X-COM: Terror from the Deep vznikal bez prispenia bratov Gollopovcov, ktorí už medzitým pracovali na X-COM: Apocalypse. MicroProse dal dokopy tím ľudí, ktorý behom roka vydali TFTD.
Po zničení základne mimozemšťanov sa zdalo, že Zem zvíťazila a už ju nič nemôže ohroziť. Vojaci X-COMu už neboli potrebný, ale jedného dňa sa mimozemšťania opäť vrátili. A tentoraz neútočili zo vzduchu, ale z vody.
Na hernom systéme sa prakticky absolútne nič nezmenilo. Všetko ostalo pri starom, tak ako to zaviedla pôvodná hra v sérii - UFO: Enemy Unknown. Glóbus sveta, kde sa odohrávala ekonomická časť stratégie - výstavba základní, výskum a výroba nových technológií. A taktické misie, kde ovládate skupinku X-COM vojakov.
O niečo sa zlepšilo grafické spracovanie hry a spolu s obtiažnosťou narástla i atmosféra hry.
@Drolin (15.09.2018 17:20): Já Trails stále hraju a nejspíš i dohraju. Já totiž nehraju hry hodinu (pokud vůbec je spustím) a pak o nich básnil, jak jsou nejlepší na světě, protože to někde někdo psal.
Jestli nechceš zlou krev, jednoduše nereaguj. Je to až tak jednoduché.
Jestli nechceš zlou krev, jednoduše nereaguj. Je to až tak jednoduché.
Pro: Vše, je to prostě skvělá zábava s neopakovatelnou atmosférou. Bublinky vypouštěné mariňáky při misích, sonický kanón, pulser, torpédo, zrbit, levitan, kraby a tasoti.
Proti: Nic zásadního, škoda že již nikdy nepřišlo a nepřijde důstojné pokračování, nálezt posledního cizáka ve větších mapách bylo občas opravdu pekelné.