Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@hanak_v_exilu (02.07.2022 21:56): Můžeš mi objasnit, co si tím myslel? Právě jsem dohrál hru a skutečně nikdo nejen, že neviděl přes zdi, ale nikdo mě nedokázal spatřit ani když mi čuměl do ksichtu. :) Vše je jen o tom být skrčený, jakmile se narovnáš, tak tě stráže uvidí, i když nejsi přímo v jejich zorném poli.

Jinak skvělá hra, jak jinak. :)
Stáhl jsem si dle zdejších rad True_Patch_Gold_FINAL_with_Hotfix8, nakopíroval jsem obsah adresáře TRUE_PATCH_MAIN do čerstvé instalace D:\SteamLibrary\steamapps\common\Vampire The Masquerade - Bloodlines dle instrukcí.
Hra nejprve vyžadovala spuštění s admin právy a poté spadla do Windows. Respektive hra spadne v okamžiku kdy dám New Game, chvíli se načítá a pak desktop.
Stejný výsledek když jsem hru spustil jako správce. Nějaké tipy co dělám špatně? Hru mám ze Steamu.

EDIT: aha tady je zakopaný pes :) http://www.tessmage.com/forum/index.php?topic=59301.0

EDIT2: hmm tak jsem udělal vše co je v linku a stejně to nefunguje.
Já jsem stealth nedával. Vždy to dopadlo, že mě viděli a já běžel k východu s kulkama v zadech
Ja to poprve hral jen s tim prvnim patchem a teda u plizicich pasazi jsem se dost zapotil... proto jsem to pak hral za Malkaviana. Hlavne kvuli obfuscate :)
@Malignus (02.07.2022 21:50): Unofficial patch samozřejmě mám, ale na první hraní se doporučuje jen ten basic, který nemění hratelnost.

@hanak_v_exilu (02.07.2022 21:56): To teda nevím, myslím, že jsem už u konce a zatím je to tak, jak jsem popsal. Trošku bystřejší stráže byly jen v Society of Leopold Monastery, ale stále jsem mohl procházet úplně vedle nich, jen jsem do nich už nemohl narážet. :)
Teda ten stealth ve hře je fakt to nejzvláštnější, co jsem v jinak prvotřídní hře viděl. Nečetl jsem ještě komentáře kvůli spoilerům (resp. četl jsem je před lety, ale už si je nepamatuju), tak na to možná hráči naráželi, ale tvl vždyť se stačí přikrčit a můžu klidně chodit mezi vojáky a v podstatě do nich i narážet. Oni se jen zacyklí v hlášce typu "whos there?" a já prostě projdu kam chci. Docela smutné... A to jsem neinvestoval žádný bod do stealth. Přesně tohle chování bych pochopil jen, kdybych měl stealth na max, resp. nějakou tu neviditelnost, ale nic z toho nemám a hraju Toreadora.
Hlavně gumídek JC Denton i na důležité vyhackované informace nereaguje. To mě docela žralo. :/
Já nemám rád ingame encyklopedie. Ale pokud je mi to dávkováno emaily, nebo nějakými audiology tak paráda. Takové emailové korespondence ohledně dračáku mi naprosto umocnily zážitek v Prey. Hned mi nebyly ty postavy ukradené a cítil jsem větší melancholii u mrtvol.

A pokud se jedná o encyklopedie tak je to podle mě ideálně řešeno v Tyranny, kdy jsou některá slova rozkliknutelná a vyjede v malém okně co znamenají.

Co vyložené nesnáším, tak pokud je ve hře nějaký náboženský konflikt (Dragon Age 3) a já vezmu zápisek do encyklopedie ve stylu "historie církve" "svatá matka" apod.. to bych měl problém číst i za peníze. Přitom je to škoda.. třeba tam jsou fakt zajímavé informace.
V Deus Ex je to IMHO nepříjemný kvůli tomu, že máš omezený čas na čtení. Většinu informací čteš z nahackovaného počítače, kde máš časový limit připojení podle dovednosti. A ve vanille i když máš v deníku přihlašovací údaje, tak je pohodlnější kliknout na hack než je hledat, zapamatovávat si je a zkoušet psát.

Jinak knihy, poznámky, audiology apod. mám rád, ale musím na to mít klid.
Je pravda, že já taky raději odhaluji svět, příběh, lore přes dialogy než v knihách/emailech/spisech (u těch to vždycky vydržím jen chvíli a pak mě to začne z nějakého důvodu otravovat a už to jen prolítávám)... nicméně chápu, že lorově bohaté hry jako Dragon Age nejdou hnát jen přes dialogy...
@H34D (30.05.2022 07:21): Zaujimavy pohlad. Nikdy som si neuvedomoval, ze by Deus ex rozpraval pribeh skrz e-maily/papieriky. Ked sa nad tym teraz zamyslam, tak to asi bolo z dvoch dovodov.
1) Papieriky nie su jediny nosic pribehu (v porovnani s hrami typu Penumbra kde je 100% pribehu podavaneho touto formou). Je to nieco co obsahuje dodatocne info, ale da sa zaobist aj bez toho.

2) E-maily v Deus ex maju castokrat prijimatela/odosielatela ktoreho hrac pozna. Ak je cela hra posiata papiermi/e-mailmi/audiologmi od postav ktore hrac nikdy nestretol (a nestretne), tak mi to prekaza. Pokial citam e-mail od Manderleyho/Gunthera/Tracera Tonga, tak je to pre mna ovela prijatelnejsie.
Díky. Určitě to není tak, že by se mi to nelíbilo, jak píšete, je to logické. Jen trochu nezvyk, protože i v Deus Ex (což teda dle mě není RPG) se daly všechny varianty postupně vyklikat.

Naopak zatím se mi to moc líbí a je super, že se příběh dozvídám skrz dialogy a ne skrz čtení papírků. Třeba v Deus Ex bylo hlavně ze začátku dost textů - všude knihy, emaily, vzkazy apod.
@H34D (29.05.2022 21:55): Presne ako píše Tul; viem, že je to tažké spočiatku si a to zvyknúť, ale je to ako pri Zaklínačovi (celej sérií): mnohokrát máš v priebehu hry možnosti, ktoré neskôr, ked už vieš, ako dopadnú, budeš ľutovať a budeš si hovoriť, že sa to nemuselo stať, ak by si sa zachoval inak/vybral inú možnosť - ber to ako svoje rozhodnutia, s ktorými musiš žiť - jediné, čo Ti poradím je, že predtým, než sa pre čokoľvek rozhodneš, poriadne si pozisťuj čo najviac informácii, aby si mohol urobiť informované rozhodnutie najlepšie, ako to len ide - zvyšok už je na Tebe a Tvojej intuícií, ktoré rozhodnutie je to správne.
@H34D (29.05.2022 21:55): Welcome to RPG. Ale keďže si teda nováčik: O tom ten žáner z veľkej časti je, že hráč si vyberá z možností. Žiadna z možností nie je zlá, hru neukončuje nejakým game overom alebo smrťou. Vo väčšine týchto hier hráč nemôže mať všetko, potom by tie možnosti neboli možnosťami a neexistovala by tá bájna replayabilita o ktorej sa toľko pri tomto žánri role-playing-game hovorí.
@H34D (29.05.2022 21:55): Pro Vampire ano a vlastně jsem s tím setkal ve více tradičních RPG. Je to přeci logické. Učiníš volbu, a ta má následky, stejně jako ve skutečnosti. Mnoho hráčů tak RPG hraje a mají z toho tak větší zážitek. Nikdy ale se nestane nic, co by ti zcela zabránilo v postupu hrou.
Nevím, zda je to pro RPG typické, ale přijde mi vlastně docela těžké, že někdy zvolením určitého dialogu si zamknu nějakou možnost něco získat. Např. při rozhovoru na klinice jedna cesta vede k získání klíče od dveří a druhá ne, ale když zvolím tu druhou, už se nejde vrátit nijak k té první, jedině load. Podobně např. v prvním úkolu se má získat výbušnina a peníze. Já ty peníze nenašel, ale když jsem se chtěl později vrátit, už byla ta lokace nepřístupná. Je to takhle normální a mám to očekávat i do budoucna?
@H34D (28.05.2022 14:16): first person plus hlas je ideál, tzn jak to má Cyberpunk mi vyhovuje (a narozdíl od SW mi tam dabing velmi sedl). Ale má to nevýhodu že v plně dabovaných hrách je většinou dialogových možností méně. Bloodlines je supr i bez dabingu (ono by to šlo blbě, když je tu sedm hratelných klanů a k tomu male/female a Toreador by asi neměl znít stejně jako Nosferatu a ten/ta by neměl(a) znít stejně jako Malkavian.
Jako první RPG, které kdy dohraju jsem si vybral tuto hru. Kdysi jsem ji už zkoušel, ale asi po hodině bloudění jsem to vzdal, neměl jsem kdysi náladu na náročnější hry, ale teď je to právě naopak. Zatím cítím silnou inspiraci Deus Ex a líbí se mi to. Zajímalo by mě, je pro vás lepší když při dialozích vidíte sebe z třetí osoby a slyšíte i svůj hlas, nebo raději jak je to zde, tedy, že dialog vnímáte jakoby svýma očima a svůj dialog pouze klikáte a neslyšíte?
@jones1240 (21.04.2022 23:17): konkurenci nemá no. Občas ji nějaká hra trochu připomene - třeba nové Deus exy. Nebo Disco Elysium. Ale abych až při pátém hraní zjistil, že doktora jde vydírat když zjistíte jeho románek.. paráda. Taky takové drobné detaily, že vám doktor pošle prachy v obálce zatímco princ v nějaké fancy sponce. Právem je to moje TOP1.
@Cathan (21.04.2022 23:16): Jo, tohle jsem slyšel, kamarád mi říkal že to bylo hlavně kvůli tomu že i ta hra nešla dohrát apod. Je to škoda, přitom se dle mého jedná o RPG které ve svém druhu nemá moc konkurenci (či něco podobného).
@jones1240 (komentář): O to smutnější je, že ve své době to byl propadák a navíc byla hra nedodělaná a chyběly tam některé prvky. Bloodlines měl dozajista geniální vývojáře.
já jsem to naposledy hrál za švihlou upírku - zaměřenou na obranu, zbraně na blízko, počítače a svádění - ke konci jsem byl prakticky nezranitelný a všechny tam prostě rozsekával mačetou - viz tady sekce videa: gameplay: můj gameplay trailer. - moje skvělé hudební video.
@hanak_v_exilu (27.04.2021 18:33): Loď som presneakoval bez toho, aby som s niekým bojoval. Ja neviem, ale ani za Toreadora, ani za Tremera mi to nejak ťažké neprišlo a to som bol v čase vydania o dosť mladší a nehral tak dobre ako teraz. Za Gangrela som ale nehral.
Ja som to teda prvý raz prešiel na katanu a ani s tými úzkymi chodbami som nemal problém, bolo treba si pomáhať nejakými upírskymi silami, aby to šlo dobre, ale nebol to pre mňa problém. Čínsky boss bol pri prvom hraní pre mňa najdrsnejší boj v hre. Pri druhom hraní som už problém nemal. Nepriateľov s brokovnicami som väčšinou sneak killoval alebo vysával.
@Tarhiel (27.04.2021 15:56): Mám verzi z GOGu. Je tam nějaký neoficiální patch, ať už to znamená cokoliv. Léčení šlo docela svižně. Až do stok pod Hollywoodem jsem si vystačil s obyčejným základním nožem a životy jsem vůbec neřešil. V těch závěrečných misích už mi HP bar imrvére žloutl, takže jsem pravidelně postupoval místnost po místnosti a u dveří pár minut čekal.

Nějaké zrychlené healování jsem neměl a dlouho jsem ho hledal. Občas jsem v místnostech našel člověka připraveného na vysání a nosil jsem po kapsách balíčky s krví, ale to byly jenom jednorázové věci. Proto byl třeba souboj s čínským bossem dost hnus. Celý jsem ho absolvoval s katanou a hodněkrát nahrával. Nic takového už nechcu zažít.
@hanak_v_exilu (27.04.2021 15:34): Nutno podoknúť, že ja som to hral s módom, ktorý mení ten defautlný autohealing na normálny healing, ktorý je tam ako disciplína/healing items, ktoré sú podľa PnP edície, ale vv pôvodnej hre neboli, možno preto mi to nejako výnimočne tažké neprišlo.

Lebo ja som teda kvitol už v tom strašidelnom hoteli, tam som každú chvíľu čakal ako blbec, než ma ten pomalý autoheal uzdraví.
@Tarhiel (27.04.2021 15:31): Já jsem právě nedal do střelných zbraní vůbec nic. A pak jsem to na poslední chvíli doháněl, protože ty dlouhé úzké chodby s mečem prostě vymlátit nešly. Než jsem doběhl ke skupince vojáků s brokovnicema, tak byla půlka HP pryč. Obejít je nešlo, proplížit se nešlo, zneškodnit jinak je nešlo. Dost mě to rozladilo.
@hanak_v_exilu (27.04.2021 15:23): Aha, ja som čakal, že si mal nejakého hackera/tichošlápka, lebo ja som sa na stealth aj hakcovanie orientoval a tie záverečné pasáže som dával vcelku v pohode, ale nakúpil som veľa nábojov do M14, alebo nejakú takú assault rifle som našiel v pokročilej fázi hry, a tou som vystrieľal tie finálne levely, kedy po tebe idú ťažkoodenci +som ich oblboval disciplínami, nakoľko sa dalo.
@Tarhiel (27.04.2021 15:04): Díky. Měl jsem ten klan lovců, specialistku na chladné zbraně a plížení, takže jsem ty závěrečné pasáže docela dával. Akorát v těch zkouškách v Čínské čtvrti, kde jsem musel překonávat překážky, jsem skoro skončil. Naštěstí jsem kdysi na začátku hry vzal revolver a nevyhodil jsem ho, takže jsem vystřelil do vypínačů a zastavil ty rotační nože.