Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@RNDr. Gunár Pavel (03.06.2012 11:11): Přesně, já jsem osvícenej člověk jednadvacátého století, nuže, abych odpověděl na Jackovu otázku- Provedení je (tedy pokud je řeč o té české edici) dobré, pokud je řeč o tom soudku tak ten je z nějakého levného dřeva, není to ale vyloženě překližka takže to je plus :D, je to napuštěné nějakou barvou (ale bacha, barví) akorát je nutné (minimálně u mé edice bylo) si buď obrousit okraje toho otevíracího poklopu nebo ho nechat otevřený protože dřevo soudku se vysycháním stáhne a pak ten poklop bez úprav zatuhne uvnitř a otevřít to je peklo (zámeček je z lakovaného plastu nebo nějakého měkkého kovu takže za to se to otevřít v případě zatuhnutí vážně nedá) . Jinak v edici je hra+dvd se soundtrackem a making of.. Pak gumověplastová postavička gnóma. Pak obálka s papírovými "kartami" které suplují zde chybějící artbook (samotná papírová obálka je z tvrdého papíru a má povrchovou úpravu ala kůže nebo co) a ještě nejspíš (ani jsem na to nekoukal) pirátská vlajka a pak nějaké pitomoučké samolepky s pirátskou tématikou. A to bude tuším vše.:)
Vazbic: pekny komentar, dal jsem plusko, oprav si pak interpunkci a mezery za ni, at se to cte jeste lepe. Vitej!
Vazbič dobrý komentář, ale vytknul bych ti tvrzení, že zvířata nejdou vylákat z tlupy. Jdou, sice je to občas obtížnější ale jdou. Mě se to aspoň povedlo u prasat a ohnivých ptáků, jindy jsem to nezkoušel.
No tak zase já bych řekl že třeba to "morfování flory" je celkem parádní efekt, když to nijak extra nevnímám tak to vypadá prostě jako pohyb díky větru nebo jiným fyzikálním vlivům.
@ Garret: Hezky napsáno, podepisuji v plném rozsahu. Ta hra má určité kouzlo, kvůli kterému bych si ji rád oblíbil, ale sama mi to znemožňuje vším, co jsi popsal. Je to škoda, protože většinou to mám přesně opačně. Piraně jsou holt osobitě hloupé a nic hezkého a user friendly asi nikdy nevytvoří:-(
@Garret (25.05.2012 18:19): Mě teda fakt, že předměty mají stejný model a nemění ho tři metry ode mne, a že se flora nemorfuje taky pár metrů ode mne, jako razantní zlepšení přijde. Ty si ho ale představuj jak chceš.
Lidi jakou to má hrací dobu? Mám zatím odehraných nějakých 13 hodin a zrovna jsem dokončil mečové pobřeží.
Peteho jsem heldal, ale už jsem jej našel i sám, díky za ochotu =)
Lidi jak je to s paklíčema? Mám jen jeden nezničitelnej nebo je musím někde kupovat? Já jen že za ten první jsem dal 500 zlatých, tak doufám že ty další budou levnější...
Tak právě dohráno..Jedničku Risen jsem teda minula, ale v poslední době zažívám RPG sucho, tak jsem sáhla po 2jce..Risen 2 je vcelku povedená gamesa - jo atmoška srdcového Gothica se pozná (-:, avšak napodruhé bych dobrodružství už neabsolvovala..I přes full češtinu, závěrečná "black" scénka přeložena nebyla - to maj být nějaká zadní vrátka pro 3tí díl ??
No a pridali dodge, ktorý prekvapivo chýbal predtým. Idem si to ani znovu rozohrať.
Zatím bych to na těch 80% viděl za tu skvělou přírodní scenérii a nefalšovanou pirátskou tématiku...

Koukám že patch omezil počet slotů pro uložené hry, konečně. Už mně přestávalo bavit to stále promazávat, včera se mi to přehouplo přes 1GB.
Včera vyšel patch co přidal možnost udělat kotoul, blokovat zvířata a opravil blikající textury (a další věci ofkoz).
Škoda že to tam nebylo hned u launch verze, ale better late than never.
sakra. já vůbec nevěděl, že ten pirátský oděv, pistole a prsten je součástí nějakého odrbávajícího DLC, jinak bych to vyhodil hned na začátku... ať jde do prdele, banda mizerná.

připadám si jak cheater a vůbec se mi nechce pokračovat v hraní.
pokud by někdo našel fix opravující to nekonečné bouření, budu rád, když bude šérovat...
@Paul (04.05.2012 23:23): tak lektvary delat umim, ale jeste jsem nevidel jedinej recept na lektvar co by zvedal permanentne stats.

Vubec s voodoo je sranda - posednout sefika inkvizice na sword coastu, nechat sam sobe vyplatit odmenu a jeste jit prokecnout patty dolu do pristavu, trololo.

Jen skoda tech bugu, no.
@pipboy (02.05.2012 21:47): Měly by být, přes voodoo by mělo jít dělat lektvary.

Jinak jsem cca 11 hours in and neskutečně mě to chytlo, to klasický piraní kouzlo je netknutý, perfektní atmosféra, nádhernej svět, vtipný dialogy.
Hm, jsou tam nejake recepty na permanentni potions nebo ty kytky muzu rovnou zrat?
[přesunuto z komentářů]

...tento nový Risen už sa na Gothic vôbec nepodobá a na Risen I iba trošku.
A tá troška je to, čo Vás bude baviť!

Pro: prostredie, malé déjà vu /fakt malé/, sentimentálnosť

Proti: nemožnosť doraziť NPC, súbojový systém, chýbajúce "kúzlo/zvitok" "vtip", umelosť prostredia
Risen 2: Dark Waters PC Crashes, Crash to Desktop (CTD), Freeze, Low or No Sound, Poor FPS, Lagging, Black Screen, Errors and Fixes
HOME
No všeho s mírou, aby se ti to pak nesnažilo vykreslovat rovnou celý ostrov. To byl byl pro grafiku pěkný záhul.
eh, asi jsem to prepisknul s tema hodnotama v konfigu, zasekava se mi panak a v te prvni lokaci rovnou cela hra >_> ale jinac to bezi v cajku.
Tak koukám ty stromy se pořád mění, ale když se na to člověk nesoustředí, tak to vypadá celkem v pohodě. Je to takové živější...
Noo, změnil jsem si tu rychlost kamery, co je v nastavení hry. Změní to tak rychlost obou os, ale osa X je rychlejší.


@pipboy (01.05.2012 17:51): Chlape to "dostkakování" objektů a zelěně se dá též přenastavit v tom xml souboru. Tak jak psal Paul, že když si změníš ty hodnoty u vykreslování objektů a eliminuješ tím tak to blbnutí stínů, tak stejně můžeš v tom odstavci změnit hodnoty u dalších atributů, jsou tam tuším itemy, NPC a další nějaké blbosti. Změnil jsem to a věci i stromy se mi už v dálce vykreslují a celkem v pohodě.
No fajn, Sword coast vypada celkem hezky. Rozmanitejsi flora a hlavne teda extra odstin zelene, ten tam predtim hodne chybel. Taky v noci kdyz nei tolik videt doskakovani objektu a zoomovani listi to vypada fajne.
Btw odemykani zamku bude takhle debilni furt, nebo je to postupne tezsi? Bo zatim jesm s vyjimkou asi jedne truhly vseko otevrel stylem "parkrat prejed mysi zleva do prava"
Chlapy tak to blbnutí grafiky už jsem snad eliminovat, ale ta sensitivita myši je stále na hovno. Když to změním v tom xml, tak se nic nestane a furt je to stejné.