Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos

Warcraft III: Vláda Chaosu

Warcraft III: Vláda Chaosu

Warcraft III: Vláda Chaosu

Warcraft III: Vláda Chaosu

Warcraft III: Vláda Chaosu

Warcraft III: Vláda Chaosu

Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
Blizzard Entertainment
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
PC
03.07.2002
Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos Warcraft III: Reign of Chaos
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Již třetí pokračování legendární real-time strategie přineslo zatím největší změny v sérii. Není se čemu divit, mezera mezi druhým a třetím dílem byla dlouhých 7 let. Asi největší novinkou jsou 2 nové hratelné rasy - kromě orků a lidí si zahrajete i za temné elfy a nemrtvé. Armády nyní vedou do boje hrdinové, kteří mají speciální schopnosti podle své úrovně a v kampani vystupují jako hlavní postavy ovlivňující děj. Ten je tentokráte rozdělen do několika kapitol a nepojednává už o nemilosrdném boji mezi orky a lidmi, ale o nové hrozbě, kterou představuje Plamenná legie. Grafika je nově kompletně ve 3D.

Velký důraz tvůrci kladli také na multiplayerové hraní, které je díky prostředí battle.net velmi pohodlné. Jak už známe od Blizzardu, rasy jsou maximálně vyvážené a o hru se neustále pečuje pomocí opravných patchů. Nemalý podíl na popularitě W3 má také samotná komunita, která vytrvale připravuje nové módy a mapy. Mezi nejoblíbenější patří například DotA.
Již třetí pokračování legendární real-time strategie přineslo zatím největší změny v sérii. Není se čemu divit, mezera mezi druhým a třetím dílem byla dlouhých 7 let. Asi největší novinkou jsou 2 nové hratelné rasy - kromě orků a lidí si zahrajete i za temné elfy a nemrtvé. Armády nyní vedou do boje hrdinové, kteří mají speciální schopnosti podle své úrovně a v kampani vystupují jako hlavní postavy ovlivňující děj. Ten je tentokráte rozdělen do několika kapitol a nepojednává už o nemilosrdném boji mezi orky a lidmi, ale o nové hrozbě, kterou představuje Plamenná legie. Grafika je nově kompletně ve 3D.

Velký důraz tvůrci kladli také na multiplayerové hraní, které je díky prostředí battle.net velmi pohodlné. Jak už známe od Blizzardu, rasy jsou maximálně vyvážené a o hru se neustále pečuje pomocí opravných patchů. Nemalý podíl na popularitě W3 má také samotná komunita, která vytrvale připravuje nové módy a mapy. Mezi nejoblíbenější patří například DotA.
Již třetí pokračování legendární real-time strategie přineslo zatím největší změny v sérii. Není se čemu divit, mezera mezi druhým a třetím dílem byla dlouhých 7 let. Asi největší novinkou jsou 2 nové hratelné rasy - kromě orků a lidí si zahrajete i za temné elfy a nemrtvé. Armády nyní vedou do boje hrdinové, kteří mají speciální schopnosti podle své úrovně a v kampani vystupují jako hlavní postavy ovlivňující děj. Ten je tentokráte rozdělen do několika kapitol a nepojednává už o nemilosrdném boji mezi orky a lidmi, ale o nové hrozbě, kterou představuje Plamenná legie. Grafika je nově kompletně ve 3D.

Velký důraz tvůrci kladli také na multiplayerové hraní, které je díky prostředí battle.net velmi pohodlné. Jak už známe od Blizzardu, rasy jsou maximálně vyvážené a o hru se neustále pečuje pomocí opravných patchů. Nemalý podíl na popularitě W3 má také samotná komunita, která vytrvale připravuje nové módy a mapy. Mezi nejoblíbenější patří například DotA.
Již třetí pokračování legendární real-time strategie přineslo zatím největší změny v sérii. Není se čemu divit, mezera mezi druhým a třetím dílem byla dlouhých 7 let. Asi největší novinkou jsou 2 nové hratelné rasy - kromě orků a lidí si zahrajete i za temné elfy a nemrtvé. Armády nyní vedou do boje hrdinové, kteří mají speciální schopnosti podle své úrovně a v kampani vystupují jako hlavní postavy ovlivňující děj. Ten je tentokráte rozdělen do několika kapitol a nepojednává už o nemilosrdném boji mezi orky a lidmi, ale o nové hrozbě, kterou představuje Plamenná legie. Grafika je nově kompletně ve 3D.

Velký důraz tvůrci kladli také na multiplayerové hraní, které je díky prostředí battle.net velmi pohodlné. Jak už známe od Blizzardu, rasy jsou maximálně vyvážené a o hru se neustále pečuje pomocí opravných patchů. Nemalý podíl na popularitě W3 má také samotná komunita, která vytrvale připravuje nové módy a mapy. Mezi nejoblíbenější patří například DotA.
Již druhé pokračování široce známé real-time strategie přineslo zatím největší změny v sérii. Ve světě Warcraftu jsme byli doposud zvyklí na dvě hratelné strany - lidi a orky. Výraz "strany" je přitom správný, obě totiž ve Warcraft II: Tides of Darkness tvořilo více ras. Warcraft III na tento základ nabaluje další frakce - nemrtvé a temné elfy. Po instalaci a založení hráčského profilu již nemáme možnost navolit si svou oblíbenou stranu, jelikož kampaň za každou frakci popisuje jinou část příběhu. Kromě bojů mezi frakcemi hra nechává hráče vychutnat si i "vnitrostranický" boj. Vedle zdvojnásobení počtu hratelných stran došlo také k jejich větší diverzifikaci, omezení maximálního počtu jednotek v závislosti na jejich síle (místo jednoho mrazivého wyrma hráč může mít sedm akolytů) a především zavedení konceptu hrdinů. Hrdinové jsou speciální jednotky, sílící s přibývajícími zkušenostmi, získávanými likvidací nepřátel, a celý herní systém je uzpůsoben tomu, aby právě jejich správné použití rozhodovalo o vítězích her.

Na multiplayerové hraní tvůrci kladli velký důraz. O vyváženost ras se neustále pečuje pomocí opravných patchů. Nemalý podíl na popularitě Warcraft III má také samotná komunita, která vytrvale připravuje nové módy a mapy. Mezi nejoblíbenější patří například DotA.
Warcraft III: Reign of Chaos, třetí díl série Warcraft, je po vzoru svých předchůdců válečnou RTS zasazenou do středověkého prostředí, v němž klíčovou roli hraje magie. V kontextu série je hra význačná hlubším podáním příběhu, kde více prostoru dostávají jednotlivé postavy, a posunem v herním systému, který největší sílu na bojišti dává do rukou hrdinů – unikátních jednotek na bitevním poli.

V souladu s předchozími díly se ve hře vedle lidské stopy objevuje řada ras, jež se hlásí ke čtyřem hratelným stranám – lidské Alianci, orkské Hordě, Pohromě nemrtvých a Strážím temných elfů. Za každou stranu hra obsahuje kampaň, která tvoří část jednoho velkého příběhu; v rozporu se zvyklostmi série tak kampaně lze hrát jen v hrou určeném pořadí. Děj, začínající až nevinnými půtkami mezi lidmi a orky, za účasti nemrtvých brzy eskaluje v pohromu lidského království Lordaeronu a panenské přírody temných elfů v prostředí Ashenvalského lesa. Nato se tato uskupení stanou bratry ve zbrani a spolu s orky, hledajícími nový domov, se hrozbě Plamenné legie, již jsou nemrtví s to povolat, postaví na odpor. Příběhová linka je vyprávěna renderovanými sekvencemi, úvod hry a konec každé kampaně jsou zpracovány jako animace. Postup hrou je lineární, nicméně velice časté jsou dobrovolné úkoly.

Každá strana disponuje trojicí hrdinů, z nichž hráč v multiplayerové hře nebo skirmishi může mít všechny tři; v kampaních jsou hrdinové určeni dějem. Každý hrdina může postoupit až na 10. úroveň, přičemž každé zvýšení úrovně s sebou nese zlepšení síly, obratnosti a inteligence. Postup rovněž dává hráči bod, jenž lze utratit za zpřístupnění či vylepšení kouzla nebo druhotné schopnosti. Soubor kouzel a druhotných schopností, mezi nimiž jsou nejčastější aury, je dán pevně. Ve volných hrách a v dějstvích kampaní, ve kterých není jediným úkolem s předem danou armádou projít mapou, hrdiny lze neomezeně oživovat. Význam hrdinů, daný jejich cenou a přínosem v bitvách, je umocněn přítomností neutrálních jednotek, jejichž zabíjením hráč pro hrdiny může získávat zkušenosti před kontaktem s nepřítelem.

Ačkoli hlavním pilířem hry jako takové jsou hrdinové, stále se jedná o válečnou real-timeovou strategii, v níž o vítězi rozhoduje ovládnutí surovinových zdrojů, systém budování základny a ve velké míře rovněž micromanagement jednotek. I bez ohledu na hrdiny se hratelné strany značně odlišují; to nejen jednotkami, ale také způsobem získávání surovin. Po stránce surovin se hra vrací k prvnímu dílu – zlatu, jehož těžbu z jednotlivých zlatých dolů navyšováním počtu dělníků nově nelze urychlovat neomezeně, konkuruje jen dobývání dřeva, jež je potřebné především ke stavbě budov. Hráčovy možnosti ovšem dále omezuje jídlo: jeho jednotky hráč v závislosti na rase může získávat stavbou farem, nor, zikkuratů nebo studen. Jídla se přitom týkají dvě podstatné změny oproti předchozím dílům – zavedení diverzifikace jeho spotřeby jednotkami podle jejich síly a představení údržby armády, což se projevuje ztrátou 30 % příjmu z těžby zlata, využívá-li hráč více než 40 z maximálního počtu 90 jednotek jídla, a odvádění dalších 30 %, pakliže spotřeba jídla převyšuje 70 jednotek.

Hra byla vydána v kompletní české lokalizaci. Multiplayer je možný po lokální síti nebo Internetu, a to až v osmi hráčích; (Battle.net); hráči si mohou posílat suroviny, před začátkem hry utvářet týmy a týmoví partneři mezi sebou mohou sdílet ovládání jednotek.
Warcraft III: Reign of Chaos, třetí díl série Warcraft, je po vzoru svých předchůdců válečnou RTS zasazenou do středověkého prostředí, v němž klíčovou roli hraje magie. V kontextu série je hra význačná hlubším podáním příběhu, kde více prostoru dostávají jednotlivé postavy, a posunem v herním systému, který největší sílu na bojišti dává do rukou hrdinů – unikátních jednotek na bitevním poli.

V souladu s předchozími díly se ve hře vedle lidské stopy objevuje řada ras, jež se hlásí ke čtyřem hratelným stranám – lidské Alianci, orkské Hordě, Pohromě nemrtvých a Strážím temných elfů. Za každou stranu hra obsahuje kampaň, která tvoří část jednoho velkého příběhu; v rozporu se zvyklostmi série tak kampaně lze hrát jen v hrou určeném pořadí. Děj, začínající až nevinnými půtkami mezi lidmi a orky, za účasti nemrtvých brzy eskaluje v pohromu lidského království Lordaeronu a panenské přírody temných elfů v prostředí Ashenvalského lesa. Nato se tato uskupení stanou bratry ve zbrani a spolu s orky, hledajícími nový domov, se hrozbě Plamenné legie, již jsou nemrtví s to povolat, postaví na odpor. Příběhová linka je vyprávěna renderovanými sekvencemi, úvod hry a konec každé kampaně jsou zpracovány jako animace. Postup hrou je lineární, nicméně velice časté jsou dobrovolné úkoly.

Každá strana disponuje trojicí hrdinů, z nichž hráč v multiplayerové hře nebo skirmishi může mít všechny tři; v kampaních jsou hrdinové určeni dějem. Každý hrdina může postoupit až na 10. úroveň, přičemž každé zvýšení úrovně s sebou nese zlepšení síly, obratnosti a inteligence. Postup rovněž dává hráči bod, jenž lze utratit za zpřístupnění či vylepšení kouzla nebo druhotné schopnosti. Soubor kouzel a druhotných schopností, mezi nimiž jsou nejčastější aury, je dán pevně. Ve volných hrách a v dějstvích kampaní, ve kterých není jediným úkolem s předem danou armádou projít mapou, hrdiny lze neomezeně oživovat. Význam hrdinů, daný jejich cenou a přínosem v bitvách, je umocněn přítomností neutrálních jednotek, jejichž zabíjením hráč pro hrdiny může získávat zkušenosti před kontaktem s nepřítelem.

Ačkoli hlavním pilířem hry jako takové jsou hrdinové, stále se jedná o válečnou real-timeovou strategii, v níž o vítězi rozhoduje ovládnutí surovinových zdrojů, systém budování základny a ve velké míře rovněž micromanagement jednotek. I bez ohledu na hrdiny se hratelné strany značně odlišují; to nejen jednotkami, ale také způsobem získávání surovin. Po stránce surovin se hra vrací k prvnímu dílu – zlatu, jehož těžbu z jednotlivých zlatých dolů navyšováním počtu dělníků nově nelze urychlovat neomezeně, konkuruje jen dobývání dřeva, jež je potřebné především ke stavbě budov. Hráčovy možnosti ovšem dále omezuje jídlo: jeho jednotky hráč v závislosti na rase může získávat stavbou farem, nor, zikkuratů nebo studen. Jídla se přitom týkají dvě podstatné změny oproti předchozím dílům – zavedení diverzifikace jeho spotřeby jednotkami podle jejich síly a představení údržby armády, což se projevuje ztrátou 30% příjmu z těžby zlata, využívá-li hráč více než 40 z maximálního počtu 90 jednotek jídla, a odvádění dalších 30 %, pakliže spotřeba jídla převyšuje 70 jednotek.

Hra byla vydána v kompletní české lokalizaci. Multiplayer je možný po lokální síti nebo Internetu, a to až v osmi hráčích; (Battle.net); hráči si mohou posílat suroviny, před začátkem hry utvářet týmy a týmoví partneři mezi sebou mohou sdílet ovládání jednotek.
Warcraft III: Reign of Chaos, třetí díl série Warcraft, je po vzoru svých předchůdců válečnou RTS zasazenou do středověkého prostředí, v němž klíčovou roli hraje magie. V kontextu série je hra význačná hlubším podáním příběhu, kde více prostoru dostávají jednotlivé postavy, a posunem v herním systému, který největší sílu na bojišti dává do rukou hrdinů – unikátních jednotek na bitevním poli.

V souladu s předchozími díly se ve hře vedle lidské stopy objevuje řada ras, jež se hlásí ke čtyřem hratelným stranám – lidské Alianci, orkské Hordě, Pohromě nemrtvých a Strážím temných elfů. Za každou stranu hra obsahuje kampaň, která tvoří část jednoho velkého příběhu; v rozporu se zvyklostmi série tak kampaně lze hrát jen v hrou určeném pořadí. Děj, začínající až nevinnými půtkami mezi lidmi a orky, za účasti nemrtvých brzy eskaluje v pohromu lidského království Lordaeronu a panenské přírody temných elfů v prostředí Ashenvalského lesa. Nato se tato uskupení stanou bratry ve zbrani a spolu s orky, hledajícími nový domov, se hrozbě Plamenné legie, již jsou nemrtví s to povolat, postaví na odpor. Příběhová linka je vyprávěna renderovanými sekvencemi, úvod hry a konec každé kampaně jsou zpracovány jako animace. Postup hrou je lineární, nicméně velice časté jsou dobrovolné úkoly.

Každá strana disponuje trojicí hrdinů, z nichž hráč v multiplayerové hře nebo skirmishi může mít všechny tři; v kampaních jsou hrdinové určeni dějem. Každý hrdina může postoupit až na 10. úroveň, přičemž každé zvýšení úrovně s sebou nese zlepšení síly, obratnosti a inteligence. Postup rovněž dává hráči bod, jenž lze utratit za zpřístupnění či vylepšení kouzla nebo druhotné schopnosti. Soubor kouzel a druhotných schopností, mezi nimiž jsou nejčastější aury, je dán pevně. Ve volných hrách a v dějstvích kampaní, ve kterých není jediným úkolem s předem danou armádou projít mapou, hrdiny lze neomezeně oživovat. Význam hrdinů, daný jejich cenou a přínosem v bitvách, je umocněn přítomností neutrálních jednotek, jejichž zabíjením hráč pro hrdiny může získávat zkušenosti před kontaktem s nepřítelem.

Ačkoli hlavním pilířem hry jako takové jsou hrdinové, stále se jedná o válečnou real-timeovou strategii, v níž o vítězi rozhoduje ovládnutí surovinových zdrojů, systém budování základny a ve velké míře rovněž micromanagement jednotek. I bez ohledu na hrdiny se hratelné strany značně odlišují; to nejen jednotkami, ale také způsobem získávání surovin. Po stránce surovin se hra vrací k prvnímu dílu – zlatu, jehož těžbu z jednotlivých zlatých dolů navyšováním počtu dělníků nově nelze urychlovat neomezeně, konkuruje jen dobývání dřeva, jež je potřebné především ke stavbě budov. Hráčovy možnosti ovšem dále omezuje jídlo: jeho jednotky hráč v závislosti na rase může získávat stavbou farem, nor, zikkuratů nebo studen. Jídla se přitom týkají dvě podstatné změny oproti předchozím dílům – zavedení diverzifikace jeho spotřeby jednotkami podle jejich síly a představení údržby armády, což se projevuje ztrátou 30% příjmu z těžby zlata, využívá-li hráč více než 40 z maximálního počtu 90 jednotek jídla, a odvádění dalších 30 %, pakliže spotřeba jídla převyšuje 70 jednotek.

Hra byla vydána v kompletní české lokalizaci. Multiplayer je možný po lokální síti nebo Internetu, a to až v osmi hráčích; (Battle.net); hráči si mohou posílat suroviny, před začátkem hry utvářet týmy a týmoví partneři mezi sebou mohou sdílet ovládání jednotek.

O rok později vyšel ke hře datadisk Warcraft III: The Frozen Throne.
Warcraft III: Reign of Chaos, třetí díl série Warcraft, je po vzoru svých předchůdců válečnou RTS zasazenou do středověkého prostředí, v němž klíčovou roli hraje magie. V kontextu série je hra význačná hlubším podáním příběhu, kde více prostoru dostávají jednotlivé postavy, a posunem v herním systému, který největší sílu na bojišti dává do rukou hrdinů – unikátních jednotek na bitevním poli.

V souladu s předchozími díly se ve hře vedle lidské stopy objevuje řada ras, jež se hlásí ke čtyřem hratelným stranám – lidské Alianci, orkské Hordě, Pohromě nemrtvých a Strážím temných elfů. Za každou stranu hra obsahuje kampaň, která tvoří část jednoho velkého příběhu; v rozporu se zvyklostmi série tak kampaně lze hrát jen v hrou určeném pořadí. Děj, začínající až nevinnými půtkami mezi lidmi a orky, za účasti nemrtvých brzy eskaluje v pohromu lidského království Lordaeronu a panenské přírody temných elfů v prostředí Ashenvalského lesa. Nato se tato uskupení stanou bratry ve zbrani a spolu s orky, hledajícími nový domov, se hrozbě Plamenné legie, již jsou nemrtví s to povolat, postaví na odpor. Příběhová linka je vyprávěna renderovanými sekvencemi, úvod hry a konec každé kampaně jsou zpracovány jako animace. Postup hrou je lineární, nicméně velice časté jsou dobrovolné úkoly.

Každá strana disponuje trojicí hrdinů, z nichž hráč v multiplayerové hře nebo skirmishi může mít všechny tři; v kampaních jsou hrdinové určeni dějem. Každý hrdina může postoupit až na 10. úroveň, přičemž každé zvýšení úrovně s sebou nese zlepšení síly, obratnosti a inteligence. Postup rovněž dává hráči bod, jenž lze utratit za zpřístupnění či vylepšení kouzla nebo druhotné schopnosti. Soubor kouzel a druhotných schopností, mezi nimiž jsou nejčastější aury, je dán pevně. Ve volných hrách a v dějstvích kampaní, ve kterých není jediným úkolem s předem danou armádou projít mapou, hrdiny lze neomezeně oživovat. Význam hrdinů, daný jejich cenou a přínosem v bitvách, je umocněn přítomností neutrálních jednotek, jejichž zabíjením hráč pro hrdiny může získávat zkušenosti před kontaktem s nepřítelem.

Ačkoli hlavním pilířem hry jako takové jsou hrdinové, stále se jedná o válečnou real-timeovou strategii, v níž o vítězi rozhoduje ovládnutí surovinových zdrojů, systém budování základny a ve velké míře rovněž micromanagement jednotek. I bez ohledu na hrdiny se hratelné strany značně odlišují; to nejen jednotkami, ale také způsobem získávání surovin. Po stránce surovin se hra vrací k prvnímu dílu – zlatu, jehož těžbu z jednotlivých zlatých dolů navyšováním počtu dělníků nově nelze urychlovat neomezeně, konkuruje jen dobývání dřeva, jež je potřebné především ke stavbě budov. Hráčovy možnosti ovšem dále omezuje jídlo: jeho jednotky hráč v závislosti na rase může získávat stavbou farem, nor, zikkuratů nebo studen. Jídla se přitom týkají dvě podstatné změny oproti předchozím dílům – zavedení diverzifikace jeho spotřeby jednotkami podle jejich síly a představení údržby armády, což se projevuje ztrátou 30% příjmu z těžby zlata, využívá-li hráč více než 40 z maximálního počtu 90 jednotek jídla, a odvádění dalších 30 %, pakliže spotřeba jídla převyšuje 70 jednotek.

Hra byla vydána v kompletní české lokalizaci. Multiplayer je možný po lokální síti nebo Internetu, a to až v osmi hráčích; (Battle.net); hráči si mohou posílat suroviny, před začátkem hry utvářet týmy a týmoví partneři mezi sebou mohou sdílet ovládání jednotek.

O rok později vyšel ke hře datadisk Warcraft III: The Frozen Throne.
Oficiální stránky hry (http://www.blizzard.com/us/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)
Oficiální stránky hry (http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/)