Třetí díl jsem vydržel hrát asi půl hodiny. Příšerní nepřátelé (kteří navíc nejdou vůbec vidět), nedostatek nábojů, špatný design úrovní, nefungující zpomalení času, jakási snaha o schovávání se za překážky a z toho plynoucí děsně pomalé tempo hry mi prostě nedovolovaly pokračovat dál...
Fear 2 jsem si rozehrál hned po dohrání obou datadisků k jedničce a hned první pohled ve hře mne uchvátil úžasnou grafikou a efekty. Obtížností hra doznala obrovské změny, armor se válí na každém kroku a přežíváte vlastně jen díky němu, protože lékarniček lze vzít pouze velmi omezený počet. Ze začátku mě hodně potěšil posun v bojích, kdy už se dá s přehledem fungovat i bez zpomalení času, protože když vás nepřátelé střelí, už sebou kurzor neškube jako divý a lze střílet bez problémů. Překvapil také level design. Bohužel se však postupem času všechny libůstky slily do neslaného nemastného střílení a už ani faktor strachu zde nefunguje. Škoda.
Již druhý datadisk trpí stejnými neduhami, jako jeho předchůdci. I na obtížnost normal není možné boje vyhrávat bez neustálého používání zpomalení, mise jsou bez nápadu, stejně jako jejich design.
Ještě dnes si vybavuji, jak jsem v LEVELu četl článek o datadisku na Baldurs Gate 2, přičemž jsem ani netušil, jestli je to tak mistrně napsaná povídka z autorovi mysli nebo článek k nějaké hře.
S datadiskem vývojáři poněkud přitvrdili co se týče atmosféry, ale pořád mi vadí předvídatelné situace. Pokaždé, kdy už jsem se měl dočkat záchrany, bylo mi jasné, že k tomu nedojde (tak se mi zdá, že někdo tu má hodně rád vybuchující helikoptéry).
Ze začátku jsem jen kroutil hlavou nad neustálými nefunkčními lekačkami, ale v pozdější fázi a s novými protivníky už je opravdu těžké hrát F.E.A.R. v noci, a to jsem si netroufl nasadit sluchátka.
Dobře si pamatuji den, kdy jsem si v LEVELu přečetl úžasnou recenzi na Daikatanu a nadšením skákal do stropu. Nutno přiznat, že celá první epizoda a sidekickové jsou zničující a pokud tohle přežijete, dostane se vám neskutečného zážitku. Napoprvé jsem Daikatanu dohrál s použitím tradičních zbraní, ale jakmile jsem se vrhnul na druhý pokus o pokoření hry, z obrazovky mi od druhého aktu nezmizel meč a já se tetelil blahem při každém jeho upgradu. Z mého pohledu tedy není hodné odsuzovat celou hru kvůli dvěma "chybkám" a opomínat unikátní zbytek.