Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

tak jsem to rozehrál(Chucku!) na xboxu, něco kolem 3hodin, kolik to tak +- trvá celkově?
Walome: Zásobníky mizí. Postava může vyházet nějakých 8 zásobníků, které zůstávají na místě. Pokud vyhodí další, jeden z předchozích zmizí.
Někteří nechápali, proč Sam ničí EMP generátor, když tam stejně přiletí vrtulník.
Ten vrtulník byl zařízen později, než tam byl poslán Sam. Navíc je to dvojité zajištění, když to pro Sama bylo důležité.
Každopádně, i kdyby nešlo o nic jiného, tak jde o zničení zbraně a zachránění okolí.
Všimněte si, jak se při prvním setkání s Grimm, natřásají její...no ty... má je dvě... a ony se tam tak pohupují...
@Chuck (19.01.2013 02:33): Nemusí pokud není hra založená jen na plížení jako je tomu v Hitmanovi. Death to Spies jsem nezkoušel, ale je to jedna z posledních stealth her, kterou ještě mám v plánu dát tak se k ní jednou dostanu a třeba mě to překvapí :). Z videí na mě ale působí jako dost akční stealh hra.
@MIGtheDRAGON (18.01.2013 19:47): Tak kvalitní stealth hra se podle mě nemusí odehrávat jen v temném prostředí, ale pravdou je, že při něm působí přirozeněji a určitě má i lepší atmosféru. Ovšem mnou mnohokrát zmiňovaný Death to Spies je zase důkazem toho, že tomu tak být nemusí.
@CJ (18.01.2013 23:09): Tak to nevím, já to zkoušel jen na XPčkách. Vono by bylo nejlepší sehnat konzoli, ale většinou nabízej jen ty PS one (maličký) a bez chipu, což je na hovno, protože schánět dneska originál hry je asi problém.
@deliqnt (18.01.2013 22:25): Bez gamepadu sa to hrať nedá. Ale neviem, ktorý PSX emulátor je na Windows 7 64-bit dobrý. Ja som skúšal ePSXe, ale ten mi sekal. Na XP-čku mi ale fungoval v pohode.
@deliqnt (18.01.2013 21:51): Hej, katakomby boli v jedntoke. V dvojke bolo na stealth viac misií, hneď prvá misia z 2 CD bola v tom múzeu z jednotky, tieŽ si pamätám, že si sa musel infiltrovať do väzenia a musel si stealthom prejsť cez laboratórium, aby si získal liek proti Syphon Filter-u. Asi si idem stiahnuť PSX emulátor. :D
@CJ (18.01.2013 21:36): Je fakt že na stealth bylo zaměřenejch jen pár misí, pamatuju si třeba jak v nákejch katakombách jsem musel sledovat nákýho doktora, likvidovat přitom stráže a neprozradit se. Myslím že dvojka pak byla víc na stealth, trochu mi to už splívá:)
V mgs maj to zorný pole, myslím že neviděli moc do dálky. Jinak takhle ze starších konzolovek kde si myslím že dobře reágovali byla Syphon Filter, ale už je to taky hodně dlouho co jsem to hrál, tak se možná pletu:)
@CJ (18.01.2013 19:41): No ten jsem do toho nějak nezahrnul na pc jsem ho nehrál a na konzoli někdy cca před 10 lety. Vždy se mi u něj vybaví jedna mise v kancelářích, kde ťukáním na stěnu se dali odlákat stráže. Jestli ale na tom je líp než třeba splinter cell to už si nevzpomenu.
Proto taky ze stealth mě nejvíce zaujal Mark of the Ninja, kde nepřátelé reagují i na malé zahlédnutí s tím, že jdou to místo prozkoumat a až potom střílí. Jenže chápu, že dát tohle do 3D stealth akce by mohl být problém.
@MIGtheDRAGON (18.01.2013 19:25): Pravda, ale NPC v Hitmanovi zase reagujou na něco, na co by nemusely a AI je tam děsně nevypočitelná. Jinak u stříleček, pokud neni naskriptovaná, jsem periferní vidění taky nepotkal - a co je největší fail - DE:HR, kde vojáci občas chodí pozadu aby si hlídali záda, ale koukaj jakoby furt dopředu :-D
@Walome (18.01.2013 19:19): No ze stealth her co jsem hrál žádná. A u stříleček jsem to nikdy nezkoumal. Prostě jediná stealth hra, která mi sedí za denního světla je Hitman, kde to přeci jen není tolik o plížení i když i tam jsem měl momenty, kdy jsem se divil, že si mě nevšiml.
@Walome (18.01.2013 18:42): Tak já to beru tak, že bych ještě chápal, že mě periferním viděním nezahlídnou ve tmě, ale za plného světla mi to prostě nesedí. Ačkoliv je pravda, že periferní vidění má být citlivější na pohyb i ve tmě, ale zase proč to přehánět.
@Fg (18.01.2013 17:27): Tak stealth nemusí být jen plížení se ve tmě, :) ale jako tyhle plížící scény za denního světla, kde evidentně nepřátelé nemají periferní vidění zrovna nemusím. Pokud to ale jde projít bez killu tak se to dá tak počítat :)
@Hrdlodus (18.01.2013 13:51): "Už nemůžu při míření si přehodit zbraň vlevo/vpravo, abych lépe viděl. " To jsem taky nepochopil.
"Nejde odtáhnout tělo. Sice to zde není vůbec potřeba, ale... " jojo, říkal jsem si to samý :-D
Konečně dohrána série.
Skvělá grafika. První tři díly neměly vzhledem k pojetí grafiku nic moc. DA byl lepší a tady je radost pohledět.
Vadily mi při akci, za kterou je bonus, oznámení o splnění akce. (Zvuk a grafický efekt.) Vždy jsem znervózněl, že jsem se prozradil.
Potěšily mne helmy a neprůstřelné vesty protivníků. Na headkill byly potřeba 2 přesné rány.
Kritizovaný příběh u minulých dílů mi nevadil. "Zlý chlap, plním úkoly, kterými získám informace a dostanu zlého chlapa." Tentokrát jsem si říkal, že je to blbost. Po smrti Lamberta najednou celý Third Echelon začne s neobyčejným terorem, nesčetnými vraždami a ještě si snad i myslí, že dělají dobrou věc.
Někteří vynechali v sérii čtvrtý díl. Je to škoda, byl dobrý a dokonce na něj pátý díl částečně navazuje. Ale vysvětlení na začátku pátého dílu plně dostačuje. Jen mi vadilo, že jsem zabil Lamberta, ačkoliv jsem ho nezabil. A pak si na mě dokonce jeden z bezejmených soupeřů dovolí pokřikovat, ať pozdravuju Lamberta.
Část se Sárou byla odbytá. Sára moc chladná a myslel jsem, že neví o tatkově práci.
Čekal jsem, že agenti NSA budou tužší protivníci.
Překvapilo mne ovládání. Člověk je na něco zvyklý a dostane něco úplně jiného. Do konce hry jsem se občas mačkal špatné klávesy. Chybí určení rychlosti kolečkem myši a v podřepu je jen jedna rychlost. Ve výsledku to znamenalo, že když jsem potřeboval rychle změnit pozici, protože se ke mně přikutálele granát, nestihl jsem to, protože jsem se plížil pryč v podřepu, tak jsem vstal, ale šel krokem a pokud jsem v tu chvíli nezazmatkoval, tak teprve poté jsem začal běžet. Už nemůžu při míření si přehodit zbraň vlevo/vpravo, abych lépe viděl.
Krytí bylo bezva. Snadný rychlý přesun k další překážce.
Přepnutí do černobílého režimu bylo nepříjemné, protože najednou jsem hůře rozeznával okolí. Ovšem pojetí "jsem ve stínu - nikdo mne nevidí" zůstalo stejné jako v předešlých dílech. Já do stínů vidím perfektně a nikdo mne nevidí, ani když jsem na volném prostranství v pruhu stínu.
Musím pochválit češtinu. Byla perfektní (pouze nezvyk, že mi nápověda vykala).
Výtka může být u zásobníků. Při výměně Sam vyhodil starý, nahodil nový, ale z celkového počtu nábojů ubyl pouze rozdíl. Navíc pistole má nekonečno nábojů.
Snažil jsem se prožívat se Samem emoce a dařilo se mi to. Nevím, zda to mohu přičíst na vrub hře, že mne vtáhla nebo sobě.
Nejde odtáhnout tělo. Sice to zde není vůbec potřeba, ale...
Z vybavení jsem používal granáty a dálkově odpalované granáty.
Souhlasím s chválou ulic D.C. Kolem lidi - baví se a přiblíží to atmosféru.
Načtení pozice s sebou neslo potíž, že světla, která jsem rozstřelil, najednou zase svítila.
A konečně k samotnému novému pojetí hry.
Zprvu se mi to líbilo. Byl to hezký mix, v němž zůstal stealth. Nabídli hráči nové využití stealth, které nemohl využít dříve. Dříve to bylo vždy plížení se podél zdí až k cíli a občas se dostat za záda někoho a omráčit ho. Ale chyběla mi možnost odvedení pozornosti, protože někdy nebylo možné použít přísavnou kameru.
Jenže stále více se z toho stávala střílečka. Hra je stejně jako vždy přísně koridorová a zde naběhla hromada protivníků do cesty a nešlo je obejít. Výjimečně šlo hodit oslepující granát a proběhnout. Najednou je celá hra o tom, že všichni mě chtějí zabít a já chci zabít všechny. Koho Sam potká, toho zabije. To mi přišlo už otravné. Je z toho stealth střílečka. Střílečka, protože hra hráče nutí střílet, ale zbraně nemíří jako zbraně ve střílečkách, takže hráč musí hrát stelth. Rozdíl je tedy, že místo naběhnutí a vystřílení je z toho vplížení se a vystřílení.
Mark & Execute je dobrý. Hráč jej nemusí použít, ale používat ho bude, protože je to střílečka a soupeřů je moc.
Ale kromě kampaně jsou ve hře ještě solo hry. Ještě jsem je nehrál, ale vypadá to, že nabídnou ještě pár chvil zábavy a tentokrát již i třeba v klasickém stealth.
Tak musím říct, že ten coop je úplně jiná liga, skoro starý Splinter Cell. Už teď mě štve, že jsem nevzal to DLC, snad ještě během Vánoc dají další slevu na Splinter Celly, eh.

EDIT: DLC jsem oddatečně koupil v další slevě > změna, nyní lituji koupě. Cenovka stejná jako základní hra a přitom dostanete jen pro módy infiltrace, lovec a face off 4 mapy, v režimu infiltrace ve dvou jsou všechny 4 dohromady na jednu hodinku. TRAPNÉ!
@Chuck (25.12.2012 22:26): Ještě to možná zvednu, podařilo se mi nastavením routeru a firewallu s jedním maníkem rozjet. Mód infiltrace vypadá zajímavě, bohužel kamoš nemá dost UPlay bodů, takže se nemůže připojit. Fakt blbé.