Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Medal of Honor: Pacific Assault

  • PC 95
Nedávno jsem se vrhl na sérii MoH od začátku, s cílem zahrát si hry, které jsem svého času vynechal z nedostatku času a financí. Od minulého dílu jsme se posunuli do Pacifiku, udělalo mi radost, že změna to není jen kosmetická. Hra je skutečně plná pralesů a hlavně Japonců! Grafická stránka hry i zvuky jsou na jedničku, jako tradičně u MoH. Od předchozího dílu jsme se ovšem posunuli do užších koridorů, což trochu zamrzí. Tohle se dá pochopit u Call of Duty, plného naskryptovaných událostí, ale zde vzhledem k menšímu počtu filmových okamžiků u MoH to není tak lehce ospravedlnitelné. Také obtížnost od minule na "normální" dosti klesla. Střetnutí tváří v tvář s kulometem nebo odstřelovačem stále končí skoro jistou smrtí, ale přece jen možnost využít služeb vašeho zdravotníka v týmu a to i po smrti hru výrazně ulehčila. Osobně tento systém ale považuji za nápadité a zcela vhodné řešení. Připadalo mi to důvěryhodnější než systém lékarniček nebo dokonce autohealu.

Hra se asi nevyhne srovnání s o rok starším CoD, ale já se tomuro moc rád vyhnu. Obě hry jsou dobré a každá si jistě najde své publikum. Já si velice užil hraní jak MoH tak i CoD.

Příběh je dlouhý tak akorát. Je tu jen pár hlavních postav, takže se rychle zorientujete, po dlouhé době jsem měl pocit že na to nejsem sám. Je pravdou, že mise v pralese jsou si dosti podobné, ale nemůžu souhlasit s kritikou bugů, já se s tím za celou dobu hry nesetkal. Rád bych vypíchl misi v Pearl Harboru a tu odehrávající se na letišti. Tyto dvě se opravdu povedli jak atmosférou, tak úkoly. Opět trochu škoda že není mise i za Japonce. MoH se posunulo ve vývoji o pořádný kus, rozhodně pochopím, že tento směr se spoustě hráčů nemusel líbit a vím i proč, ale já jsem si tuto hru užil o trochu více než předchozí díl. Proto si dovolím jít trochu proti proudu a dát 95%.

Pro: Grafika, ozvučení, atmosféra, systém léčení, příjemná hratelnost, mě osobně nenudila ani vteřinku.

Proti: Úzký koridor, občas zlobí AI spolubojovníků, ale nic zásadního.

+16