Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ion Storm Inc. Ion Storm Ion Storm Ion Storm Ion Storm Ion Storm Ion Storm Ion Storm
USA
USA
USA
USA
USA
USA
USA
USA
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Založeno 1996, zrušeno 2005
Americká společnost Ion Storm byla založena 15. lisopadu 1996 v Dallasu Johnem Romerem, Tomem Hallem, Jerrym O'Flahertym a Toddem Porterem. První dva jmenovaní dříve působili ve společnosti id Software. Záhy po založení se Ion Stormu podařilo podepsat lukrativní smlouvu na vývoj několika her s Eidos Interactive.

Nejznámějším počinem společnosti je bezesporu kultovní RPG Deus Ex, který se po třech letech dočkal pokračování s podtitulem Invisible War. Dalším počinem byla Daikatana (původně vyvíjena na Quake enginu), která do širšího podvědomí vešla spíše masivní reklamní kampaní než oblibou u hráčů. Za zmínku stojí určitě i třetí díl známé zlodějské série Thief: Deadly Shadows.
Americká společnost Ion Storm byla založena 15. lisopadu 1996 v Dallasu Johnem Romerem, Tomem Hallem, Jerrym O'Flahertym a Toddem Porterem. První dva jmenovaní dříve působili ve společnosti id Software. Záhy po založení se Ion Stormu podařilo podepsat lukrativní smlouvu na vývoj několika her s Eidos Interactive.

Nejznámějším počinem společnosti je bezesporu kultovní RPG Deus Ex, který se po třech letech dočkal pokračování s podtitulem Invisible War. Dalším počinem byla Daikatana (původně vyvíjena na Quake enginu), která do širšího podvědomí vešla spíše masivní reklamní kampaní než oblibou u hráčů. Za zmínku stojí určitě i třetí díl známé zlodějské série Thief: Deadly Shadows.
Americká společnost Ion Storm byla založena 15. lisopadu 1996 v Dallasu Johnem Romerem, Tomem Hallem, Jerrym O'Flahertym a Toddem Porterem. První dva jmenovaní dříve působili ve společnosti id Software. Záhy po založení se Ion Stormu podařilo podepsat lukrativní smlouvu na vývoj několika her s Eidos Interactive.

Nejznámějším počinem společnosti je bezesporu kultovní RPG Deus Ex, které se po třech letech dočkalo pokračování s podtitulem Invisible War. Dalším projektem byla Daikatana (původně vyvíjena na Quake enginu), která do širšího podvědomí vešla spíše masivní reklamní kampaní než oblibou u hráčů. Za zmínku stojí určitě i třetí díl známé zlodějské série Thief: Deadly Shadows.
Americká společnost Ion Storm byla založena 15. listopadu 1996 v Dallasu Johnem Romerem, Tomem Hallem, Jerrym O'Flahertym a Toddem Porterem. První dva jmenovaní dříve působili ve společnosti id Software. Záhy po založení se Ion Stormu podařilo podepsat lukrativní smlouvu na vývoj několika her s Eidos Interactive.

Nejznámějším počinem společnosti je bezesporu kultovní RPG Deus Ex, které se po třech letech dočkalo pokračování s podtitulem Invisible War. Dalším projektem byla Daikatana (původně vyvíjena na Quake enginu), která do širšího podvědomí vešla spíše masivní reklamní kampaní než oblibou u hráčů. Za zmínku stojí určitě i třetí díl známé zlodějské série Thief: Deadly Shadows.
"Design is Law"

Dnes již neexistující americká společnost Ion Storm byla založena 15. listopadu 1996 v Dallasu se sídlem v Austinu Johnem Romerem, Tomem Hallem, Jerym O´Flahertym a Toddem Porterem. První dva jmenovaní už dříve působili ve společnosti id Software, kterou mimojiné spoluzakládali. Romero zastával pozici vývojáře a Hall pracoval jako designér.
Záhy po založení se studiu podařilo podepsat lukrativní smlouvu na vývoj několika her se známým vydavatelem Eidos Interactive a díky složení vývojářského týmu se stalo populární značkou slibující
projekty vysoké kvality.

Nejznámějším počinem Ion Storm je bezesporu kultovní RPG Deus Ex z roku 2000, které se po třech letech dočkalo pokračování v podobě Deus Ex: Invisible War. Dalším projektem ještě v témže roce byla Daikatana (běžící na Id Tech 2 enginu, známého z Quake II), která do širšího povědomí vešla spíše masivní reklamní kampaní než oblibou u samotných hráčů či kritiků.
Za zmínku stojí určitě i sci-fi RPG Anachronox, dále hra Doppelganger, která byla později zrušena a nahrazena Dominion: Storm Over Gift 3 nebo třetí díl povedené stealth akce Thief: Deadly Shadows. Ta byla zároveň i poslední hrou vydanou společností Ion Storm v roce 2004.

Navzdory nesporným kvalitám vývojářského týmu se firma dopustila během svého působení několika významných marketingových chyb, pozdních vydání i manažerských selhání.
Na začátku roku 2005 byla vlastníkem Eidos Interactive zrušena. Ten posléze posílil lidské zdroje v jiném svém dceřiném studiu Crystal Dynamics odkoupeným v roce 1998. John Romero a Tom Hall opustili Ion Storm prakticky ihned po vydání Anachronox v roce 2001.
"Design is Law"

Dnes již neexistující americká společnost Ion Storm byla založena 15. listopadu 1996 v Dallasu se sídlem v Austinu Johnem Romerem, Tomem Hallem, Jerym O´Flahertym a Toddem Porterem. První dva jmenovaní už dříve působili ve společnosti id Software, kterou mimo jiné spoluzakládali. Romero zastával pozici vývojáře a Hall pracoval jako designér.

Záhy po založení se studiu podařilo podepsat lukrativní smlouvu na vývoj několika her se známým vydavatelem Eidos Interactive a díky složení vývojářského týmu se stalo populární značkou slibující projekty vysoké kvality.

Nejznámějším počinem Ion Storm je bezesporu kultovní RPG Deus Ex z roku 2000, které se po třech letech dočkalo pokračování v podobě Deus Ex: Invisible War. Dalším projektem ještě v témže roce byla Daikatana (běžící na Id Tech 2 enginu, známého z Quake II), která do širšího povědomí vešla spíše masivní reklamní kampaní než oblibou u samotných hráčů či kritiků.

Za zmínku stojí určitě i sci-fi RPG Anachronox, dále hra Doppelganger, která byla později zrušena a nahrazena Dominion: Storm Over Gift 3 nebo třetí díl povedené stealth akce Thief: Deadly Shadows. Ta byla zároveň i poslední hrou vydanou společností Ion Storm v roce 2004.

Navzdory nesporným kvalitám vývojářského týmu se firma dopustila během svého působení několika významných marketingových chyb, pozdních vydání i manažerských selhání.
Na začátku roku 2005 byla vlastníkem Eidos Interactive zrušena. Ten posléze posílil lidské zdroje v jiném svém dceřiném studiu Crystal Dynamics odkoupeným v roce 1998. John Romero a Tom Hall opustili Ion Storm prakticky ihned po vydání Anachronox v roce 2001.
Oficiální stránky vývojáře (http://)
Oficiální stránky vývojáře (http://)