Vývojářské studio Ubisoft Reflections se datuje až do roku 1984, kdy Martin Edmondson začal vyvíjet hry společně s Nicholasem Chamberlainem. První hrou, na které spolupracovali byla kopie Paperboye pod názvem Paper-Round. Pracovali na ní dva roky, ale nikdy jí nevydali. Někdy v průběhu vývoje začali pracovat na Ravenskull (1986). V následujícím roce vydali hry Codename: Droid a Stryker's Run.
Poté založil Martin Edmondson společnost Reflections Interactive sídlící ve městě Newcastle ve Velké Británii. První hrou, oficiálně vydanou tímto studiem byla Shadow of the Beast (1989) pro Amigu. Shadow of the Beast byla vcelku úspěšná a dočkala se ještě dvou pokračování, druhého dílu v roce 1990 a třetího v 1992. Následovalo několik her pro Amigu a Atari ST: Ballistix (1989), Awesome (1990) a Brian the Lion (1994).
V roce 1995 se proslavili hrou Destruction Derby (druhý díl následoval o rok později), která se vyjímala realistickou fyzikou a destrukčním modelem. V roce 2000 (1999 pro konzole) vyšel snad nejznámější titul Reflections Driver. Driver byl inspirován filmy sedmdesátých let, jako Starsky and Hutch, Bullitt a The Driver.
Logo Reflections bylo vytvořeno záměrně tak, aby doplňovalo sovu společnosti Psygnosis. V roce 2004 Martin Edmondson společnost opustil a zažaloval Atari z důvodu mizerně přijatého titulu Driv3r. Nátlak na jeho osobu vyvíjený zaměstnavatelem vedl až k porušení kontraktu z jeho strany a následné rezignaci. Martinovo místo zaujal jeho bratr Gareth Edmondson.
V roce 2006 Atari oznámilo, že převedlo všechny zaměstnance a většinu aktiv na Ubisoft za 24 miliónů dolarů. Reflections Interactive byli následovně přejmenováni na Ubisoft Reflections. První hrou pod hlavičkou Ubisoftu byl Driver 76 (2007) pro PSP. Martin se do Reflections vrátil, aby spolupracoval na Driver: San Francisco (2011). Gareth studio opustil po více jak desetiletém působení, dva měsíce po vydání Drivera: San Francisco, v listopadu 2011.
Zdroje: wiki, moby
Sociální sítě: facebook, twitter