melo to normalni cenovku - myslim si, ze cena kolem 20E by tomu slusela.
Ted jeste aby to z nejakyho duvodu nepokazili a melo to normalni cenovku - myslim si, ze cena kolem 20E by tomu slusela.
@Say (26.03.2013 19:51): 'Vůbec se k atmosféře MM nehodí.'
Předpokládám, že to bylo směřováno na Zero.
@Say (26.03.2013 12:03): Jj, vůbec to nepřipomíná ten exploitative gang-rape (VI-IX), ale o to více se to blíží 3-5.
Což je asi fajn
Což je asi fajn
Jo, to se tu už řešilo... Čert vem grafiku, spíš pojetí toho traileru je slušný fail. Vůbec se k atmosféře MM nehodí.
Ježiš, ta grafika vypadá příšerně. Strašně se mi nelíbí ten styl grafiky, co používají už od Heroes 5.
M&M X Announcement Trailer - http://www.youtube.com/watch?v=TWvpD-w0BCY
Spíše by mě zajímalo, jestli z toho udělají AAA legend of Grimrock nebo půjdou po Skyrimu.
@90210 (18.03.2013 12:53): To bude urcite neco v navaznosti na (paralelne s) HOMAM 6.
Uvital bych, kdyby se vratili na kontinenty Enroth a Erathii v dobe panovani Ironfistu.
@Garion (18.03.2013 11:55): Dost možná, ale osobně mi to nevadí. M&M nemám rád (eufemismus).
Edit: Na druhou stranu, Ubisoft může jen těžko zprznit M&M víc než už je.
Edit: Na druhou stranu, Ubisoft může jen těžko zprznit M&M víc než už je.
@Bodkin (18.03.2013 10:28): Beztak MMO.
@Bodkin (18.03.2013 10:28): M&M od Ubisoftu? God damit...
Um, a mě to začalo padat v jednom přístavním městečku. Teď ale zjistit, co konkrétně to způsobuje...
Mne to začalo od VARNu, ten dungeon bol obrovský a nie práve atraktívny a bol to aj prvý dungeon, kde som nezabil všetko čo sa hýbe, nejak som nemal už motiváciu a hlavne džinovia mi prišli riadne otravní.
Chápu, mně hra baví do začátku sbírání paměťových krystalů, pak už začíná trpět tím, co trápí většinu RPG- stereotypem.
Tak som to konečne po rokoch dorazil, tie záverečné dungeony boli akési vlažné...
@mazar1234 (24.11.2012 12:58): Jo. Z těch šílenství jsem šílela :) A hlavně jejich dispel mi rušil veškerá očarování, kvůli čemuž jsem byla o polovinu slabší
Začíná mě dost štvát, že vždycky dojdu do jedné části pyramidy, tu celkem s obtížema vyčistím, a na konci nenajdu absolutně vůbec nic. Jenom samé slepé uličky.
@Akhera (24.11.2012 12:51): To je právě ono, zdlouhavost mě štvala nejvíc. Ta lokace nudí k smrti a protože jsem nebyl tehdy zkušeným hráčem dungeonů, nebyl postup nejrychlejší :) A od té doby jsem se zaseknul vždycky před VARNem s nechutí hrát dál. Porovnal bych to třeba s Dračím okem v IWD - nudná lokace uprostřed skvělé hry.
@Akhera (24.11.2012 12:51): To bol ten s tymi lietajucimi hlavami?, ak ano tak musim iba suhlasit.
Mně taky VARN nepřišel zas tak těžký. Zdlouhavý ano, ale na obtížnost mi připadal mnohem horší Darkmoor.
Ale uz to neprehanajte s tym Varnom. Ano je to velke a tuhe ale zdaleka nie brutalne sialene. Ja som ho vyvrazdil uplne cely s jedinou vynimkou co som obisiel a to bola niekde pri takej vodnej ploche sa islo po kraji do nejakeho priechodu a tam v rohu bola tak straaaaaaaaasne velka grupa Djinnov, Efreetov a tak, na to som nemal nervy a nechal som ich zit ale inac to islo do kytek cele odhora az dole.
Si skuste zahrat Larvin Catacombs (Fate GOD) a potom pochopite co je to brutalny hardcore dungeon... oproti tomu je Varn smiesne linearne orezavatko na oddychovu parbu.
Si skuste zahrat Larvin Catacombs (Fate GOD) a potom pochopite co je to brutalny hardcore dungeon... oproti tomu je Varn smiesne linearne orezavatko na oddychovu parbu.
@Zero (24.11.2012 00:27): Držím palce, za VARN jsem se nikdy nedostal. Ta hrobka je jedna z mých herních nočních můr.
Já se to chystám snad už konečně pokořit poprvé. Je to hra, která má u mě snad nejvíc rozehrátí a zatím žádné dohrátí (společně s Icewind Dale 2).
Teď jsem se svojí partou v hrobce VARN a to je peklo. Tam jsem se zatím dostal předtím jenom jednou, tak teď ji snad úspěšně zdolám.
Teď jsem se svojí partou v hrobce VARN a to je peklo. Tam jsem se zatím dostal předtím jenom jednou, tak teď ji snad úspěšně zdolám.
Tak dnes pokořeno potřetí. Stále supr atmosféra a hratelnost! Paráda!
@Eru (12.10.2012 13:30): Jasně, mě jen zarazilo slovo "konečně".
@Eru (12.10.2012 12:19): Dík za upozornění. Na akcu od ubi jsem čekal fakt dlůho.
@Richmond (12.10.2012 13:27): Ale to neznamená, že to musí všichni vědět. Proto na to upozorňuji.
@Eru (12.10.2012 12:19): Na Might & Magic už byly akce několikrát, minimálně každé vánoce
@Eru (12.10.2012 12:19): Co Might&Magic, to už každý má, ale ty ostatní kousky. Konečně luxusní slevová akce.
Na GOGu se konečně objevila slevová akce "Ubisoft" kolekce, která obsahuje i Might and Magic sérii.
Nechcete se přidat k hádankám z Might and Magic série?
Dva dny naplněné frustrací a blouděním pro pár sekund mizerné animace? Ještě si to asi promyslím. :-) Já si tuhle část pamatuji... Následuje pak obdobně úděsná tomb of VARN, další dlouhý dungeon s roboty, kde to bez laserových zbraní nejde. A pak ještě ten závěrečný.
Tolik ostatně k tomu, proč to tolik lidí nedohrálo. :-) Tak či tak mi i nadále přijde sedmý díl se slušným odstupem nejlepší. Udrží u monitoru do konce (lepší příběh) a potěší spoustou drobných detailů.
Tolik ostatně k tomu, proč to tolik lidí nedohrálo. :-) Tak či tak mi i nadále přijde sedmý díl se slušným odstupem nejlepší. Udrží u monitoru do konce (lepší příběh) a potěší spoustou drobných detailů.
@Jab (20.09.2012 18:52): Na 2 herní dny tak akorát.
Eru: Poklad už mám déle. :-)
Malignus: NWC dungeon jsem nedělal. Začátek to pak trochu moc zjednoduší.
Malignus: NWC dungeon jsem nedělal. Začátek to pak trochu moc zjednoduší.
No já jsem teď začal hrát. Vytvořil jsem si postavy, splnil questy s dopisy, naučil se Luk, prolezl NWC dungeon a teď už jen vymlátit zbytek hry... :-D
@Jab (20.09.2012 17:00): Až tam budeš, tak nezapomeň na obeliskový poklad.
Už mi zbývají jen úkoly pro orákulum. Ale to znamená ty hrozné závěrečné dungeony. Jen se namátkou kouknu na jejich mapy a vůbec se mi do nich nechce. :-) Naposled byla hrozná ta obří místnost v dungeonu, kde máte získat důkaz zrady jednoho z radních (resp. ten senil Wilbur vás tam pošle, abyste pro něj našli lék).
Nu, asi se vydám do pouště na "treasure hunt". :-)
P.S. Z nějakého důvodu mi to přijde celé jednodušší než sedmička. Nebýt tedy těch občasných velkých místností, kde si ale i tak dovolím navázat třebas dvacet soupeřů.
Nu, asi se vydám do pouště na "treasure hunt". :-)
P.S. Z nějakého důvodu mi to přijde celé jednodušší než sedmička. Nebýt tedy těch občasných velkých místností, kde si ale i tak dovolím navázat třebas dvacet soupeřů.
Díky za rady. Už mi tam burácí i ta hudba. ;-)
@Zero (17.09.2012 18:11): jinak stahování z webu nikdy není nelegální :-) Tady to řeší navíc tak, že to jako můžeš stahovat jenom v případě, že vlastníš original :-)
Co se týče těch dungeonů... Když jsem začínal hrát šestku, byl jsem v šestý třídě na základce....takže pro mě byla výzva i Goblinní hláska v Sorpigalu, kde jsem strávil několik dní. Když jsem pak přišel do Ironfistu a Chrámu Baa, myslel jsem, že to nedám. Mám pocit, že jsem v něm zkejsnul asi dva měsíce, protože jsem ještě nevěděl, jak přesně to mám hrát a každej tamější pavouk dal zabrat. Fakt na to vzpomínám jako na noční můru...
V pozdějších fázích hry mě ještě hodně deptal dungeon tuším v Darkmooru. Bylo tam spousta Beholderů a hudba hrála právě toho Albinioniho. To bylo taky peklo myslím.
V pozdějších fázích hry mě ještě hodně deptal dungeon tuším v Darkmooru. Bylo tam spousta Beholderů a hudba hrála právě toho Albinioniho. To bylo taky peklo myslím.
@Jab (17.09.2012 17:49): Kdyžtak si stáhni tu hudbu tady: http://gh.ffshrine.org/soundtracks/2836 (snad to není nic nelegálního, kdysi jsem na ten link narazil na sigilu)
@Jab (17.09.2012 17:49): Odpusť si ten tón ;)