Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Warcraft Adventures: Lord of the Clans

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Warcraft Adventures: Lord of the Clans je klasickou point 'n click adventurou z 90. let (původní vydání bylo stanoveno na rok 1998) od Blizzard Entertainment, která však nakonec nebyla vydána a nedostala se tak po velmi dlouhou dobu mezi hráče. Při vývoji se odehrálo mnoho komplikací, které právě směřovaly ke zrušení projektu - zvláště komplikované bylo koordinovat postup práce společně s rusko-americkou společností Animation Magic nebo nový přístup v průběhu vývoje přijatého designéra adventur Steva Meretzkyho (A Mind Forever Voyaging, Superhero League of Hoboken). Ovšem nejzásadnějším důvodem nevydání bylo to, že hra na konci roku 1998 působila již - z pohledu tvůrců - zastarale vzhledem ke konkurenci (například Grim Fandango).

Jedná se o klasickou adventuru, kterých bylo v devadesátých letech vydáno nespočet. Příběh sleduje rozpor s Aliancí a Hordou, konkrétně osud orka Thralla, který se ocitá v Azerothu.

Ke dni 9. 9. 2016 se na internetu poprvé neoficiálně objevila dostupná verze hry, která je plně hratelná a dokončitelná.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Ze se pracovalo na nejakych Warcraft Adventures jsem se, jako hrac svetem Warcraftu pred WOWKem nepoliben, dozvedel nejprve z jisteho apriloveho cisla Score (c. 64). Komiksova grafika me tehdy rozhodne neuchvatila.

Je nutno mit na pameti, ze ac je Warcraft Adventures hrou dohratelnou, v zadnem pripade nejde o hru dokoncenou. Popravde je zazrak, ze to vubec drzi pohromade a pres chybejici cutsceny, misty absentujici namluveni (nahrazene syntetizovanym hlasem a la Stephen Hawking), hudbu, zvukove efekty a i v menu hry avizovane titulky se to porad jeste da hrat.

Proc tedy jen sedesat procent? Protoze mi cely ten komiksovy look vubec nesednul...
+7 +8 −1