Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

Steel Division 2

  • PC 70
Nebyla by to špatná hra, kdyby nevypadala jako nedodělek. Nehezký interface, absence tutoriálu, a ke všemu neustále záseky, lagy a pády... Samotné jádro hry je přitom velice zábavné. Jakmile se hráč dostane k RTS fázi jedná se o jednu z nejlepších her žánru, bohužel taktického zážitku si hráč užívá jen do nejbližšího pádu hry, nebo nechtěného překliknutí - odporný a nešikovný interface. Celkově se jedná o solidní zklamání a přitom stačilo tak málo k výborné hře.

Pro: RTS bitvy, množství jednotek, pokus o globální strategickou mapu, velmi dobrá grafika

Proti: Padání hry, interface a menu, nepřehlednost hry a absence jakéhokoliv návodu

+12

Blackguards

  • PC 70
První hodiny jsem se bavil královsky. Do hry zkušený hráč vklouze bez porblémů, vše je intuitivní. Důležité je, že přes mé původní očekávání se zde neklade hlavní důraz na tu RPG část. Hlavní jsou taktické souboje na kole alá HOMAM. Boj je fajn, kouzlení taky ujde, i přes občané bugy, jako například když některé kouzlo prostě nelze spustit. Jedenkrát se mi dokonce stalo, že veškerá akce zamrzla a bylo nutno boj restartovat, což zde není žádný problém. Czechpointy před každým bojem jsou prima věc a tak většina soubojů se dá zvládnout. RPG možnosti jsou tu dovedené tak napůl. Ano jsou tu charaktery , ale jsou příběhově dané a nemůžete je nikterak ovlivnit, aspoň, že jejich vzájemná konverzace je fajn. Sbíráte itemy, ale těch je ve své podstatě tak málo druhů, že sbírání Vás bude v druhé fázi hry spíše otravovat. Staty si můžete upravovat a systém je povedený, opět po půlce hry i tohle ale přestane rychle bavit, protože schopnosti máte všechny a posouváte jen jednotlivé staty či kouzla na vyšší úroveň.
Fajn je, že příběh, poněkud překobinovaný na můj vkus, dáva občas možnosti se alespoň do malé míry rozhodovat. Jinak samozřejmě nejlepší částí jsou taktické boje a pro mě i líbivá fantasy grafika. Úroveň obtížnosti je tak akorát a když se něco nepodaří, vždy se dala vymyslet úspěná taktika. Paradoxně délku hry hodnotím jako klad i zápor, protože poslední kapitoly už působí spíše jako nastavená kaše a já je prošel jen z povinnosti.
Blackguards je velice zajímavá hra, hlavně v prvních hodinách, bohužel s postupným hraním ztrácí své kouzlo. I přesto jsem si jí užil, ale jak moc by této hře pomohlo více itemů, více možností co dělat a prostě větší pozornost a pomazlení tvůrců. Takto hra působí trochu osekaně a je to škoda.

edit: Ještě jedna drobnost do spoileru hru jsem nedohrál, ač to nemívám ve zvyku, ale ta mise, kde se máte dostat na konec tunelu a za Vámi se táhne zelená mlha, mě opravdu zasadila poslední ránu. Koho hergot napadlo dát do mise, která je sama o sobě svou podstatou dlouhá, nejpomalejší NPC zombie, to je tak dementní,
že jsem to prostě vzdal a odmítám dát této hře hodinu života bez špetky zábavy za to a musím o několik procent i snížit hodnocení, opravdu na facku vývojářům. Tohle jsou ty nedodělky co hru hrozně srážejí.

Pro: Taktické boje, grafika (subjektivní), konverzace postav

Proti: Stereotypní, bugy, nedotažené

+10

Call of Duty: WWII

  • PC 80
Jako vždy je nutné brát v potaz, že série COD není žádná simulace. Jedná se o čistokrevnou zábavu a tu tahle hra ji opravdu nabízí nemálo. Vlastně dobrým popisem by mohlo být, že se na našich obrazovkách odehrává velkolepý film ve výborné grafické stránce (nebojím se říct, že některé cut scény jsou perfektní). Do tohoto filmu pak hráč vstupuje pomocí několika tlačítek. Rozhodnutí ho ve hře tradičně nečekají, snad kromě pořadí zabití nepřátel hra jako vždy vede za ručičku koridorem. Dokonce se občas stane, že vaši spolubojovníci jen stojí na místě a vy pobíháte kolem a snažíte se přesně trefit do místa, kde máte stát, jinak se hra dál nehne a všichni stojí dál jako tvrdá Y, pokud se trefíte konečně se zapne další renderovaná příběhová sekvence - prostě klasika Call of Duty. Nutno podotknout, že některé příběhové klišé jako sestřelování letadel AAA gunem, nebo mise v tanku mě už svými rádoby překvapivými náhodami v příběhu pěkně štvou - člověk by až chtěl obyčejnou misi bez zvratů a překvápek. :-)

Na počátku se opravdu příběh rozjíždí pomalu, ale časem se stane to čemu jsem nevěřil, postavy začtete mít rádi a kvalita příběhu postupně stoupá. Obvzláště poslední mise už jsem si opravdu užíval takřka jako výborný film. Akce je jako vždy u CoD zábavná, výborný pocit jsem měl ze zvuku zbraní. Musím dokonce pochválit i průměrnou délku sp kampaně. Jednu věc jsem však nenáviděl - ovládání vozidel v doplňkových misích, naštěstí se to týká asi 2-3 meziher, ale kdo tohle programoval na PC toho bych normálně vyhodil na minutu, odporné!

Není třeba to protahovat CoD WWII je opravdu povedená jednohubka, která tu podle mého názoru již dlouho nebyla. Zapnete si jí vždy, když budete potřebovat oddych a k tomu Vám bude sloužit perfektně. Negativa pokud Vám nevadili u předchozích dílu nebudou Vám vadit ani zde!

Pro: Interface, zvuky, konečně zajímavý příběh, kvalitní akce made by CoD

Proti: lineárnost, historická přesnost, ovládání vozidel

+11 +13 −2

Hearthstone

  • PC 55
Hearthstone jsem hrál už na pc, ale opravdu dobře jsem ho proklepl až na tabletu. Na počátku byla tato hra super. Výborný tutoriál, oblíbený svět Warcraftu, pěkná grafika, jednoduché ovládání. Opravdu jsem se bavil. Sbíral jsem hrdiny plnil questy a zlepšoval jednotlivé balíčky. Vše bylo rozjeto na výborné hodnocení.

Pak jsem ovšem poprvé zavítal do "shopu". U karetních her jsem zvyklí na mnoho druhů boosterů, zde jsem dostal jako neplatící možnost jediného (update přinesl možnost dvou) balíčku, který stál 100 zlatých. Vzhledem k tomu že za jednu hru nedostanete více než 10 je to hodně vysoko. Řekl jsem si dobře bude tam spousta karet, k mému překvapení vypadlo 5 karet, 4 obyčejné a jedná uncommon. Z toho většina pro jiné hrdiny než jsem hrál. Navíc se zde platí i příběhové kampaně, což by byla jinak možnost jak u hry vydržet mnohem déle.

Byl jsem řádně naštvaný a když jsem poprvé zkusil pvp a viděl co za soupeře dostávám, jak jejich balíčky jsou plné vzácných karet na které já bych musel hrát stovky hodin proti botům, nebo platit obrovské peníze. Věřte mi vzalo mi to chuť tuhle hru hrát. Přesto jsem vydržel dost hodin na to abych mohl hru objektivně zhodnotit.

Hra sama o sobě není špatná, karet je sice málo, ale systém funguje, dá se rychle naučit. Proto snad možná karetní nováčci budou více spokojeni. Pro mě veškeré klady dost výrazně zkazil fakt, že blizzard se zase jednou pokusil dojit kravičku úplně do sucha a předložil tak typický příklad jak se free2play nedělá. Dámy a pánové Hearthstone je prostě pay2win. Jestli Vám to nevadí přidejte si dosti procent nahoru, pokud však jako já chcete spíše free2play budete muset v tomto žánru hledat jinde a já hledám s Vámi.

Pro: hratelnost, grafická stránka, svět Warcraftu

Proti: pay2win, málo karet, nespravedlivý pvp matchmaking

-3 +6 −9

Heroes of the Storm

  • PC 85
Když jsem se dozvěděl o HotS myslel jsem si, že bude bez šance. Kam se asi vmáčkne mezi široké základny tradičního Lolka a novější a větší Doty 2... ? Nedával jsem tomu mnoho nadějí, ale hru jsem zkusil. Dobře jsem udělal!

Jak u LoL tak u Doty mě vždy štvalo kolik jednotlivé hry žerou mého času. První bitva na rozehřátí, druhá už jsem si to užil, musím dát ještě třetí abych rozehranosti využil. Ejhle 3 hodiny pryč ani nevíte jak. Toto považuji za hlavní půvab HotS. Dokázali ještě více zábavy (questy během hry, ze začátku frustrující, když si zvyknete, extrémně zábavné) naložit do mnohem kratšího časového úseku jedna hra 20 - 30 min.

Určitě dalším pozitivem je licence na jména i vzhled pravých hrdinů. Arthas, nebo Diablo, každý si najde svého a budete je milovat! Systém postupného levelování hrdinů je také skvělý. Dá Vám čas naučit se s nimi postupně hrát. Dalším kladem, a zde se mnou jistě mnoho lidí nebude souhlasit, je rotace hrdinů a jejich postupné odemykání. Díky tomu mám totiž mnohem lepší pocit a více si vychutnávám hru za každého z nich. Tento názor je však velice subjektivní. Grafická i zvuková stránka je velice pěkná. Hra není v žádném případě pay2win a hlavně můj osobní pocit je, že i s horšími spoluhráči se dá lépe "povodit" průběh matche, než-li u konkurence. Plusem je i absence itemů v jednotlivých zápasech,, ty dokázali vždy hru spíše zkomplikovat, zde předvedený systém traitů je moc dobrý.

Hlavní zápor spatřuji tak v naprosté absenci itemového systému, který byl tak skvělý na začátku Doty 2 a poté tak sprostě znásilněný, že jsem byl nucen děťátko od Valve opustit. Určitě by to HotS prospělo, nový hrdinové jako odměna za vítězství nemusí stačit dlouho a itemy by tomu rozhodně neuškodily

No moc záporů jsem na hře nenašel, tohle se zkrátka povedlo, i když jsem to nepovažoval za možné. Jako hbitá rybka se vklínila mezi LoL a Dotu 2 a našla si své místo na trhu MOBA her. Pokud chcete hrát jako amatér, pro radost a máte stejně jako já omezený čas na zábavu, mohu Vám ji ze srdce doporučit!

ps: ve hře mě najdete pod stejným nickem rád si zahraju s kýmkoliv

Pro: Rychlost jednotlivých her, známí hrdinové, a spousta dalších věcí viz nahoře

Proti: Absence větších odměn za zápasy, možná pro někoho přílišná jednoduchost (nikoliv pro mě já jsem za ní rád)

+12

Marvel Heroes

  • PC --
Takže po zhruba měsíci pilného hraní si již dovolím sepsat komentář. Na hru jsem narazil vlastně náhodou na internetu. Nic moc jsem od ní nečekal, ovšem z výsledku jsem nadšen.

Jedná se o čistokrevnou diablovku, na první pohled velká podoba například s Path of chaos. Samozřejmě téma je jiné. A to se dostávám k jádru zábavy v této hře. Miluju jí hlavně kvůli komiksové tématice, s tím je spojena i krásná barevnost a stylizace světa. Opravdu jsem se v žádné lokaci nenudil. Velice příjemné je množství hrdinů. Výběr je zde velký jako třeba v MOBA hrách na to u diablovek nejsem zvyklí. Ale odemykání hrdinů je skvělá motivace, každý má navíc jiný herní styl.

Mínusem této hry je vlastně pouze to že hráčská základna je tvořena především z USA. Ne jen že v našem prime timu je méně hráčů, ale hlavně Američané nemají moc ve zvyku hrát PvP. Situace kdy na maximálním lvl je třeba 500 lidí online a nesloží se ani 5 členná skupina na PvP jsou frustrující.

Hlavní motivací jsou tedy hrdinové a jejich sbírání ve stylu chci je všechny... :-) Loot předmětů je také zábavný a opravdu ve hře je stále co dělat. I eventy jsou zde časté. Se hrou jsem maximálně spokojen za hráčskou základnu vývojáři nemohou proto dávám plný počet.

Určitě tato hra není pro každého, doporučil bych jí milovníkům komiksových hrdinů, diablovek a sběratelům.

Pro: Grafika, Známé komiksovo-filmové prostředí, stále je co dělat, jednoduché a zábavné

Proti: Nejvíce hráčů z USA, malý zájem o PvP

+6

Rome: Total War

  • PC 90
Dlouho už jsem nezkoušel žádnou strategii. Rome jsem si ve své době šetřil tak dlouho až jsem se k ní vůbec nedostal. To už je však napraveno a tak mohu směle přejít k hodnocení.

Interface a celkový vzhled hry je na svou dobu velice pěkný. Obzvláště velké množství 3D jednotek v pohybu bez sekání si zaslouží obrovskou pochvalu. Také taktická mapa na které se celá hra odehrává je opravdu bezchybná. Poprvé jsem zde měl pocit, že skutečně řídím armádu. K tomu přispívá jednoduchý systém řazení jednotek do oddílů a intuitivní udílení rozkazů. Systém správy měst je celkem zábavný, hlavní předností je pak možnost zlepšování hrdinů, i včetně tolik kontroverzní smrti. Sám se nemohu rozhodnout zda tohle tvůrci vymysleli dobře nebo ne.

Spornou stránkou je diplomacie, sice potěší její přítomnost, ale je opravdu osekána na minimum a leckdy se chová nelogicky.

Ohledně mínusů celé hry. Do očí bije asi jeden a s ním je pár drobnějších spojeno. Tím problémem je obtížnost celé hry. Ta je hodně zjednodušená. V bitvách není výzvou přechytračit AI. Peněz je také tolik, že jsem je během hry řešil jen prvních několik tahů. Pro mě osobně je trochu mínusem i stereotyp. Kdy po dobití prvních 10 regionů už vás vlastně nic nečeká. Pouze barvíte mapu. Ovšem chápu, že někomu to vůbec vadit nemusí. Tohle je tedy spíše můj osobní pocit.

Celkově se jedná o povedenou hru. Hodnocení opět logicky umocňuje datum vydání. I po více než 10 letech hra neztratila své kouzlo a určitě zkusím i další díly.

Pro: Taktická mapa, plynulost grafiky i při množství jednotek, správa měst a hrdinů, skvělé taktické boje.

Proti: Jednoduchá obtížnost, umělá inteligence, pro někoho po čase stereotypní.

+11

Medal of Honor

  • PC 90
Tento díl přenáší starou známou sérii, po vzoru konkurence do přítomnosti. Nutno uznat že 2. sv. války už bylo opravdu dost a poslední Airborne zřejmě vymáčkl z tématu i to poslední. Myslel jsem, že tento skok v čase mi bude stejně jako u CoD série trochu bolet. Díky bohu nestalo se! MoH 2010 je totiž skvělou hrou!

Bál jsem se nízkého hodnocení a komentářů o paskvilní kampani pro jednoho hráče, naštěstí zbytečně. Nechci předstírat, že mě nenaštvala herní doba okolo 4 hodin, to je opravdu, noo k smíchu. Mysleli jste si že kratší hra za plnou cenu, než bylo Airborne snad nemůže EA projít? No opět nám pánové bohužel dokázali, že tímto směrem se jim bariéry lámou snadno. To se v mém hodnocení musí projevit.

Ale světe div se, já kromě nepochopitelné krátkosti nenarazil na jedinou chybu! Bugy ... ? Asi jsem jediný člověk na světě co je neměl, mile mě to překvapilo. Nudné první mise ? Ale kdepak, jen se nám to pomaleji rozjíždí (Což je ovšem chyba vzhledem k herní době). Ještě pochopím, že někomu může vadit koridor a s ním spojené vedení za ručičku. Stačí se ale kouknout na souseda vedla, CoD se přece právě tímto proslavilo. Je možné že skriptování je v CoD lepší a nápaditější, ale u MoH jsem alespoň neměl pocit jakobych byl pouhým hercem ve filmu. Za mě prostě moc skriptů škodí, zde jich bylo tak akorát. Obtížnost už raději nekomentuji, protože u nových her nic jiného než průchod bez smrti na "normální" obtížnost už snad ani nečekám. Což je po pravdě ... Smutné.

Medal opět dominuje na svém, léty prověřeném písečku. Grafika na jedničku, zvuky a atmosféra na jedničku. Tentokrát i příběh na jedničku, oproti Airborne příjemná změna. Kompletně celý interface mě bavil, konečně správně neoholení muži! I doplňkové mise byli fajn, pěkné využití moderní techniky, bylo jich tak akorát. MoH 2010 opět oproti Airborne působí jako dospělá kompaktní hra. Stačilo aby si z nás vývojáři přestali dělat srandu délkou herní doby a mohl jsem jít s hodnocením ještě víš. Takhle za 90% Hezký pokus o oživení skvělé série. Ale jsem zvědavý na Warfighter, protože na další takhle krátkou hru už bych nemusel být tak hodný.

Pro: Grafika, atmosféra, uvěřitelnost hry, interface, příběh.

Proti: Koridor a neskutečně krátká kampaň!

+12 +13 −1

Medal of Honor: Airborne

  • PC 80
Klasická FPS z 2. sv. války, okořeňená seskoky z letadel na začátku každé mise. Tato hra prostě není moc originálni (kromě seskoků) a není to ani reálný simulátor (ehm ...rozhodně to není simulátor!!). Mise kdy do mě ze všech stran pálí protitankové střely na mostě, ne tak to opravdu nebude simulátor!

Musím ale přiznat že pocit ze hry mám pozitivní. Především grafická stránka byla skvělá. I dnes, v roce 2014 trvám na tvrzení že hra vypadá velice dobře. Dále zbraně, je jich dost a rozdíl mezi jednotlivými druhy je znatelný. Střílet z nich je radost, oceňuji i zpětný ráz a mlžení optiky při zaměřování. Máme tu i vylepšování zbraní, jednoduše čím víc z ní střílíte tím je lepší, ať například rozšířený zásobník, nebo přidání optiky. Při hře mi to vůbec neobtěžovalo a naopak jedná se o zajímavou motivaci zkoušet více zbraní. Ovládání hodnotím po chvilce zvyku jako revoluční, konečně super pocit z vyklápění a krytí a rozmlžení kamery při rychlém běhu mě opravdu bavilo. Pozitivem jsou i dlouhé mise, kde si úkoly plníte v pořadí, jaké vám vyhovuje. Tradičně v MoH nenajdete tolik skriptů jako u konkurenční Call of Duty, ale to mě osobně vrásky nedělalo, protože při opakovaném hraní jsem měl všech skryptů vždycky plné zuby.

Nyní pár těch záporů. Cenu hodnotit nechci, zaměřím se spíše na délku hry. A ta je opravdu bídná.Těch 6 misí ač dlouhých je prostě málo, jako datadisk možná, ale na plnou verzi hry je to hrozné! Ano je tu možnost opakovaného hraní, expení zbraní, ale popravdě kolik z vás to udělá? Především když je na trhu tolik dalších podobných her. Problémy dělá také umělá inteligence. Hlavně na začátku si připadáte jako když Italové, Němci i vaši spojenci prošli kompletní lobotomií. Oproti minulým dílům je dohrání této hry brnkačka, autoheal je prostě moderní a i když zde se dočkal kombinované verze s lékárničkami, hru výrazně zjednodušil. Od doby, kdy projdete po mostě v Market Garden se však obtížnost lehce zvedá ale bohužel pouze díky přesnosti sniperů, a podivným raketometčníkům na každém rohu. Působilo to na mě umělým dojmem.

Celkově mě však Airborne bavil. Rozhodně však ne tolik jako minulý díl. Další procenta musím ubrat za krátkou kampaň. Škoda potenciál s výsadky byl obrovský! Za mě 80%

Pro: Grafika, nelineárnost misí, atmosféra, pocit při střelbě.

Proti: Délka, nevyvážená obtížnost.

+12

Medal of Honor: Pacific Assault

  • PC 95
Nedávno jsem se vrhl na sérii MoH od začátku, s cílem zahrát si hry, které jsem svého času vynechal z nedostatku času a financí. Od minulého dílu jsme se posunuli do Pacifiku, udělalo mi radost, že změna to není jen kosmetická. Hra je skutečně plná pralesů a hlavně Japonců! Grafická stránka hry i zvuky jsou na jedničku, jako tradičně u MoH. Od předchozího dílu jsme se ovšem posunuli do užších koridorů, což trochu zamrzí. Tohle se dá pochopit u Call of Duty, plného naskryptovaných událostí, ale zde vzhledem k menšímu počtu filmových okamžiků u MoH to není tak lehce ospravedlnitelné. Také obtížnost od minule na "normální" dosti klesla. Střetnutí tváří v tvář s kulometem nebo odstřelovačem stále končí skoro jistou smrtí, ale přece jen možnost využít služeb vašeho zdravotníka v týmu a to i po smrti hru výrazně ulehčila. Osobně tento systém ale považuji za nápadité a zcela vhodné řešení. Připadalo mi to důvěryhodnější než systém lékarniček nebo dokonce autohealu.

Hra se asi nevyhne srovnání s o rok starším CoD, ale já se tomuro moc rád vyhnu. Obě hry jsou dobré a každá si jistě najde své publikum. Já si velice užil hraní jak MoH tak i CoD.

Příběh je dlouhý tak akorát. Je tu jen pár hlavních postav, takže se rychle zorientujete, po dlouhé době jsem měl pocit že na to nejsem sám. Je pravdou, že mise v pralese jsou si dosti podobné, ale nemůžu souhlasit s kritikou bugů, já se s tím za celou dobu hry nesetkal. Rád bych vypíchl misi v Pearl Harboru a tu odehrávající se na letišti. Tyto dvě se opravdu povedli jak atmosférou, tak úkoly. Opět trochu škoda že není mise i za Japonce. MoH se posunulo ve vývoji o pořádný kus, rozhodně pochopím, že tento směr se spoustě hráčů nemusel líbit a vím i proč, ale já jsem si tuto hru užil o trochu více než předchozí díl. Proto si dovolím jít trochu proti proudu a dát 95%.

Pro: Grafika, ozvučení, atmosféra, systém léčení, příjemná hratelnost, mě osobně nenudila ani vteřinku.

Proti: Úzký koridor, občas zlobí AI spolubojovníků, ale nic zásadního.

+16

Medal of Honor: Allied Assault

  • PC 90
Tak jsem se rozhodl splnit si další restík a zahrát si tuto legendu mezi válečnými FPS. První co mi překvapilo je grafika a především zvukové efekty. Ani dnes mi nekazili dojem ze hry, nedokážu posoudit jak moc byli kvalitní v době vydání, ale mě příjemně překvapily. Při prvních několika misích jsem si rychle vzpomněl, že hry se také dají ukládat. V dnešní době to u FPS už není příliš potřeba. Někdy za to může autosave, ale většinou kvůli lehké obtížnosti. Dojem nesmrtelného Ramba mi v MoH AA rychle přešel. Umírám a umírám často a to na střední obtížnost, ale i tak mi hra baví a jsem schopen strávit u ní mnohem delší dobu, než u současných her. Příjemná výzva!

Musím souhlasit že hlavním a asi jediným negativem je AI. I když kvůli roku vydání se to odpouští mnohem snadněji, než u nových her. Umělá inteligence je tupá při pohybech, ve střelbě už jsou, proti vám stojící nepřátelé, bez slitování a trestají každou vaší chybku.

Celkově se jedná o skvělou hru, která navíc definovala žánr. Za hvězdu jsem považoval sérii Call of Duty, ovšem po tom co jsem dohrál MoH AA je mi jasné, že spousta nápadů byla prostě převzata. Zasloužených 90 %!!

Pro: Grafika, zvuky, originalita, skvělá hratelnost, obtížnost

Proti: Mobilita umělé inteligence.

+22

Operation Flashpoint: Cold War Crisis

  • PC 100
Pro mě nejlepší tuzemská hra historie. Dodnes se nikomu nepodařilo napodobit ten pocit, který zažíváte při hraní OF. Pocit strachu je všudypřítomný, protože opravdu stačí jen jedna rána a jdete od znovu. Krutost a nespravedlnost smrti nikdy nebyla blíž. kdo tuto hru dohrál, může se právem považovat za velmi schopného hráče. Kampaň je dlouhá a pestrá, grafická stránka hry opravdu nadčasová. Nejlepší na této hře je AI, konečně umělá inteligence myslí! V tomhle ohledu je hra opravdu geniální. Ovladatelnost bez problémů, snad jen kamiony a osobní vozidla občas trochu zlobí a je nutno být obezřetný, náraz totiž znamená zranění nebo dokonce smrt.

Občas se objeví bug v podobě prostupujících textur, ale to nemůže zkazit moje plné hodnocení. Dodnes mám na této hře nahráno nejvíce hodin. Navíc tato hra je skvělá i pro modařskou komunitu. Vím že je těžké porovnávat hry mezi žánry, ale kdyby se mi někdo zeptal na nejlepší hru historie, odpovím mu, Operace Flashpoint.

Pro: Grafika, rozlehlost hry, realistické zobrazení války, ovladatelnost vozidel, nápaditá kampaň.

Proti: Nic podstatného.

+10