Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Widl (14.03.2024 19:58): díky za tip. Ale nakonec jsem se podíval na gameplay a uvědomil si, že na diablovku teď nemám chuť, takže to zatím nechám být :) Navíc už za týden vychází ten druhej Horizon, na kterej si brousím gamepad.
Tím startem si to dost pohnojili a nikde to nějak nežije, jsem si ani nevšiml, že něco vydali :D
Ale zajímalo by mě, jak se hra vylepšila s tímto updatem ...
@DEU (12.03.2020 11:02): Diablo bylo průser, ale po měsíci byl problém spíš v herních mechanikách, než že by ta hra nefungovala. Wolcen byl navíc 4 roky v early accessu (?)... pokud nejsou schopní ani zprovoznit několik klíčových skillů, tak je něco hodně špatně (sázím na pěkný spaghetti code).
Ano, pokud se tomu budou věnovat, budou přidávat obsah, endgame, itemy, skilly, budou se umět lépe popasovat s vyrovnáním síly itemů a skillů, tak proč ne.
Hru vlastním, nedělal jsem z toho nějaké aféry, že chci refundaci ... a čekám, co bude, na twitteru je mám a jakmile bude něco super nového kolem této hry, tak se s tím :D ale moc tomu nevěřím.
Hrát se to dá, jinak bych tam nenechal 150+ hodin .. ale bohužel pro mě tam není pořádný endgame .. pár skillů, pár druhů itemů, dokolečka opakující se styl map .. pokud bych měl být objektivní a vzít to z pohledu nahraných hodin tady a v DIIIROD ... tak je to ve Wolcenu hoodně suché a bídné.
Až se divím, že jsem tam tolik hodin vydržel :D
@Widl (10.03.2020 17:24): Tak to není tak hrozné. Diablo III po vydání nefungovala snad měsíc pořádně online hra, hra odhlašovala, hlásila různé Errory a podobně.
@DEU (10.03.2020 12:33): Dá. Největší problém je špatný balanc skillů a pasiv po vydání, respektive nefunkčnost některých. Lepší se to, ale dík tomu záplatování jednou týdně s resetem serverů to jde pomalu.
Jestli v tobě přebývá alespoň špetka hypu, to si radši přej aby ten notebook ztroskotal někde na cestě zpátky. Ale jinak nelze si nevšimnout, že musí jít o zcela vyjímečný, naprosto nezaměnitelný notebook. Doufám, že se s ním brzy shledáš, když se ti po něm toliko stýská( již asi 6 příspěvků :D :D)
@HELLER (02.03.2020 08:17): V pohodě. Ti idioti z Canadacomputers zde v Torontu si s opravou mého laptopu dávají na čas. Diagnostika trvala čtyři týdny, aby mi potvrdili, co jsem jim řekl. A nyní až další čtyři týdny budou čekat na doručení náhradního krytu. Notebook tedy budu mít až koncem března nebo začátkem dubna. Snad tu hru opět o něco spraví, i když tohle spíš vypadá, že budou opravovat déle.
Jako ok ... ale přestávám věřit tomu, že budou hru nějak vylepšovat a posouvat ... protože hra nabízí relativně dost málo skillů a ani ty neumí vybalancovat, tak si neumím představit, jakým směrem se to bude vyvíjet, i když jim to samozřejmě přeju, aby se dařilo.
Uvidíme no :) zatím to budu jen tak sledovat a u toho hraju Division 2 a konečně česky DoS II, takže o zábavu postaráno :D
@DEU (02.03.2020 05:55): Nevím, nechal jsem to u ledu ... a vývojáři očividně taky. Od té doby, co vydali patch, kdy vše nerfnuli a dost věcí zase rozbili, tak se nic neděje. Myslím, že to nedávají a hra tak upadne brzo do zapomění :(
Celkově mě sere ta ekonomika a management tý hry a užitečnost utilitek. Nehrál jsem nikdy PoE, ale prý je to tam taky. Jako všechno je tu předražený jak sviňa, prachy nepadaj, dropp ratio orbů na reroll statů je hodně slabej a spíš ti věc nenávratně rozeserou a postupný vytvoření si itemu pomocí těch, co jen přidávaj a ubíraj po jednom, nebo ten co jen přidává skoro nepadaj vůbec a k tomu ještě ta konzumace těch gemů za garantovanej affix absolutně nefunguje. Nvm došel jsem sem a dám tomu taky oddych. Už mě to začalo víc štvát než bavit a to je konečná. U hry sešitý za 2 roky bez betatestu bych to pochopil, ale tomuhle prostě nerozumim. Neni v tý hře jedinej nerozesranej aspekt nebo něco, co by fungovalo jak by mělo. To je..... žalostný. A na tomhle se odráží jejich talent a bohužel si myslim, že ta hra nedopadne moc dobře. je to řemeslo jako každý jiný a za chvíli na tom začnou prodělávat pokud nebudou mít nový hráče a ty nebudou mít za chvíli při těchhle recenzích a ohlasech na co lákat. Ale já jsem pesimista, doufám v opak.
@Widl (27.02.2020 10:51): včera večer už byl patch nahozen .. nevím tedy co myslíš večer :) ale od 18hodiny už to bylo nahozeno a hrálo se nerfovaně ..
Já najednou dával sotva dungeon 115 ... :D
@Matlajs (27.02.2020 10:37): Jo, nevyváženost skillů a pasivek je na ránu. S tím postupným balancováním teď rozjebou build asi každýmu. Jsem zvědavý jak dopadne moje pistolnice se zaměřením na kritický zásahy, včera večer to kosila ještě za 1500 dmg, tak uvidím dnes večer :D
Ten nerf toho crit. dmg mi zabil build stručně řečeno. Nebyl sem kdovíjak silnej ani předtim, ale kydlit se to dalo. Teš se z toho pro mě z RPG stala strategie. Víc kroužim okolo a z podpůrnýho skillu chakramů se stal hl. dmg skill.

@Mendoza (27.02.2020 00:24): Ani oni sami si nevěřili, protože kdyby jo, tak ten narychlo sešitej content co vyšel s hrou byl už dávno v betě. koupili cry engine někdy 7(?) let zpátky na kterej vsadili nejvíc a on by mohl už dneska ztratit kouzlo, tak hr hrrr zapošijem to pak. Ten potenciál to má, ale upřímně, podle mě jim v teamu chybí někdo s talentem na balanc herních mechanik. Není možný se s tim srát tak dlouho a mít tam tolik nefungujících, nevybalancovanejch věcí po tak dlouhý alfabetě + nevyváženost mezi mobkama. A o tak žalostnym UI, popiscích skillů a reagování dmg. modifikátoru při zkoušení různejch run na skillech ani nemluvim. Není to jen nefunkční, ale hlavně nedodělaný a to je smutný.

jestli si někdo totiž myslí, že ve hře kde čísílka jsou všechno někomu stačí, když mu u skillu napíše ''Increase dmg dealt'' a pak tam jsou asi 2 runy co to ještě navyšujou ale co kde o kolik? , tak to se pletou.
Já nahrál 160 hodin , zabavilo mě to i přes tu tunu bugů, nedodělků atd.
Ted jdu ale o dům dál a než (pokud) to lépe nevyladí, tak nechávám u ledu.

Včerejší patch něco opravil, něco zase rozbil, proběhly mega nerfy skillů a critical dmg ... a boostnuli summonery, ale co na plat, když vysummoněné obluhy nevidíte ani jako avatary, nevidíte jejich health bary .. buffy taky blbnou ...

Dávám tomu 70% a uvidíme, jak se bude hra vyvíjet...
Ty kraso ten balance je na bombu fakt. Hraju meele assasina 58 lvl v offlinu a ono to naspawnuje pri vyprave do 3 patra kripla, co mel stavnatou naloz affixu s kterejma sem se k nema nemohl ani priblizit. Nekdy to je fakt overkill meli by se nektery navzajem vylucovat. Dal sem ho na 50 krvavym aspektem pak hvezdicema na 10% ale proste ne. A nejak mi zacina odbejvat muj edge dal se nepohnu pokud mi nepadne konecne nejake poradne piece gearu(dyka),protoze tihle sasci s kulickama vseljakejch barev a kouzla atp, mi da IK driv nez mrknu a ta plynulost hry tomu taky nepomaha a to i pri offlinu. Tezce mi to pripomina hajzly z D3 a ty jejich laserovy kvrdlatka. Jinak nvm kolik gearu tam je ae mam fakt smulu. Kdyz uz mi neco padne,tak na uplne jinej build nez jedu. Cena za rolovani gem slotu v pomeru gold dropu a cen u NPC je nehorazna, tz kdyz uz dropnu neco co je srovnatelny/silnejsi a ten edge tomu itemu maj dodat gemy, ale musim vyrolovat 3 stejny sloty do zbrane tak me to zruinuje i bez uspechu uplne v pohode. Nesnasim tyhle prvky. To samy plati pro ty orby co memej staty u itemu. Ty zvasty o konzumaci gemu s garanci zachovani toho danyho bonusu..... blablabla a kdyz uz, necha si to o sile gemu kerej bejva radove nekolikrat slabsi nez puvodni= end game vec= drop na stackovani a ukladani do truhly. Jo a slayers furry skill jaksi damagem nekoresponduje s animaci a attack speedem nebo nvm kde je problem. Maj to dost rozesrany chlapci jen co je pravda. Pritazliva hra, ale vyplati se hrat? Rozhodne ne pokud nejste typ betatester co visi na bugreportu a nehlasi pricemz vas stejne ignorujou.
@Mendoza (21.02.2020 22:43): Skvělý bug, snad to příští týden opraví. S moji postavou je poměrně těžký mu neublížit při změně podoby aby se mi nezasekl :D

Ed.: Tak jsem na ten bug vyzrál story modem, kde je výrazně jednodušší mu neublížit když nechci a jde rychle k zemi. End game je super, tohle pojetí se mi líbí a vydrží mi ještě na dlouho :)
Jak me stval treti akt a myslel jsem, ze to odinstaluju a tuhle herni epizodu vymazu z pameti, tak zacatek bossfightu me zase uvedl do lepsi nalady, ktera trvala minutu. nez jsem se dostal do druhy faze, kdy zlej picifous stal na miste a ani se nehnul. Nasledoval restart hry, zase druha faze a hura - picifous se hejbe. Minutu a pak se zas zasekne. Takze zase restart, druha faze pohoda, zadnej zasek, picifous ma dva milimetry na healthbaru a ja zhebnu.
@HELLER (21.02.2020 08:37): Miniony taky upravovali, takže hádám že už to funguje.

Hru zatím nemůžu dohrát, final boss je jeden velkej bug. Když ho trefíte ve chvíli změny podoby, zasekne se a už s ním nejde nic :D Jednou jsem ho dokonce opatrně dostal do třetí fáze, ale pak mi ujela ruka na tětivě a bylo po prdeli...
Jak jako co ty kotouly ?
Myslíš mezerník a "autodash" ? to je fajn věc která se hodí při bossfightech, kde jsou velkým pomocníkem. Jeden dash stojí stamina bod (v základu jsou 4 bodiky staminy a dají se ve statech snižovat cooldowny nabíjení staminy atd...
A jak je na tom summoner ? tam bude asi potřeba většího zásahu, co ? slyšel jsem, že nyní se vůbec nevyplatí hrát summonera, protože peti nedávají vůbec dmg .. nebo jen mizivě :D

Jinak už i přestaly mizet itemy ze stashky ... login do hry jede konečně dobře ... tak snad už bude jenom lépe. Já teď buud zkoušet hrát v partě ještě a uvidíme no.
Jinak systém připojování do party hry , trade systém ... to je taky dobře beta :D ach jo
@HELLER (20.02.2020 08:53): Tak hlavně konečně fungujou některý pasivní dovednosti který nefungovaly a naopak jsou upravený některý, který byly silou úplně mimo, což opravil včerejší patch. U mojí rangerky konečně funguje Cold Blood a násobí dmg :)
Jelikož nemám moc co lepšího na práci, tak zkouším ty "rifty" chodit ... a hra už online jede ok.
Musel jsem se znova učit skiny a dye, od té doby už si to hra pamatuje.. Ve stashce mi stejně přijde, že mi zmizelo pár legošek a unikátek ...
Ale určité zlepšení zde je .. asi je to tím ,že počáteční hype opadl.
@Guldy (19.02.2020 18:41): Co jsem četl a co se mi doneslo, hra je neuvěřitelně zabugovaná, nestabilní a nedá se prakticky hrát online. Přijde mi, že místo doladění chyb úplně překopali celý kód.
Tak jak jsem byl nadšen, tak rychle moje nadšení ze hry opadává ... myslel jsem si, že to budu hrát, než vyjde poe nová liga 13.3 ... a asi to nedám

Mnoho chyb, trable s připojením, mizející itemy ze stashe, špatný trade, je toho moc ..

Měli to vydat jako betu a sbírat feedback a na full release měli počkat... místo toho vydali jen betu Aktu 1 a dost to podcenili si myslím.

Jediné pozitivum hra nabízí ve fajn pocitu z boje, protože grafika a gore styl je super... ALE .. jelikož je tam relativně málo skillů a možností, jak hru hrát,tak se to velmi rychle omrzí v kombinaci věčně nedobře fungující hry je to vopruz.

Včera jsem si ještě prošel pár endgame mapek (expedicí) a čert ví, jestli se k tomu dneska vrátím :(
Konečně projito :)
Balance je otřesnej no ... prostě jsem to prošel s prstem v nose s bleeding edge (název skillu) warrem ... tam, kde jsem s jinýma postavama měl problémy, málo dmg na bosse a dávali mě jak malinu ... tak najednou jsem to udělal vždy za pár vteřin .. final bosse jsem dal za pár vteřin :D
@HELLER (18.02.2020 00:22): Pokud ten rozdil obtiznosti v bossech a vsim ostatnim je tak propastnej, je to jasny problem balance. Mne to jen pripomina boss fighty z D3 (ostatne furt se o tom mluvi, jak to je pripodobneny, i kdyz jeste pred lety to vypadalo dost jinak) a tam na puvodni inferno to byl slusnej zahul. Pravda, tezky to bylo celkove, ne jen u bossu. Nikdy nezapomenu na kill pre nerf inferno Diabla, kteryho jsem se svym DH daval 6 hodin. Stejnou dobu, jako nejtezsi bosse v Sekiru. Coz je ve skutecnosti hrozne cool.
Co jsem četl a co se ke mně dostaly informace, jde o slušnou vykrádačku třetího Diabla. Hlavně, ať to měsíc po vydání šlape jako hodinky. Zahraju a uvidím.
Jo no já taky skončil u 2. akt bosse .. neskutečné peklíčko.
TeĎ na něj jdu pomalu s bleeding edge charem ...
Hraju offline a bugy nepotkavam. Jen mi prijde debilni, ze pri pruchodu hrou muzu spat, ale bossfighty pak vubec nedavam. Zasekl jsem se dneska na konci druhyho aktu, nekolikrat zkusil prekopat build, grinduju po cely mape a porad nic. Ale dal jsem asi jen 10 pokusu, zitra to snad uz dam. Ten nepomer mezi pruchodem hrou a timhle martyriem je fak do oci bijici.
No jako v nouzi ho hraju .. ale chtěli jsme hrát s bráchou a hatí nám to plány ...

Dneska jsem už z toho dost znechucený a nevím co dělat :( jestli hrát ten offline režim sám teda nebo co :(
Bohužel je to špatné ...
furt jim nejdou servery, když už se tam dostanu na 50 pokus .. tak mi nejde načíst stashka ! .. a i když toto přehlídnu a jdu pokračovat v kampani, tak nejde pokecat s důležitým charem, abych mohl jít v příběhu dál :D tak jsem musel relognout hru a zase jsem na začátku, kdy se snažím dostat do hry :(
@HELLER (17.02.2020 08:15): Zkus si pohrát s perky u skillů. Od tý doby so jsem přiřadil hromadný střele možnost nabíjení podržením tlačítka je to hned o něčem jiným.

Endgame je prý zase o řád výš tak nevím jestli se na něj vůbec těšit :D
@Widl (16.02.2020 23:29): No s tou obtížností je to pravda. bossové na konci aktu jsou dost těžcí a člověka to nejednou vyškolí, než ho sejme. Žádné easy a nudné zabíjení bossů, jako v D3 se nekoná :D
Asi jsem čaj, ale osobně když jsem zkoušel offline režim, tak jsem měl mága a boss v Aktu 2 byl pro mě konečná ... opakoval jsem ho tak 10x možná i vícekrát a v další fázi mě vždy dal.
Teď v online režimu jedeme s bráchou (já mám bojovníka a jedu bleeding edge) a úderem půlnoci jsme po 5 opakováních zabili bosse z 1. aktu a je to prostě fuška :D

Si tak říkám, že snad dojdu na ten endgame .. :D
@DEU (16.02.2020 16:29): Zase tak hrozný to s tím zabugováním není. Sem tam pár grafických, když si dávám průchod už projitou částí, stojí tam v základní pozici postavy pro animačky, atd.

@HELLER (16.02.2020 21:04): Obtížnost je "zvláštní". Většinu času je boj jednoduchý a pak přijde boss a obtížnost poskočí řádově nahoru. Je fajn, že nepadnou na první pokus a člověk se musí trochu snažit. Jen bych ztížil základní hru. I když v třetím aktu už mi zatápí i minibossové :D

Teď mě ztrapnili enemáci, kteří povolávají jiné enemáky se silovým polem. Hraju rangera a ještě jsem nevymyslel čím je sejmout, když to jde jen uvnitř silového pole kde mě utlučou čepicema protože spavnují další a další :)