Hlavním hrdinou v této humorné adventuře je mnich Severin, který je jednoho dne nucen prchnout z kláštera. Doslova vyskočí oknem přímo do ledové řeky a poté ztratí vědomí. Probouzí se až na kraji lesa, odkud vyráží prozkoumat okolní svět a "najít svou cestu", jak mu bylo řečeno v podivném snu během jeho bezvědomí.
Ve hře se podíváte do desítek ručně kreslených lokací, ve kterých na vás čekají klasické hádanky, rozhovory a hledání předmětů. I když tuto adventuru vytvořili slovenští vývojáři, hra vyšla kompletně česky a všechny postavy ve hře namluvil Jiří Lábus.
@John Mirra (28.09.2024 09:55): Nevím samozřejmě, jak to původně zamýšleli autoři, ale pro mě to hlavně takový horečnatý sen. Tak jsem k tomu vždy přistupoval. Ten svět ve své podstatě nedává smysl a já myslím, že ani smysl dávat nemá. Všechno jsou jen symboly. Město a její lidé symbolizující hřích a materialismus. Osada symbolizuje spiritualitu a přírodu. Severin je osoba na rozcestí, někdo kdo ztratil svou cestu a znovu jí hledá. Svět hry je v podstatě snovým vyjádřením této cesty. Závěr hry není nějakým velkým plot twistem, je to spíš taková třešnička. Na místě města hříchu je nyní moderní město, což myslím má zdůraznit, že současný svět má blíže k Městu než k osadě, což zdůrazňuje i Severinův monolog.
To podporuje i nemalé množství křesťanské analogie ve hře, protože se zdá, že Město symbolizuje svět jako takový a postavy či místa mimo něj jsou více transcendentní. Všechny spirituální nápomocné postavy potkáš mimo něj, včetně baby kořenářky.
To podporuje i nemalé množství křesťanské analogie ve hře, protože se zdá, že Město symbolizuje svět jako takový a postavy či místa mimo něj jsou více transcendentní. Všechny spirituální nápomocné postavy potkáš mimo něj, včetně baby kořenářky.
Pro: Dabing, grafika pozadí, žáby, málo zákysů a pixelhuntingu.
Proti: Střelba na slunce, krátkost, divně naroubovaná poslední třetina hry (jako vystřižená z Monkey Islandu či Horkého léta).