Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
RedDwarf_Cz • 42 let • Těžařská loď,3 mil. let někde ve vesmíru (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentáře

Titanfall

  • PC 80
Po tříleté pauze, kdy jsem se věnoval ARPG hrám (tfuj), jsem narazil na tuhle hru díky její masivní reklamní kampani. O to víc mě začla zajímat, když jsem zjistil, kdo za ní stojí.
Trochu mě zaráželo přidání umělé AI do MP, ale naopak se mi líbila myšlenka s mechy. Takže, když přišel beta víkend, šlo se testovat, jak to vlastně bude fungovat dokupy. Světe div se, funguje to skvěle.
Je to opravdu rychlá akce, rychlejší než CoD/CS díky jetpackum, co maj pajtaši na zádech, díky kterým mohou běhat po stěnách, čímž i zrychlují a překonávat opravdu vysoké překážky. No a mechové tomu dodávají dynamičnost a řekněme částečně redukují stereotyp.
K té umělé AI: dost lidí na to nadává i v recenzích, co jsem četl. Že jsou totálně tupí, což je holý fakt, ale podle mě, to těma lidma nebylo pochopeno, protože oni tam nemají sloužit jako potenciální nebezpečí, ale pouze dokreslují atmosféru dění kolem. Bijou se mezi sebou, komunikují mezi sebou, atd. a hlavně slouží na odemykání attachment k zbraním. Osobně se jima po odemčení potřebných věcí vůbec nezabývám a jdu čistě po hráčích. Zabijím je jen v nutných případech. Hlavně ze dvou důvodů. Pokud po něm vystřelíte a nemáte tlumič, zobrazíte se nepřátelům na mapě a druhá věc s tím hned souvisí, že začnete přebíjet a v tom se vynoří živý hráč, který vás sejme. Věřím tomu, že respawn nejsou tací chuji, aby neviděli, jak přiblblá ta AI je.
Zbraní tam je "pár", což také nemuselo každému sednout, ale já to vidím tak, že čím míň zbraní, tím lepší balance.
Hra se hraje 6 vs 6 + ti boti, to se také spoustě lidí nezdálo, ale opět, je to tak akurát. I přesto, že mapy jsou středně velké, tak ke konci hry to je taková mela, že někdy máte pocit, že je tam přehuštěno. V tom se mě líbí ta dynamičnost, kdy na začátku proti sobě jen piloti (hráči) + boti a postupem času do toho přichází Titáni a končí to řeži i 5 Titánů mezi sebou. Na ty si musí hráč dát obzvlášť majzla, protože jejich zbraně jsou opravdu smrtící a také mu můžete zakřupat pod nohama.
Odehráno mám něco kolem 40 hodin čistého času, nenarazil jsem na žádné neduhy, které by znepřijemňovaly, nebo znemožňovaly hraní, hra vypadá pěkně pro oko.
Takže kdo by hledal FPS na odreagování, mohu doporučit, nudit se určitě nebude a na takové 1-2 hod. vyblbnutí ideální věc.
+12

Path of Exile

  • PC 90
Piety zabita na diff. merciless, momentálně nahráno 185 hod.
Hru jsem poprvé poznal v květnu loňského roku cca. 14 dní před vydáním D3, kdy byl open víkend v rámci server stress testu a byl jsem mile překvapen. Potom, co vyšlo D3 a sním problémy s error 37, jsem se rozhodl investovat 10 eček za přístup do closed bety a přečkat u této hry, než Blizz poladí servery.
Po týdnu jsem tedy znovu zapl D3 a začal hrát hru, na kterou jsem se tolik let třepal a najednou kdesi v moji hlavě se ozval hlas. "To je nuda, PoE mělo tohle, támto i toto lepší", což mi bránilo se nějak do Diabla ponořit, tak jak jsem čekal. Začal jsem svádět vnitřní boj sám s sebou "Ty debílku, co děláš jako, tolik let jsi na to čekal a teď tě to jako nebaví? Vyhodil jsi 1100,- ,abys teď začal hrát nějakou no name hru, která je navíc closed beta?"
Asi po týdnu jsem se toho zbavil a začal v klidu hrát D3, ale řekl jsem si, že k PoE se určitě vrátím, protože ten hlas měl pravdu.
D3 není špatná hra, ale rozhodně to není plnohodnotný nástupce D2: LoD. Hra prošla řadou změn, zvlášť překopáním celého systému vývoje postavy, který je velmi zjednodušen, psát jak zde nebudu, protože to každý ví.
PoE každého začátečníka ohromí svým skill tree , který se může na první pohled zdát nepřehledný, ale není tomu tak. Právě skill tree je jeden z těch hlavních taháků, co tu hru dělá tak zábavnou, protože množství variací, jak jet svou postavu se nabízí hromada. Pravda, pro endgame hraní to chce jistou dávku zkušeností, kde body investovat, ale pokud to člověk neovládá, stačí se mrknout na web a zjistit si funkční build. Dobře navolený build je jen půlkou úspěchu k hraní engame obsahu. Zbytek tvoří gear a trocha skillu každého hráče. A právě gear a jeho craft je tím dalším obrovským lákadlem, který činí tu hru tak zábavnou.
Pomocí craftu můžete měnit počty, barvy a provázanost děr, které vám pak umožní kombinovat a propojovat mezi sebou skill gemy, čímž se postava boostuje. To se provádí pomocí orbů, což je jakási měna ve hře, nahrazující např. goldy v D3, která imho funguje lépe.
Příklad: mám luk , ale chtěl bych propoji všechny díry. Tak vemu orb of fusing a zkusím štěstí, nevyšlo? Tak další a další... až se povede. Nejsem spokojen s barvou děr? Od toho zde máme chromatic orb a nakonec si uděláme pomocí orb of alchemy z obyč. luku rare, čímž luk dostane náhodně přidělené affixy. Jsou na hovno? Vemu orb of chaos, který tyto affixy náhodně mění a to dělám tak dlouho, dokud nejsem spokojen, nebo než mi dojdou orby, přičemž některé jsou celkem dost vzácné, takže to zas není tak snadné.
O to víc má hráč z každého itemu radost, protože D3 je nastaveno tak, že pokud chcete mít dobrý gear, musíte na AH/RMAH, což dle mě tu hru posralo asi nejvíc, protože tak jen farmíte za účelem dropnout šupu věc, aby jste ji rubli na AH a obratem si z ní koupili něco, co potřebujete. V dnešní době je aukce zahlcená předměty díky boterům, proti kterým Blizz nic nedělá, nikdo nic moc nekupuje, takže něco dnes prodat je opravdu dost těžké.
A hlavně, bílé předměty a dnes již většina rare v D3 nemají žádnou hodnotu, nesbírají se, jen se čeká na nějakou legendárku a ta musí mít top roll, jinak vendor. D3 nenabízí téměř žádný endgame content, uberbossové vydrží jen na chvilku, pak je to nuda a paragon lvl. je cypovina. To číslo není žádné renomé, je to jen údaj, kolik času tomu obětujete. Můj paragon je 80 a stálo mě to 900 hod.
V PoE jsou tzv. endgame mapy, které dropujete v normálních mapách. Ty jsou zvláštní tím, že monstra tam mají vysoké lvl. a + jdou tyhle mapky vylepšovat pomocí orbů na rare, kde monstra získavají další bonusy, jako je větší dmg., nebo ressisty, popřípadě hráč se nemůže healovat,atd.. odměnou jsou lepší dropy, množství dropu a taky šance na drop itemů s lvl. přes 70 a můžu říct, že některé ty mapky jsou pak peklo, takže hráč má pořád co dělat.
Pokud by tohle někoho nebavilo, jsou zde Race Season , které probíhají i několikrát denně, jak party, tak solo, takže opět člověk nemusí jak ocas dělat dokola runy určitých map, či lokací a ještě za to dostanete odměnu v podobě nějakého itemu.
Tohle zatím D3 nemá, v dohledné době mít nebude a nespíš nebude mít nikdy.
Ze začátku se může PoE jevit jako pomalá, nebo pomalejší hra, ale to je zapříčiněno tím, že máte nízký lvl= že umíte hovno, nemáte patřičné skill gemy, takže logicky tam nebude rozsévat smrt, ale právě každým novým lvl cítíte ten boost a postava se zrychluje a zdokonaluje a máte z ní opravdu radost.
Pro představu jak hra vypadá v pozdější fázi, jsem nahrál kratičký GP
Samozřejmě i tato hrá má své nedostatky, hlavně to jsou občasné lagy, ale hra už nepadá.
Graficky jsem spokojený, není tam tolik efektů jako v D3, takže to není takový zabiják na oči. Kdo hrával dost D3 ví, o čem mluvím. Třeba za huntera skill bola shot s poslední runou dělal po zásahu takový kruh s ornamentem uprostřed silně připominající vagínu a do toho to bliklo. Při AS 2.6 máte během 30 min. v očích vypálenou vagínu. A wizard, no comment, ale v PoE je to s kouzelnicí podobné, hold nemám je rád.
Jak jsem psal výše, D3 není špatná hra, ale tomuhle nešahá ani po kotníky, zde je vidět rozdíl, když někdo něco dělá pro peníze a druhý pro nadšení a peníze řadí až na druhé místo. Já pevně věřím, že příjde čas, kdy tohle bude hrát mraky lidí a D3 zůstane v jeho stínu.
+18

Dungeon Defenders

  • PC 60
K této hře jsem se dostal po dohrání Orcs Must Die! na doporučení, že jde o lepší tower def. hru.
S tím rozhodně nemůžu souhlasit, protože jedinné + pro DD je, že jde hrát co-op. Zbytek je daleko za OmD!
Začátek vypadá slibně, domluvíte se se s kamarády, nebo se někam lognete na obtížnosti normal a hrajete, sbírate nové itemy, levelujete a postupně zvedáte obtížnost. Expy letí celkem rychle, takže faktor zábavy je na maximum, pobíhate jako magoři a likvidujete monstra.
Pak to ale příjde. Jeden z největších kiksů hry. lvl. 70, celkem silná výbava, obtížnosti jako je normal/hard/insane splněny a před vámi je poslední obtížnost nightmare. S výbavou, co máte je tato obtížnost defacto nemožná udělat, takže nezbývá nic jiného, než připojit se k jiným hráčům s vyššíma lvl. Celkem super nápad, ale háček je v tom, že vás po zhlédnutí vašich statů a výbavy okamžitě kicknou, protože příchodem dalšího hráče se zvedá počet enemy na vlnu, tudíž jste přítěží.
Pak je zde další možnost, a to v obchodech kupovat od těhle highskillerů výbavy, které oni prodávají za brutální ceny. Zde se začíná faktor zábavy blížit k nule, protože obtížnost insane je taková nuda a many(měna ve hře) je strašně málo za splněné kola. Což by se ještě dalo unést, ale každý předmět jde upgradovat od jednoho bodu(ty horší) až po 300 upgradů, kdy cena každého bodu upgrade se zvyšuje.(pro představu, věc s 240 upgrady vyjde na 2 milardy many) a abyste mohli hrát NM, tak ty věci musíte mít upgradované, jinak kick.
Pak je zde poslední možnost, asi ta nejjednodušší a to je použít hack na manu. Nikdo to nezjistí, dokonce se po tom ani nikdo nepídí, takže proč to hrát jak magor donekonečna, když si můžete hacknout 2mld. many během okamžiku. Dokonce jdou hackovat i itemy ze hry (jejich staty)
To už je faktor zábavy v mínusových hodnotách, protože hra jako taková ztrácí smysl.
Další ojeb je, že nejvíce preferované povolání jsou stavitelé, protože jen oni umí zastavit hordy enemy v NM. Takže rangeři/barbaři, atdd. jsou v hajzu, protože jejich pasti a skilly nikdo nepotřebuje, takže vás kicknou, ikdyž máte staty velmi dobré.
Kouzelník patří do skupiny builder, ale upozorňuji, že tahle postava vás dokáže připravit o zrak. Jeho věže plivou různobarevné střely (dle elementu) a když jich je hodně a že jich musí být hodně, tak se budete i hodinu dívat na stroboshow gigantických rozměrů.

Samotné stavění není nijak složité oproti OmD! , kdy jsem musel mapu procházet a plánovat kde co postavím a kde zatarasím. Množství pastí u DD je opravdu chabé a narozdíl od OmD! nezajímavé.
+11

Battlefield 3

  • PC 80
Po dlouhé době další skvělá multiplayerová zábava. Před ježíškem jsem se nemohl rozhodnout zda koupit BF3, nebo jít do MW3. Prolezl jsem fora, napsal si s lidma co hry vlastní a nakonec volba padla na BF3.
Po odehrání něco přes 100hod. sesmolím nějaký ten komentář.
Grafická stránka je pěkná, není tam moc věcí, co by člověk mohl vytknout. Zato audio stránka mě nadchla stejně jako tomu bylo v BC2. Tohle člověk neuslyší v žádné jiné hře a pro mne je zvuková část velmi podstatným faktorem hry. Právě onen zvuk vytváří v BF3 tu jedinečnou atmosféru a vtáhne hráče přímo na bojiště. Samozřejmě zvuk musí vycházet z kvalitního systému.

K hře samotné
BF3 nabízí velký arzenál zbraní, člověk si nemůže nevybrat. Od útočných pušek, přes karabiny, samopaly, broky až po zasrané snipy. Všechny tyhle zbraně jsou rozházeny do čtyř tříd viz. popisek hry.
Na zbraních je asi pro hráče nejzajímavější jedna věc a to je osazování různýma přídavkama jako jsou tlumiče, lassery, optiky, atd.
K těm zaměřovačům: Hoši z DICE vyzdvihovali desítky(stovky?) možností upravit si svou zbraň a tím být jedinečný. Teoreticky mají pravdu, ale v praxi.. Jen opravdový magor si může na útočnou pušku dát optiku s 8x zvětšením, takže těch variant je v reálu méně. Naopak můžete na snipu dát kolimátor, nebo ACOG a hrát tzv. aggressive sniper v čele útoku, ale to musí hráč už něco umět.
Pak jsou zde vozidla, tohle asi nejvíc odlišuje BF serii od CoD. Psát o nich nebudu. Vozidla jezdí, letadla lítají.
Další takovou motivací jsou různá ocenění za aktivitu v boji formou stuh, za které při určitém počtu udělení dostane hráč medajli.
Teamwork: No, jak se to veme. Pokud se domluvíte s přáteli a spojíte se hlasovou komunikací, tak už se dá mluvit o nějaké té spolupráci, jenže na serveru je dalších "x" hráčů, takže ve výsledku se to mnohdy neodrazí. Takže ten, kdo mluví, že úspěch v BF3 je založen na spolupráci, tak zná to slovo pouze na papíru. Je to klasická řež, tak jak v CoD a vše závisí na tom, jak jsou týmy poskládány(skill každého hráče) Ale je tam mod squad rush, kde se hraje ve 2-4 týmech. Ten slouží pro tzv. progaming, který dle mě moc úspěchů nezklízí. Na taktizování je pro mne jednoznačně SaD, neznám lepší mod na teamplay v 5 hráčích.
Nyní nějaké ty zápory.
Nevím jetli je to způsobeno fyzikou, ale co mě dokáže rozčílit k nepříčetnosti, jsou věci o které se hráč zadrhuje. Snad ani ne 10cm vysoký patník je už problém, kdy hráč musí použít skok, malý šutrák, to samé. Problém je, že o tohle se zadrhnu vždy, když po mě někdo střílí a já polomrtvý se snažím schovat a najednou zůstanu trčet o nějaký kousek něčeho.
Dále ubírání HP při skoku z relativně malé výšky, někdy končící sebevraždou. A nebo,.... tzv. smůla. Smůlu by měl také někdo z DICE, kdyby se zrovna nacházel v mém dosahu. Běžím a míjím paletu s tvárnicema, obíhám ji a zničeho nic jsem mrtvý. Že by sniper, néé, zkrátka hele měl jsem smůlu.
Některé mapy nejsou vůbec dělané na určité mody.
Za CQ to je určitě metro a bazar. Mapy by měly být dělány jako klasické arény, kde je několik přístupových cest vedoucích do jednoho místa. U těhle map je ale koridor, který se ucpe hráči, kteří po sobě háží granáty, střílí z granátometů a RPG.
V rush modu mi nejvíce vadí mapa damávad: Zde musí útočníci nabíhávat z kopce dolů defacto nekrytí a to hned při prvních dvou M-COM stanicích, pak je část seskoku dolů, která se dá a poslední část odehrávající se v tunelu je opět koridor, který se dá bez problému hermeticky uzavřít, samozřejmě nesmíte mít tým tvořen pouze bandou idiotů.
Se základním nastavením, což je 75 tiketů je to téměř nemožné vyhrát.
Chybí mi mod jako je SaD v CoD, ale tohle není žádný zápor, nebo výtka, jen můj skromný názor.
+14

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

  • PC 60
V mém jazyce "Bug Orchestra 2 :Fuckers of Tripwire"
Hra co měla potenciál něco dokázat mezi válečnýma FPS. Je lehčí než jednička, což mohlo přilákat více hráčů, než do jedničky a také jich zpočátku dost bylo, ALE.... bug, bug, bug. Bugy všude kam se hráč podíval.
Borci z TWI na tom usilovně pracovali, odstraňovali hovna, na které téměř nikdo nenadával, latali jeden patch za druhým, furt hovno, až hráčům došla trpělivost a na hru se vykašlali. Dopomohlo k tomu ještě vydání BF3 a MW3. No, všichni se na to nevykašlali. Z původních asi osm tisíc online hráčů, jich zůstalo něco kolem tisíce. Nevím jak je na tom dnes, ale nevěřím, že by se něco výrazně zlepšilo.
+7 +9 −2

Operation Flashpoint: Dragon Rising

  • PC 70
Tak mám už projetých pár misí a špatná hra to není.Zkrátka nekoná se styl CoD ala Rambo,je dobré hodně používat dalekohled,protože ikdyž vy zrovna v tom dalekohledu nikoho nevidíte,bot nahlásí pozici nepřítele a ten se vám zobrazí na mapě,čímž zabráníte slepému vběhnutí do nepřátelských pozic,což znamená smrt .Takže můj postup vypadal asi následovně.Utikáte od checkpointu směrem na další úkol a když jste zhruba těch 300m od cíle(vzdálenost k cíli se vám ukazuje),dřepnete si čučíte do dalekohledu,posunete se,zas čumíte a mezitím si můžete nastavit chování vašich kameraden(nestřílet,střílet na můj rozkaz.atd.)

AI nepřátel není zlá,ikdyž jsem už narazil na její výpadky,kdy nepřítel pouze stál a ikdyž jsem jej několikrát hitnul,tak nezareagoval,nebo hutná přestřelka mezi mým bojovníkem a rýžojedem,které dělila po pás vysoká zídka.
Ale jinak vojáci se kryjou,zaléhavají,plazí se,snaží se ošetřovat zraněné,obíhají vás ze zad,či z boku,takže člověk se opravdu při přestřelkách nenudí.
Hra disponuje početnou zásahovou zónou a damage je zde řešen chválitebně.Kulky zde mají reálnou rychlost a funguje zde balistická křivka.
Vojáka nezabijete ranou do nohy,nebo ruky,jen mu způsobíte krvácení,na které může umřít,ale od toho jsou zde lapiduši.Takže při zranění ruky,budete/budou špatně střílet,do nohy-nebudete moct běžet.
Headshot-Pokud vás někdo trefí na velkou vzdálenost do kebule a nebude to zrovna ráže 12.7,tak to ustojíte s krvácením,na menší vzdálenosti 100% kill.Hrudník je jen o stupínek "tuhší".
Z techniky jsem zatím ovládal gazíka a houmího s těžkým kulasem,ale vzhledem k ničivosti a přesností moderních zbraních se žádný Mad Max nekoná.Používám je výhradně k přesunu a to v místech,která jsem již vyčistil.
Můžete si také přivolat podporu a to leteckou,nebo dělostřeleckou,ale ne ve všech misích,to je pevně dáno.

grafická stránka je abych řekl trochu ubohá,hra barvama zrovna nehýří,vše je takové šedé,zelené,tmavé,opravdu moc barev tam není.Mě osobně to až tak moc nevadí,mě zajímají jiné aspekty u her,nebo konkrétně u téhle.To je věci názoru.
+13

Fallout 3 - Operation: Anchorage

  • PC 60
Co to jako mělo být?Už mě bylo divné,že rozšíření má něco přes 300MB,ale čekal jsem,že po tréninku se otevřovu nějaké nové lokace v pustině.To se ale nestalo,takže tento nový "datadisk" defacto nepřinesl nic nového a zaměstnal mě na cca. 2 hodiny.
Doufám,že další rozšíření s sebou přinese delší hrací dobu a nějaký příběh
+3 +4 −1

Soldiers: Heroes of World War II

  • PC 90
Pro mne naprosto fantastická hra, u které jsem se vyblbnul jak jen to šlo. Hra je hodně podobná Commandos, kde máte k dispozici partu týpků, kteří mají vlastní inventář, který je omezen jen kapacitou(nepodařilo se mi je znehybnit přetížením, ale výrazně je to spomalilo a rychle unavovalo.) Prostředí je totálně zničitelné, graficky povedené, fyzika je také na kvalitní úrovni. Když zasáhnete tank AT střelou, jeho destrukce se hodně přibližuje realitě. Také když spadne mezi pěchotu tříštivý granát, tak lítají končetiny. Oheň se rozšiřuje z jednoho porostu na druhý a tak bych mohl pokračovat dál. Ve hře můžete použít veškerou techniku a zbraně, které najdete v misích. Oproti Commandos mi tahle gameska připadala o dost těžší, ale z mého hlediska o to lepší. V Soldiers:HoWW2 střílíte na větší vzdálenost, než u Commandos, což mi také vyhovovalo více. Jinak úkoly nejsou nijak složité, jak to u tohoto žánru bývá. Problém je spíše se k tomu cíli dostat. Jelikož je to pár dní co jsem hru dohrál a jak jde vidět z mého komentáře, jsem s ní maximálně spokojen, tak výtky žádné nemám, snad jen že mohla být delší :), ale tak to je u všech oblíbených her.
+8 +9 −1

I.G.I.-2: Covert Strike

  • PC 90
Super stealth akce u které se člověk opravdu zapotí a při hraní má srdce v krku. Mise byly velké a zabraly mnoho času než je člověk dokončil. Hru dělá hodně těžkou to, že se dá uložit pozice pouze 3x za misi a neuvěřitelný aim nepřátel, z čehož plyne, že hráč si musel dobře rozplánovat ve kterých momentech hru uložit, aby mu zbyl poslední save těsně před koncem. Mě to vyhovovalo a proto jsem neváhal si to ještě 2x zopáknout na hard
+8

Wolfenstein 3D

  • PC 85
Šílené labyrynty, někdy až k zbláznění, všechny chodby vypadaly stejně. Ale je to už strašně dávno a v těch dobách jsem neuměl dospát

Pro: Vzpomínka na hodně dávnou dobu

Proti: Bludiště

-6 +4 −10

Blitzkrieg

  • PC 100
U této hry jsem strávil spousty hodin.Můžu říct, že tahle RTS je u mne nejlepší, co jsem kdy hrál. Hra splňuje všechny parametry, co potřebuji k vedení litých bojů. Na Sudden Strike mě vadilo zásobování municí. Mapy byly velké, spousta nepřátelských jednotek a zoufalé množství munice. Když jsem ostřeloval pomocí jakékoliv artilérie (neberwerfel, katuscha..),tak jsem čekal i desítky minut, než se auta doplnila (bedny už byly dávno vysbírané). Zato u Blitzkriegu to bylo vyřešeno skvěle a tak sem si vychutnával mohutné dělostřelecké přípravy, vedl pěchotu podporovanou tanky a letectvem. Jedním slovem "luxus"
+13

Doom

  • PC 100
Jedna z prvních her na PC(před ní snad jen wolfenstain 3D a prince of persia),kterou jsem hrál.Graficky jsem si myslel,že je to maximum dokonalosti :-D.Byl zde opravdu početný arzenál a velké množství levelů(to by si měli uvědomit tvůrci dnešních FPS).Tato hra je klasikou pro hráče FPS

Pro: Na tu dobu revoluční grafika,délka hry

+3 +13 −10

Diablo II: Lord of Destruction

  • PC 100
Toto je hra her.Nic lepšího jsem snad opravdu nehrál.Odehráno,tak 2-3 roky s přestávkama.Zahrané všechny charaktery.Dokonce se tato hra podílela na volbě jména mého psa.Nezabývám se tím jestli je to RPG,či ne,je to prostě rubačka statisíců kreatur a honba za novými itemy,což žene člověka dál a dál,až zjistí,že je třeba 1:00 ráno
+12 +13 −1

Commandos 2: Men of Courage

  • PC 85
Při prvním ohmatání jsem si nebyl zcela jist,jelikož mi dělal problém správně a přesně načasovat akci,ale po několika hodinách lamení jsem se do toho dostal a nemohl se od toho odrhnout.Kampaně rozsáhlé,graficky opravdu povedené+renderované videjka,hudba z které jsem zvracel krev.Proto jsem to projel i několikrát na very hard

Pro: hudba,grafika,znovuhratelnost

Proti: -----------

+15